Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Aarde
Geografisk sted: København Ø

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aarde » fredag, 21. aug, 2009 00:25

McRae skrev:Luiz Suarez har scoret fire kasser for Ajax i aftenens Europa League. Statistikken på ham siger i øvrigt 44 mål i 67 kampe for den hollandske klub, hvilket jo er et pænt gennemsnit :)

Me want! Men han koster nok knaster...
Ham har jeg efterhånden drømt om i knap halvandet år. Han er allerede nu tæt på ren og skær verdensklasse, og jeg er ikke i tvivl om, at han bliver en af de allerbedste i verden, hvis han kommer til en ordentlig klub og får nogle ordentlige forhold at spille under samt kommer op imod nogle bedre modstandere. Dette kunne meget vel (og burde!) ske hos os.
Vi har været linket til ham før (i foråret omkring sæsonafslutningen), hvor det desværre viste sig ikke at blive til mere end rygter, men dengang var prisen, så vidt jeg husker, faktisk ikke så vanvittig igen - omkring de 15-20 millioner pund tror jeg. Men det var selvfølgelig også inden unreal og shitty sprang grænserne for, hvad spillere kan og bør koste i henholdsvis transferbeløb og løn, så prisen er formentligt en helt, helt anden idag og højnes endvidere helt naturligt i takt med, at han hiver flere og flere pragtpræstationer op af hatten. Så vi måtte for min skyld meget gerne slå til og hente ham med det samme, omend chancerne for at det sker nok kan ligge på et meget lille sted.

Men under alle omstændigheder er Suarez faktisk nok den af de spillere, det ville være muligt at skaffe, som jeg helst så i klubben.

YNWA

Indlæg af YNWA » fredag, 21. aug, 2009 00:39

Hvad med et frækt bud på Raul fra Real?! Han skal vel have noget spilletid for at komme til VM og med Reals nye trup så kan han godt få svært ved at blive fast mand.

No maam

Indlæg af No maam » fredag, 21. aug, 2009 00:42

ForzaReds skrev:Syntes egentlig ikke at van der Vaart er en spilletype vi mangler. Vi mangler en backup til torres og en hurtig kant der kan sætte sin direkte modstander og skabe overtalssituationer.

Hvis vi skal få det optimale ud af van der Vaart så skal han spille Gerrard's plads hvilket kun ville komme til at ske i ganske få kampe.
Hvis vi skulle købe ind i Real Madrid er det mere en spiller som Robben vi står og mangler, noget helt andet er så at jeg ikke bryder mig om ham som person plus hans skades frekvens.
Hvis det ikke bare er løse rygter kunne det jo være at Benitez havde tænkt sig at Stevie skulle være den der afløste Torres og VdV så spillede den hængende angriber bag ved.

NAH

Indlæg af NAH » fredag, 21. aug, 2009 03:14

Kunne det ikke tænkes at Kuyts evige boldjagt og stressen af modstanderne OGSÅ har en effekt på hjemmebane. Jeg ser ingen grund til at begynde at lave om på et spilkoncept der virker, især ikke hvis det er for at få plads til en hollandsk udgave af Cirkus Beckham (til Beckhams forsvar skal siges at han er en mønsterprof. men fruen :roll: )

Brugeravatar
Steven__Gerrard

Indlæg af Steven__Gerrard » fredag, 21. aug, 2009 07:45

Med Aquilani skadesfri, og hvis Lucas kan spille som i onsdags, så er der ingen grund til at "spilde" penge på VdV. Vores idealopstilling er efterhånden

---------------Reina---------------
Johnson--Carra/Agger/Skrtel---Insua
------Mascherano--Aquilani---------
Kuyt-------Gerrard--------Bennayoun
---------------Torres---------------

Det eneste sted der er behov for forstærkning er måske venstrekant, hvilket måske ikke er helt urealistisk, da det i givet fald vil stille os med tre til venstre kant. Hvis Babel ryger (er meget tæt på at opgive ham, selvom jeg altid har været stor fan af ham) må det give lidt håndøre over i de 100 millioner som vi skulle give for VdV. Lad os sige vi har 170 mio. til en ny venstre kant. Mata måske....men der er måske slet ikke behov for forstærkning til start-11, da Bennayoun gør det godt i de fleste kampe.
Da jeg sad og så kampen mod Tottenham kunne jeg ikke lade være med at bemærke at de både havde Crouch og Pavlyuchenko på bænken. Crouch er lige købt, og Pavlyuchenko er nok ikke tilfreds med at være 4. valgt - det var måske en mulighed. Personlig bryder jeg mig ikke om ham, men han ville være en giftig backup for Torres. Ellers er det bare at vente til vinter, så står de nok i kø for at kommer væk fra City...Adebayor, Tevez, Santa Cruz, Bellamy og Mwaruwari. Santa Cruz var måske en mulighed.
"Cut my veins open and I bleed Liverpool red. I love Liverpool with a burning passion."

