Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Alonso
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Alonso » søndag, 06. mar, 2011 11:23

Jeg tror ikke Gago ville blive nogen succes i PL. Han er den type spiller der holder meget længe på bolden. Tror det er en and.

nielsen

Indlæg af nielsen » søndag, 06. mar, 2011 11:38

køb ham,Gago vil være en god mand på midtbanen i stedet for Lucas.argentinsk landsholdsspiller for 90 mil vil være kanon.

Rodriguez

Indlæg af Rodriguez » søndag, 06. mar, 2011 11:46

Vi snakker meget om spillere der skal erstatte Lucas, men er problemet ik at Lucas måske blir bedt om ting han ik er i stand til at gøre?

Hvis vi skal over til at spille en 4-3-3, med 2 centrale, 1 offensive også et system evt med Suarez på venstre, Carroll i midten, også Kuyt højre.

Dem som kan besidde den centrale midtbane er Lucas, Aurelio, Poulsen, Spearing, Meireles, Gerrard...
Lucas blir bedt om at spille som et bindeled mellem midtbane og angreb, og er ikke dygtig nok til det. Meireless er bedre bag angriberen, Gerrard kan spille begge roler. Mens de resterende ik har højt nok niveau til det her.
Min pointe er hvis Lucas har en holding rolle og intet andet, så mener jeg godt han kan opfylde den rolle. Meireless kan vi ik klantre.. så er vi nede på en der er problemet.. Gerrard. Ik fordi han ik er god, tværtimod. Men han er skadet alt for ofte. Vi har i mange år lagt alle vores æg i hans kurv, og det tager på ham. Som jeg ser det skal vi finde en erstatning for Gerrard. Vi skal have en dynamisk midtbane spiller, som kan iscenesætte vores angreb.

Ja det vil være luksus også at ku erstatte en Lucas, men hvis man havde en spiller som Hazard, Gourcuff, Thomas Müller.. eller hvem man nu ser som den der playmaker.. Så tror jeg det ville løfte holdet mere end at få en defensiv erstatning for Lucas.

Gary

Indlæg af Gary » søndag, 06. mar, 2011 12:19

Alonso skrev:Jeg tror ikke Gago ville blive nogen succes i PL. Han er den type spiller der holder meget længe på bolden. Tror det er en and.
Her er jeg ganske enig. Det jeg har set til ham inkluderer ikke hurtig bolddistribution.
On this train faith will be rewarded

Brugeravatar
Nicoen
Geografisk sted: Aarhus
Alder: 35

Indlæg af Nicoen » søndag, 06. mar, 2011 12:26

Jeg synes Gago er elendig. Han ville ikke forstærke vores hold andet end hjælpe på bredden. Han var muligvis god nogle år siden, men han har ikke vist noget i flere sæsoner nu.

Aarde
Geografisk sted: København Ø

Indlæg af Aarde » søndag, 06. mar, 2011 13:13

nielsen skrev:køb ham,Gago vil være en god mand på midtbanen i stedet for Lucas.argentinsk landsholdsspiller for 90 mil vil være kanon.
... men gratis og allerede integreret brasiliansk landsholdsspiller er endnu bedre.

peter42
Geografisk sted: Haderslev
Alder: 59

Indlæg af peter42 » søndag, 06. mar, 2011 13:25

Vi mangler en klart en CB der kan gå direkte ind på holdet. carra synger på sidste vers, agger tit skadet, Skrtel har ikke niveauet og det samme med kyra

steffanp

Indlæg af steffanp » søndag, 06. mar, 2011 18:40

Clichy er en rigtigt dygtig spiller som os kunne give os en god kvalitet. Måske Raul Abiol fra real madrids overskudslager? .. spansk landsholds spiller. Måske også en Mamadou Sakho ? 21år udemærket CB os.

Salomon Kalou er måske os en løsning til vores Wing/Forward Mangel. Han er 25 og har indrømmet at spille tiden i kampe bliver sværer efter spiller tilgang..
Senest rettet af steffanp søndag, 06. mar, 2011 18:51, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Xenne
Geografisk sted: Roskilde (:

Indlæg af Xenne » søndag, 06. mar, 2011 18:50

Sakho er mine ønske spiller til CB'en :)
Han er ung, tror også Comolli har et øje på ham han er jo franskmand.

