Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Skovdal
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Skovdal » onsdag, 25. nov, 2009 10:04

Steven__Gerrard skrev:
Stephan C skrev:
Skovdal skrev:Jeg er ikke i tvivl om at Lennon ville være et fantastisk køb for klubben, dog tror jeg ikke det er en type Benitez går efter i øjeblikket - med henblik på at Kuyt ikke ryger ud af start 11'eren, og Benayoun har gjort det fremragende i en lang række kampe nu.

Med det sagt: Så tror jeg på Kuyt kan blive endnu farligere på angriber pladsen, ved siden af Torres, Benayoun og Lennon på kanterne, det ville ikke være dårligt:

Reina
Johnson Carragher Agger Aurelio/Insua
Lennon Gerrard Aquilani Benayoun
Kuyt Torres

Mere offensiv fodbold, JATAK! :D

- Og nej, ingen Mascherano ... Han løber allerede rundt med hovedet i Spanien...
Misforstå Ikke dette til at være et angreb på den mening, men hvilke kvaliteter er det du mener at Kuyt besidder?, siden at han kan blive succes oppe ved siden af Torres. Hans omgang med bolden er utrolig ringe og hvilket vel egentlig kun gør ham farlig når bolden serveres på et sølvfad for ham.
I Kuyt ser jeg en spiller som gerne vil og virkelig forsøger, men bare ikke kan levere varen!

Hilsen
/Stephan
Det kommer vel an på hvad varen er. Kunne nu godt se ham spille ved siden at Torres i en 442, så kunne Benna få venstre og Babel højre, men Aquaman og Gerrard i midten. Fordelen var at Kuyt kunne være arbejdstossen, og Torres målkongen...
You said it.
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3

AJ
Geografisk sted: København SV

Indlæg af AJ » onsdag, 25. nov, 2009 12:00

5 mand:

1 midterforsvarer
1 venstre back
1 central midtbane
2 offensive spillere (wings/angribere)

Brugeravatar
Aarhus
Geografisk sted: Århus C
Alder: 109

Indlæg af Aarhus » onsdag, 25. nov, 2009 12:23

AJ skrev:5 mand:

1 midterforsvarer
1 venstre back
1 central midtbane
Pris i alt 50 mio. Mere kan der nok ikke smides ..

Brugeravatar
Hekkem
Alder: 51

Indlæg af Hekkem » onsdag, 25. nov, 2009 13:59

Aarhusdk skrev:

1 midterforsvarer
1 venstre back
1 central midtbane
Pris i alt 50 mio. Mere kan der nok ikke smides ..
Pund, kroner eller lire?

Med N'gog udvikling er det ikke nødvendigt med en angriber. en venstre wing og en højre wing skal hentes af de 2 offensive kreative spillere.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

YNWA

Indlæg af YNWA » onsdag, 25. nov, 2009 15:04

Vi kan vel også rejse lidt pund ved at sælge nogle af vores overskudsspillere.

Voronin, Degen, El Zhar og Dossena. Problemet bliver nok at finde en klub der både kan betale prisen og lønnen.

Babel ligner også en mand der skal sendes videre.

4 spillere ud må dog betyde 4 spillere ind for truppen er som vi tydeligt har set i år ikke bred nok.

Problemet med salget af Alonso og Arbeloa sidste år var jo ikke kun at de var fantastiske spillere, men også at de stort set altid var skadesfri (bortset fra Alonso's to gange benbrud). Aquilani var skadet da vi købte ham og Johnson har også misset en del kampe grundet skader.

