Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
John Barnes
Geografisk sted: København
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af John Barnes » lørdag, 22. aug, 2009 12:26

aarde skrev:
McRae skrev:Luiz Suarez har scoret fire kasser for Ajax i aftenens Europa League. Statistikken på ham siger i øvrigt 44 mål i 67 kampe for den hollandske klub, hvilket jo er et pænt gennemsnit :)

Me want! Men han koster nok knaster...
Ham har jeg efterhånden drømt om i knap halvandet år. Han er allerede nu tæt på ren og skær verdensklasse, og jeg er ikke i tvivl om, at han bliver en af de allerbedste i verden, hvis han kommer til en ordentlig klub og får nogle ordentlige forhold at spille under samt kommer op imod nogle bedre modstandere. Dette kunne meget vel (og burde!) ske hos os.
Vi har været linket til ham før (i foråret omkring sæsonafslutningen), hvor det desværre viste sig ikke at blive til mere end rygter, men dengang var prisen, så vidt jeg husker, faktisk ikke så vanvittig igen - omkring de 15-20 millioner pund tror jeg. Men det var selvfølgelig også inden unreal og shitty sprang grænserne for, hvad spillere kan og bør koste i henholdsvis transferbeløb og løn, så prisen er formentligt en helt, helt anden idag og højnes endvidere helt naturligt i takt med, at han hiver flere og flere pragtpræstationer op af hatten. Så vi måtte for min skyld meget gerne slå til og hente ham med det samme, omend chancerne for at det sker nok kan ligge på et meget lille sted.

Men under alle omstændigheder er Suarez faktisk nok den af de spillere, det ville være muligt at skaffe, som jeg helst så i klubben.
Suarez er en fremragende spiller som du også er inde på men prisen og det at ejerne slet ikke vil give penge til nye spillere sætter vist en blokering for at nogen som helst spillere vil komme til klubben. Tiden har også noget at sige, jeg tror ikke at det kan lade sig gøre at få en Suarez til klubben på omkring 10 dage. Det med pengene kunne måske løses ved at vi tilbyd Babel at komme tilbage til Ajax og så slippe med at betale en måske 80-100 millioner kroner for Suarez selvom det nok er mere ønsketænkning end realistisk da det jo er pengene som vi ikke har.

Kan heller ikke se at alt dette med at Rafa ikke havde flere penge til at bruge på nye spillere blot skulle være et skuespil da man da lige så godt kan gå ud og sige at man vil have den pågældende spiller som f. eks en Suarez.

Jeg tror sku desværre ikke at der kommer flere spillere til klubben i dette transfervindue :wall:
Billede

Brugeravatar
Xenne
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 36

Indlæg af Xenne » lørdag, 22. aug, 2009 13:18

Hva med at vi sender Babel retur til Ajax også sender de Suarez op til os, så kan vi diskuterer om de skal have en slat penge oven i.
Billede

Peter From

Indlæg af Peter From » lørdag, 22. aug, 2009 13:47

En handel med Ajax, hvor Babel indgår ville være oplagt, de kunne vel strengt taget også bruge både ham og Voronin, så de fik en rigtig center foward eller han kan sælges til tredje part og pengene bruges som en del af handelen, og for at holde de samlede lønudgifter nogenlunde hvor de er. Det selvfølgelig lidt risikabelt at sælge to og hente en, men jeg kan godt lide at talenterne får et par chancer.

Liverdrengen
Geografisk sted: danemark

Indlæg af Liverdrengen » lørdag, 22. aug, 2009 13:48

Xenex, meget meget god idé..
"Tour de france er den bedste novelle der nogensinde er skrevet" - Jørgen Leth

Aarde
Geografisk sted: København Ø

Indlæg af Aarde » mandag, 24. aug, 2009 09:50

7 dage tilbage...

Det er noget atypisk, at der på denne tid af året er så skræmmende lidt aktivitet herinde. Men det er der vel en grund til. Jeg drømmer dog stadig om lidt hektisk aktivitet når vi nærmer os de sidste par dage, men jeg må indrømme, at jeg tvivler på det - vi har med al sandsynlighed udspillet vores rolle i dette transfervindue, hvilket er yderst utilfredsstillende og frustrerende.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » mandag, 24. aug, 2009 10:39

Måske har man lov at være frustreret, men de mange gossip sider rygter jo alle mulige til klubben og det da svært ikke at blive revet med og dermed også frustreret når det viser sig, vi ikke køber Villa fx.

Under alle omstændigheder er jeg dog utrolig glad for købene af Johnson og Aquilani og, hvis rygterne om klubbens ringe transferbeløb passer, så har Rafa efter min mening disponeret transferpengene fint og ikke mindst holdt på stjerner som Mascherano og Torres.

Men jeg har aldrig oplevet så uprofessionelt et transfervindue før, hvor real og city bare kaster rundt med penge, hvilket tyder på meget lidt form for logisk tænkning.

SILLY SEASON!
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Belloni
Geografisk sted: Sønderborg

Indlæg af Belloni » mandag, 24. aug, 2009 16:06

aarde skrev:7 dage tilbage...

