Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Fribytter

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fribytter » lørdag, 26. nov, 2011 15:30

Kelly skrev:Soldado.
Lucas fra San Paulo.
Mario Götze
Javier Martinic
Eden Hazard
Christian Eriksen.
Hamsik.
Elm.
Carvani
Et frækt bud på Adam Johnson.

Der er mange gode at forhandle med.

Og så er der anturligvis ham her, selv om han er ekstrem usympatisk http://onside.dk/nyheder/premier-league ... -liverpool

Exit.
Kuyt.
Aurilio.
Maxi.
Carra (Kelly er bedre og Seb skal have chancen).
Jones.
Elm som i Rasmus Elm? I forhold til de andre navne, du ellers nævner, så ville det da ikke give mening, at man går efter Elm!? Og er det meningen, at alt det skal foregå i januarvinduet, eller er det bare et forslag til de kommende vinduer?
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

asger90

Indlæg af asger90 » lørdag, 26. nov, 2011 17:30

@ Alonso

Vi er enige. Spillerne var egentlig kun nævnt som muligheder. Det er dog glædeligt at vi har så store talenter som vi har. Men jeg mener vi kunne leje talenterne ud og give dem noget erfaring og i den periode har jeg ikke noget imod at nogle af de nævnte spillere som backup.

Rodallega kan jeg nemlig rigtig godt lide. Jeg synes han er en spændende spiller, men han har spillet dårligt i denne sæson. Måske kunne han blive god i de rigtige rammer?

Guthrie har i øvrigt spillet en fin kamp mod scum.

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » lørdag, 26. nov, 2011 18:13

Fribytter skrev:
Lucas fra San Paulo.
Mario Götze
Javier Martinic
Eden Hazard
Christian Eriksen.
Hamsik.
Elm.
Carvani

Og så er der anturligvis ham her, selv om han er ekstrem usympatisk http://onside.dk/nyheder/premier-league ... -liverpool

Exit.
Kuyt.
Aurilio.
Maxi.
Jones.
Elm som i Rasmus Elm? I forhold til de andre navne, du ellers nævner, så ville det da ikke give mening, at man går efter Elm!? Og er det meningen, at alt det skal foregå i januarvinduet, eller er det bare et forslag til de kommende vinduer?
Det er jo urealistisk, at dette kan ske i et vindue, og at Liverpool FC kan lokke og betale disse spillere til. Men hvis de vel spille med om mesterskabet, skal spillere som Kuyt og Carra skiftes ud, men bedre spillere.
Så skal klubben gøre op med sig selv, om de vel beholde spillerne bare for at beholde dem, det går kun en vej for de 2 nu. Eller om Liverpool FC vil hente bedre spillere ind og spille med i top 3.
I øvrigt skal Carroll til at score mål snart. Jeg tvivler meget på han får succes i Liverpool. Og der skal hentes en angriber mere ind.
Ja jeg mener faktisk Rasmus Elm :) . Han ville naturligvis ikke være en forstærkning her og nu. Men som en god breddespiller ville han være helt kanon. Han er klart et kæmpetalent, der i mine øjne har, hvad der skal til for at skifte til en af topholdene i PL.
http://da.wikipedia.org/wiki/Rasmus_Elm
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Alonso
Alder: 36

Indlæg af Alonso » lørdag, 26. nov, 2011 18:59

Er man ikke udenfor talentkategorien, når man er fyldt 23? Just saying...

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » lørdag, 26. nov, 2011 19:13

Alonso skrev:Er man ikke udenfor talentkategorien, når man er fyldt 23? Just saying...
Jow, på det tidspunkt har man minimum ikke været i talent alderen i 365 dage, hvis ikke det har været skud år, så er det vist 366 dage. og så strækker jeg den endda, spørgsmålet er om ikke talent stadiet grænser ved 21 års fødselsdagen. adskillige tyskere og spaniolere er i den grad over talent stadiet som 20 årig, og ofte endda 18-19 år.

I Danmark kan man være talent til sit 24-25 år ifølge visse artikler, men den vogn er jeg ikke på.
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Fribytter

Indlæg af Fribytter » lørdag, 26. nov, 2011 19:14

Kelly skrev:
Fribytter skrev:
Lucas fra San Paulo.
Mario Götze
Javier Martinic
Eden Hazard
Christian Eriksen.
Hamsik.
Elm.
Carvani