Ægget

Indlæg af Ægget » fredag, 21. aug, 2009 07:57

Steven__Gerrard skrev:Med Aquilani skadesfri, og hvis Lucas kan spille som i onsdags, så er der ingen grund til at "spilde" penge på VdV. Vores idealopstilling er efterhånden

---------------Reina---------------
Johnson--Carra/Agger/Skrtel---Insua
------Mascherano--Aquilani---------
Kuyt-------Gerrard--------Bennayoun
---------------Torres---------------

Det eneste sted der er behov for forstærkning er måske venstrekant, hvilket måske ikke er helt urealistisk, da det i givet fald vil stille os med tre til venstre kant. Hvis Babel ryger (er meget tæt på at opgive ham, selvom jeg altid har været stor fan af ham) må det give lidt håndøre over i de 100 millioner som vi skulle give for VdV. Lad os sige vi har 170 mio. til en ny venstre kant. Mata måske....men der er måske slet ikke behov for forstærkning til start-11, da Bennayoun gør det godt i de fleste kampe.
Da jeg sad og så kampen mod Tottenham kunne jeg ikke lade være med at bemærke at de både havde Crouch og Pavlyuchenko på bænken. Crouch er lige købt, og Pavlyuchenko er nok ikke tilfreds med at være 4. valgt - det var måske en mulighed. Personlig bryder jeg mig ikke om ham, men han ville være en giftig backup for Torres. Ellers er det bare at vente til vinter, så står de nok i kø for at kommer væk fra City...Adebayor, Tevez, Santa Cruz, Bellamy og Mwaruwari. Santa Cruz var måske en mulighed.
Jeg tror ikke at vi skal regne med at hente Santa Cruz. City har lige hentet ham, og han er nok stadigvæk indstillet på at kæmpe om sin plads. Hvis vi skal have held til at hente en angriber Manchester City, så skal det nok være Bellamy (igen) eller Mwaruwari.

Brugeravatar
Hekkem
Alder: 51

Indlæg af Hekkem » fredag, 21. aug, 2009 08:29

Nu har vi erhvervet os Alberto Aquilani, men mon ikke Marek Hamsik stadig bliver fulgt nøje?

http://footballtalentspotter.com/blogs/ ... amsik.aspx
The subject of this afternoon’s scouting report, brought to you in association with Championship Manager, is Napoli’s versatile midfielder Marék Hamšík.

The Slovakian international is attracting interest from several of Europe’s top sides, and certainly possesses the kind of technical ability that would see him fit in to the midfields of Arsenal, Manchester United, Chelsea or Liverpool with relative ease.

Whether or not one of the ‘big four’ moves for Hamšík this summer remains to be seen, but if not the likes of Manchester City Aston Villa and Tottenham, all looking to bolster their respective midfields, may be ready to pounce.

Name: Marék Hamšík
Nationality: Slovakian
Club: Napoli (Italy)
Position: Attacking Midfielder

Career History
Hamšík began his professional career with Slovan Bratislava in his native Slovakia before moving to Brescia in Italy as a 17 year old for €500,000. The 2006-2007 season was excellent for him personally, as he scored 10 goals in 40 games. He caught the attention of Napoli, newly promoted to Serie A, who promptly signed him for €5.5 million. In his first season, Hamšík scored nine goals in 37 games. He has 22 caps for Slovakia, with six goals to his name, having made his senior international debut in February 2007.

Playing Style
A versatile midfield player, Hamšík generally plays as an attacking midfielder, either centrally or on the left, but can also play in a more defensive midfield role. He has been compared in style to players such as Pavel Nedved and Steven Gerrard. He is regarded as a star player by his current club Napoli.

Strengths
Hamšík is a confident player with great vision and skill. Despite possessing bundles of skill and the capability to perform outlandish feats of trickery, the Slovakian plays economically and sensibly for his team. He is hard working and, despite not being especially quick, has a great burst of acceleration. With a dangerous shot, excellent ball control, intelligent movement, a great range of passing and the ability to play with both feet – Hamšík certainly has a lot going for him.

Weakness
Still only 21, he needs to improve his consistency and learn to dominate and best impose himself on games. He could also stand to score a few more goals. Aside from that, there are few obvious weaknesses in his all-round game.

What Next?
Napoli would love to hold on to him but Hamšík is, in all probability, destined for a bigger club. He was linked with Liverpool before he joined Napoli, with Chelsea last summer and, in recent months, Bayern Munich, Juventus and Internazionale.

