Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
-
- Alder: 37
Re: Hvem skal ind?
Rasmus Elm må aldrig være Liverpool-aktuel. Han er god, men overhovedet ikke Liverpool-god. Er der nogen på dette forum, der seriøst mener, han er bedre end Lucas, Gerrard, Adam, Henderson eller Spearing, som vi allerede har? Hvis vi skal hente en central midt, skal det vel være af en kaliber, hvor spilleren kan gøre en forskel. Ikke være fjerde eller femte valg.
Jeg tror faktisk Podolski er en spiller, der ville passe rigtig godt ind i Kenny Dalglish' Liverpool. Han har igennem karrieren vist sig som en tryghedsnarkoman, der har det svært hvis tingene bliver for upersonlige. Samtidig virker han som en type, der vil synes en by som Liverpool vil være meget tilpas.JuhlS skrev:http://www.bold.dk/nyt/Podolski-droemmer-om-udlandet
Jeg synes 100% vis kulle gå efter Podolski enten allerede i Januar-vinduet, men senest til sommer. Der står også i artiklen at han "kun" har 1,5 år tilbage af sin kontrakt med Køln, så hvis de vil have nogle penge ud af et evt salg, så skal de sælge nu. Han er en kanon angriber, med spidskompetence i at score mål, hvilket vi godt kunne bruge! For mig ville han være et fantastisk indkøb og ville kunne klart gå ind at forbedre startelleveren, enten som hængende angriber eller helt på toppen med Suarez lige bag ham.
AV for et angreb
Så hvorfor ikke? Jeg er klar.
Hvad angår City, så vil jeg først se deres storstilede udsalg, før jeg tror på det. Der er nogle spillere der skal ud, men det har været kendsgerningen længe.
Wayne Bridge, Nedum Onouha, Carlos Tevez, Emmanuel Adebayor, Roque Santa Cruz, Vladimir Weiss og Michael Johnson er syv oplagte spillere.
- Alex Brockins
Johnson og Adebayor ville passe perfekt som erstatninger for Maxi og Carroll.
Best in the world at everything I do.
Jeg vidste ikke engang at de spillere jeg har markeret med fed stadig enten var i klubben eller tilhørte den, men var på lånAlonso skrev:Jeg tror faktisk Podolski er en spiller, der ville passe rigtig godt ind i Kenny Dalglish' Liverpool. Han har igennem karrieren vist sig som en tryghedsnarkoman, der har det svært hvis tingene bliver for upersonlige. Samtidig virker han som en type, der vil synes en by som Liverpool vil være meget tilpas.JuhlS skrev:http://www.bold.dk/nyt/Podolski-droemmer-om-udlandet
Jeg synes 100% vis kulle gå efter Podolski enten allerede i Januar-vinduet, men senest til sommer. Der står også i artiklen at han "kun" har 1,5 år tilbage af sin kontrakt med Køln, så hvis de vil have nogle penge ud af et evt salg, så skal de sælge nu. Han er en kanon angriber, med spidskompetence i at score mål, hvilket vi godt kunne bruge! For mig ville han være et fantastisk indkøb og ville kunne klart gå ind at forbedre startelleveren, enten som hængende angriber eller helt på toppen med Suarez lige bag ham.
AV for et angreb
Så hvorfor ikke? Jeg er klar.
Hvad angår City, så vil jeg først se deres storstilede udsalg, før jeg tror på det. Der er nogle spillere der skal ud, men det har været kendsgerningen længe.
Wayne Bridge, Nedum Onouha, Carlos Tevez, Emmanuel Adebayor, Roque Santa Cruz, Vladimir Weiss og Michael Johnson er syv oplagte spillere.

Forsvar
Selvom jeg er godt tilfreds med vores nuværende forsvar, så mener jeg stadig at vi skal gå efter Cahil. Med Agger's skades historik in mente, Carragher's alder, Skrtel's svingede præstationer og Coates mysterium af hans reelle niveau, så er Cahill med kontrakudløb et fantastisk køb. 50-60mio burde være nok.
Midtbane
Montolive med kontraktudløb kan fås for en slik. Mange siger han minder om Aquilani, men jeg vil sige han er lidt mere defensiv, og mens aquilani bedst kan lidt småspil, så er montolivo mere en pirlo type i mine øjne. Og kan give Adam lidt konkurrence. Han kan fås rigtig billig, og hvis han bliver en fiasko, så vil han kunne sælges med et begrænset tab. 60mio
Martinez er en rigtig spændende spiller. Men han er en slags defensiv spiller, hvor vi idag har Lucas, og spørgsmålet er, om Liverpool er villige til at lade Martinez tage over for Lucas, der efterhånden har fået en vital rolle på holdet - dog tror jeg at Martinez på sigt kan blive endnu bedre end Lucas. 130mio.
Yann M'villa er en anden rigtig spændende stabilator, der for mig minder meget om Viera. Og som fysisk er lidt stærkere end Martinez. 150mio.
Dog er disse to ikke spillere jeg forventer vi køber. Vi har brug for spillere til en mere offensiv rolle.