Exit.
Kuyt.
Aurilio.
Maxi.
Jones.
Det er jo urealistisk, at dette kan ske i et vindue, og at Liverpool FC kan lokke og betale disse spillere til. Men hvis de vel spille med om mesterskabet, skal spillere som Kuyt og Carra skiftes ud, men bedre spillere.
Så skal klubben gøre op med sig selv, om de vel beholde spillerne bare for at beholde dem, det går kun en vej for de 2 nu. Eller om Liverpool FC vil hente bedre spillere ind og spille med i top 3.
I øvrigt skal Carroll til at score mål snart. Jeg tvivler meget på han får succes i Liverpool. Og der skal hentes en angriber mere ind.
Ja jeg mener faktisk Rasmus Elm :) . Han ville naturligvis ikke være en forstærkning her og nu. Men som en god breddespiller ville han være helt kanon. Han er klart et kæmpetalent, der i mine øjne har, hvad der skal til for at skifte til en af topholdene i PL.
Hvis Elm er et kæmpetalent, så burde listen jo være enorm. Han er for det første lidt ældre end de fleste kæmpetalenter, og for det andet er der mange, der har vist ligeså meget som Elm. Og jeg forstår stadig ikke helt din liste. Skal LFC købe alle de spillere, du nævner, eller kun købe et antal, der svarer til dem, du mener, der skal erstattes?

Altså skal liverpool sælge to offensive spillere, to forsvarer og en reservemålmand og erstatte dem med fem offensive spillere? Hvorfor så ikke bare beholde de to forsvarer og reservemålmanden, for de kommer formentlig ikke til at konkurrere om spilletid med de fem offensive forstærkninger?
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

Kelly

Indlæg af Kelly » lørdag, 26. nov, 2011 19:53

Fribytter skrev:
Kelly skrev:
Fribytter skrev:
Lucas fra San Paulo.
Mario Götze
Javier Martinic
Eden Hazard
Christian Eriksen.
Hamsik.
Mats Hummels.
Ganso.
Gaston Ramirez
Elm.
Carvani

Exit.
Kuyt.
Aurilio.
Maxi.
Jones.
Hvis Elm er et kæmpetalent, så burde listen jo være enorm. Han er for det første lidt ældre end de fleste kæmpetalenter, og for det andet er der mange, der har vist ligeså meget som Elm. Og jeg forstår stadig ikke helt din liste. Skal LFC købe alle de spillere, du nævner, eller kun købe et antal, der svarer til dem, du mener, der skal erstattes?

Altså skal liverpool sælge to offensive spillere, to forsvarer og en reservemålmand og erstatte dem med fem offensive spillere? Hvorfor så ikke bare beholde de to forsvarer og reservemålmanden, for de kommer formentlig ikke til at konkurrere om spilletid med de fem offensive forstærkninger?
Jeg har svaret på dette spøgsmål en gang, men skærer det gerne ud i pap ;)
Spillerne er nævnt, som en brainstorm uden sammenhæng mellem ind kontra ud. Ganso bør faktisk også tilføjes listen ligesom Mats Hummels og Gaston Ramirez.
De er nævnt som en liste over de spillere jeg håber de forfølger og gør alt for at hente over tid.

Der er ingen grund til bare at beholde Carra fordi han har spillet et hav af kampe i den røde trøje. Han skal kunne spille sig på. Det mener jeg ikke han kan pt. Jeg mener Skrtel og Agger er bedre, og at Sebastian skal ind og have spilletid i midterforsvaret før Carra. Seb er fremtiden.
Kelly er også kanon i midterforsvaret og kan også spille højre back.
Jones har bare ikke det, der skal til. Han har stået dårligt på reserveholdet, jfr de referater jeg har læst, i hans tid i Liverpool. Han er et Roy indkøb.
Skal Kuyt kunne sælges for noget af betydning er det nu. Og så mangler han bare at kunne udfordre, som kant.
Hvis det er bedre kalder jeg gerne Elm for en kanongod ung spiller i stedet for talent.
Elm har simpelthen spiller forrygende godt for suveræne AZ i Holland i denne sæson. Jeg mener seriøst han kan klare sig hos et af topholdene i PL. Naturligvis efter lidt tilpasning. Jeg fandt lige dette om Elm ved at søge på ham. http://www.bold.dk/nyt/Manchester-Unite ... a-svensker

Brugeravatar
Fribytter

Indlæg af Fribytter » søndag, 27. nov, 2011 02:57

Ok, Kelly.

Jeg forstod bare ikke, om det var en plan, der skulle strække sig over flere sæsoner eller hvordan, men jeg har forstået det nu. Jeg tror, klubben har styr på de spillere, du nævner, men det er en meget dyr liste, du disker op med. Jeg tror, at klubben er tvunget til at vurdere andre spillere som eks. Ramirez, som du nævner, eller måske det nye stjerneskud Elm ;)

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » søndag, 27. nov, 2011 09:52

Lucas fra San Paulo.
Mario Götze
Javier Martinic
Eden Hazard
Christian Eriksen.
Hamsik.
Elm.
Carvani

Exit.
Kuyt.
Aurilio.
Maxi.
Jones.
Kelly, hvor er Jovetic? Han er en spændende spiller, med et enormt talent, som kunne være spændende at se i rødt.