Det er noget atypisk, at der på denne tid af året er så skræmmende lidt aktivitet herinde. Men det er der vel en grund til. Jeg drømmer dog stadig om lidt hektisk aktivitet når vi nærmer os de sidste par dage, men jeg må indrømme, at jeg tvivler på det - vi har med al sandsynlighed udspillet vores rolle i dette transfervindue, hvilket er yderst utilfredsstillende og frustrerende.
Enig! Vi har vel nærmest kun brugt de penge fra spillersalg, til køb af nye spillere?
Virker sgu som om Rafa er blevet hustlet af G&H. Medmindre han venter til januar, hvor priserne måske er mere fornuftige, end for tiden hvor Real og Citeh har brugt perverst mange penge, og har fået skruet priserne uhørt højt op

Brugeravatar
SørenK
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 32

Indlæg af SørenK » mandag, 24. aug, 2009 16:48

Pengene er ikke de store, vel nærmere ikke-eksisterende. Efterhånden som jeg nok må erkende at det næppe bliver til en Ashley Young i dette transfervindue, synes jeg faktisk dette er et ganske godt alternativ:
http://onside.dk/node/40461
Evt. kan vi få en aftale med option på køb. Således vi kan få ham billigt, hvis han skulle slå til og pengene næste år heller ikke er noget at prale af.

Jeg har dog ikke set ham rygtet til klubben siden sidste sommer, så jeg tvivler på at det er realistisk.

Peter From

Indlæg af Peter From » mandag, 24. aug, 2009 17:17

SørenK skrev:Pengene er ikke de store, vel nærmere ikke-eksisterende. Efterhånden som jeg nok må erkende at det næppe bliver til en Ashley Young i dette transfervindue, synes jeg faktisk dette er et ganske godt alternativ:
http://onside.dk/node/40461
Evt. kan vi få en aftale med option på køb. Således vi kan få ham billigt, hvis han skulle slå til og pengene næste år heller ikke er noget at prale af.

Jeg har dog ikke set ham rygtet til klubben siden sidste sommer, så jeg tvivler på at det er realistisk.
Uff, ville være en god ting om det skete, især hvis vi så kunne skrabe penge samme og hente Young efter næste sæson. Hvis vi lige skriver det ind i lejekontrakten at han ikke må spille mod Inter, så det jo også super for dem.

JJ

Indlæg af JJ » onsdag, 26. aug, 2009 21:44

Synes stadig vi mangler en ordentlig back-up for Torres, og her synes jeg det kunne være interessant med en spiller som Carlton Cole. Han er en anden type, stor og stærk og så er han englænder.
eneste problem er nok at West Ham ikke vil sælge, men på den anden side er de jo i pengenød, men det er vi jo åbenbart også desværre :(

Aarde
Geografisk sted: København Ø

Indlæg af Aarde » torsdag, 27. aug, 2009 09:24

JJ skrev:Synes stadig vi mangler en ordentlig back-up for Torres, og her synes jeg det kunne være interessant med en spiller som Carlton Cole. Han er en anden type, stor og stærk og så er han englænder.
eneste problem er nok at West Ham ikke vil sælge, men på den anden side er de jo i pengenød, men det er vi jo åbenbart også desværre :(
Der er idag snak om muligheden for en lejeaftale med Julio Baptista, omend kilden ikke ligner det mest troværdige og egentlig ikke bunder i noget konkret. Alligevel håber jeg virkelig, at der er noget om snakken, da han imo vil være en ideel løsning på vores manglende bredde i offensiven, når vi ikke har flere penge end vi har (hvis vi vel at mærke har nogen overhovedet). Han er positionsmæssigt fleksibel, fysisk stærk og har spillet i Premier League før - han er perfekt, når nu vi tydeligvis ikke har mulighed for at købe spillere af den kaliber eller over pt.

http://www.givemefootball.com/premier-l ... -loan-deal

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 27. aug, 2009 16:48

Her er lidt rygter, til at holde sig varm i en kold tid.

http://www.liverpoolecho.co.uk/liverpoo ... -24547626/

Men varmen drev hurtigt væk. Christian Purslow sagde her til aften under C.L. lodtrækningen at der ikke kommer flere ny indkøb :(

Interviewer (Nick Collins): "So, can we expect a flurry of transfer activity at Liverpool before the window closes?"

Purslow: "I wouldn't bank on it!"

Så må vi trækkes med Babel og Voro frem til januar, øv!

Andichrist

Indlæg af Andichrist » fredag, 28. aug, 2009 18:14

Så er "Chefen" på vej væk fra Chelsea. Hvad han koster, eller om han sågar er gratis, melder historien intet om. Kunne han være interessant som angrebsreserve, supersub o.l.? Vi ved han kan (eller kunne) spille på et højt niveau, skabe farlige situationer på egen hånd og score mål. Hvis han er gratis og vil acceptere en moderat løn (dvs. 7-800.000 om ugen :) ) siger jeg ja tak til at give ham chancen for at vise, at han ikke er helt færdig endnu.

http://politiken.dk/sport/fodbold/article777930.ece

McRae

Indlæg af McRae » fredag, 28. aug, 2009 19:22

Voronin, Schevchenko. Same shit.

Eller noget...
Men ham ville jeg sgu nok ikke satse på.

Brugeravatar
Steven__Gerrard

Indlæg af Steven__Gerrard » fredag, 28. aug, 2009 20:49

Andichrist skrev:Så er "Chefen" på vej væk fra Chelsea. Hvad han koster, eller om han sågar er gratis, melder historien intet om. Kunne han være interessant som angrebsreserve, supersub o.l.? Vi ved han kan (eller kunne) spille på et højt niveau, skabe farlige situationer på egen hånd og score mål. Hvis han er gratis og vil acceptere en moderat løn (dvs. 7-800.000 om ugen :) ) siger jeg ja tak til at give ham chancen for at vise, at han ikke er helt færdig endnu.

http://politiken.dk/sport/fodbold/article777930.ece
Ahh hva...tror ikke engang Milan vil have ham tilbage. Så ser jeg hellere N'Gog får nogle flere kampe...
"Cut my veins open and I bleed Liverpool red. I love Liverpool with a burning passion."

Besvar