tror du ikke Aqua bliver solgt ?.Liverdrengen skrev:Modric er self en bedre spiller end Aquilani lige nu, men udover at Modric nok er en bedre dribler idet, at han er en lille hurtig kæk fyr, så kan de 2 vel meget de samme ting... jeg tror på Aquilani, håber Kenny prøver ham meget de første måneder af den nye sæson, så han kan vænne sig til pl, uden skader eller noget. Så tror jeg han kan blive et stort hit på Anfield...
Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
-
Jeg kan ikke, i min vildeste fantasi, forestille mig at Aquilani er i Liverpool i næste sæson. Manden ønsker, tydeligvis, ikke at være her så det er i alles interesse at få ham sendt af sted så hurtigt som muligt. Hellere i dag end i morgen.
-
- Geografisk sted: danemark
Jo, fordi han ikke vil tilbage og pga. hans løn der er helt vildt høj... så det ser ikke godt ud, men hvis nu han kom tilbage, kenny faktisk fik gjort ham glad for at være i klubben, og han fighter for sin plads, og giver den al hvad den kan trække i kampene han spiller, så er jeg sgu lidt optimistisk... men jo, det er vel klart vores intention at sælge ham, det er i hvert fald hvad rygterne siger.
"Tour de france er den bedste novelle der nogensinde er skrevet" - Jørgen Leth
ja det var Roy der sendte ham væk. Jeg syntes heller aldrig han fik chancen.Liverdrengen skrev:Jo, fordi han ikke vil tilbage og pga. hans løn der er helt vildt høj... så det ser ikke godt ud, men hvis nu han kom tilbage, kenny faktisk fik gjort ham glad for at være i klubben, og han fighter for sin plads, og giver den al hvad den kan trække i kampene han spiller, så er jeg sgu lidt optimistisk... men jo, det er vel klart vores intention at sælge ham, det er i hvert fald hvad rygterne siger.
Men vi har både Gerrard, Meireles, Suarez og Kuyt til at spille samme plads som Modric - udover Aquilani. Kan virkelig ikke se fornuften i at hente Modric.Liverdrengen skrev:Modric er self en bedre spiller end Aquilani lige nu, men udover at Modric nok er en bedre dribler idet, at han er en lille hurtig kæk fyr, så kan de 2 vel meget de samme ting... jeg tror på Aquilani, håber Kenny prøver ham meget de første måneder af den nye sæson, så han kan vænne sig til pl, uden skader eller noget. Så tror jeg han kan blive et stort hit på Anfield...
Kloppite
@ Texnymann
Modric spiller ikke den plads. Han spiller meget længere tilbage på banen. Jeg vil ikke kalde ham decideret defensiv midt, men en to'er. (i min selvopfundne terminologi nummereres de tre centrale midtbanespillere efter hvor langt fremme på banen de har deres udgangspunkt).
Det er også derfor kritikken af at han scorer for få mål er helt ude i hampen.
Modric er så god, at det er ligegyldigt hvem vi ellers har. Er han tilgængelig for penge, er det bare om at slå til.
Modric spiller ikke den plads. Han spiller meget længere tilbage på banen. Jeg vil ikke kalde ham decideret defensiv midt, men en to'er. (i min selvopfundne terminologi nummereres de tre centrale midtbanespillere efter hvor langt fremme på banen de har deres udgangspunkt).
Modric er så god, at det er ligegyldigt hvem vi ellers har. Er han tilgængelig for penge, er det bare om at slå til.
I alle de kampe, som jeg har set med Spurs i denne sæson (og det er stort set alle, der er blevet vist), der har Modric indgået som en del af den centrale midtbane. Enten som den venstre i en 4-4-2 (Meireles eller Gerrard), en af de to forreste centrale i en 4-1-4-1 (Gerrard, Meireles, Kuyt og Suarez eller som den forreste i en 4-2-1-3 (Gerrard, Meireles, Kuyt eller Suarez).AJ skrev:@ Texnymann
Modric er god, men jeg bytter ikke Gerrard (endnu) eller Suarez for ham. Måske Meireles, men vil Modric acceptere at sidde på bænken, hvis Gerrard er tilbage i form?