Ganso i Brasilien er endnu en interessant spiller. Han virker for mig lidt som en lottokupon, men af hvad man hører så lyder det som en spiller, der har et kæmpe potentiale i rollen som 10'eren. Springet fra Brasilien og direkte til europa europa og PL kan dog blive (for) stort 130mio.
Jovetic burde tage videre i hans karriere. Han har noget interessant over sig, som jeg ikke rigtig kan beskrive, men som jeg helt klart synes vi skal se nærmere på. 160-200mio.
Hverken Götze, Hazard eller Hamsik tror jeg på at vi kan få fat i. Priserne på dem alle er formentlig et sted mellem 220-350mio.
Angreb
Cavani har et pænt niveau, men jeg tror hypen omkring ham gør hans pris vanvittig høj, hvorfor jeg ikke tror vi kan få ham medmindre Suarez får overtalt ham. 275-300 mio.
Lavezzi har vi tidligere været linket til. For mig minder han utroligt meget om Tevez på rigtig mange punkter, dog med færre problemer. Med Napoli's hypen, hvor han danner en afgørende trio, så bliver prisen ogås høj 180-220mio.
Hulk er endnu en spiller der har teknikken i orden. Har de fleste forudsætninger for at blive en succes. 160 mio.
Podolski synes jeg er spændende. Han har et gudespark, men samtidig kan han bringe noget kreativit ind samt kan han få den rolle på holdet hos os, som han har hos det tyske landshold. 120 mio.
Et frækt billigt alternativ er Lucas Barrios. Han er lige kommet tilbage fra en skade, men bedømt på hans niveau inden skaden, så er der målnæse i ham. 75-100mio.
Jokeren for mig er Tevez. Den mand har så meget kvalitet i sig at det er spildt, hvis hans primadonna problemer skal overskygge talentet. En leje kontrakt fra januar af med option på et køb virker for mig helt oplagt, og en win-win situation for begge.
Selvom jeg er godt tilfreds med vores nuværende forsvar, så mener jeg stadig at vi skal gå efter Cahil. Med Agger's skades historik in mente, Carragher's alder, Skrtel's svingede præstationer og Coates mysterium af hans reelle niveau, så er Cahill med kontrakudløb et fantastisk køb. 50-60mio burde være nok.
Midtbane
Montolive med kontraktudløb kan fås for en slik. Mange siger han minder om Aquilani, men jeg vil sige han er lidt mere defensiv, og mens aquilani bedst kan lidt småspil, så er montolivo mere en pirlo type i mine øjne. Og kan give Adam lidt konkurrence. Han kan fås rigtig billig, og hvis han bliver en fiasko, så vil han kunne sælges med et begrænset tab. 60mio
Martinez er en rigtig spændende spiller. Men han er en slags defensiv spiller, hvor vi idag har Lucas, og spørgsmålet er, om Liverpool er villige til at lade Martinez tage over for Lucas, der efterhånden har fået en vital rolle på holdet - dog tror jeg at Martinez på sigt kan blive endnu bedre end Lucas. 130mio.
Yann M'villa er en anden rigtig spændende stabilator, der for mig minder meget om Viera. Og som fysisk er lidt stærkere end Martinez. 150mio.
Dog er disse to ikke spillere jeg forventer vi køber. Vi har brug for spillere til en mere offensiv rolle.
Ganso i Brasilien er endnu en interessant spiller. Han virker for mig lidt som en lottokupon, men af hvad man hører så lyder det som en spiller, der har et kæmpe potentiale i rollen som 10'eren. Springet fra Brasilien og direkte til europa europa og PL kan dog blive (for) stort 130mio.
Jovetic burde tage videre i hans karriere. Han har noget interessant over sig, som jeg ikke rigtig kan beskrive, men som jeg helt klart synes vi skal se nærmere på. 160-200mio.
Hverken Götze, Hazard eller Hamsik tror jeg på at vi kan få fat i. Priserne på dem alle er formentlig et sted mellem 220-350mio.
Angreb
Cavani har et pænt niveau, men jeg tror hypen omkring ham gør hans pris vanvittig høj, hvorfor jeg ikke tror vi kan få ham medmindre Suarez får overtalt ham. 275-300 mio.
Lavezzi har vi tidligere været linket til. For mig minder han utroligt meget om Tevez på rigtig mange punkter, dog med færre problemer. Med Napoli's hypen, hvor han danner en afgørende trio, så bliver prisen ogås høj 180-220mio.
Hulk er endnu en spiller der har teknikken i orden. Har de fleste forudsætninger for at blive en succes. 160 mio.
Podolski synes jeg er spændende. Han har et gudespark, men samtidig kan han bringe noget kreativit ind samt kan han få den rolle på holdet hos os, som han har hos det tyske landshold. 120 mio.
Et frækt billigt alternativ er Lucas Barrios. Han er lige kommet tilbage fra en skade, men bedømt på hans niveau inden skaden, så er der målnæse i ham. 75-100mio.
Jokeren for mig er Tevez. Den mand har så meget kvalitet i sig at det er spildt, hvis hans primadonna problemer skal overskygge talentet. En leje kontrakt fra januar af med option på et køb virker for mig helt oplagt, og en win-win situation for begge.
