Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Fribytter

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fribytter » mandag, 31. aug, 2009 16:23

Steven__Gerrard skrev:Sæsonens panikkøb?

http://www.redandwhitekop.com/forum/ind ... c=246976.0
Puha, har han ikke ovenikøbet en høj skadesfrekvens?

Hvis Rafa kan få solgt Dossena til en italiansk klub og endnu en spiller, så kan Pandev erhverves rimelig billigt i Lazio. Han vil ikke forlænge kontrakten, der udløber om et år, og Lazio gider ikke at bruge ham, hvis ikke han forlænger, hvorfor de er ved at afsætte ham til spotpris.

Og hvis amerikanerne stadig ikke tillader indkøb, selvom spillere forlader klubben, så kunne Quaresma, Mancini eller Baptista måske lejes. Quaresma har jeg så ikke så meget fidus til, men han er vel trods alt bedre end Nabil. Baptista var ikke en succes i Arsenal, men måske han passer bedre i Rafas koncept end i Wengers overpolerede pasningsspil. Mancini er vi jo blevet sat i forbindelse med før, så han er måske umiddelbart den mest oplagte.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

Brugeravatar
Mambo
Geografisk sted: København N
Alder: 35

Indlæg af Mambo » mandag, 31. aug, 2009 19:49

Scorede Benjani ikke okay mange mål for en sæson siden?

Corfitzen

Indlæg af Corfitzen » mandag, 31. aug, 2009 20:07

Mambo skrev:Scorede Benjani ikke okay mange mål for en sæson siden?
Jo han tørnede ud for Portsmouth der, jeg ser ham som en fin midlertidlig backup...

athomsen
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af athomsen » mandag, 31. aug, 2009 20:42

Corfitzen skrev:
Jo han tørnede ud for Portsmouth der, jeg ser ham som en fin midlertidlig backup...
Han scorede 1 mål sidste sæson

Corfitzen

Indlæg af Corfitzen » mandag, 31. aug, 2009 22:28

athomsen skrev:
Corfitzen skrev:
Hans sidste sæson for Portsmouth scorede han 12 mål på en sæson, det er i hvert fald den sæson jeg referere til...

bongfong

Indlæg af bongfong » tirsdag, 01. sep, 2009 19:06

nu det ikke muligt mere, men hvorfor kiggede Rafa dog ikke på nico krankjar? sølle 20mio kostede han åbenbart. Han er måske ikke kendt af alle, og måske ikke være en direkte forstærkning på holdet, men han ville helt klart have forstærket vores bænk! Har vi virkelig ingen penge mere? eller mener rafa virkelig vores hold er god og bred nok gennem en hel sæson? Især det med bredden har jeg langt fra en fidus til, vi mangler så meget der.

NAH

Indlæg af NAH » tirsdag, 01. sep, 2009 19:57

Vi har Riera,Benayoun,Babel og Dossena til den plads Krancjar spiller og han er ikke en forstærkning af de 2 førstnævnte. Hvis der skulle købes ind til den plads render der 2 spillere rundt nede i Valencia der kunne bruges, men Valencia er ikke fattigere end os mere :oops: så det skind bliver der ingen pølse af.

Mikkel K
Geografisk sted: Århus C
Alder: 36

Indlæg af Mikkel K » onsdag, 02. sep, 2009 08:37

Steven__Gerrard skrev:Sæsonens panikkøb?

http://www.redandwhitekop.com/forum/ind ... c=246976.0
Og i linket står der? :)
Billede

athomsen
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af athomsen » onsdag, 02. sep, 2009 19:56

Corfitzen skrev:
athomsen skrev:
Corfitzen skrev:
Hans sidste sæson for Portsmouth scorede han 12 mål på en sæson, det er i hvert fald den sæson jeg referere til...
Var jeg godt klar over - jeg lavede bare den point, at han ikke var super (eller i nærheden af det) sidste sæson.

Corfitzen

Indlæg af Corfitzen » onsdag, 02. sep, 2009 23:56

athomsen skrev:
Corfitzen skrev:
athomsen skrev:
Corfitzen skrev:
Var jeg godt klar over - jeg lavede bare den point, at han ikke var super (eller i nærheden af det) sidste sæson.
Vi kan hurtigt blive enige om at tiden i City ikke har været en succes for Benjani, men mig bekendt var han ude med en lårskade meget af 08-09 sæsonen og med alle de indkøb City har foretaget kan man også være fræk at sige at han heller ikke har fået sin chance?

Brugeravatar
Hekkem
Alder: 51

Indlæg af Hekkem » torsdag, 03. sep, 2009 08:54

Corfitzen skrev:
athomsen skrev:
Corfitzen skrev:
athomsen skrev:
Corfitzen skrev:
Vi kan hurtigt blive enige om at tiden i City ikke har været en succes for Benjani, men mig bekendt var han ude med en lårskade meget af 08-09 sæsonen og med alle de indkøb City har foretaget kan man også være fræk at sige at han heller ikke har fået sin chance?
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
Jensen
Geografisk sted: Frankrig
Alder: 38

Indlæg af Jensen » fredag, 04. sep, 2009 02:39

Ja Chelski kommer nok naeppe til at hente nogen som helst spillere, inden for det naeste aars tid...

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/ud ... 216202.ece

Chelsea kan ikke købe ind i et år

FIFA har straffet den engelske storklub for at få ung franskmand til at bryde sin kontrakt med Lens

Brugeravatar
Nicoen
Geografisk sted: Aarhus

Indlæg af Nicoen » fredag, 04. sep, 2009 03:31

Jensen skrev:Ja Chelski kommer nok naeppe til at hente nogen som helst spillere, inden for det naeste aars tid...

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/ud ... 216202.ece

Chelsea kan ikke købe ind i et år

FIFA har straffet den engelske storklub for at få ung franskmand til at bryde sin kontrakt med Lens
Der er også en tråd om dette i General Diskussion hvis du skulle have lyst til at debatere det ;)

Brugeravatar
Belloni
Geografisk sted: Sønderborg

Indlæg af Belloni » fredag, 04. sep, 2009 12:57

Vi kunne have signet Jan Vennegoor of Hesselink ganske gratis. 30 år, 38 mål i 80 kampe for Celtic. Fin backup til Torres, og nok ikke vanvittig dyr i løn.

Brugeravatar
Mambo
Geografisk sted: København N

Indlæg af Mambo » fredag, 04. sep, 2009 14:11

Belloni skrev:Vi kunne have signet Jan Vennegoor of Hesselink ganske gratis. 30 år, 38 mål i 80 kampe for Celtic. Fin backup til Torres, og nok ikke vanvittig dyr i løn.
Tænkte på det samme da jeg så han røg til Hull. Han kunne også være fin at have i truppen, da det desuden kunne give os flere muligheder i angrebet med en stor targetman.

Er Mark Viduka skadet? For han er også uden kontrakt (så vidt jeg ved).

Besvar