Kloppite
Eller for en håndfuld sandkorn?AJ skrev:@ Texnymann

Ønskeopstilling:
Reina - G. Johnson, R. Albiol, Agger, Aurelio - C. Adam, Gerrard, Alonso - Suarez, Caroll, Agüero.
Var det ikke Liverpool FCs sportsdirektør der hentede Modric til Tottenham ?.JuhlS skrev:Eller for en håndfuld sandkorn?AJ skrev:@ Texnymann
Modric er så god, at det er ligegyldigt hvem vi ellers har. Er han tilgængelig for penge, er det bare om at slå til.Modric er god, men kan ikke se ham på holdet, når vi har Gerrard.
Ønskeopstilling:
Reina - G. Johnson, R. Albiol, Agger, Aurelio - C. Adam, Gerrard, Alonso - Suarez, Caroll, Agüero.
Det kunne være frækt med Enrique, Adam, Mata, Bojan, Lennon. Og Sylvian på en fri.
Så kommer der fart på holdet
Så kommer der fart på holdet

I PL:texnymann skrev:I alle de kampe, som jeg har set med Spurs i denne sæson (og det er stort set alle, der er blevet vist), der har Modric indgået som en del af den centrale midtbane. Enten som den venstre i en 4-4-2 (Meireles eller Gerrard), en af de to forreste centrale i en 4-1-4-1 (Gerrard, Meireles, Kuyt og Suarez eller som den forreste i en 4-2-1-3 (Gerrard, Meireles, Kuyt eller Suarez).
Modric er god, men jeg bytter ikke Gerrard (endnu) eller Suarez for ham. Måske Meireles, men vil Modric acceptere at sidde på bænken, hvis Gerrard er tilbage i form?
Centralt i 4-4-2/4-4-1-1: 24 gange
Til venstre i 4-4-2/4-4-1-1: 4 gange
Til venstre bag angriberen i 4-2-3-1: 2 gange
Til højre bag angriberen i 4-2-3-1: 1 gang
Lige bag angriberen i 4-2-3-1: 1 gang
Han spillede faktisk de positioner du sagde oftere end jeg huskede. Jeg huskede ikke mange optrædener væk fra den centrale midt. Ikke desto mindre er det her han er klart bedst, og også bedre end Gerrard, der skal op og ligge tættere på målet. Hvordan der skal blive plads til ham følger af nedenstående quote.
Meget lidt meningsfyldt. Du kan ikke se Modric på holdet for vi har Gerrard, men Adam indgår i din ønskeopstilling. Spøjst. Modric er langt bedre defensivt end Adam, og hans paningsspil er også bedre. Det er kun rent sparketeknisk Adam er bedre.Juhls skrev:Modric er god, men kan ikke se ham på holdet, når vi har Gerrard.
Ønskeopstilling:
Erstat Adam med Modric i ovenstående opstilling, og det ses hvordan der kan blive plads til ham.
- Lemmiwinks
- Geografisk sted: Randers
- Alder: 34
Modric er IMØ en af de bedste midtbanespillere i hele Premier League. KØB!!!
Helt enig. Hvis han virkelig er til salg for de småpenge, så skal han bare købes. NU.AJ skrev:@ Texnymann
Dog tror jeg risikoen for at hen ender i scum er faretruende stor.
"We're not racist, we only hate the mancs"
- JudgeArdaStudge
Det lyder utrolig fornuftigt i min optik. Utrolig fornuftigt!Ydaphus skrev:Lennon deal would include Cole so price wont come into it!
Jeg tror dog, manure vil spashe deres penge på Sneijder. Så ikke sikkert Modric skal til OT.Ydaphus skrev:sorry it wont be Modric unfortunately
Han tror på Young til LFC.Ydaphus skrev:im confident we'll land our man
Og så tror han stadig på, vi er med i kampen om Aguero.Ydaphus skrev:think theres alot of ppl changing their minds..i remain confident mate
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
-
Aurelio er godt nok ikke med i min ønskeopstilling. Det er Albiol heller ikke. Der har slet ikke været nogle rygter om Albiol, men derimod en masse om G. Cahill og Baines, Enrique osv.JuhlS skrev: Eller for en håndfuld sandkorn?Modric er god, men kan ikke se ham på holdet, når vi har Gerrard.
Ønskeopstilling: