Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Aarde
Geografisk sted: København Ø

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aarde » torsdag, 19. nov, 2009 13:05

Helt klart et "ja tak" til Giovinco. Han er et af de absolut største talenter i international fodbold pt, og har en stor fremtid foran sig. Jeg tror ikke på det, og artiklen fortæller intet om nogen konkret forbindelse mellem os og Juve, men der er da blevet sat gang i drømmerierne.

Van Nistelrooy? :army6: :army5: :naughty: :fart: :army2:

Brugeravatar
Alonso
Alder: 36

Indlæg af Alonso » torsdag, 19. nov, 2009 14:39

Havde man sagt van Nistelrooy i sommers, så havde jeg slået til. Men her og nu, så føler jeg faktisk, at vi er bedre tjent med at N'Gog spiller. Især fordi N'Gog virkelig har lært af, at spille kampe.

Giovinco, må jeg igen melde pas omkring. Jeg begynder efterhånden at synes, det er træls, vi linkes med alle disse italienske spillere. Jeg har aldrig fulgt voldsomt meget med i Serie A, så mit kendskab til spillerne i ligaen er irriterende mangelfuldt.
Men som jeg kan forstå er han en særdeles talentfuld spiller, som endnu ikke rigtig har slået til. Juventus bruger ham kun sporadisk og med sine 22 år er det snart tid. Uden at kende spillerens kontraktforhold, lyder det som en spiller, hvor man kunne slå til i tilfælde af forholdvis lav pris (f.eks. grundet en kontrakt, der synger på sidste vers).

IanRush

Indlæg af IanRush » torsdag, 19. nov, 2009 14:41

Synes vi skal se kortsigtet, og RVN vil være fantastisk....han vil kunne lave bunkevis af mål!!!

Boye

Indlæg af Boye » torsdag, 19. nov, 2009 16:00

IanRush skrev:Synes vi skal se kortsigtet, og RVN vil være fantastisk....han vil kunne lave bunkevis af mål!!!
Der er jeg så lodret uenig... Han er en afdanket united spiller, der døjer meget med skader. Han skal have dem serveret, og er slet ikke bevægelig nok til vores system, hvorfor vi aldrig får ham.

Brugeravatar
Xenne
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 36

Indlæg af Xenne » torsdag, 19. nov, 2009 17:25

ForzaReds skrev:Ben Arfa ligner en færdig mand

Kantspilleren Hatem Ben Arfa ser ud til at være færdig i Marseille, efter et sammenstød med træner Didier Deschamps.

Marseille hentede højest overraskende kantspilleren Hatem Ben Arfa i Lyon sidste sommer. Ben Arfa var raget uklar med Karim Benzema, og derfor kom skiftet i stand, men nu ser det igen ud til, at den 22-årige spillere er kommet i unåde.

Allerede sidste sæson skabte han problemer, da han i en kamp afviste at lade sig indskifte, og nu har har Ben Arfa så angiveligt haft et sammenstød med træner Didier Deschamps på træningsbanen. Det kan ligne begyndelsen på enden i Marseille.

- Hatem har dummet sig igen. Nu må han vente i to måneder. Så må vi tage en snak med hans agenter. Hvis han er glad for at være i Marseille, holder vi fast i ham. Men det er vigtigt, at truppen arbejder i en god stemning. Hatem må leve op til Deschamps krav, siger sportsdirektør Jose Anigo til L’Equipe.

- Hvis det ikke passer ham, kan han snakke med Didier eller med mig. Vi er klar til at lytte. Men vi håber at han holder fast i en professionel attitude. Det er det mindste han kan gøre, for ham selv og for os.

Flere engelske og spanske klubber mendes allerede interesserede i den franske spiller.

http://www.bold.dk/nyt/Ben-Arfa-ligner-en-faerdig-mand

Denne nyhed vil nok gøre én eller flere herinde glade, men der står at flere engelske klubber er interesserede så kan da være Liverpool er en af dem
Åhh Ben Arfa er da mere end Velkommen i klubben :)
Han skal dog lige holdes i kort snor, jeg er enig i han skal lære at styre sig.
Hvis han gør det, har vi en gudsbenådet kantspiller :D
Billede

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » torsdag, 19. nov, 2009 18:37

ForzaReds skrev:

Flere italienske klubber har sammen med West Ham udtrykt interesse for at hjælpe ”Atom-myren” med spilletid, men ifølge Corriere dello Sport skulle Liverpool nu have sat sig i førersædet.

Rafa Benitez håber eftersigende, at tilstedeværelsen af landsmændene Aquilani og Dossena vil overbevise Giovinco om, at et skifte til Anfield er det rette valg i jagten på minutter på banen.

http://onside.dk/node/46537

Kender ikke meget til Giovinco, andet at han skulle være et lovende talent, men dem er der selvfølgelig mange af. Lyder til at være meget klein, men det kan en god teknik selvfølgelig dispentesere for. Kan så diskuteres hvor pålideligt det er, at Dossena skal fortælle ham om at hvor godt det er at til Liverpool for at få mere spilletid, når Dossena's agent samtidig udtaler sig konstant i pressen at Dossena vil hjem til italien pga. manglende spilletid.

Der står nu intet om, at Doss skal overtale Giovinco, blot at der allerede er to italienere i klubben. Så vil han nok hellere ikke føle sig mutters alene og være helt lost når samtalerne, på flydende scoucse, kører rundt i omklædningsrummet osv. :)

Tror at tilstedeværelsen af Aqui og Doss kan have en udemærket effekt, hvis Benitez går 100% efter Giovinco.

