Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
I Stig Tøftings bog 'No Regrets' indrømmer han, at han selv og de andre reservespillere sad og grinede ude på bænken når Søren Colding blev tøret. Selvfølgelig var det dårlig stil, indrømmer Tøfting, men Bo Johansson gjorde ikke rigtig noget ved det.
http://www.liverpoolfc.tv/news/media-wa ... urs-target
Jeg syntes vi manger endnu en klasseangriber. VI skal have 3. Luis får en fri rolle, Carroll i boksen og f.eks Karim ved siden af Carroll. Så jeg siger skriv.
Endvidere vil der i løbet af sæsonen være perioder med skader, og der er Ngog bare slet ikke god nok at bruge.
Jeg syntes vi manger endnu en klasseangriber. VI skal have 3. Luis får en fri rolle, Carroll i boksen og f.eks Karim ved siden af Carroll. Så jeg siger skriv.
Endvidere vil der i løbet af sæsonen være perioder med skader, og der er Ngog bare slet ikke god nok at bruge.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
Det kunne selvfølgelig være klasse at få Benzema. Så syntes jeg vores angreb måler sig fuldt ud med de andre tophold i PL. Men jeg tror ærlig talt at pengene er bedre investeret på nogle af de pladser hvor vi er dårligere end i angrebet.
athomsen.
tror bare vi skal se realitet på det, at vi ikke får 4 klasse spiller på engang ?.. det kan klubben slet ikke diske op med, og man gider ikke og se de der halv færdige løsninger igen. Det er flok ved og være træt af.
Ja men nogle af de udlejede spiller har på given tidpunkt nok tænkt sig de skal i brug for klubben da nogle af dem er fine spiller som vi kunne gøre truppen lidt bredere med!.. istedet bare og sælge dem alle.
tror bare vi skal se realitet på det, at vi ikke får 4 klasse spiller på engang ?.. det kan klubben slet ikke diske op med, og man gider ikke og se de der halv færdige løsninger igen. Det er flok ved og være træt af.
Ja men nogle af de udlejede spiller har på given tidpunkt nok tænkt sig de skal i brug for klubben da nogle af dem er fine spiller som vi kunne gøre truppen lidt bredere med!.. istedet bare og sælge dem alle.
Wigan-kampen viste imo ganske tydeligt, at bænken efterlader rigtig, rigtig meget at ønske. Det er ikke godt nok, at vores bænk hedder Jovanovic, CP, Shelvey, Spearing, 2 forsvarsspillere og en målmand, da vi ganske enkelt ikke har en skid at sætte ind, såfremt en spiller (Meireles) må udgå. Det er sgu langt, langt fra stærkt nok.
Vi mangler pt. forstærkning til start-11'eren på VB, FC og de 1 eller 2 wings. Derudover mangler vi en ekstra midtbanespiller, en ekstra klasseangriber og en ekstra decideret wing. Til sidst en ekstra VB til at dækkes os rigtigt ind (INSUA!).
Problemet er pengene. Vi har vel reelt råd til 2 af den Welt-klasse vi drømmer om. Resten må vi ud og leje (I City, Barcelona og Real Madrid?) og ellers må vi sælge de backups vi pt. har. Vi skal i hvert fald af med Jovanovic og Konchesky, der kan spæde en lille bitte smule i kassen. Og derefter må vi begynde at se, hvor vi kan styrke holdet betragteligt til en rimelig penge, og det bliver svært for Tottenham er som en byld i røven og vil have alt det, vi gerne vil have.
Pt. lyder det som om, at KD gerne vil have styrket den centrale midtbane + angrebet. Jeg stiller mig lidt uforstående over, at vi skal ud og bruge pengene her primært, da vi pt. er stærkere på midten end andre steder (måske bortset fra målmanden) og angrebet har lige fået 2 forstærkninger. Det kan godt irritere mig at vi linkes til dyre mænd på disse positioner, mens vi samtidigt må acceptere gratister på wing (Marveaux der vil kræve en del løn pga Chelsea) og Taiwo (det samme, pga. Tottenham).
