Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Badooo

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Badooo » fredag, 17. jun, 2011 19:31

Er du da sindssyg nogle tørre hug han har. Lækkert med en spiller der kan tage en flad bold og hugge den ind udefra. Ikke helt som målmanden forventer. Køb køb køb køb.
Badooo siger, hvad han mener!

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » fredag, 17. jun, 2011 19:37

LFC_20 skrev:Fra Twitter :!:
Pault86 Paul Thompson
Valencia in talks with LFC again today. Inter Millan have been in talks about Meireles. Poulsen interest from Denmark. Konchesky Prescot FC.
Jeg forstår ikke hvis vi slipper Raul til Inter :dontknow: .
Det må være FCK der gerne vil have Poulsen.
Mata "han er en af vor egen".
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

texy
Geografisk sted: København
Alder: 49

Indlæg af texy » fredag, 17. jun, 2011 20:11

Belloni skrev:
Mambo skrev:Ham Lucas har i hvert fald scoret nogle flotte mål: http://youtu.be/gThtm3ghQ48
Det kan godt være at alle kan se gode ud i en youtube video, men nogle af de ting han laver kan alle og enhver ihvertfald ikke lave. Han ser virkelig spændende ud..
Køb køb køb!
Jeg er også generelt skeptisk, når det kommer til hype af spillere via youtube, men jeg er voldsomt imponeret over den speed og balance, som denne Lucas udviser MED bolden.

Jeg blev meget interesseret.

Med et indkøb af ham og Henderson forstår jeg bedre, at man så overvejer at skille sig af med den ellers fremragende Meireles. Med Gerrard, Henderson og eventuelt denne Lucas til at dække samme plads, så er der måske ikke så meget grund til at beholde hverken Meireles eller Aquilani. Gerrard vil jo være førstevalg hver gang han er fit. Og da jeg forventer indkøb til kanterne også, så vil Meireles nok heller ikke blive brugt der længere.

Vil dog være trist at sige farvel til Meireles. Jeg synes, at vores centrale kombinationsspil hænger rigtig godt sammen, når ham og Lucas spiller derinde.
Kloppite

Brugeravatar
Mr.Kop
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 34

Indlæg af Mr.Kop » fredag, 17. jun, 2011 20:46

Så ser det ud til at Doni er måske på vej. En god gardering at have når Reina, som meget meget sjælden, bliver skadet eller karantæneramt.

http://indkast.dk/index.php?nyhed=81326 ..
Det er selvfølge fra OPkast.dk, men kilden angiveligt sky.it :-)
Mr Suarez Is Not A Racist!

Brugeravatar
Lemmiwinks
Geografisk sted: Randers

Indlæg af Lemmiwinks » fredag, 17. jun, 2011 21:04

Marveaux skulle angiveligt have fejlet lægetjekket!

Brugeravatar
Thommo

Indlæg af Thommo » fredag, 17. jun, 2011 21:50

Remember96 skrev:Marveaux skulle angiveligt have fejlet lægetjekket!
Jeg krydser i den grad fingre, for at det er sandt.
Verden er smask fuld af hyklere....

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » fredag, 17. jun, 2011 21:56

Har du et link det oplysningen. Det er jo ret vildt hvis det passer.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

texy
Geografisk sted: København

Indlæg af texy » fredag, 17. jun, 2011 22:05

Kelly skrev:

Har du et link det oplysningen. Det er jo ret vildt hvis det passer.
Rory Smith, Telegraph og Tony Barrett, Times på twitter.
Kloppite

Brugeravatar
Lemmiwinks

Indlæg af Lemmiwinks » fredag, 17. jun, 2011 22:32

... Så skulle man næsten tro at en anden breddespiller er næste mål. Håber virkelig ikke det får særligt store konsekvenser for transferbudgettet, at der nu skal til at spenderes på en anden breddespiller - hvis det altså var det Marveaux var ment som... Det må man da håbe. Downing bliver sikkert næste mål, og så MÅ det da simpelthen være et topnavn der bliver præsenteret derefter !?

Brugeravatar
Lemmiwinks

Indlæg af Lemmiwinks » fredag, 17. jun, 2011 22:34

Lige lidt om Marveaux's lægetjek.
"Sylvain Marveaux no longer an option after Football.fr has revealed that Marveaux has failed his medical that would allow him to join LFC within the next couple of days. The attacking midfielder failed his medical due to groin problems suffered in a match against the French club Brest last November"

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » fredag, 17. jun, 2011 22:37

Der går rygter om at vi taler med Inter om salg af Raul. Det kan jeg sagtens se det fornuftige i. Raul har gjort det godt i sidste sæson, men de kampe han spillede bedst, var han placeret centralt på midten. Og i næste sæson vil de pladser tilhøre Lucas og Gerrard, med Henderson og Adam som back-up, og vi må heller ikke glemme Spearing.

