Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » søndag, 07. aug, 2011 12:29

Surf skrev:
Kelly skrev:http://www.mirrorfootball.co.uk/transfe ... 82232.html
Verdensklasse midterforsvarer, og ung tilmed. Det er værd at forsøge igen og igen på ham.

http://www.mirrorfootball.co.uk/transfe ... 82230.html
Ngog til Bolton er fint, det kunne åbne op for et bud på Daniel Sturridge idet Chelsea også har hentet Lukaku. Spørgsmålet er bare, er Sturridge god nok ??.
Det ville være fint, hvis du lige kort skrev hvem der blev omtalt, når du smider et link op :)
Neven Subotic.
22 år. Fra Serbien.
193 cm høj.
Midterforsvarer i Dortmund.
I sæsonen 2010 / 2011 spillede han fantastisk stærkt, om var medvirkende til at Dortmund vandt mesterskabet suverænt 2010-11 (mener der var med 11 point). Sammen med Mats Hummels dannede han er meget stærk duo i midterforsvaret.
Chelsea blev tidligere rygtet en del til Subotic.
Subotic er lynhurtig, hovedstødsstærk og meget kropsstærk. Han har for mig at se alt det, det kræver at blive en topklassespiller i PL.
Han rejste fra Mainz i 2008. Hvor han blev hentet til klubben under Jurgen Klupp. Som senere rejste til Dortmund og gjorde dem til mestre i 2010-11.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » søndag, 07. aug, 2011 12:43

Kelly skrev:
Surf skrev:
Verdensklasse midterforsvarer, og ung tilmed. Det er værd at forsøge igen og igen på ham.

Ngog til Bolton er fint, det kunne åbne op for et bud på Daniel Sturridge idet Chelsea også har hentet Lukaku. Spørgsmålet er bare, er Sturridge god nok ??.
Det ville være fint, hvis du lige kort skrev hvem der blev omtalt, når du smider et link op :)
Neven Subotic.
22 år. Fra Serbien.
193 cm høj.
I sæsonen 2010 / 2011 spillede han fantastisk stærkt, om var medvirkende til at Dortmund vandt mesterskabet suverænt 2010-11 (mener der var med 11 point). Sammen med Mats Hummels dannede han er meget stærk duo i midterforsvaret.
Subotic er lynhurtig, hovedstødsstærk og meget kropsstærk. Han har for mig at se alt det, det kræver at blive en topklassespiller i PL.
Han rejste fra Mainz i 2008. Hvor han blev hentet til klubben under Jurgen Klupp. Som senere rejste til Dortmund og gjorde dem til mestre i 2010-11.
Fantastisk stærk midterforsvarer og han vil være en god makker til Agger. Han var ikke med i truppen til Dortmunds første kamp, måske er han skadet pt?
"We're not racist, we only hate the mancs"

Kelly

Indlæg af Kelly » søndag, 07. aug, 2011 12:56

Emmy skrev:
Kelly skrev:
Surf skrev:

Neven Subotic.
22 år. Fra Serbien.
193 cm høj.
Fantastisk stærk midterforsvarer og han vil være en god makker til Agger. Han var ikke med i truppen til Dortmunds første kamp, måske er han skadet pt?
Ok. Jeg så desværre ikke deres første kamp. Muligt han er skadet, men rigtig godt set.

Brugeravatar
Xenne
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 36

Indlæg af Xenne » søndag, 07. aug, 2011 13:11

Han er skadet, kan ikke huske med hvad og hvor lang tid desværre.
Men umiddelbart en rigtig spændende spiller.
Billede

pommelfeen
Geografisk sted: nordborg
Alder: 39

Indlæg af pommelfeen » søndag, 07. aug, 2011 13:32

er vi stadigvæk efter G. Cahill ?

for de seneste rygter går på at arsenal er efter ham + Samba.

men det giver ikke den store mening da de i forvejen har *Djourou, Johan* / *Koscielny, Laurent* / * Vermaelen, Thomas* / *Squillaci, Sebastien*

især Koscielny og Vermaelen vil ikke finde sig i at være reservespillere. begge var købt for at løse deres forsvarsproblem. og koscielny blev købt så sent som sidste år....

andeth

Indlæg af andeth » søndag, 07. aug, 2011 14:05

Xenne skrev:Han er skadet, kan ikke huske med hvad og hvor lang tid desværre.
Men umiddelbart en rigtig spændende spiller.
Jeg kan ikke helt finde ud af præcist, hvilken skade han havde, men ifølge BVBs hjemmeside skulle han dog kun være væk ganske kort tid.

Kunne være helt fantastisk, hvis man kunne få fat på ham, men uden at være alt for pesimistisk, kan jeg ikke helt se, hvorfor han skulle være interesseret i at skifte. Dortmund blev mester i overordentlig suveræn stil, holdet er ungt, spiller meget flot fodbold og har en træner, der er yderst populær blandt spillerne. Holdet har haft økonomiske problemer grundet en stor gæld (lyder lidt bekendt i verdens økonomien i øjeblikket), men jeg menes, at man hørte mere om klubbens dårlige økonomi for et par år siden.

