Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
DaBonks
Geografisk sted: Århus
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af DaBonks » onsdag, 10. feb, 2010 23:36

Xenne skrev:
SaibotDK skrev:
Xenne skrev:Det kunne være perfekt med Milos Krasic :D
Så er vi ved at være giftige. Så mangler vi bare en vestre back og en angriber :)
En Silvestre måske? Arr måske ikke :fart:

Nej! Krasic bestemt interessant. Han kunne være spændende ligesom Turan kunne være det. Og ellers er jeg meget enig med dig i at vi så mangler en venstre back, hvis nu Aurelio gerne vil væk/fortsætter med at være kronisk skadet. En angriber er vel ikke nødvendigt lige som det første, hvis de mange rygter om Jovanovic taler sandt? Så skulle det da lige være fordi, "Benitez Rapha" rystede en David Villa ud af ærmet.
Haha ikke Silvestre :b

Taiwo, Vargas, Pasqual, Bordeaux's venstre back.

Men ellers har du også ret i Arda Turan er spændende, kunne godt godt tænke mig Bastos fra Lyon <3

Og hvis der virkelig var mange penge så må de også gerne hente Mexes fra Roma :D
Vil meget gerne tage dig seriøst, så lad venligst denne blive hjemme næste gang :)
Billede

Brugeravatar
Jan
Geografisk sted: Rødkærsbro
Alder: 53

Indlæg af Jan » onsdag, 17. feb, 2010 07:40

Må indrømme, at transfer-trådene normalvis ikke er noget jeg læser. Jeg forholder mig som udgangspunkt kun til fakta og ikke rygter.

Men efter alligevel at have smugkigget de forskellige tråd-overskrifter er vores situation slående: David Villa-tråden har ikke været aktiv siden 12. januar og jeg er ikke sikker på han overhovedet vil passe ind, slet ikke hvis Rafa er manager og vi får lov at beholde Torres og Gerrard. Den eneste nogenlunde interessante tråd/rygte herudover er Guus Hiddink, og han er alligevel ved at være en halvgammel mand, set i et fremtidsmæssigt perspektiv.

Resten af trådene er fuldstændig uinteressante (for mig), da navnene på de rygtede spillere ikke burde forbindes med vores klub - dertil er de nævnte spillere simpelthen klasseløse.

Desværre, må man så også konstatere, så er det dér vort niveau er pt. grundet økonomi... :oops: :(
Up The RedMen... we go again!

texy
Geografisk sted: København
Alder: 49

Indlæg af texy » torsdag, 18. feb, 2010 21:00

Nu fik jeg endelig set Ajax spille igen her til aften, og jeg var igen meget imponeret over Suarez. Jeg så virkelig gerne, at vi fik en aftale i stand med Ajax, hvor Babel røg den ene vej og Suarez den anden.

Som en lille sidebemærkning, så er det min fornemmelse, at der ligger et talent af næsten "Laudrupske" dimensioner gemt i Eriksen. Der er tegningerne til en rigtig stor karriere, som jeg dog ikke ser i Liverpool. Tror ikke fysikken rækker til PL, men han kan blive en stjerne i Spanien eller Italien.

Brugeravatar
Jæger
Geografisk sted: Bor 1.253,34 km væk fra Anfield
Alder: 38

Indlæg af Jæger » torsdag, 18. feb, 2010 22:07

texnymann skrev:Nu fik jeg endelig set Ajax spille igen her til aften, og jeg var igen meget imponeret over Suarez. Jeg så virkelig gerne, at vi fik en aftale i stand med Ajax, hvor Babel røg den ene vej og Suarez den anden.

Som en lille sidebemærkning, så er det min fornemmelse, at der ligger et talent af næsten "Laudrupske" dimensioner gemt i Eriksen. Der er tegningerne til en rigtig stor karriere, som jeg dog ikke ser i Liverpool. Tror ikke fysikken rækker til PL, men han kan blive en stjerne i Spanien eller Italien.
Suarez viste da langt fra sit potentiale i aftenens kamp. De gange han trak med kanten og ville slå den indover, fuckede han det op. Og så syntes jeg, at han virkede rimelig tung. Sulejmani (staveplade) havde derimod SINDSYGT speed i fødderne :shock:

ilusio
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 46

Indlæg af ilusio » onsdag, 24. feb, 2010 20:19

Jan skrev:Må indrømme, at transfer-trådene normalvis ikke er noget jeg læser. Jeg forholder mig som udgangspunkt kun til fakta og ikke rygter.

