Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
steffanp

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af steffanp » søndag, 27. feb, 2011 06:45

Badooo skrev:
steffanp skrev: Sagen er den du kommer med en grov kommentar til mig om du mener jeg ser mere klart på tingene end jer som jeg ikke har sagt. Har sagt i/dig skal se mere klart og realisme på tingene istedet for og diske op med en masse som ikke kan lade sig gøre.. derfor giver den med pistolen tilbage.. "fordi" jeg syntes du skød på mig :) . Og der skal lidt mere end liverpool snak til og få mig ud af min fatning
Du siger at vi ikke ser klart. Dermed mener du da også, at du ser klart, mens vi ikke gør? (Eller du BEDER os se klart. Dvs. du ser mere klart end os andre). Vi kan sagtens se realistisk på tingene, men skal vi være enige i Liverpools behov alle sammen? Svar mig på, hvorfor det ikke er realistisk at hente 4 spillere i transfervinduet. Det ville blive 1 CB, 1 VB, 1 wing og 1 angriber. HVORFOR kan det ikke lade sig gøre, og HVORFOR er det decideret urealistisk? Du konstaterer bare, at det ER urealistisk og at vi dermed ikke ser klart. Det giver ingen mening.

Igen, så var hele diskussionen startet af, at du siger at du er uenig og gentager præcis, hvad manden siger. Og dét pointerer jeg så.

Fordi vi kan ikke 4 fire KLASSE SPILLER .. det har liverpool ikke penge til. Så lad os heller få 2 rigtig gode løsninger og hente Insua hjem fx, samt tag nogle talenter frem og sælg nogle af dem vi har. !!!!! Vi er ikke real madrid og vi skal heller ikke være dem og købe alle spiller, dermed bliver vi ikke bedre.

AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 34

Indlæg af AJ » søndag, 27. feb, 2011 09:30

Essien: Har bortset fra starten været shite i indeværende sæson. Han har dog vist klassen over flere sæsoner. Til gengæld er han på ingen måde mulig at få til Liverpool og er fem år ældre end Lucas. Desuden ville det være mere på sin plads at inddrage Mikel, da Essien har en noget mere offensiv rolle.

Cattermole: Han er ikke i nærheden af Lucas' niveau. Dem der er trætte af at Lucas nogle gange taber en nærkamp vil få grå hår i hovedet af at se Cattermole blive afdriblet.

Song: Har potentialet (samme årgang som Lucas), og har fysikken med sig. Nu er han endda begyndt at score mål. Det har så kostet i den anden, hvor Lucas er langt mere disciplineret.

Diaby: Han har jo været helt væk i år. Han spiller på et teknisk højere niveau end Lucas, men jeg vil sige, at Diaby har udviklet sig til en spiller, der ikke kan dække den defensive midtbane.

Fellaini: Du tænker sikkert på den ene kamp hvor Fellaini ganske rigtigt var bedre. Derudover overstråler Lucas jo Fellaini gang på gang.

Tiote: Har haft en fantastisk sæson, men ligesom Essien skal drage fordel af fortidens bedrifter, bør Lucas også have kredit i den henseende ift Tioté.

Huddlestone: God spiller, men ikke en rendyrket DM i mine øjne. Jeg har derudover svært ved at se ham skifte til os.

Hargreaves: Skadet hele tiden.

Scholes: Spiller aldrig pladsen.

Scott Parker: Spiller ganske rigtigt ikke pladsen, og er egentlig heller ikke en bedre oprydder. Det er offensivt han har gjort sig bemærket i år.

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » søndag, 27. feb, 2011 10:44

AJ skrev:Cattermole: Han er ikke i nærheden af Lucas' niveau. Dem der er trætte af at Lucas nogle gange taber en nærkamp vil få grå hår i hovedet af at se Cattermole blive afdriblet.
Er han ikke god for mindst et gult kort pr kamp, mener at have hørt han manager er lidt utilfreds, med alle hans karantæner. Det trækker også gevaldigt ned i den samlede bedømmelse, synes jeg. Dog muligt jeg forveksler ham med en anden?
Verden er smask fuld af hyklere....