Ratings
• Overall 8.0
• Shooting 8.0
• Passing 8.1
• Heading 7.9
• Tackling 7.7
• Pace 7.6
• Work-rate 8.0
• Crossing 8.1
• Creativity 8.3
• Dribbling 7.8
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
Belloni
Geografisk sted: Sønderborg

Indlæg af Belloni » fredag, 21. aug, 2009 12:46

YNWA skrev:Hvad med et frækt bud på Raul fra Real?! Han skal vel have noget spilletid for at komme til VM og med Reals nye trup så kan han godt få svært ved at blive fast mand.
Tror du ikke Real stiller med Benzema og Raul på toppen?
Læste for en tid siden at det skulle være Pellegrinis foretrukne duo i front. Om det passer er selvf. en anden sag.
Han scorer trodsalt mange mål stadigvæk, og er også anfører.

Brugeravatar
Belloni
Geografisk sted: Sønderborg

Indlæg af Belloni » fredag, 21. aug, 2009 12:47

YNWA skrev:Hvad med et frækt bud på Raul fra Real?! Han skal vel have noget spilletid for at komme til VM og med Reals nye trup så kan han godt få svært ved at blive fast mand.
Læste for en tid siden at det skulle være Pellegrinis foretrukne duo i front. Om det passer er selvf. en anden sag.

YNWA

Indlæg af YNWA » fredag, 21. aug, 2009 13:08

Belloni skrev:
Det er selvfølgelig en mulighed men jeg tænkte nu på Kaka bagved Benzema... men måske de smider Kaka i venstre side af midtbanen...

texy
Geografisk sted: København
Alder: 49

Indlæg af texy » fredag, 21. aug, 2009 13:49

Hvis vi virkelig ikke har saa mange penge til flere transfers, kunne Amr Zaki saa ikke vaere en "billig" loesning paa en back-up til Torres? Vi kunne jo eventuelt noejes med en lejeaftale.

http://www.skysports.com/story/0,19528, ... 39,00.html

Jeg maa dog indroemme, at jeg stadig tror, at vi muligvis spiller for galleriet. Lige pludselig bliver David Silva praesenteret, hvilket maaske er lidt synd for Benayoun, men det giver os en masse ekstra muligheder.

Brugeravatar
ForzaReds

Indlæg af ForzaReds » fredag, 21. aug, 2009 14:04

No maam skrev:
ForzaReds skrev:Syntes egentlig ikke at van der Vaart er en spilletype vi mangler. Vi mangler en backup til torres og en hurtig kant der kan sætte sin direkte modstander og skabe overtalssituationer.

Hvis vi skal få det optimale ud af van der Vaart så skal han spille Gerrard's plads hvilket kun ville komme til at ske i ganske få kampe.
Hvis vi skulle købe ind i Real Madrid er det mere en spiller som Robben vi står og mangler, noget helt andet er så at jeg ikke bryder mig om ham som person plus hans skades frekvens.
Hvis det ikke bare er løse rygter kunne det jo være at Benitez havde tænkt sig at Stevie skulle være den der afløste Torres og VdV så spillede den hængende angriber bag ved.
Gerrard som frontangriber?

Det gad jeg godt og se, så kunne han virkelig ligge og tage en masse løb i dybden..

Ej seriøst han vil jo slet ikke passe ind på den plads.. Så kunne vi os prøve at bruge Pepe Reina på højrebacken hvis Glen Johnson skulle blive skadet nu når vi ikke har en backup på den plads

No maam

Indlæg af No maam » fredag, 21. aug, 2009 16:53

ForzaReds skrev:
No maam skrev:

Gerrard som frontangriber?

Det gad jeg godt og se, så kunne han virkelig ligge og tage en masse løb i dybden..

Ej seriøst han vil jo slet ikke passe ind på den plads.. Så kunne vi os prøve at bruge Pepe Reina på højrebacken hvis Glen Johnson skulle blive skadet nu når vi ikke har en backup på den plads
Jeg siger heller ikke at jeg synes det er nogen fantastisk idé... prøvede såmænd bare at ræsonnere mig frem til en brug af VdV.

Peter From

Indlæg af Peter From » fredag, 21. aug, 2009 17:53

Jeg tror nu godt at man kan få en god venstre kant ud af Vaart i løbet af et par måneder, især når vi spiller et system med de to ret defensive centrale, der tillader ret offensive kanter. Men han er hængende angriber og så han er ikke en mand, som man kan få 100% ud af når man har Gerrard, der ikke skal flyttes rundt på.
Han blev brugt som lidt af hver i Real, men holdet flød så meget at jeg sagtens forstår at han ikke fik noget videre ud af det.

Brugeravatar
Xenne
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 36

Indlæg af Xenne » fredag, 21. aug, 2009 18:39

Jeg må være ærlig og sige jeg kan ikke se hvad vi skal bruge vdv til.
Vi skal bruge en til at låse de små hold op. Der er andre folk jeg hellere ville have.
Til de hårdt fights mener jeg vi har nogle af de bedste Kuyt og Riera, sparker røv men der er andre der er bedre teknikere.
Billede

Besvar