Jeg forstår ikke din logik. Keita er jo klasser bedre end Spearing - hvad har alder så med sagen at gøre?Hr. Drejer skrev:Med den form Lucas har vist på det seneste er der kun Masch der kan komme på tale, nååå, vent, han vil jo ikke spille for os, hmmmm, jeg er pessimist lige nu. Men jeg kan ikke få øje på nogen som er lige så god som Lucas pt.
Keyta bliver 32 den 16. januar. Han har kontraktudløb i 2014, men hvis han er gratis, så ok, men ellers nej tak, så hellere Spearing.
Vi har ikke brug for at tænke i Moneyball, udviklingspotentiale, aldersgrænser og videresalgspriser. Vi har brug for at finde en spiller, der kan træde direkte ind og erstatte Lucas i hans skadesperiode, så vi kan øge vores chancer mest muligt for en top fire placering. Og hvis Spearing ikke kan det (hvilket vi må gå ud fra, eftersom han ikke har fået lov at erstatte Lucas en eneste gang i denne sæson), så er Keita et oplagt bud på en måske tilgængelig og "betalelig" spiller, der kan - og så er hans alder for så vidt fløjtende ligegyldig.