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » søndag, 27. feb, 2011 11:34

Corfitzen skrev:Når snakken nu går om en DM. Hvad ville folk så sige til ham her?

http://www.goal.com/en-gb/news/2896/pre ... ld-love-to

Udover at han er en FM legende, så har han vist også en del potientale i virkeligheden. Er klar fortaler for denne handel.
Jeg siger klart ja tak, han er faktisk rigtig god, og et meget stort talent. ;)
Senest rettet af Kelly søndag, 27. feb, 2011 11:38, rettet i alt 1 gang.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 34

Indlæg af AJ » søndag, 27. feb, 2011 11:36

Cattermole fik vist to røde kort inden for hans tre første kampe i denne sæson, men har ikke fået en udvisning siden. Hans antal gule kort er ikke specielt bemærkelsesværdigt, da han ligger på fem stk. i PL (delt 27. plads). Lucas har fået fire advarsler.

Adam og Tioté ligger på ti hhv. ni gule kort. Tioté skal begå færre frispark. Især når han spiller sammen med umuligheder som Barton og Nolan.

I øvrigt mærkværdigt, at Nigel de Jong (syv gule) ikke blev nævnt. Han er én DM, der nok er på højere niveau end Lucas.

stats

Kriller

Indlæg af Kriller » søndag, 27. feb, 2011 13:20

steffanp skrev: Fordi vi kan ikke 4 fire KLASSE SPILLER .. det har liverpool ikke penge til. Så lad os heller få 2 rigtig gode løsninger og hente Insua hjem fx, samt tag nogle talenter frem og sælg nogle af dem vi har. !!!!! Vi er ikke real madrid og vi skal heller ikke være dem og købe alle spiller, dermed bliver vi ikke bedre.
Nice med insiderviden herpå forum - kan du ikke løfte sløret for det præcise beløb vi har at handle ind for Steffanp? Det er bare SÅ fedt med rigtig insiderviden, juhuuuu.. Eller noget..

Brugeravatar
Badooo

Indlæg af Badooo » søndag, 27. feb, 2011 16:39

[quote="steffanp
Fordi vi kan ikke 4 fire KLASSE SPILLER .. det har liverpool ikke penge til. Så lad os heller få 2 rigtig gode løsninger og hente Insua hjem fx, samt tag nogle talenter frem og sælg nogle af dem vi har. !!!!! Vi er ikke real madrid og vi skal heller ikke være dem og købe alle spiller, dermed bliver vi ikke bedre.[/quote]

Du ved jo lige så lidt som os andre, om hvad der er at gøre med. I mine øjne kan de penge vi har, sagtens gå til at forstærke holdet rigtig, rigtig meget med 4 spillere. Derudover er der stadig INGEN der siger at vi skal have en decideret verdensklasseangriber. Det er DIN antagelse og den står for DIN regning. Der er sagt at vi skal købe en fuldgod angriber som backup. Dermed ikke sagt at han nødvendigvis SKAL op og koste 30 mio pund. Mindre kan sagtens gøre det. Nej, vi skal ikke være Madrid og vi skal ikke ud og købe en hel start-11'er. Men vi bliver nødt til at forstærke os nu!
Badooo siger, hvad han mener!

Kelly

Indlæg af Kelly » søndag, 27. feb, 2011 17:17

Kriller skrev:
steffanp skrev: Fordi vi kan ikke 4 fire KLASSE SPILLER .. det har liverpool ikke penge til. Så lad os heller få 2 rigtig gode løsninger og hente Insua hjem fx, samt tag nogle talenter frem og sælg nogle af dem vi har. !!!!! Vi er ikke real madrid og vi skal heller ikke være dem og købe alle spiller, dermed bliver vi ikke bedre.
Nice med insiderviden herpå forum - kan du ikke løfte sløret for det præcise beløb vi har at handle ind for Steffanp? Det er bare SÅ fedt med rigtig insiderviden, juhuuuu.. Eller noget..
120 mill for Aqua ?. Milan, Poulsen, Poul sælges.
En ny venstre back på en fri Taiwo.
En ting er transferbudget, en helt anden er lønomkostningerne. De skal være bedre til at bruge lønkronerne på de rigtige spillere.
Der er akut mangel på 1 men gerne 2 centrale midtbanespillere af klasseniveau så Gerrard kan kommer fremover igen. I dag overspiller West Ham fuldstændig vores midtbane. Det syntes jeg taler sit eget sprog. Ja Lucas er bare ikke god nok. Så langt fra endda.
En venstre back bør hentes og en kantspiller.Og en angriber mere.
Det lyder vildt men, vil vi være et mesterhold skal holdet og bredden forstærkes.
Der skal mindst 4 klassespillere til, jeg er enig i den første betragtning.

Rodriguez

Indlæg af Rodriguez » søndag, 27. feb, 2011 17:20

Der mangler en midtbanespiller som kan holde på bolden, styre tempoet, fordele bolden med autoritet. Meireless er bedst bag angriberne til at tage løb ind i feltet og i dybden, Lucas har ingen force, han har ik en ting hvor man siger det kan han i det mindste finde ud af.

