Det lyder spændende. Men jeg tror ikke på de henter Alonos tilbage, og tror i øvrigt ikke det er en god ide. Han er 29 år nu.Overgaard skrev:En bruger med navnet GonzalezIsARed på Rawk, har lige skrevet følgende:
I have some fucking big news. I dunno if i should be saying this.
My girlfriend works in formby hall and has just told me alonso is there with kenny.
update: he flew in on a helicopter, he has just arrived.
im no itk or any of that bullshit im being 100% serious.Prøver på og holde mig i ro og armene nede. Men lidt spændende er det da alligevel.Guys, you don't need to quote what ive just said. I'm being 100% serious im not one of these people who post trying to get attention on transfers, look at my posts.
This is 100% genuine.
I don't know what its about.. but surely he wouldn't fly over for nothing?
Men det kan jo godt tænkes de har hentet en spiller med helicopter til forhandlinger. Er det Madrid, kan det være mange.
Men spændende og opløftende læsning, bliv bare ved

Liverpool henter en stor stjerne i dette vindue, det bør de gøre.
Det er helt kanon at hente alle de unge fremtidige stjerner, uanset at de engelske talenter koster dyrt. Det er ganske enkelt umuligt at henter dem senere, når først de er i Chelsea, Arsenal, scum, city mv. De sælger ikke til Liverpool FC. Skal vi have nogen af dem koster det.
Et eller andet siger mig at Soto og Agger ryger væk, og der hentes 2 nye midterforsvarer ind.
Chaill og Shako, kunne være kanon at få ind.