Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Peter From

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Peter From » tirsdag, 18. aug, 2009 12:49

Det kunne være man måtte få lov at låne Metzelder eller Miguel Torres i Real, det ville da være fornuftigt nok. Ellers er Sol Campbell oplagt, måske bare på for et halvt år til at starte med så han ikke er bange for at være helt ude i lang tid når Skrtel og Agger kommer tilbage. Burdisso ville også være et godt valg på leje med option måske, Inter er en af de klubber, der altid ender med at hente for mange spillere.
Hvis pengene virkelig er så små som foreslået er det selvfølgelig ikke muligt, men med et salg af Babel og sådan lidt... så ville jeg elske at se Tranquillo Barnetta komme ind og true Riera i start opstillingen. Medmindre Florentino Perez beslutter sig for at Riera er Reals nye Robben, så må jeg jo nok vente 11 måneder med at drømme om Ashley Young.

NAH

Indlæg af NAH » tirsdag, 18. aug, 2009 17:41

Lad os bare låne Metzelder i Unreal, hvis Barca vil have Riera kunne vi jo forlange at få Henry den anden vej. Ud med Babel og Voronin det skulle give Rafa lidt £ at bruge hvor han mener det er nødvendigt.

Brugeravatar
Aarhus
Geografisk sted: Århus C
Alder: 109

Indlæg af Aarhus » tirsdag, 18. aug, 2009 17:45

NAH skrev:Lad os bare låne Metzelder i Unreal, hvis Barca vil have Riera kunne vi jo forlange at få Henry den anden vej. Ud med Babel og Voronin det skulle give Rafa lidt £ at bruge hvor han mener det er nødvendigt.
Lad os hellere have Messi. Så er Mascherano glad og forlænger sikkert ;)

NAH

Indlæg af NAH » tirsdag, 18. aug, 2009 17:51

Henry er mere sandsynlig end Messi ikke meget men lidt ;)

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » tirsdag, 18. aug, 2009 17:59

Hvorfor kan de spanske sutter ikke gå på rov andetsteds. Ved sgu godt, vi har de bedste spillere, men det er sgu da irriterende, de hele tiden skal ha' nallerne i vores kagedåse.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

NAH

Indlæg af NAH » tirsdag, 18. aug, 2009 18:54

De nye skatte regler i England kan vist også give vores spanske spillere hjemve ;) jeg glæder mig nu til det transfervindue lukker i for det ser ikke ud til at vi får flere nyindkøb at glæde os over. Så et minut langt klip fra Rafas pressemøde inden Stoke kampen der nægtede han at tale om penge til transfers, heldigvis lignede han ikke en tordensky så måske (fingers crossed) er der penge til en spiller mere.

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » tirsdag, 18. aug, 2009 18:58

NAH skrev:De nye skatte regler i England kan vist også give vores spanske spillere hjemve ;) jeg glæder mig nu til det transfervindue lukker i for det ser ikke ud til at vi får flere nyindkøb at glæde os over. Så et minut langt klip fra Rafas pressemøde inden Stoke kampen der nægtede han at tale om penge til transfers, heldigvis lignede han ikke en tordensky så måske (fingers crossed) er der penge til en spiller mere.
Eller måske endnu vigtigere, Rafa har tænkt sig at blive. Lamper og teborde...
"We're not racist, we only hate the mancs"

NAH

Indlæg af NAH » tirsdag, 18. aug, 2009 19:44

Jeg tror ikke hverken Penn eller Teller har nosser nok til at turde sætte en mundkurv på Rafa, så jeg håber til det sidste at Rafa pludselig hiver en kanin op af hatten.

adaca

Indlæg af adaca » onsdag, 19. aug, 2009 12:19

en spiller som metzelder ville koste omkring 35-50 millioner dkk i løn på et år..... ville virkelig forstærke ja, men på en plads hvor vi kun manglede et 4. valg...... hvis vi skulle leje spillere i den prisklasse så jeg hellere vi lejede på alle andre pladser end centerforsvar. Nu vi kigger på unreal, van der vaart eller sneijder kunne gøre mere på et leje.... er obinna fra inter ikke også ret meget i overskud, til vores backup angreb....