Jeg ved ik hvem det sku være, men savner godt nok en midtbanespiller der træder i karakter og styre holdet.

Venstre back skal opgraderes, bryder mig ik om systemet med 3 centrale forsvarsspillere, Skrtel er en katastrofe på en fodboldbane. Giv mig en venstreback, og gå tilbage til 2 forsvarsspillere med agger - carragher.

Også mangler der en eller 2 fløjspillere, vil ik have en typisk winger som går til baglinjen og ligger indlæg nødvendigvis, vil bare gerne have nogen som kan gå med i spillet, og levere noget i pasningsspillet. Det går for langsomt for os på den sidste 1/3 af banen, vi skal have nogle som kan kombinere sig igennem.

1. CM
2. LB
3. Fløj
4. CB

Kelly

Indlæg af Kelly » søndag, 27. feb, 2011 17:40

Rodriguez skrev:Der mangler en midtbanespiller som kan holde på bolden, styre tempoet, fordele bolden med autoritet. Meireless er bedst bag angriberne til at tage løb ind i feltet og i dybden, Lucas har ingen force, han har ik en ting hvor man siger det kan han i det mindste finde ud af.

Jeg ved ik hvem det sku være, men savner godt nok en midtbanespiller der træder i karakter og styre holdet.

Venstre back skal opgraderes, bryder mig ik om systemet med 3 centrale forsvarsspillere, Skrtel er en katastrofe på en fodboldbane. Giv mig en venstreback, og gå tilbage til 2 forsvarsspillere med agger - carragher.

Også mangler der en eller 2 fløjspillere, vil ik have en typisk winger som går til baglinjen og ligger indlæg nødvendigvis, vil bare gerne have nogen som kan gå med i spillet, og levere noget i pasningsspillet. Det går for langsomt for os på den sidste 1/3 af banen, vi skal have nogle som kan kombinere sig igennem.

1. CM
2. LB
3. Fløj
4. CB

Jeg er helt enig med dig. Diego og Adam vil give noget bredde.

http://www.liverpoolfc.tv/news/media-wa ... ield-dream

Aarde
Geografisk sted: København Ø

Indlæg af Aarde » søndag, 27. feb, 2011 18:11

Vi er enige om hvilke positioner, der mangler forstærkning, men ikke om, hvordan der skal prioriteres.

Vi skal ganske rigtigt have en holdende midtbanespiller, men det skal maksimalt være for at kunne aflaste Lucas uden at vi behøver lide så stort et kvalitativt tab, som vi pt gør ved at sætte Poulsen eller Spearing ind. Javi Martínez (eller er han for meget Alonso?), Moussa Sissoko og Yann M'vila kunne være et par brugbare bud, der passer ind under FSG's retningslinier for, hvordan vi skal handle spillere ind. De bliver ikke billige, men kunne blive endnu mere værd i fremtiden - alle er i forvejen dygtige spillere, men har stadig et stort udviklingspotentiale.

Vores førsteprioritet til sommer har jeg svært ved at definere, for vi har desperat brug for kvalitetsforstærkninger både i centerforsvaret og på venstre back. Agger er verdensklasse, og lader ganske enkelt til at være vital for, at vores forsvar skal kunne fungere optimalt. Han er desværre meget skadet, og vi er derfor nødt til at have en erstatning med et tættere på hans end Skrtel, Carra og Kyrgiakos'. Gary Cahill virker som det mest oplagte og realistiske bud, mens man også kunne kigge mod Albiol i Madrid eller en af Dortmunds meget talentfulde (men sikkert også ganske kostelige) midterforsvarere. Til venstre back håber vi naturligvis alle, at vi kan få Insúa tilbage, men selv hvis dette skulle lykkes, skal vi stadig have yderligere forstærkninger til. Izaguirre og Taiwo er dem, der nævnes pt, mens Coentrao lurer som en dyr outsider. Jeg drømmer om Coentrao og håber på Taiwo. Izaguirre er spændende, men jeg kender ærligt talt ikke det fjerneste til ham - er der nogen andre, der gør?

Den kreative kantspiller (eller angriber; Suárez - Carrol - XXXXX) vi også desperat mangler bliver nok den største udgiftspost, men den er efterhånden virkelig nødvendig. Jeg elsker Kuyt, og han skal ingen steder (håber snart kontraktforlængelsen kommer i hus), men i kampe hvor vi har overtaget og skal bryde et kompakt og hårdt kæmpende 18 mands forsvar ned, mangler vi simpelthen visioner og ikke mindst teknisk kunnen til at kunne realisere disse - og en visionær i den forstand er Kuyt desværre på ingen måde.
Noget tyder på, at Marveaux godt kunne være på vej, men udover ham, har vi utvivlsomt brug for en teknisk velfunderet og vigtigst af alt pasningsstærk spiller, der besidder spilforståelse og hurtig opfattelse til at kunne praktisere det tempofyldte pass'n'move, vi med al sandsynlighed sigter efter for alvor at kunne implementere til næste sæson. Lavezzi, Hazard og Mata er umiddelbart mine bedste bud på en sådan type, men de bliver med al sandsynlighed helt uforholdsmæssigt dyre (især hvis Lille og Napoli begge ender med mesterskaber og dermed CL-bold til næste år). N'Zogbia tror jeg ikke på, og Young har jeg altid været skeptisk overfor. Andre bud på et billigere alternativ til vores højrekant?

Summa summarum:

1. LB/CB
2. CM
3. Kant

Kriller

Indlæg af Kriller » søndag, 27. feb, 2011 18:21

Aarde skrev:
Andre bud på et billigere alternativ til vores højrekant?
Here u go - ved dog ikke med prisen især ikke efter idag :-)
http://en.wikipedia.org/wiki/Alexis_S%C ... ootballer)

RasmusAgger

Indlæg af RasmusAgger » søndag, 27. feb, 2011 18:43

Efter dagens kamp kan man da ikke andet end at glæde sig til sommerens transfervindue!

Vi skal have noget mere kreativt i front plus noget mere stabilt nede bag i :)

Vi skal af med de spillere som intet har vist:
Ngog, Jova, Poulsen, Skrtel, Aurelio, Konchesky, Aqua! Burde gerne indbringe +200 mio.

Der har jo været mange spændende navne i møllen, men ser dog gerne:
Taiwo, Insua, Cahill til det defensive.

Adam, Mvilla til den defensive midt.

Young, Nzogbia og Affelay til de offensive pladser. Vi kunne evt. leje ham for sæsonen m. købsklausul (Affelay)

Gervinho, Lavezzi eller Llorente som ekstra angriber.

Dette er drømmen, men frygter sgu at vi får et mindre godt vindue.
Ejerne skal vel af med 200 mio med disse spillere.

Start 11 næste sæson:

Reina

Johnson - Cahill - Agger - Taiwo

Adam - Lucas

Young - Gerrard - Suarez

Carroll

Bænk:
Carragher, Græker, Kelly, Insua, Spearing, Mvilla, Meireiles, Nzogbia, Affelay, Gervinho, Pacheco, Cole, Maxi, Kuyt. Offensiven ville være markant bedre og meget mere bredde på hele holdet.
Frygter dog lidt af hvis vi spiller EL næste år - så smutter Reina. Hvis det skal Neuer eller Lloris til klubben.

Lad os håbe at vi står stærkt d. 1. september!!!

Aarde
Geografisk sted: København Ø

Indlæg af Aarde » søndag, 27. feb, 2011 21:02

Kriller skrev:
Aarde skrev:
Andre bud på et billigere alternativ til vores højrekant?
Here u go - ved dog ikke med prisen især ikke efter idag :-)
http://en.wikipedia.org/wiki/Alexis_S%C ... ootballer)
Jeg tænkte faktisk godt på ham. Men jeg er en kende skeptisk over for ham som del af et større kollektiv, hvor han ikke har samme frihed, som han oplever det i Italien. Han er enormt dygtig individuelt, men hvordan han ville fungere på et hold, hvor der i langt højere grad skal samarbejdes i pasningsspillet (og desuden generelt skal arbejdes både hårdere og hurtigere), end der skal brilleres på egen hånd eller med enkelte geniale assists til medspillere, er jeg ikke sikker på.

Jeg ved godt, at det ikke er særligt velunderbygget argumentation, men det er nu også mest en mavefornemmelse, der får mig til at tvivle på, hvor stor succes Sánchez ville få hos os. Det er lidt på samme måde, jeg har det med Young (uden dog overhovedet at ville sammenligne de to som spillere). Derudover ville han næppe være billigere end de andre højt profilerede navne, jeg har nævnt.

Rodriguez

Indlæg af Rodriguez » søndag, 27. feb, 2011 21:45

Alt ved Alexis Sanchez skriger bare United...

alle andre end Liverpool har ihvertfald chancen for at få ham.

Besvar