Men efter alligevel at have smugkigget de forskellige tråd-overskrifter er vores situation slående: David Villa-tråden har ikke været aktiv siden 12. januar og jeg er ikke sikker på han overhovedet vil passe ind, slet ikke hvis Rafa er manager og vi får lov at beholde Torres og Gerrard. Den eneste nogenlunde interessante tråd/rygte herudover er Guus Hiddink, og han er alligevel ved at være en halvgammel mand, set i et fremtidsmæssigt perspektiv.

Resten af trådene er fuldstændig uinteressante (for mig), da navnene på de rygtede spillere ikke burde forbindes med vores klub - dertil er de nævnte spillere simpelthen klasseløse.

Desværre, må man så også konstatere, så er det dér vort niveau er pt. grundet økonomi... :oops: :(
Om det er realistisk eller ej, så ville Villa være vanvittigt værdifuld for os. Rafa har ofte vist at han gerne stiller med 2 angribere. Desuden så spiller Torres jo kun halvdelen af kampene, så der vil være rig mulighed for en ny angriber. Især en i klasse med Villa.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Brugeravatar
Henrik
Geografisk sted: Stockholm
Alder: 41

Indlæg af Henrik » mandag, 01. mar, 2010 14:59

Hvad med en fyr som Boateng fra Portsmouth når de rykker ned? Han er 22 år, og er en af de eneste fra Portsmouth som jeg har set være i stand til at sætte nogle folk og rent faktisk få noget ud af chancen.

Han burde vel kunne erhverves for omkring £3-4 millioner, og jeg mener faktisk at han kan spille venstre wing når det kræves. Derudover har han 6 kampe på det tyske U21-landshold på CV'et, men har valgt at stille op for Ghana på senior-siden. Han er endnu ikke blevet udtaget da FIFA ikke har godkendt hans "nationalitets"-skifte.
Næste år!

AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 34

Indlæg af AJ » mandag, 01. mar, 2010 15:51

Jeg synes virkelig han er alt for ineffektiv, både i driblinger, afleveringer og afslutninger, og kan i øvrigt ikke se hvad vi skal bruge ham til. De penge vi har skal bruges sparsomt. Det bør ikke have prioritet at hente Boateng.

Gary

Indlæg af Gary » mandag, 01. mar, 2010 16:13

Han har en problematisk personlighed og virker ikke god til at tackle modgang / udfordringer.
On this train faith will be rewarded

Brugeravatar
Steven__Gerrard

Indlæg af Steven__Gerrard » mandag, 01. mar, 2010 16:22

Han er interessant, men vi har ikke råd til at tage sådanne chancer - de næste spiller vi henter bliver nødt til at være etableret og have en vis rutine.
"Cut my veins open and I bleed Liverpool red. I love Liverpool with a burning passion."

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » mandag, 01. mar, 2010 18:24

Henrik skrev:Hvad med en fyr som Boateng fra Portsmouth når de rykker ned? Han er 22 år, og er en af de eneste fra Portsmouth som jeg har set være i stand til at sætte nogle folk og rent faktisk få noget ud af chancen.

Han burde vel kunne erhverves for omkring £3-4 millioner, og jeg mener faktisk at han kan spille venstre wing når det kræves. Derudover har han 6 kampe på det tyske U21-landshold på CV'et, men har valgt at stille op for Ghana på senior-siden. Han er endnu ikke blevet udtaget da FIFA ikke har godkendt hans "nationalitets"-skifte.
Hvis det er ham der tidligere har været i Tottenham, så er det en klar no-go. Der er absolut intet ved ham der tyder på at han skulle udvikle sig til en topspiller. Han er ikke dygtig nok og attitudemæssigt/psykisk er han rigtig dårlig.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 03. mar, 2010 10:26

Simon Kjær vil gerne til Liverpool. Han siger selv at den engelske spillestil passer ham bedre end den spanske.

