Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Xenne
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Xenne » lørdag, 06. mar, 2010 13:46

Masche20 skrev:
Xenne skrev:Krsic, Turan og Kjær ind :)
Så er jeg meget meget tilfreds med sommerens Transfer vindue :)
Måske en Venstre back?
Er meget enig. To fremragende kanter, der tør og kan udfordre deres direkte mand og en solid, ung dansker i forsvaret, der allerede har vist gode takter med Agger på landsholdet.

Jeg regner forresten stærkt med, at din Krsic er Milos Krasic. ;)
Det er nemlig rigtigt :)

Jeg har svært ved at se at vi kan Matche Joe Coles løn, han skulle forlange ret meget i løn :)

Mht. Texnyman Jeg tror vi skal af med ret mange penge hvis, Silva skal til klubben selvom han kunne være interessant :)
Suarez så jeg også gerne komme ind, han er ligså vel ønsket som Krasic og Turan :)
Billede

Brugeravatar
Xenne
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 36

Indlæg af Xenne » lørdag, 06. mar, 2010 13:50

Er der egentlig nogen der følger med i ligaen i Rusland ?
Kan huske Spartak Moskva for at have en spændende angriber ved navn Wellinton, Han blev også topscorer sidste sæson.
Bare lige et forslag til en ekstra angriber :D
Billede

NAH

Indlæg af NAH » lørdag, 06. mar, 2010 14:46

Hekkem skrev:
Janse skrev:
Hekkem skrev: Hvem siger Joe Cole vil have så meget i løn såfremt han ikke har nogen arbejdsgiver til sommer, og kan formode at putte en kæmpe sign on fee i banken. Så tror jeg forholdene omkring hans ugentlige løn, ikke vil være i den størrelses orden, såfremt sign on fee er i en - for ham - acceptabel størrelsesorden.
Mon ikke også manchester er i stand til, at betale en meget højere sign on fee? Iøvrigt betyder en sign on fee på fx 50 mio kr jo kun ca to år i løn, hvis forskellen er på lønnen er 50000£ om ugen i Liverpool og manchester. Hvis vi skal have Cole til sommer, så bliver det fordi han vil til Liverpool, selvom vi ikke tilbyder den højeste løn + sign on fee. Det er selvfølgelig også en mulighed...
de der man utd, er det ikke noget med de har ligeså ondt i økonomien som vi har?
Jeg tænkte nu på den anden klub i byen og de mangler vist ikke penge, City nøler i øjeblikket i forhandlingerne med SWP der mig bekendt spiller samme plads som Joe Cole (en tilfældighed?). Om Joe C får 150000£ i ugeløn eller et stort sign on fee + en mindre ugeløn er vel lige fedt for os, han bliver en dyr dreng især hvis man tager i betragtning at han ikke har spillet ret meget fodbold de sidste par sæsoner.

Jeg ville gerne have Joe Cole til klubben men tror ikke at vi har råd til ham, jeg er også bange for vi vil ende med en spiller der er lige så tit skadet som Aquilani, Aurelio, Kewell, Heggem, Smicer, Mølby, Walsh og Agger ........listen er for lang.

Brugeravatar
Janse

Indlæg af Janse » lørdag, 06. mar, 2010 16:22

Hekkem skrev: de der man utd, er det ikke noget med de har ligeså ondt i økonomien som vi har?
Jeg gik ud fra at NAH snakkede om de blå fra byen. Dem med mange penge... Men betaler man utd ikke også mere i løn end vi gør - dårlig økonomi eller ej?
Aim for the sky and you'll reach the ceiling. Aim for the ceiling and you'll stay on the floor.

texy
Geografisk sted: København
Alder: 49

Indlæg af texy » søndag, 07. mar, 2010 16:22

Hvad er det, der driver folk til at mene, at vi ikke kunne få råd til en spiller som Joe Cole?

Vi er i gang med et halvår, hvor vi "sparer" to lønninger som følge af salget af Dossena og Voronin. Hvis man i tillæg sælger en af de spillere, som en Joe Cole må forventes at skulle erstatte (Riera eller Babel), så kan jeg ikke se, hvorfor vi ikke skulle kunne honorere hans lønkrav.

Jeg er helt med på, at manden ikke vil få £150.000 om ugen, da det vil sprænge lønstrukturen. Men et sign-on fee på £5-6 mio og en ugentlig løn på £90.000 er vel ikke umuligt?

Brugeravatar
Janse

Indlæg af Janse » søndag, 07. mar, 2010 19:45

texnymann skrev:Hvad er det, der driver folk til at mene, at vi ikke kunne få råd til en spiller som Joe Cole?

Vi er i gang med et halvår, hvor vi "sparer" to lønninger som følge af salget af Dossena og Voronin. Hvis man i tillæg sælger en af de spillere, som en Joe Cole må forventes at skulle erstatte (Riera eller Babel), så kan jeg ikke se, hvorfor vi ikke skulle kunne honorere hans lønkrav.

Jeg er helt med på, at manden ikke vil få £150.000 om ugen, da det vil sprænge lønstrukturen. Men et sign-on fee på £5-6 mio og en ugentlig løn på £90.000 er vel ikke umuligt?
Jeg siger ikke, at vi ikke har råd til ham, men gætter på at City kan og vil betale ham langt mere vi vil. Vil han vælge os, hvis vi betaler ham meget mindre?

Spørgsmålet er jo også om vi vil betale det beløb du lægger frem? Det vil med en kontrakt på 3 år koste klubben ca. 200 mio kr. Da Chamakh rygterne var på det højeste, udtalte klubben, at Liverpool ikke vil betaler kæmpe summer til spillere i forbindelse med free transfers.
Aim for the sky and you'll reach the ceiling. Aim for the ceiling and you'll stay on the floor.

texy
Geografisk sted: København
Alder: 49

Indlæg af texy » mandag, 08. mar, 2010 10:05

Janse skrev: Spørgsmålet er jo også om vi vil betale det beløb du lægger frem? Det vil med en kontrakt på 3 år koste klubben ca. 200 mio kr. Da Chamakh rygterne var på det højeste, udtalte klubben, at Liverpool ikke vil betaler kæmpe summer til spillere i forbindelse med free transfers.
Hvis det er klubbens holdning, så forstår jeg det overhovedet ikke. Tanken om, at de ville foretrække at betale en transfer på eksempelvis £13m plus en løn på £60.000 om ugen for en god spiller, der ikke er transferfri, fremfor at betale et sign-on fee på eksempelvis £5m og en ugentlig løn på £100.000 for en fantastisk transferfri spiller, kan jeg slet ikke finde nogle tilfredsstilende argumenter for at godtage.

I ovenstående tilfælde ville de to spillere koste det samme over en fireårig periode. Tænk sig, hvis man så følger et princip, der i yderste konsekvens kun kan garantere, at du aldrig får den bedste spiller til prisen.

Et sådant princip må bare ikke eksistere i Liverpool.

ilusio
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 46

Indlæg af ilusio » mandag, 08. mar, 2010 11:35

SWP vil være et fantastisk køb.

En venstre fløj og en angriber, så er vi i hus.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

NAH

Indlæg af NAH » mandag, 08. mar, 2010 15:18

texnymann skrev:
Janse skrev: Spørgsmålet er jo også om vi vil betale det beløb du lægger frem? Det vil med en kontrakt på 3 år koste klubben ca. 200 mio kr. Da Chamakh rygterne var på det højeste, udtalte klubben, at Liverpool ikke vil betaler kæmpe summer til spillere i forbindelse med free transfers.
Hvis det er klubbens holdning, så forstår jeg det overhovedet ikke. Tanken om, at de ville foretrække at betale en transfer på eksempelvis £13m plus en løn på £60.000 om ugen for en god spiller, der ikke er transferfri, fremfor at betale et sign-on fee på eksempelvis £5m og en ugentlig løn på £100.000 for en fantastisk transferfri spiller, kan jeg slet ikke finde nogle tilfredsstilende argumenter for at godtage.

I ovenstående tilfælde ville de to spillere koste det samme over en fireårig periode. Tænk sig, hvis man så følger et princip, der i yderste konsekvens kun kan garantere, at du aldrig får den bedste spiller til prisen.

Forskelen er at spilleren får de 13m£ ikke hans (tidligere) klub, noget der kunne få vores profiler til at tænke der må da også være råd til en lønforhøjelse til mig. Hvis vores spillere ikke tænker sådan gør deres agenter!!

Gary

Indlæg af Gary » mandag, 08. mar, 2010 15:32

NAH skrev:
texnymann skrev:

Forskelen er at spilleren får de 13m£ ikke hans (tidligere) klub, noget der kunne få vores profiler til at tænke der må da også være råd til en lønforhøjelse til mig. Hvis vores spillere ikke tænker sådan gør deres agenter!!
+ ved at betale til andre klubber er der gode muligheder for, at pengene bliver i systemet. Det gør de ikke, hvis man udbetaler dem til spillere.
On this train faith will be rewarded

Brugeravatar
Steven__Gerrard

Indlæg af Steven__Gerrard » mandag, 08. mar, 2010 15:45

Som udgangspunkt er der transferbudgetter og lønbudgetter - transferbudgetterne er til at erhverve sig nye spillere, mens lønbudgettet er til at betale de løbende udgifter til løn. At man så betaler et højt beløb til en spiller, for at han skifter, er ikke udtryk for at klubben har flere penge til lønninger - og de ved de fleste spiller. Det er bare en accepteret del af spillet, at folk der skifter på en free tranfer får en stor sign-on fee.
Om penge bliver i systemet? Ja, det svarer vel lidt til at jeg kun køber dansk ost, for at pengene skal blive i Danmark...
"Cut my veins open and I bleed Liverpool red. I love Liverpool with a burning passion."

Brugeravatar
Martin E
Geografisk sted: Glostrup
Alder: 52

Indlæg af Martin E » mandag, 08. mar, 2010 16:01

Carra siger han intet problem har med at forlade liverpool hvis han ikke får forlænget sin kontrakt, jeg siger held og lykke din tid er kommet.
Ålborg eneste store by der kun har en bargade at prale med.

Brugeravatar
Steven__Gerrard

Indlæg af Steven__Gerrard » mandag, 08. mar, 2010 17:36

Martin E skrev:Carra siger han intet problem har med at forlade liverpool hvis han ikke får forlænget sin kontrakt, jeg siger held og lykke din tid er kommet.
Kilde?? Hvis han ikke får forlænget sin kontrakt, hvorfor skulle han så blive? Eller skal vi bare betragte det som lidt mere ga(y)lde fra Martin E - synes i hvert fald der kommer mere lort end lagkage fra din side.
"Cut my veins open and I bleed Liverpool red. I love Liverpool with a burning passion."

Aarde
Geografisk sted: København Ø

Indlæg af Aarde » mandag, 08. mar, 2010 17:45

Steven__Gerrard skrev:
Martin E skrev:Carra siger han intet problem har med at forlade liverpool hvis han ikke får forlænget sin kontrakt, jeg siger held og lykke din tid er kommet.
Kilde?? Hvis han ikke får forlænget sin kontrakt, hvorfor skulle han så blive? Eller skal vi bare betragte det som lidt mere ga(y)lde fra Martin E - synes i hvert fald der kommer mere lort end lagkage fra din side.
Ro på. MartinE har altså fat i noget denne gang. Carras udtalelser har været fremme i talrige medier de seneste dage, blandt ande BBC, som der er linket til nedenfor.

http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/footbal ... 554078.stm

At MartinE's attitude overfor en vaskeægte Liverpoollegende, der efter en svær start på sæsonen har spillet sig op på et ganske solidt og højt niveau, er ganske forkastelig, er en anden sag.

Brugeravatar
Ehlert
Geografisk sted: Hillerød

Indlæg af Ehlert » mandag, 08. mar, 2010 18:07

aarde skrev:
At MartinE's attitude overfor en vaskeægte Liverpoollegende, der efter en svær start på sæsonen har spillet sig op på et ganske solidt og højt niveau, er ganske forkastelig, er en anden sag.
Jeg synes da, det er en anelse skuffende, at Carra ikke udviser mere klubfølelse og giver udtryk for, at Liverpool ikke betyder det store for ham. Men det kan også, jeg lægger for meget i det.
I Frue Kirke kan ingen begribe, hvem der sidder og ryger på orgelpibe.

Besvar