Carlos Tevez Emmanuel Adebayor er ikke en mulighed, kig på deres ugeløn og problem historik. Michael Johnson er en spændende spiller, hvis han vil spille for den løn LFC kan give. De tyskespillere som der linkes til ser også spændende ud, men vil de spille for den løn LFC kan give. Carvani, David Villa, Eden Hazard, Hamsik igen ser jeg løn problemer i forhold til hvad de kan få andre steder. Carrol og Henderson dyrt købte, men forholdsvis billig i drift..
Mon ikke jagten på nye spillere skal foregå i Holland, Sydamerika og i Asien. Eller måske leje/købe spillere som ikke er slået igennem hos Barca, Real M, Bayern og Inter.
Mon ikke jagten på nye spillere skal foregå i Holland, Sydamerika og i Asien. Eller måske leje/købe spillere som ikke er slået igennem hos Barca, Real M, Bayern og Inter.
-
- Alder: 37
Håber godt nok aldrig Adebayor bliver anset som en mulighed af Kenny. Han har IKKE den mentalitet, der skal til for at være Liverpoolspiller. Utrolig usympatisk og jeg tror godt vi kan finde bedre value for money end ham.
-
Jeg har li' læst i bold.dk om Podolski, at han er klar til at spille udenfor tyskland, GRIB CHANCEN KENNY, BUY Lukas Podolski! 

- Alex Brockins
Han kunne passende erstatte Downing. Podolski burde alt andet lige være god for mindst et mål eller to i modsætning til Downing, der ikke virker til at ramme noget som helst p.t.bjarnereds skrev:Jeg har li' læst i bold.dk om Podolski, at han er klar til at spille udenfor tyskland, GRIB CHANCEN KENNY, BUY Lukas Podolski!
Best in the world at everything I do.
- JudgeArdaStudge
Nå nu er turen kommet til Downing, så giver du måske Carroll lidt fred?
Læste forresten, du skrev "0-1 godnat" i kamptråden. Det siger vidst en del om din tålmodighed og tro på vores spillere.
Ind og ud af svingdøren hele tiden i Alex Bs verden. Sikker på, du ikke burde holde med Chelsea eller City istedet?
Læste forresten, du skrev "0-1 godnat" i kamptråden. Det siger vidst en del om din tålmodighed og tro på vores spillere.
Ind og ud af svingdøren hele tiden i Alex Bs verden. Sikker på, du ikke burde holde med Chelsea eller City istedet?
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Carroll, med hans 'styrke' i luftspillet, skal han score på den han har til sidst. Ja, flot redning, men det tager ikke fra at det netop var den mulighed, hvor Carroll skal vise sin styrke. Der fejlede han.Arda skrev:Nå nu er turen kommet til Downing, så giver du måske Carroll lidt fred?
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
Helt med på den vogn, var det efter EM eller VM(?), jeg skrev han ville være mit personlige ønskekøb, af dem der var realistiske altså. Det ville være SÅ godt, at der er fare for spontan orgasmebjarnereds skrev:Jeg har li' læst i bold.dk om Podolski, at han er klar til at spille udenfor tyskland, GRIB CHANCEN KENNY, BUY Lukas Podolski!

Verden er smask fuld af hyklere....
Podolske er en sej spiller, men fungerer han uden for Köln? Fint nok, at han selv mener, at han er klar denne gang, men det mente han vel også inden skiftet til Bayern...Thommo skrev:Helt med på den vogn, var det efter EM eller VM(?), jeg skrev han ville være mit personlige ønskekøb, af dem der var realistiske altså. Det ville være SÅ godt, at der er fare for spontan orgasmebjarnereds skrev:Jeg har li' læst i bold.dk om Podolski, at han er klar til at spille udenfor tyskland, GRIB CHANCEN KENNY, BUY Lukas Podolski!Hans dybdeløb for Tyskland er i en verden for sig selv.
Men som type kan jeg sagtens se ideen.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."
- JudgeArdaStudge
Øh, finder det umiddelbart lidt ude af kontekst det du skriver, men fred være med det da.Hekkem skrev:Carroll, med hans 'styrke' i luftspillet, skal han score på den han har til sidst. Ja, flot redning, men det tager ikke fra at det netop var den mulighed, hvor Carroll skal vise sin styrke. Der fejlede han.Arda skrev:Nå nu er turen kommet til Downing, så giver du måske Carroll lidt fred?
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Det er da en meget firkantet måde at se det på. Tror alle er enige om at han skulle score, men hovedstødet fejlede jo intet. Der er fin fart i hovedstødet og den er placeret langt fra keeperen. Skulle han have kalkuleret med at Hart ville lave en verdensklasseredning?Hekkem skrev:Carroll, med hans 'styrke' i luftspillet, skal han score på den han har til sidst. Ja, flot redning, men det tager ikke fra at det netop var den mulighed, hvor Carroll skal vise sin styrke. Der fejlede han.Arda skrev:Nå nu er turen kommet til Downing, så giver du måske Carroll lidt fred?