Aarde
Geografisk sted: København Ø

Indlæg af Aarde » onsdag, 25. nov, 2009 16:10

1 midterforsvarer
1 venstre back
1 central midtbane
Hvis vi tager vores økonomiske situation i betragtning, har vi næppe penge til alt dette - det ved jeg godt, at du godt selv ved, så det er ikke for at klandre din realistiske sans. Min pointe er snarere at vi er nødt til at prioritere, og det er en fleksibel offensiv, individuelt stærk kraft bestemt det vigtigste i mine øjne.
Vi er nødt til stadig at have tillid til Skrtel og håbe, at han i takt med at hele holdet får arbejdet sig ud af krisen også begynder at finde sit gamle, kontante forsvarsspil frem. Kyrgiakos er fin som 4. valg.
Med Aquilani, Masch og Lucas er vi nogenlunde dækket ind på den centrale midtbane (Lucas og Masch spiller stort set alle kampe og lader til at være i form til det). Dermed ikke sagt at en forstærkning ikke ville være kærkommen, men det er i min optik ikke der, der skal investeres til januar.
Hvorfor du ønsker forstærkninger til venstre back forstår jeg ikke. Aurelio er ved at genfinde formen og Insúa er trods sin formnedgang stadig en ganske habil back med fremtiden foran sig.

Med andre ord skal vi gå efter at komme af med tilpas meget dødvægt til, at vi kan smide det beløb Ajax kræver for Suarez. Så er vi nogenlunde dækket ind til foråret.

AJ
Geografisk sted: København SV

Indlæg af AJ » onsdag, 25. nov, 2009 17:19

Suarez kan vi godt glemme alt om. Vejen frem er at finde spillere før de andre "opdager dem", som så viser sig at være gode nok.

En ny venstre back fordi Aurelio er evigt skadesplaget, mens Insúa endnu ikke er god nok til fuld spilletid. Jeg så i øvrigt generelt gerne, at vi havde hurtigere backs. Nu har vi fået det med Johnson i højre side, så nu mangler kun venstre. Hverken Aurelio eller Insúa er sprintkanoner.
Jeg håber vi kan finde en ny Clichy, der kostede Arsenal nul og en prut.

Centralt på midtbanen er vi også tyndt besat, men en kreativ, offensiv spiller, der ikke mindst er hurtig, er da helt sikkert første prioritet.

Jeg er glad for, at jeg ikke er Rafa.

Brugeravatar
Hekkem
Alder: 51

Indlæg af Hekkem » onsdag, 25. nov, 2009 19:05

AJ skrev: En ny venstre back fordi Aurelio er evigt skadesplaget, mens Insúa endnu ikke er god nok til fuld spilletid. Jeg så i øvrigt generelt gerne, at vi havde hurtigere backs. Nu har vi fået det med Johnson i højre side, så nu mangler kun venstre. Hverken Aurelio eller Insúa er sprintkanoner.
Godt vi stadig har The Doss.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

No maam

Indlæg af No maam » onsdag, 25. nov, 2009 19:41

Hekkem skrev:
AJ skrev: En ny venstre back fordi Aurelio er evigt skadesplaget, mens Insúa endnu ikke er god nok til fuld spilletid. Jeg så i øvrigt generelt gerne, at vi havde hurtigere backs. Nu har vi fået det med Johnson i højre side, så nu mangler kun venstre. Hverken Aurelio eller Insúa er sprintkanoner.
Godt vi stadig har The Doss.
Ja men næste kriterie er så at den hurtige back har et teknisk niveua der ligger væsentligt over det Dossena besidder, for det er skræmmende lavt.

ilusio
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 46

Indlæg af ilusio » onsdag, 25. nov, 2009 20:27

Ind:
1 CB
1-2 wings

Ud:
Dossena
Degen
Babel
Voronin

Opstilling 1:
Reina
Johnson - Carra - Agger - Insua
Mascherano - Aquilani
Kuyt - Gerrard - Ny
Torres

Opstilling 2:
Kelly/Darby - Skrtel - Ny - Aurelio
Lucas - Spearing(Gerrard)
Ny - Yossi - Riera
Ngog

Gerrard og Aquilani kan begge spille bag angriberen. Yossi kan være vikar på begge fløje ligesom Gerrard kan i højre.

Jeg mener ikke at vi mangler mere end 1-2, max 3 spillere. Det er bare så skide vigtigt at de er i klasse med Johnson/Torres. Altså folk som går DIREKTE ind og forbedre holdet således at dem som vi i dag mener er førstevalg, at de rykker ned og bliver backup.

