Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
-
rnh
- Geografisk sted: Fredericia
SaibotDK skrev:Arsenal gør, hvad vi ikke formåede i Portsmouth! 1-4 med ti minutter igen. Spændende at se om ikke Arsenal kan komme op og lægge lidt pres på de to andre i toppen!
De har en kamp i hånden og den er hjemme mod Bolton napper de 3 point der er de kun et point fra chelski.
Ps. de spiller sku noget underholdende bold.
-
Thommo
- Geografisk sted: Randers
- Alder: 49
Emmy skrev:csloth skrev:nå, så smadre man u da lige wigan...
Ærgeligt at det møgholds modstandere oftest har givet op på forhånd. De får så mange point foræret på den konto.
Ja det har jeg også tit hidset mig op over, det mest grelle eksempel er for 2-3 uger siden hvor et hold stillede med 10 reserver(wolves måske). Godt jeg ikke er fan af et hold der gør sådan, kæft en ynkelig holdning og have. Og personligt ´ville jeg have mistet al respekt for manageren hvis jeg spillede i pågældende klub
Verden er smask fuld af hyklere....
-
Bamsefar
af Bamsefar » onsdag, 30. dec, 2009 23:04
Thommo skrev:Emmy skrev:csloth skrev:nå, så smadre man u da lige wigan...
Ærgeligt at det møgholds modstandere oftest har givet op på forhånd. De får så mange point foræret på den konto.
Ja det har jeg også tit hidset mig op over, det mest grelle eksempel er for 2-3 uger siden hvor et hold stillede med 10 reserver(wolves måske). Godt jeg ikke er fan af et hold der gør sådan, kæft en ynkelig holdning og have. Og personligt ´ville jeg have mistet al respekt for manageren hvis jeg spillede i pågældende klub
de vandt så også den efterfølgende kamp.. måske fordi de sparede nogle spillere... Jeg syntes det er helt i orden at træneren prioriterer og bevidst lader spillere spare kræfter til de vigtige kampe (som man kan vinde)

-
Thommo
Synes det er ussel ynkelig kyllinge adfærd
-
Johlle
Bamsefar skrev:Thommo skrev:Emmy skrev:csloth skrev:nå, så smadre man u da lige wigan...
de vandt så også den efterfølgende kamp.. måske fordi de sparede nogle spillere... Jeg syntes det er helt i orden at træneren prioriterer og bevidst lader spillere spare kræfter til de vigtige kampe (som man kan vinde)

Jeg synes det er en super klam indstilling. Og alene af den grund håber jeg Wolves rykker ned i år. Og gerne med 1 point op til den gode side af stregen. Så det alligevel kunne have betalt sig, at gå efter den uafgjorte på old trafford.
-
Coppell
af Coppell » torsdag, 31. dec, 2009 09:21
Efter CL-semifinalen i 07 mod Chelsea (den hvor Agger scorede) valgte Liverpool at stille op mod Fulham med et stært minimeret hold i næstsidst runde af af PL. Fulham vandt 1-0 og tabte den sidste, men klarede frisag pga af de tre points. Havde kampen endt uafgjort og Fulham efterfølgende tabte, var Fulham altså røget ned i den næstbedste række!
-
AJ
- Geografisk sted: København SV
- Alder: 34
Coppell skrev:Efter CL-semifinalen i 07 mod Chelsea (den hvor Agger scorede) valgte Liverpool at stille op mod Fulham med et stært minimeret hold i næstsidst runde af af PL. Fulham vandt 1-0 og tabte den sidste, men klarede frisag pga af de tre points. Havde kampen endt uafgjort og Fulham efterfølgende tabte, var Fulham altså røget ned i den næstbedste række!
Det er rigtigt, det er pinligt, men situationerne kan ikke sammenlignes alligevel. Wolves gjorde det jo mod jer fordi de alligevel regnede med at tabe, hvor vores kamp mod Fulham, for os, var mere eller mindre betydningsløs.
-
Coppell
Naturligvis kan de to situationer sammenlignes. Man stiller op med et decimeret hold for at spare spillere, om det så er i den ene eller den anden ende af tabellen, er jo ligegyldigt. Fulham fik hjælp af Jer og vi fik hjælp af Wolves.
At Wolves så nok aldrig får en større chance for at have fået alle tre points på OT pga vores amputerede forsvar, er så en helt anden sag.
United har stillet op med reserver og ungdomspillere i den afsluttende kamp i de to sidste sæsoner og i begge tilfælde mod nedrykningstruede hold. I sin sidste kamp for West Ham scorede Tevez det enlige mål på OT og det betød at WH klarede frisag på bekostning af Sheffield Utd. Vi skulle dog have vundet mindst 5-1.
Sidste år vandt vi 1-0 ude over Hull, men de klarede dog frisag pga andre resultater.
Jeg billiger bestemt ikke, at man laver så kraftige ændringer, men når der er en CL-finale rundt om hjørnet, tænker managerne nu engang ikke på tilskuerne og de andre holds situationer.
-
LarsU
Coppell skrev:Naturligvis kan de to situationer sammenlignes.
Det kan de ikke, nej.
Du har ret i dine pointer, men de gælder bare ikke helt i denne sammenhæng/diskussion.
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"
-
McRae
Fedt at se at Leeds-fansene kommer til Old Trafford i massevis og overdøver alt og alle

-
Thommo
Og fedt Beckford scorede, havde Beckford og Becchio som 1. målscorer

-
Pongolle
- Alder: 36
af Pongolle » søndag, 03. jan, 2010 14:34
De gør det sku godt Leeds, man ved dog bare godt hvordan, det ender

-
athomsen
- Geografisk sted: Aalborg
af athomsen » søndag, 03. jan, 2010 14:52
Jeg håber Leeds kører en uafgjort hjem, så MU skal ud i en omkamp. Så vil deres kommende program se således ud:
6/1: udekamp i ligacuppen mod City - skal gerne i forlænget spilletid, hvor City trækker det længste strå.
9/1: udekamp mod Birmingham - det er ikke verdens nemmeste udekamp.
12-13/1: udekamp mod Leeds - skal gerne i forlænget, hvor Leeds trækker det længste strå.
Det er muligt de vinder alle 3 kampe - men det kommer til at koste en helvedes masse kræfter.
-
Dines
athomsen - liga cup semifinalerne spilles over 2 kampe.
-
athomsen
- Geografisk sted: Aalborg
af athomsen » søndag, 03. jan, 2010 15:19
Dines skrev:athomsen - liga cup semifinalerne spilles over 2 kampe.
Det er da rigtigt - men det betyder jo bare et endnu mere presset program.