Simon Kjær drømmer om Liverpool
Forsvars-kometen Simon Kjær sender klart signal til Liverpool: Drømmer om at spille sammen med Daniel Agger

WIEN (Ekstra Bladet): Hans navn popper op. Igen og igen. Faktisk hver eneste gang, en af Europas største klubber får en langvarig skade i midterforsvaret, eller manageren i klubben bjæffer i medierne om, at han godt kunne tænke sig noget nyt blod i bagkæden.

Manchester United, Real Madrid, Inter, Liverpool osv. er navnene på klubberne.

Simon Kjær er navnet på spilleren.

Professionen er benhård problemknuser i Palermos centerforsvar. En mand, der har taget himmelekspressen fra Herning til Sicilien. Fra stortalent til superstjerne. Også på landsholdet, hvor debuten i Stockholm i juni sidste år kickstartede den rød-hvide succeshistorie.

Opadgående kurve
– Det er gået rigtig stærkt, efter Martin Laursen stoppede karrieren. Så både på landsholdet og klubholdet har det været én lang, opadgående kurve med meget få, kortvarige knæk undervejs.

De næste fire måneder i forsvarsspillerens fodboldliv bliver afgørende. Palermo kan kvalificere sig til Champions League, der venter et VM, og tiden op til slutrunden skal - måske - bruges på at pakke fremtiden i flyttekasser og rykke mod nye mål.

– Enten tager jeg et skridt mod drømmeland til sommer, eller også bliver jeg i Palermo. Jeg vil gerne have det valg afklaret inden VM.

– Premier League er for mig verdens bedste liga, og så er der Real Madrid og Barcelona i Spanien. Men det kan godt blive svært for mig i Spanien, hvor man som forsvarsspiller kommer i mange én mod én-situationer med små, hurtige spillere.

– England og den fysiske spillestil ligger nok bedre til mig, siger den 20-årige himmelstormer.

Han og resten af familien Kjær er glødende Liverpool-fans. Alene af den grund er Beatles-byen en af drømmedestinationerne.

Ligesom det heller ikke ligefrem svækker lysten til at trække i rødt, at hans normale sidemand på landsholdet hæver til huslejen i storklubben.

Kun spekulationer
– Det virker ikke ulogisk for mig at samle mig og Agger i Liverpool. Hvis tilbuddet er det rigtige, ville det være spændende at udgøre en duo med Agger.

– Men det er svært at forholde sig til, når det kun er spekulationer, skynder Kjær sig at understrege.

Kilde: http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/ud ... z0h6VTXnVP

Bjarkejesp

Indlæg af Bjarkejesp » onsdag, 03. mar, 2010 10:43

Drejer - Det er næsten for godt til at være sandt hvis Kjær skifter til os. En mand for nutiden og fremtiden.

Brugeravatar
Steven__Gerrard

Indlæg af Steven__Gerrard » onsdag, 03. mar, 2010 10:53

Det ville være noget af en signing, og det giver ham lige et par år til at vænne sig til PL. Man må trods alt regne med at Carra holder et par sæsoner endnu, og tilsvarende med Kyro, som har vist sig at være en rigtig god gardering i midterforsvaret. Så er der Agger og Skrtel der begge er forholdsvis unge. SÅ ja tak til Kjær, men ikke på bekostning af andre forstærkninger, da vi ikke umiddelbart mangler centerforsvarer.
"Cut my veins open and I bleed Liverpool red. I love Liverpool with a burning passion."

Brugeravatar
Jensen
Geografisk sted: Frankrig
Alder: 38

Indlæg af Jensen » onsdag, 03. mar, 2010 11:29

Jensen: Synes godt om dette

Brugeravatar
Belloni
Geografisk sted: Sønderborg

Indlæg af Belloni » onsdag, 03. mar, 2010 16:12

Ja tak siger jeg bare. Jeg kan rigtigt godt lide Skrtel, men sådan som han har spillet denne sæson, ville det ikke gøre mig noget at se ham skiftet ud med Kjær.
At han så også er Liverpool fan er bare fjong.

Besvar