Se nu for satan at styrke, hvor vi skal styrkes og eventuelt bevare status quo, hvor vi pt. er stærke. Når de nødvendige positioner er styrket, kan vi så se om vi kan styrke de sekundære positioner med lidt håndører. Det nytter ikke at brænde transferbudgettet af på en budkrig for Benzema samt indkøb Prince-Boateng og Krkic, når vi fans skider i bukserne, så snart modstanderen har bolden og er i fart mod Skrtel.
Køb Baines/Taiwo/Enrique til venstre back, køb Turan til wingen, hent evt. Marveaux gratis og køb måske Shawcross. Hvad der så er tilbage, er frit at bruge på snolder.
Vi mangler pt. forstærkning til start-11'eren på VB, FC og de 1 eller 2 wings. Derudover mangler vi en ekstra midtbanespiller, en ekstra klasseangriber og en ekstra decideret wing. Til sidst en ekstra VB til at dækkes os rigtigt ind (INSUA!).
Problemet er pengene. Vi har vel reelt råd til 2 af den Welt-klasse vi drømmer om. Resten må vi ud og leje (I City, Barcelona og Real Madrid?) og ellers må vi sælge de backups vi pt. har. Vi skal i hvert fald af med Jovanovic og Konchesky, der kan spæde en lille bitte smule i kassen. Og derefter må vi begynde at se, hvor vi kan styrke holdet betragteligt til en rimelig penge, og det bliver svært for Tottenham er som en byld i røven og vil have alt det, vi gerne vil have.
Pt. lyder det som om, at KD gerne vil have styrket den centrale midtbane + angrebet. Jeg stiller mig lidt uforstående over, at vi skal ud og bruge pengene her primært, da vi pt. er stærkere på midten end andre steder (måske bortset fra målmanden) og angrebet har lige fået 2 forstærkninger. Det kan godt irritere mig at vi linkes til dyre mænd på disse positioner, mens vi samtidigt må acceptere gratister på wing (Marveaux der vil kræve en del løn pga Chelsea) og Taiwo (det samme, pga. Tottenham).
Se nu for satan at styrke, hvor vi skal styrkes og eventuelt bevare status quo, hvor vi pt. er stærke. Når de nødvendige positioner er styrket, kan vi så se om vi kan styrke de sekundære positioner med lidt håndører. Det nytter ikke at brænde transferbudgettet af på en budkrig for Benzema samt indkøb Prince-Boateng og Krkic, når vi fans skider i bukserne, så snart modstanderen har bolden og er i fart mod Skrtel.
Køb Baines/Taiwo/Enrique til venstre back, køb Turan til wingen, hent evt. Marveaux gratis og køb måske Shawcross. Hvad der så er tilbage, er frit at bruge på snolder.
Badooo siger, hvad han mener!
- Kristoffer
Selvom det selvfølgelig ikke er troværdigt, så jeg meget gerne at vi gik efter Enrique i Newcastle til sommer.
Efter at have lagt mærke til ham de sidste par kampe, må jeg indrømme at han virkelig spiller godt. Stærkt, hurtig og angrebsivrig. Noget vi rigtig godt kunne bruge. Samtidig vil han nok kunne købes indenfor 100 mio kr grænsen.
http://www.liverpoolfc.tv/news/media-wa ... -toon-raid
Ellers står Taiwo stærkt i min bog. En billig måde at hente en klassespiller, som helt sikkert ikke får problemer med fysikken.. Kom så Comolli.
Efter at have lagt mærke til ham de sidste par kampe, må jeg indrømme at han virkelig spiller godt. Stærkt, hurtig og angrebsivrig. Noget vi rigtig godt kunne bruge. Samtidig vil han nok kunne købes indenfor 100 mio kr grænsen.
Ellers står Taiwo stærkt i min bog. En billig måde at hente en klassespiller, som helt sikkert ikke får problemer med fysikken.. Kom så Comolli.
Alfred Hitchcock - I have a perfect cure for a sore throat: cut it.
Syntes i Enrique er god ?.Kristoffer skrev:Selvom det selvfølgelig ikke er troværdigt, så jeg meget gerne at vi gik efter Enrique i Newcastle til sommer.
http://www.kopsource.com/could-taye-tai ... erpool-fc/
Har Taiwo sin fremtid på plads, og i givet fald hvad lavet hvorfor rygtes vi så til andre venstre backs ?.