Det efterlader King Kenny med tre muligheder; 1.spille Raul out of position, 2. Smide ham på bænken, så kan han få en kamp en gang i mellem centralt på midten, 3. eller også sælges han, så vi kan tjene på ham.

Selvom jeg synes han har gjort det godt, og jeg vil være ked af at han blev solgt videre, så synes jeg den sidste mulighed er den bedste for alle parter. Han er 28 år, og måske er dette vindue det sidste, hvor vi kan tjene på ham, og de penge vi får for ham, kan anvendes til at styrke andre positioner.

At sælge Raul hænger fint sammen med vores transferfokus på den centrale midtbane (Henderson og Adam), til trods for at det er en position, som vi her på forum var enige om ikke var den første der skulle styrkes.

Brugeravatar
Badooo

Indlæg af Badooo » fredag, 17. jun, 2011 22:46

Raul ville jeg have det ok med at sælge, hvis det giver plads til ham Lucas der i truppen. Jeg synes Adam er overvurderet, men jeg lader tvivlen komme ham til gode og kan sagtens leve med en 3-mands midtbane med Lucas bagerst og Gerrard og Adam lidt længere fremme (det begynder at minde lidt om da Xabi og Mascherano var i klubben). Med Spearing, Lucas og Henderson som backups til de tre så tror jeg også bredden er der.

Og lad os nu for satan få færden lidt af, at de er igang med at skaffe os Mata. :director: Pleeeeeeeeaaaaaaaase.
Badooo siger, hvad han mener!

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » fredag, 17. jun, 2011 22:48

Hr. Drejer skrev:Der går rygter om at vi taler med Inter om salg af Raul. Det kan jeg sagtens se det fornuftige i. Raul har gjort det godt i sidste sæson, men de kampe han spillede bedst, var han placeret centralt på midten. Og i næste sæson vil de pladser tilhøre Lucas og Gerrard, med Henderson og Adam som back-up, og vi må heller ikke glemme Spearing.

Det efterlader King Kenny med tre muligheder; 1.spille Raul out of position, 2. Smide ham på bænken, så kan han få en kamp en gang i mellem centralt på midten, 3. eller også sælges han, så vi kan tjene på ham.

Selvom jeg synes han har gjort det godt, og jeg vil være ked af at han blev solgt videre, så synes jeg den sidste mulighed er den bedste for alle parter. Han er 28 år, og måske er dette vindue det sidste, hvor vi kan tjene på ham, og de penge vi får for ham, kan anvendes til at styrke andre positioner.

At sælge Raul hænger fint sammen med vores transferfokus på den centrale midtbane (Henderson og Adam), til trods for at det er en position, som vi her på forum var enige om ikke var den første der skulle styrkes.
Helt og aldeles enig. Forretningsmæssigt er det eneste rigtige at sælge. Personligt ser jeg ham gerne blive i klubben, men sådan er det bare en gang imellem.
"We're not racist, we only hate the mancs"

AJ
Geografisk sted: København SV

Indlæg af AJ » fredag, 17. jun, 2011 23:08

Vi kan sagtens bruge Meireles i truppen. Han er i sin bedste fodboldalder, og det er kun et år siden vi købte ham. Vi har egentlig ikke mange spillere i aldersgruppen 25-30. Reina, Johnson og Skrtel (og Agger) er umiddelbart de eneste. Resten er enten yngre end 25 som Kelly, Lucas, Spearing, Henderson, Suarez og Carroll, eller ældre end 30 som Carragher, Gerrard, Kuyt og Maxi.

Når I siger, at det er forretningsmæssigt fornuftigt hvad regner I så med vi får for Meireles, og omvendt betaler for Adam? For kommer vi ikke ud med et væsentligt overskud på den front, ville et sådant bytte da være hul i hovedet.

Brugeravatar
Lemmiwinks

Indlæg af Lemmiwinks » fredag, 17. jun, 2011 23:18

AJ skrev:Vi kan sagtens bruge Meireles i truppen. Han er i sin bedste fodboldalder, og det er kun et år siden vi købte ham. Vi har egentlig ikke mange spillere i aldersgruppen 25-30. Reina, Johnson og Skrtel (og Agger) er umiddelbart de eneste. Resten er enten yngre end 25 som Kelly, Lucas, Spearing, Henderson, Suarez og Carroll, eller ældre end 30 som Carragher, Gerrard, Kuyt og Maxi.

Når I siger, at det er forretningsmæssigt fornuftigt hvad regner I så med vi får for Meireles, og omvendt betaler for Adam? For kommer vi ikke ud med et væsentligt overskud på den front, ville et sådant bytte da være hul i hovedet.
Helt enig. I øvrigt synes jeg også Meireles er langt bedre end Adam, så betyder det sådan set intet hvad vi kan få ud af at sælge. Ville være komplet åndssvagt at sælge en af de bærende kræfter (Som han har været under KD).

Besvar