En anden spiler jeg har været imponeret over i den her sæson er Matt Jarvis. Han er så energisk på den kant, og god 1 mod 1 også slår han altså nogle giftige indlæg. Tror ikke han kan koste alverden.
Billede

Brugeravatar
Henrik
Geografisk sted: Stockholm
Alder: 41

Indlæg af Henrik » søndag, 06. mar, 2011 18:57

Xenne skrev:Sakho er mine ønske spiller til CB'en :)
Han er ung, tror også Comolli har et øje på ham han er jo franskmand.

En anden spiler jeg har været imponeret over i den her sæson er Matt Jarvis. Han er så energisk på den kant, og god 1 mod 1 også slår han altså nogle giftige indlæg. Tror ikke han kan koste alverden.
Helt enig! Jarvis har været god i denne sæson.

En jeg godt kunne tænke mig at se i den røde trøje er ellers Kevin Doyle. De gange jeg har set ham i denne sæson har han simpelthen været super.
Næste år!

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » søndag, 06. mar, 2011 19:28

Nicoen skrev:Jeg synes Gago er elendig. Han ville ikke forstærke vores hold andet end hjælpe på bredden. Han var muligvis god nogle år siden, men han har ikke vist noget i flere sæsoner nu.
Enig. Vil hellere have Banega så.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Badooo

Indlæg af Badooo » søndag, 06. mar, 2011 19:45

Så her på forum er der en lille stemning for at købe en 25-årig midtbanespiller fra Wolves + en 28-årig angriber, ligeledes fra Wolves? Havde Roy H. fremsat de her ønsker var han blevet sablet ned.
Badooo siger, hvad han mener!

Brugeravatar
Xenne

Indlæg af Xenne » søndag, 06. mar, 2011 20:01

Badooo skrev:Så her på forum er der en lille stemning for at købe en 25-årig midtbanespiller fra Wolves + en 28-årig angriber, ligeledes fra Wolves? Havde Roy H. fremsat de her ønsker var han blevet sablet ned.
Doyle er dygtig men jeg ville ikke mene han er dygtig nok til at slå Hverken Suarez eller Carroll af.

Jarvis er ville kunne gå direkte ind på holdet fordi vi har ingen kantspillere, han slår nogle kanon indlæg.
Det tror jeg personligt ville gå godt med Carroll hovedstødsstykre som vi så glimt af idag.

Jarvis er en spiller der måske kunne fås for 50Mil + ?
Det er helt sikkert hver at overveje hvis vi kan skille os af med Jova for 30-50Mil ?

Men self. håber jeg da også på at der kan komme nogle stjerner til så vi kan kæmpe med i toppen næste sæson.
Billede

AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 34

Indlæg af AJ » søndag, 06. mar, 2011 21:14

Gago, Kalou, Jarvis, Doyle, Banega. Nu har denne tråd vist taget overhånd.

Jarvis gør det godt, men spiller han ikke bare i en klub til hans niveau? Det samme med Doyle. Vi har prøvet med Crouch, Pennant, Bellamy og Keane.

Banega, skal det retfærdigvis siges, har tidligere vist sit værd, men hans "indsats" i går har simpelthen rystet mig, og jeg synes efterhånden det er længe siden han har vist noget.

Brugeravatar
Xenne

Indlæg af Xenne » søndag, 06. mar, 2011 21:20

AJ skrev:Gago, Kalou, Jarvis, Doyle, Banega. Nu har denne tråd vist taget overhånd.

Jarvis gør det godt, men spiller han ikke bare i en klub til hans niveau? Det samme med Doyle. Vi har prøvet med Crouch, Pennant, Bellamy og Keane.

Banega, skal det retfærdigvis siges, har tidligere vist sit værd, men hans "indsats" i går har simpelthen rystet mig, og jeg synes efterhånden det er længe siden han har vist noget.
Jeg kan ikke bedømme Jarvis udfra de få kampe jeg har set, har set ham imod United, Tottenham og imod os selv.
Og Alle gange har han imponeret mig, det kan godt være han ikke har niveauet, men jeg siger bare han er en klar opgradering af samtlige kantspillere vi har på holdet, og vis prisen ikke er høj kunne jeg godt være fristet til at sige go for det.
Billede

Besvar