Men kan da godt se, hvad du mener i at Doss nok ikke er den rigtige at kigge på når man taler om spilletid.

En spændene spiller som vi også var linket med i sommers.

Atom-myren :lol:
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » torsdag, 19. nov, 2009 19:12

Nogen der ved hvorfor hesten er steget fra 10-11 mill i sommers til 40 mill kr idag? og et enkelt rygte sagde vist også han kunne fåes gratis i sommers. Lyder unægteligt som noget en sprøjte journalist har opfundet. Angående Giovinco KØB for pokker, han er god i manager ;) bortset fra det kender jeg intet til ham
Verden er smask fuld af hyklere....

Boye

Indlæg af Boye » torsdag, 19. nov, 2009 19:24

Thommo skrev:Nogen der ved hvorfor hesten er steget fra 10-11 mill i sommers til 40 mill kr idag? og et enkelt rygte sagde vist også han kunne fåes gratis i sommers. Lyder unægteligt som noget en sprøjte journalist har opfundet. Angående Giovinco KØB for pokker, han er god i manager ;) bortset fra det kender jeg intet til ham
Det er ikke en hest, det er en gammel krikke. ;) Ved ikke hvorfor han er steget, men alle priserne kan som du siger bare være opdigtede..

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » torsdag, 19. nov, 2009 23:51

Thommo skrev:Nogen der ved hvorfor hesten er steget fra 10-11 mill i sommers til 40 mill kr idag? og et enkelt rygte sagde vist også han kunne fåes gratis i sommers. Lyder unægteligt som noget en sprøjte journalist har opfundet. Angående Giovinco KØB for pokker, han er god i manager ;) bortset fra det kender jeg intet til ham
Jeg har også lige købt ham i Fifa 10. Han er ikke særlig stor, men han er sgu rap på fødderne. :P
Der er noget utrolig charmerende over hans højde. Han er en rigtig underdog, som allerede har nået kult status for mange af de fodboldglade(gale?), der kender ham. Kunne godt gå hen og blive en rigtig yndling på Anfield ligesom Lille Luis var.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Ultra
Alder: 53

Indlæg af Ultra » lørdag, 21. nov, 2009 18:55

Hyypia, forsvaret sejler som aldrig før...

Brugeravatar
RobertS
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 54

Indlæg af RobertS » søndag, 22. nov, 2009 13:30

Ultra skrev:Hyypia, forsvaret sejler som aldrig før...
Det er faktisk ikke engang løgn, jeg tror sgu Hyppen ville være stor hjælp lige nu! Han hører også til i Livepool!

RobertS
Don't seek happiness. Happiness is like an orgasm, if you think about it too much, it goes away.

AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 34

Indlæg af AJ » søndag, 22. nov, 2009 17:59

Burde vi ikke forsøge noget mht. Micah Richards, der jo er fuldstændig ude i kulden hos gårsdagens modstander?

Brugeravatar
Martin E
Geografisk sted: Glostrup
Alder: 52

Indlæg af Martin E » søndag, 22. nov, 2009 20:18

Alonso skrev:Havde man sagt van Nistelrooy i sommers, så havde jeg slået til. Men her og nu, så føler jeg faktisk, at vi er bedre tjent med at N'Gog spiller. Især fordi N'Gog virkelig har lært af, at spille kampe.

Giovinco, må jeg igen melde pas omkring. Jeg begynder efterhånden at synes, det er træls, vi linkes med alle disse italienske spillere. Jeg har aldrig fulgt voldsomt meget med i Serie A, så mit kendskab til spillerne i ligaen er irriterende mangelfuldt.
Men som jeg kan forstå er han en særdeles talentfuld spiller, som endnu ikke rigtig har slået til. Juventus bruger ham kun sporadisk og med sine 22 år er det snart tid. Uden at kende spillerens kontraktforhold, lyder det som en spiller, hvor man kunne slå til i tilfælde af forholdvis lav pris (f.eks. grundet en kontrakt, der synger på sidste vers).
Hvis vi henter van nestor så falder jeg om det bliver endnu et haste køb som ham grækeren og det duer ikke.
Ålborg eneste store by der kun har en bargade at prale med.

Bonzai

Indlæg af Bonzai » søndag, 22. nov, 2009 22:21

Ved godt at penge kassen måske eller måske ikke er tømt. Men burde man ikke satse mere på en spiller som er engelsk eller som har spillet i england og som kan gå lige ind i startopstillingen. Ikke disse halvdyre spillere som Eljero Elia, Van Der Vaart, Vladimir Koman & div. som sikkert har masse talent. Men der er lige så stor chance for at de ikke slår igennem.

Brugeravatar
mig_der
Geografisk sted: 8340

Indlæg af mig_der » søndag, 22. nov, 2009 22:48

Bonzai skrev:Ved godt at penge kassen måske eller måske ikke er tømt. Men burde man ikke satse mere på en spiller som er engelsk eller som har spillet i england og som kan gå lige ind i startopstillingen. Ikke disse halvdyre spillere som Eljero Elia, Van Der Vaart, Vladimir Koman & div. som sikkert har masse talent. Men der er lige så stor chance for at de ikke slår igennem.
Problemet er bare at en spiller med engelsk pas der har 50& af det talent som Van der Vaart har, render rundt med en prislap på 200% af Van der Vaart. Det ville da være dejligt med 5-6-7 briiter i start 11, jeg kan bare ikke se det er realistisk hvis vi vil være et top hold.
Jeg vil have Rafa tilbage og spiceboys!

Besvar