Ifølge forskellige nyligt opdaterede FM-databaser er Viduka uden kontrakt, men skadet det næste halve år.Mambo skrev:Tænkte på det samme da jeg så han røg til Hull. Han kunne også være fin at have i truppen, da det desuden kunne give os flere muligheder i angrebet med en stor targetman.Belloni skrev:Vi kunne have signet Jan Vennegoor of Hesselink ganske gratis. 30 år, 38 mål i 80 kampe for Celtic. Fin backup til Torres, og nok ikke vanvittig dyr i løn.
Er Mark Viduka skadet? For han er også uden kontrakt (så vidt jeg ved).
Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
- ThunderZtorm
- Geografisk sted: Haderslev
- Alder: 46
- Kontakt:
Re: Hvem skal ind?
- John Barnes
- Geografisk sted: København
- Alder: 34
Hmm ved ikke hvor seriøst det her rygte skal tages da det godt kunne være sådan et rygte som bare popper op igen fordi det har været så meget oppe og vende i sommers og så er det et nemt rygte lige at smide op på en side igen, f. eks som people.co.uk har gjort her. Jeg syntes ikke at Villa er den rigtige spiller at hente da vi mangler en kantspiller. Så hellere spare pengene på at hente en Villa og så hente en spiller til kantpositionen istedet!PeD skrev:Så spøger navnet Villa igen i klubben.
http://www.people.co.uk/sport/football/ ... _page.html

Hvis Mascherano smutter til sommer, kunne man så være så fræk at stille op sådan her?
Gerrard Aquilani
Kuyt - Villa - Riera
Torres
Ved godt at Gerrard er pisse god i rollen lige bag Torres, men er det ikke en rolle Villa også kan udfylde, og Gerrard så er mere med i det opbyggende spil
Gerrard Aquilani
Kuyt - Villa - Riera
Torres
Ved godt at Gerrard er pisse god i rollen lige bag Torres, men er det ikke en rolle Villa også kan udfylde, og Gerrard så er mere med i det opbyggende spil
- John Barnes
- Geografisk sted: København
- Alder: 34
Ved ikke helt om vi ville få det optimale ud af Villa hvis man valgte at placere ham bag ved Torres istedet for at han var oppe foran, jeg har min tvivl.Belloni skrev:Hvis Mascherano smutter til sommer, kunne man så være så fræk at stille op sådan her?
Gerrard Aquilani
Kuyt - Villa - Riera
Torres

Det kunne jo løses ved at omrokere til en klassisk 4-4-2 - men det skal vi altså virkelig ikke. Vi får ikke halvt så meget ud af vores kaptajn når han ligger dernede og roder rundt - og slet ikke hvis han ligger sammen med Aquilani og dermed primært vil skulle spille Masch' rolle.John Barnes skrev:Ved ikke helt om vi ville få det optimale ud af Villa hvis man valgte at placere ham bag ved Torres istedet for at han var oppe foran, jeg har min tvivl.Belloni skrev:Hvis Mascherano smutter til sommer, kunne man så være så fræk at stille op sådan her?
Gerrard Aquilani
Kuyt - Villa - Riera
Torres
Jeg ville til hver en tid foretrække
----- Masch/Lucas - Aquilani -----
Kuyt -------- Gerrard ------- Yossi
--------------- Torres --------------
fremfor
---- Aquilani - Gerrard -----
Kuyt ------------ ------ Yossi
------- Villa -- Torres -------
Gerrard vil ganske enkelt have for meget at lave defensivt og vil ikke kunne bidrage med nok fremad banen - og jeg prioriterer altså kaptajnen på sin bedste plads højere end Villa. Meget højere.
Eller købe David Silva og stille op sådan:aarde skrev:Det kunne jo løses ved at omrokere til en klassisk 4-4-2 - men det skal vi altså virkelig ikke. Vi får ikke halvt så meget ud af vores kaptajn når han ligger dernede og roder rundt - og slet ikke hvis han ligger sammen med Aquilani og dermed primært vil skulle spille Masch' rolle.John Barnes skrev:Ved ikke helt om vi ville få det optimale ud af Villa hvis man valgte at placere ham bag ved Torres istedet for at han var oppe foran, jeg har min tvivl.Belloni skrev:Hvis Mascherano smutter til sommer, kunne man så være så fræk at stille op sådan her?
Gerrard Aquilani
Kuyt - Villa - Riera
Torres
Jeg ville til hver en tid foretrække
----- Masch/Lucas - Aquilani -----
Kuyt -------- Gerrard ------- Yossi
--------------- Torres --------------
fremfor
---- Aquilani - Gerrard -----
Kuyt ------------ ------ Yossi
------- Villa -- Torres -------
Gerrard vil ganske enkelt have for meget at lave defensivt og vil ikke kunne bidrage med nok fremad banen - og jeg prioriterer altså kaptajnen på sin bedste plads højere end Villa. Meget højere.
Aquilani - Gerrard
Kuyt - Benayoun - Silva
Torres
Hvis man sælger Mascherano tror jeg bare man vil savne ham, hans fighter vilje, han løber og løber, hvor jeg tror at med Aquilani og Gerrard har vi to spillere der er mere offensive.
@LFC_20
Stiller vi sådan, så har vi igen Gerrard i en Mascherano-rolle. Det er altså langt fra optimalt. Så køber vi Silva, må han kæmpe med Yossi og Kuyt om kanterne, ligesom Villa må kæmpe med Torres om angrebspladsen, hvis vi skulle gå hen og erhverve os ham.
Stiller vi sådan, så har vi igen Gerrard i en Mascherano-rolle. Det er altså langt fra optimalt. Så køber vi Silva, må han kæmpe med Yossi og Kuyt om kanterne, ligesom Villa må kæmpe med Torres om angrebspladsen, hvis vi skulle gå hen og erhverve os ham.
Pt. fungere Steven Gerrard i den offensive midtbane rolle ikke. Det fornemme sammenspil der var sidste og forrige sæson mellem Gerrard og Torres ser vi ikke meget af længere.aarde skrev:@LFC_20
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
Det er sandt, men de to har i denne sæson heller ikke fået lov at spille sammen på den måde over en periode længere end et par kampe. Det må nødvendigvis præge(/ødelægge) rytmen. Endvidere har Gerrard generelt ikke ramt formen endnu og Torres har også haft problemer i de første kampe.Hekkem skrev:Pt. fungere Steven Gerrard i den offensive midtbane rolle ikke. Det fornemme sammenspil der var sidste og forrige sæson mellem Gerrard og Torres ser vi ikke meget af længere.aarde skrev:@LFC_20
Vi kan ikke kassere det sammenspil, som var vores mest farlige våben i to sæsoner, bare fordi det i en grundet skader ret ustabil periode ikke fungerer.
Nej, det skal ikke kasseres, men pt. tilsidesættes, da der er vigtige områder på banen vi pt. ikke kan få det til at fungere. Det er den centrale akse omkring Carragher, Skrtel, Lucas, Mascherano og Aurelio. Ved at sætte Gerrard en gang tilbage på den centrale position, er der også større grobund for, han kan tillæge sig mere plads til hans raids. Når Gerrard spiller som offensiv midt, så har modstanderne oftest en eller to defensive midtbane spillere omkring ham, samt et par forsvarsspillere tættere på ham. Af den grund får han ikke samme plads, som hvis han kommer længere bagfra.aarde skrev: Det er sandt, men de to har i denne sæson heller ikke fået lov at spille sammen på den måde over en periode længere end et par kampe. Det må nødvendigvis præge(/ødelægge) rytmen. Endvidere har Gerrard generelt ikke ramt formen endnu og Torres har også haft problemer i de første kampe.
Vi kan ikke kassere det sammenspil, som var vores mest farlige våben i to sæsoner, bare fordi det i en grundet skader ret ustabil periode ikke fungerer.
Det er jeg helt enig i, men nu var det ikke det snakken gik på; den gik på, hvordan vi skulle stille, hvis Silva eller Villa blev hentet til klubben.Hekkem skrev:Nej, det skal ikke kasseres, men pt. tilsidesættes, da der er vigtige områder på banen vi pt. ikke kan få det til at fungere. Det er den centrale akse omkring Carragher, Skrtel, Lucas, Mascherano og Aurelio. Ved at sætte Gerrard en gang tilbage på den centrale position, er der også større grobund for, han kan tillæge sig mere plads til hans raids. Når Gerrard spiller som offensiv midt, så har modstanderne oftest en eller to defensive midtbane spillere omkring ham, samt et par forsvarsspillere tættere på ham. Af den grund får han ikke samme plads, som hvis han kommer længere bagfra.aarde skrev: Det er sandt, men de to har i denne sæson heller ikke fået lov at spille sammen på den måde over en periode længere end et par kampe. Det må nødvendigvis præge(/ødelægge) rytmen. Endvidere har Gerrard generelt ikke ramt formen endnu og Torres har også haft problemer i de første kampe.
Nemt. David Silva i stedet for Ryan Babel/Albert Riera. David Villa i stedet for Andrey Voronin.aarde skrev: Det er jeg helt enig i, men nu var det ikke det snakken gik på; den gik på, hvordan vi skulle stille, hvis Silva eller Villa blev hentet til klubben.
Mere seriøst så David Villa i stedet for Mascherano/Lucas, og rykke Steven Gerrard tilbage på den centrale midtbane.
Nogen der kender noget til Antoine Griezmann?
http://www.mirrorfootball.co.uk/news/Ma ... oll_171889
Åbenbart et fransk wonderkid. Jeg har googlet og tubet ham, men har ikke kunne finde noget nævneværdigt.
http://www.mirrorfootball.co.uk/news/Ma ... oll_171889
Åbenbart et fransk wonderkid. Jeg har googlet og tubet ham, men har ikke kunne finde noget nævneværdigt.
Der er godt nok lang tid til Januar, men hvis Luca Toni fortsat ikke får spilletid i Bayern (senest er han endda sat af reserveholdet), så kunne han måske være en billig back-up.