Sikket BS, men skulle da ikke klage
Bruger oprettet idag, ku sagtens være mere af det samme der skete sidst men ja...
Er 100 procent sikker på, at denne person ikke har noget at bygge sine postuleringer på. Selvom Mata og Aguero skulle ende i Liverpool, så forestiller jeg mig ikke, at det er blevet afgjort endnu.Juhl skrev:
Sikket BS, men skulle da ikke klage
Bruger oprettet idag, ku sagtens være mere af det samme der skete sidst men ja...
Tja, jeg synes så tværtimod at den samlede pris er yderst tilfredsstillende.texnymann skrev:Ja, bortset fra prisen, som jeg synes er hysterisk høj.
12 mio £ for dem begge er sgu mere i hegnet og komplet urealistisk end det er at give det dobbelte. Prøv da og styr jeres modstand mod begge spillere bare en lille bitte smule.veffe69 skrev:
Det er der vidst delte meninger om og som Texny skriver er prisen da helt hen i vejret, max 12 for begge.
Enig. Som markedet er pt, så vil jeg sige det er to gode, men ikke-spektakulære, handler.Emmy skrev:12 mio £ for dem begge er sgu mere i hegnet og komplet urealistisk end det er at give det dobbelte. Prøv da og styr jeres modstand mod begge spillere bare en lille bitte smule.veffe69 skrev:
Det er der vidst delte meninger om og som Texny skriver er prisen da helt hen i vejret, max 12 for begge.
Og prøv da lige at styr jeres gejleri over 2 middelmådige spillere som vi har rigeligt af i forvejen (læs CP, Cole, Jova).DaBonks skrev:Enig. Som markedet er pt, så vil jeg sige det er to gode, men ikke-spektakulære, handler.Emmy skrev:12 mio £ for dem begge er sgu mere i hegnet og komplet urealistisk end det er at give det dobbelte. Prøv da og styr jeres modstand mod begge spillere bare en lille bitte smule.veffe69 skrev:
Nok derfor der er så meget modstand. Det er ikke sexet, men truppen bliver altså meget bedre af det.
Hvis vi så får prikken over i'et i juli i en Mata og derefter en vb og en cb, så er vi sku blevet meget bedre.
Inde i mit hoved var £22 mio. den maksimale samlede pris. £10 mio. for Adam og £12 for Downing. Men det er jo ikke en pakke.veffe69 skrev:
Hvad med at vise Dalglish og Comolli lidt tillid? Christian Poulsen, Joe Cole og Jovanovic er ikke i nærheden af hverken Adam eller Downings niveau. Hvis klubben mener, at vi bliver forstærket af disse indkøb, så er det fint med mig. Jeg bakker 100 % op om ideen med en engelsk/britisk trup, og det er noget, jeg har savnet i hele min beskedne tid som Liverpool-fan.veffe69 skrev:
Og prøv da lige at styr jeres gejleri over 2 middelmådige spillere som vi har rigeligt af i forvejen (læs CP, Cole, Jova).
Og får vi Downing tvivler jeg stærkt på Mata bliver købt også.
(forøvrigt går seneste rygte på at Downing bliver vurderet til 20 mill £ af Villa, har de drukket af natpotten)