Brugeravatar
Rasmus
Geografisk sted: Århus
Alder: 43

Indlæg af Rasmus » onsdag, 19. aug, 2009 12:46

Metzelder er jo selv mere eller mindre kronisk skadet. Det ville derfor ikke umiddelbart være et oplagt valg som en fyr, der kan træde til, hvis folkene foran i hierarkiet bliver skadede.
If there's one thing you can say about mankind/ there's nothing kind about man

NAH

Indlæg af NAH » onsdag, 19. aug, 2009 14:58

Ham der Obinna fra Inter prøvede Everton på at leje sidste sæson han blev nægtet arbejdstilladelse, så medmindre han er blevet fast mand på Nigerias (?) landshold har vi nok ikke mange chancer. Hvis vi er så langt ude økonomisk at vi bliver nødt til at leje spillere var det nok smart hvis vi fik en option på at købe spilleren, det kunne jo være han blev en succes og prisen pludselig skød i vejret. Lidt ligesom Voronin der efter en god sæson i Berlin pludselig koster mellem 3 og 6 mill£ ikke dårligt for en Bosmanspiller uden megen udsigt til spilletid.

balvenie

Indlæg af balvenie » torsdag, 20. aug, 2009 08:49

Liverpool manager Rafael Benitez is ready to make a £10m offer for Real Madrid's Dutch midfielder Rafael van der Vaart. The Times...

Hmm.... synes andre rygter sagde, at han kunne hentes næsten gratis? Anways - jeg satser på en kanin inden vinduet smækker :-)

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 20. aug, 2009 09:16

balvenie skrev:Liverpool manager Rafael Benitez is ready to make a £10m offer for Real Madrid's Dutch midfielder Rafael van der Vaart. The Times...

Hmm.... synes andre rygter sagde, at han kunne hentes næsten gratis? Anways - jeg satser på en kanin inden vinduet smækker :-)
Selvom det er et 'long shot', så kunne det være lækkert med ham i truppen :) Jeg håbede på Sneijder, men VDV er udmærket, og for £10 mio. er det et superkøb. For at finansiere købet, så tror jeg Voro ryger til HB. Voro får vist nok £60.000 om ugen (dels pga. han var gratis).

Er der nogen som ved hvor meget RM betalte for VDV?

kjærsgaard

Indlæg af kjærsgaard » torsdag, 20. aug, 2009 10:27

Hr. Drejer skrev:
balvenie skrev:Liverpool manager Rafael Benitez is ready to make a £10m offer for Real Madrid's Dutch midfielder Rafael van der Vaart. The Times...

Selvom det er et 'long shot', så kunne det være lækkert med ham i truppen :) Jeg håbede på Sneijder, men VDV er udmærket, og for £10 mio. er det et superkøb. For at finansiere købet, så tror jeg Voro ryger til HB. Voro får vist nok £60.000 om ugen (dels pga. han var gratis).

Er der nogen som ved hvor meget RM betalte for VDV?
Jeg er næsten sikker på RM betalte 120 mill for VDV.
"Der findes to store hold i Liverpool ................ Liverpools første hold og Liverpools andet hold".

Peter From

Indlæg af Peter From » torsdag, 20. aug, 2009 10:37

Jeg ville ikke blive ked, hvis Vaart kom til klubben, tror han kan gøre det lidt nemmere at være angriber, ikke fordi Torres behøver at have det nemmere. Det ville også åbne for et salg af en af offensiv spillerne, Babel eller Voronin vil nok være det bedste bud, så Det ikke bliver så dyrt i den sidste ende.

jeg mener også det var omkring de 110-130 mio. han kostede dem.

Besvar