Men fint hvis vi kunne få fat på ham. En Carragher / Agger kombination kan til nød gå, selv om det stadig kan blive bedre, men Agger kan jo ikke rigtig holde sig skadesfri og efter min vurdering er hverken Skrtel eller Kyriakos gode nok til at være faste startere for et hold, der gerne vil være i toppen af Premier League. Så en ny, god centerforsvar skal efter min mening have højeste prioritet.

Kelly

Indlæg af Kelly » søndag, 07. aug, 2011 21:22

Lige et par løse twitterrygter.

Rumours Cahill was at the match yesterday

Ashley Young 120,000 £/w.. Stewart Downing 70,000 £/w.. who is Overpaid & Overrated ???

TabloideSport
El Liverpool planea 2 fichajes para revitalizar la medular: Eden Hazard, Lucas Biglia

2 Liverpool plans to revitalize the midfield signings: Eden Hazard, Lucas Biglia

Konklusion:
Der er stadig liv i mange rygter om spillere til Liverpool. I dag har der været mange. Nogle bedre end andre.
Ngog er den eneste der er blevet rygtet væk i dag.

Brugeravatar
LFC-Aaby
Geografisk sted: Herning
Alder: 32

Indlæg af LFC-Aaby » søndag, 07. aug, 2011 22:05

Nu har der idag været rygter om både Mata(mere bare spekulationer fra en Facebook opdatering) og Hazard. Men hvem af de to spillere, ønsker i mest til klubben - Hvis man ser på det, som et indkøb direkte til højrekanten?
Hellere en god trekant end en ond cirkel

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » søndag, 07. aug, 2011 22:17

LFC-Aaby skrev:Nu har der idag været rygter om både Mata(mere bare spekulationer fra en Facebook opdatering) og Hazard. Men hvem af de to spillere, ønsker i mest til klubben - Hvis man ser på det, som et indkøb direkte til højrekanten?
Nu mindes jeg ikke at nogle af dem spiller meget på højrekanten, men jeg tror helst, jeg vil have Hazard. Det var hvertfald heller ikke igår, at Mata solgte sig selv, for han var godt nok anonym på Anfield.

*Lucas Biglia kender jeg ikke. Vi burde derimod gå efter Lucas Moura - han bliver en stjerne.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Geografisk sted: Skive
Alder: 50
Kontakt:

Indlæg af Mugge » søndag, 07. aug, 2011 22:20

Kelly skrev:Lige et par løse twitterrygter.

Ashley Young 120,000 £/w.. Stewart Downing 70,000 £/w.. who is Overpaid & Overrated ???

TabloideSport
El Liverpool planea 2 fichajes para revitalizar la medular: Eden Hazard, Lucas Biglia

2 Liverpool plans to revitalize the midfield signings: Eden Hazard, Lucas Biglia

Konklusion:
Der er stadig liv i mange rygter om spillere til Liverpool. I dag har der været mange. Nogle bedre end andre.
Hele Villarreals trup var også til kampen. Mon vi køber hele holdet? :alcohol:

Billede

Brugeravatar
LFC-Aaby

Indlæg af LFC-Aaby » søndag, 07. aug, 2011 22:24

ArdaTuran skrev:
LFC-Aaby skrev:Nu har der idag været rygter om både Mata(mere bare spekulationer fra en Facebook opdatering) og Hazard. Men hvem af de to spillere, ønsker i mest til klubben - Hvis man ser på det, som et indkøb direkte til højrekanten?
Nu mindes jeg ikke at nogle af dem spiller meget på højrekanten, men jeg tror helst, jeg vil have Hazard. Det var hvertfald heller ikke igår, at Mata solgte sig selv, for han var godt nok anonym på Anfield.

*Lucas Biglia kender jeg ikke. Vi burde derimod gå efter Lucas Moura - han bliver en stjerne.
De kan vel begge argere højrekantspiller.. Og går da ikke ud fra vi køber dem ind til hverken venstre kanten eller den offensive midt?

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » søndag, 07. aug, 2011 22:29

Det skal jeg ikke kunne sige. Hvis vi overhovedet køber en af dem.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
LFC-Aaby

Indlæg af LFC-Aaby » søndag, 07. aug, 2011 22:33

ArdaTuran skrev:Det skal jeg ikke kunne sige. Hvis vi overhovedet køber en af dem.
Korrekt! Ønsker gerne at se en Eden Hazard på vores højreside, men intet tror der er lang vej, hvis vi overhovedet er interesseret

Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby
Alder: 31

Indlæg af AndreasN » søndag, 07. aug, 2011 22:43

Mugge skrev:Hele Villarreals trup var også til kampen. Mon vi køber hele holdet? :alcohol:
Se DET ville være en transferbombe!
Liverpool Football Klopp

Kelly

Indlæg af Kelly » søndag, 07. aug, 2011 22:44

Mugge skrev:
Kelly skrev:Lige et par løse twitterrygter.

TabloideSport

Konklusion:
Hele Villarreals trup var også til kampen. Mon vi køber hele holdet? :alcohol:

Billede

he he. Nej mon dog. Overdrevet humor, er også humor.

Meeeen jeg kunne godt pege på en vi sagtens kunne bruge, og det er ikke Bille.

Besvar