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » søndag, 27. nov, 2011 10:42

Den pludselige interesse for Elm er vel kun fordi han fornyligt er linket til scum. Jeg kan virkelig ikke se hvad vi skal med ham.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
John Barnes
Geografisk sted: København
Alder: 34

Indlæg af John Barnes » søndag, 27. nov, 2011 12:24

Kelly skrev:Exit.
Kuyt.
Aurilio.
Maxi.
Carra (Kelly er bedre og Seb skal have chancen)
Jeg har aldrig været fan af Kuyt på kanten men han er sku en god mand at ha i truppen, han kæmper røven ud af bukserne og laver en del vigtige mål, det kan man ikke komme udenom. Aurelio må gerne sælges, han er tit skadet og så god en spiller er han heller ikke, det er en spiller som sagtens kan erstattes! Maxi er en lidt sjov størrelse. Han har en rolle som bænkspiller men når han så endelig får chancen så levere han bare varen! Senest med sin indsats mod Chel$ea hvor han gjorde det ret godt og jo som sagt scorede til 1-0. Carragher skal ha lov til, at afslutte sin karriere i Liverpool efter min overbevisning. Han har gjort så meget for klubben, så syntes jeg os, at han fortjener at afslutte det hvor det hele startede! Han har stadig en masse at tilføre holdet. Det kan godt være, at det bare er mig der er lidt af en romantiker! ;)

Soldado så jeg gerne i klubben, fremragende angriber som er vanvittig skarp lige for tiden! Tror ikke på, at der kommer til at ske det helt store her til Januar da spillerne altså bare bliver det meget dyrrere end de ville være når vi kommer til sommer. Hvis vi fik en Soldado tilføjet ville jeg være mere end tilfreds for mener, at med det hold som vi har nu, kan vi sagtens opnå en top 4 placering hvilket jo er sæsonens helt store mål. Så må de store indkøb komme til sommer med mindre at der selvfølgelig kommer en vanvittig god pris på en spiller her til Januar som man bare ikke kan sige nej til.
Billede

AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 34

Indlæg af AJ » søndag, 27. nov, 2011 12:26

@ Hr. Drejer

I sidste sæson spillede Jovetic 0 kampe pga. en korsbåndsskade, så han burde vel ikke være et tema ifølge din logik ;)

Kelly

Indlæg af Kelly » søndag, 27. nov, 2011 13:18

Hr. Drejer skrev:
Lucas fra San Paulo.
Mario Götze
Javier Martinic
Eden Hazard
Christian Eriksen.
Hamsik.
Elm.
Carvani

Exit.
Kuyt.
Aurilio.
Maxi.
Jones.
Kelly, hvor er Jovetic? Han er en spændende spiller, med et enormt talent, som kunne være spændende at se i rødt.
Ja det er jeg helt enig i, og Jovetic er tilmed en spiller, som er realistisk for Liverpool at hente. Klart ja tak.

Kelly

Indlæg af Kelly » søndag, 27. nov, 2011 13:25

http://www.sportenkort.dk/nyhed/135976/ ... er+city%3f

Hvis City skal af med ca. 20 spillere, må de skulle sælges nogle virkelige gode spillere.
Johnson og Adebayor kunne vi godt bruge. Så skal vi bare have en kreativ playmakertyper ind.
Der er rigtig mange gode spillere at vælge imellem.
Jeg er spændt på at se om klubben bliver ved med primært, at købe britisk eller de købe mere internationalt til janvinduet og i sommervinduet.

Brugeravatar
JuhlS
Geografisk sted: Danmark
Alder: 31

Indlæg af JuhlS » søndag, 27. nov, 2011 13:48

http://www.bold.dk/nyt/Podolski-droemmer-om-udlandet

Jeg synes 100% vis kulle gå efter Podolski enten allerede i Januar-vinduet, men senest til sommer. Der står også i artiklen at han "kun" har 1,5 år tilbage af sin kontrakt med Køln, så hvis de vil have nogle penge ud af et evt salg, så skal de sælge nu. Han er en kanon angriber, med spidskompetence i at score mål, hvilket vi godt kunne bruge! For mig ville han være et fantastisk indkøb og ville kunne klart gå ind at forbedre startelleveren, enten som hængende angriber eller helt på toppen med Suarez lige bag ham.

AV for et angreb :clap:

Besvar