Har Taiwo sin fremtid på plads, og i givet fald hvad lavet hvorfor rygtes vi så til andre venstre backs ?.
Det kunne være ren klasse. Kæmpe forstærkning - ganske gratis. Me likezzzz.Kelly skrev:http://www.kopsource.com/could-taye-tai ... erpool-fc/

Badooo siger, hvad han mener!
- Kristoffer
Nu kan jeg jo kun snakke for mig selv og jeg synes han er god. Desuden vil han ikke skulle bruge lige så lang tid, som en Taiwo til at blive spillet ind på holdet.Kelly skrev:Syntes i Enrique er god ?.Kristoffer skrev:Selvom det selvfølgelig ikke er troværdigt, så jeg meget gerne at vi gik efter Enrique i Newcastle til sommer.
Når det så er sagt, vil jeg stadig hellere have Taiwo. Dels fordi han er billig, men også fordi det vil give en masse fysik, et godt skud og nogle kvalificerede indlæg. Vores forsvar ville virkelig blive fysisk skræmmende med en Taiwo og fx Cahill tilført. Jeg kan se det for mig ...
Alfred Hitchcock - I have a perfect cure for a sore throat: cut it.
Jeg er lidt i tvivl om hvad jeg skal sige.
På den ene side er jeg til vi henter Taiwo, han er "billig" og en udemærket spiller.
Men på den anden side mener jeg også Coentrao er det bedre og en yngre version.
Chelsea og City har forstærket sig meget på det sidste, de hentede også David Luis, i stedet for så mange andre.
Altså de måtte slippe de store penge.
Self. skal vi have en ny venstre back, og de penge vi ikke bruger der kan vi bruge på en anden plads, og der er plads til forstærkninger på alle pladser undtagen på målmands pladsen og højre back.
På den ene side er jeg til vi henter Taiwo, han er "billig" og en udemærket spiller.
Chelsea og City har forstærket sig meget på det sidste, de hentede også David Luis, i stedet for så mange andre.
Self. skal vi have en ny venstre back, og de penge vi ikke bruger der kan vi bruge på en anden plads, og der er plads til forstærkninger på alle pladser undtagen på målmands pladsen og højre back.

Jeg er også meget i tvivl om hvem der passer bedst ind. Bare vi ikke henter en ny Poul eller Dossena. Men den helt rigtig mand til fremtidens hold. Er det ikke Coentrao der er bedst ?. For mig at se er det 3 meget forskellige typer vi sættes i forbindelse med. Coentrao, Taiwo, Jose Enrique, som jeg ikke kender det helt store til.Xenne skrev:Jeg er lidt i tvivl om hvad jeg skal sige.
Coentrao syntes jeg er helt suveræn god. Han har dog ikke så meget fysisk styrke som Taiwo.
Taiwo har et ufatteligt hårdt landskud og har scorer flere mål på langskud, han er lynhurtig (enddog meget meget hurtig) og et fysisk pragteksemplar. Men jeg har set ham virke lidt usikker i spillet langs græsset.
Jose Enrique har jeg aldrig lagt mærke til. Men jeg kan forstår han er ret god. Og at United også nævnes som en mulighed for ham.
Jeg tror umiddelbart at Kenny ønsker en back der kan køre bolden sikkert rundt langs græsset og det kan Coentrao, og han er meget ung endnu.
Hvem mener i passer bedst som fremtidens venstre back ??. Kan man hente 2 ind ellers vil der være for vildt.
Insua+1 kan gøre det for mig. Coentrao er vel ønske købet, men Taiwo lyder(har ikke set ham meget) også til at være et ganske fint free signingKelly skrev: Kan man hente 2 ind ellers vil der være for vildt.
Verden er smask fuld af hyklere....
Comolli overværede åbenbart kampen mellem Lille og Toulouse forleden. Eden Hazard please!
Han troede at Søren Larsen stadig spillede for ToulouseJack Cade skrev:Comolli overværede åbenbart kampen mellem Lille og Toulouse forleden. Eden Hazard please!