I år har vi mistet 1 af den slags spillere og har fået 1 ind i Johnson og måske en mere i Aquilani. I så fald var sidste sommer en succes. Kan vi gøre det hvert år så kører det. Vi skal dog af med al den dødvægt i form af Dossena, Babel, Voronin osv.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

YNWA

Indlæg af YNWA » onsdag, 25. nov, 2009 20:42

Den langsigtede plan må være at købe stjerner ala Johnson og Aquilani mens squad players (og da gerne også et par stjerner) kommer fra vores akademi ala Insua, Kelly og Ngog.

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » onsdag, 25. nov, 2009 21:22

AJ skrev:
En ny venstre back fordi Aurelio er evigt skadesplaget, mens Insúa endnu ikke er god nok til fuld spilletid. Jeg så i øvrigt generelt gerne, at vi havde hurtigere backs. Nu har vi fået det med Johnson i højre side, så nu mangler kun venstre. Hverken Aurelio eller Insúa er sprintkanoner.
Totalt uenig, eller rettere jeg er totalt uenig, vores tegnedreng taget i betragtning. Det er da i den grad offensiven der halter, og dog..... på dødbolde stinker vi også bagude, men det hjælper en venstre back ikke en døjt på. Det er træning træning træning der hjælper, og hvis det ikke hjælper må de ud i junglen og leve af larver, fluer, abelort og andet guf, som straf.
Verden er smask fuld af hyklere....

Aarde

Indlæg af Aarde » onsdag, 25. nov, 2009 21:28

AJ skrev:Suarez kan vi godt glemme alt om. Vejen frem er at finde spillere før de andre "opdager dem", som så viser sig at være gode nok.

Jeg håber vi kan finde en ny Clichy, der kostede Arsenal nul og en prut.

Centralt på midtbanen er vi også tyndt besat, men en kreativ, offensiv spiller, der ikke mindst er hurtig, er da helt sikkert første prioritet.

Jeg er glad for, at jeg ikke er Rafa.
Det var nu også mest sagt i spøg. Jeg er godt klar over, at Suarez med stor sandsynlighed er et utopisk ønske. Jeg forbeholder mig dog retten til at drømme, og i den forbindelse er han i min optik den klart bedste og mest fornuftige addering til vores trup.
Angående venstre back, så er har du ret i, at Insúa endnu ikke er god nok til 90 minutter hver uge (det lader han i øvrigt heller ikke til at være i form til...), men jeg synes han er værd at satse på som back up til Aurelio, som efterhånden er ved at være klar igen oven på sin seneste skade (hvor længe det holder må tiden vise...).
Angående Clichy, så havde han nogle sæsoner i starten af sin tid hos Arsenal, hvor han i mine øjne var dårligere, end Insúa er nu. Derfor vil et fund ala det Arsenal gjorde, da de fandt Clichy, formentligt komme til at kræve en lignende tilvænnings- og udviklingsperiode, før vedkommende når et ligeså højt niveau som Clichy's. Derfor mener jeg ligeså godt vi kan lade Insúa være vores Clichy og have troen på, at han nok skal udvikle sig yderligere. For selvom han stadig mangler en del på det taktiske og generelt mentale plan, og endvidere ikke er helt i den fysiske form (både hvad angår udholdenhed og speed), som det er forventet af en absolut topspiller, så har han alligevel vist lovende takter flere gange i løbet af sin tid som førsteholdsspiller - især i sidste sæson havde han flere fornemme præstationer.

SaibotDK
Geografisk sted: København
Alder: 35

Indlæg af SaibotDK » onsdag, 25. nov, 2009 23:31

Ved ikke om han har været nævnt før men Miloš Krasić?

Han kan spille på kanten samt i angrebet, og så bliver han sammenlignet med Nedved
http://www.mirrorfootball.co.uk/opinion ... 12035.html

Aarde

Indlæg af Aarde » onsdag, 25. nov, 2009 23:35

SaibotDK skrev:Ved ikke om han har været nævnt før men Miloš Krasić?

Han kan spille på kanten samt i angrebet, og så bliver han sammenlignet med Nedved
http://www.mirrorfootball.co.uk/opinion ... 12035.html
Ham så jeg om muligt også meget gerne i klubben. Han har været ganske fremragende de gange jeg har set ham - senest idag, hvor han blandt andet scorede et smukt, smukt mål fra distancen.

Besvar