Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
-
Thommo
- Geografisk sted: Randers
- Alder: 49
Callesen skrev:Torres is the proud holder of a new footballing record.
He is now averaging 1.6 goals a manager at Chelsea.

Flot må man sige, hvis prisen på ham er 3-4mill £ KAN det kun være fordi han skal sælge trøjer. For han er ikke det værd. Og det mener jeg, hvis nogle skulle være i tvivl.
Verden er smask fuld af hyklere....
-
Emmy
- Geografisk sted: Gjessø
- Alder: 47
Hvis jeg var Arsenal fan og lige havde set RvP brænde den mega chance for at score til 4-0, så havde jeg smadret både fladskærmen og computeren. Hvad i alverden er det dog han laver???
"We're not racist, we only hate the mancs"
-
Napoleon
- Geografisk sted: på Toppen - men langt fra Anfield
- Alder: 57
af Napoleon » tirsdag, 06. mar, 2012 23:15
Emmy skrev:Hvis jeg var Arsenal fan og lige havde set RvP brænde den mega chance for at score til 4-0, så havde jeg smadret både fladskærmen og computeren. Hvad i alverden er det dog han laver???
Ha ha ha hvor er det da bare ærgerligt. Havde godt kunne se dem vinde i aften. Det med brændte chancer synes jeg have i frisk erindring....
ultra posse nemo obligatur - Then come on you Reds
-
Thommo
- Geografisk sted: Randers
- Alder: 49
Kæft Oxlade snakker hurtigt, har drengen damp?
Verden er smask fuld af hyklere....
-
JudgeArdaStudge
af JudgeArdaStudge » tirsdag, 06. mar, 2012 23:50
In your face RvP, Frimpong og Wenger!!! Liverpool ku'. Deportivo ku'. Arsenal ku' ikke.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
-
LarsB
- Geografisk sted: Hareskoven
- Alder: 54
Spurs bagud 0-1 i FA cuppen mod Stevenage.
Vil da ogsaa hellere moede Stevenage end Spurs naar vi har basket Stoke

Der findes 3 slags mennesker; dem der kan tælle og dem der ikke kan tælle.
-
Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
af Sledgehammer » onsdag, 07. mar, 2012 20:58
Napoleon skrev:Emmy skrev:Hvis jeg var Arsenal fan og lige havde set RvP brænde den mega chance for at score til 4-0, så havde jeg smadret både fladskærmen og computeren. Hvad i alverden er det dog han laver???
Ha ha ha hvor er det da bare ærgerligt. Havde godt kunne se dem vinde i aften. Det med brændte chancer synes jeg have i frisk erindring....
Hader egentlig at sige det, men når Arsenal har en af de dage, hvor det kører for dem, så er det altså en fornøjelse at se på.
Og ja, vi er næppe i en position hvor vi kan drille andre med brændte chancer...

Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
-
Sledgehammer
af Sledgehammer » onsdag, 07. mar, 2012 21:00
LarsB skrev:Spurs bagud 0-1 i FA cuppen mod Stevenage.
Vil da ogsaa hellere moede Stevenage end Spurs naar vi har basket Stoke

Well, den fik du jo hurtigt jinx´et...

Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
-
AJ
- Geografisk sted: København SV
- Alder: 34
ScouserTommy skrev:Hader egentlig at sige det, men når Arsenal har en af de dage, hvor det kører for dem, så er det altså en fornøjelse at se på.
True...dengang de havde Fabregas, Nasri og - i sidste sæson - Wilshere. I denne sæson har de spillet meget ringe, og ja Ramsey har vel været en decideret ynk at se på inde på midten. For ikke at tale om Walcott og Arshavin på kanterne. Der har ikke været meget fornøjelse ved at se på dem, medmindre man netop finder det fornøjeligt, at de ikke længere spiller flot fodbold.
-
JudgeArdaStudge
af JudgeArdaStudge » onsdag, 07. mar, 2012 21:28
Jeg kan ikke li' Messi.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
-
Hekkem
- Alder: 51
Hver gang Barcelona skruer op for tempoet, så scorer det. Det er som efter behag, hvor de triller og trille bolden rundt og pludselig har lullet modstanderne lidt i søvn og samtidigt sætter de tempoet op.
Messi scorer, men det er Iniesta der står for temposkiftet og finder så Messi i de rigtige situationer.
Det må være herre irriterende at spille imod. Man føler aldrig man er med i kampen.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
-
Aarde
- Geografisk sted: København Ø
Arda skrev:Jeg kan ikke li' Messi.
Han er ellers go'.
-
Sledgehammer
af Sledgehammer » onsdag, 07. mar, 2012 21:43
AJ skrev:ScouserTommy skrev:Hader egentlig at sige det, men når Arsenal har en af de dage, hvor det kører for dem, så er det altså en fornøjelse at se på.
True...dengang de havde Fabregas, Nasri og - i sidste sæson - Wilshere. I denne sæson har de spillet meget ringe, og ja Ramsey har vel været en decideret ynk at se på inde på midten. For ikke at tale om Walcott og Arshavin på kanterne. Der har ikke været meget fornøjelse ved at se på dem, medmindre man netop finder det fornøjeligt, at de ikke længere spiller flot fodbold.
Jeg synes nu, at de stadig spiller flot fodbold. I perioder. I andre perioder spiller de som en pose nødder, og nogle gange går de fra den ene yderlighed til den anden i samme kamp. Fx mod Tottenham forleden. Deres sidste time mod Spurs og kampen mod Milan i går var en fornøjelse. Det var deres første kamp mod Milan, eller da de mødte Sunderland i FA Cuppen for så vidt også, men det var mere fordi de var så ringe at det nærmest var komisk.
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
-
JudgeArdaStudge
af JudgeArdaStudge » onsdag, 07. mar, 2012 21:47
Aarde skrev:Arda skrev:Jeg kan ikke li' Messi.
Han er ellers go'.
Jeg kan heller ikke li' Barcelona.
-
Sledgehammer
af Sledgehammer » onsdag, 07. mar, 2012 21:47
Arda skrev:Aarde skrev:Arda skrev:Jeg kan ikke li' Messi.
Han er ellers go'.
Jeg kan heller ikke li' Barcelona.
De er ellers go´e.
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp