Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
thefugle

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af thefugle » onsdag, 28. mar, 2012 18:04

Arda skrev:Mindes du ikke, at vi var kraftigt linket med Sow i januar og Sow udtalte bl.a.:

"Liverpool, well, that is a dream club. Anyone would be happy, scoring goals in front of the Kop can be the highlight of a career."

Sådan gik det bare ikke, hvertfald ikke endnu i hans karriere.
Jo nu når du siger det. Men igen, det er jo bare the same old song and Dance med
Lfc. De store talenter og mulige indkøber fatter de jo ikke at hente. Suk
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Chris R.

Indlæg af Chris R. » onsdag, 28. mar, 2012 18:27

Vi er linket til Hernanes fra Lazio ifølge Tuttomercato.

Fra den norske:
Kenny Dalglish vurderer å legge inn et bud på Lazios brasilianske midtbanespiller Hernanes til sommeren. 26-åringen er inne i sin ande sesong i Roma-klubben. Den tidligere Sao Paulo-spilleren har gjort 21 mål på 65 kamper for Lazio, i tillegg til at han bidrar med en rekke assists.
Tuttomercato
Et link der er yderst spændende, om end rygter inden silly season overhovedet er startet nok aldrig skal tages specielt seriøst. Men man har vel lov at håbe. En central midtbane med Lucas - Gerrard og så Hernanes foran må siges at være ret stærk. Comolli make it happen! ;)

Brugeravatar
DaBonks
Geografisk sted: Århus
Alder: 34

Indlæg af DaBonks » onsdag, 28. mar, 2012 21:26

Når man skal skrive en redegørende opgave om Ferdinand de Saussures teorier, så ender man med at læse sådanne spændende indlæg som det her: http://paisleygates.com/?p=7826

Nogen der kender Jackson Martínez? Kan godt huske da navnet blev nævnt i vinter, men aner intet om ham som spiller.
Billede

AllanShore

Indlæg af AllanShore » onsdag, 28. mar, 2012 21:55

DaBonks skrev:Når man skal skrive en redegørende opgave om Ferdinand de Saussures teorier, så ender man med at læse sådanne spændende indlæg som det her: http://paisleygates.com/?p=7826

Nogen der kender Jackson Martínez? Kan godt huske da navnet blev nævnt i vinter, men aner intet om ham som spiller.
Mit faneblad viser "Jackson Martínez: Goal Scoring Anal...".

Hvis man ikke vidste bedre og bare hurtigt lånte min computer kunne man da godt få forkerte tanker om mig.
Fan af Manchester United

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » onsdag, 28. mar, 2012 22:24

Man kan vidst godt få forkerte tanker om dig alligevel - En manc' på et Liverpool forum. ;)
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Bellamy
Geografisk sted: Værløse
Alder: 46

Indlæg af Bellamy » onsdag, 28. mar, 2012 23:47

Oomph242 skrev:
Ja men tænker Napoli, og Inter kommer ikke med i CL, så Cavani og Lavezzi, mon ik de trods alt ka må mere i løn end i Napoli?
De kan nok få mere i LFC end Napoli. Men hvis så store navne sælges med 6-8 år til at tjene de helt store penge går de helt sikkert også efter en god løn. PSG, Chelsea, Milan, Man U, Barca, Real M og igen City kan give bedre løn. Samt er de helt sikkert på, hvis nogle af de store upcoming navne udbydes til salg af mellem klubber som Napoli, Lille, Porto, Benfica, Dortmund, Ajak, PSV osv.
Vi må håbe på det bedste, og se hvad der sker her til sommer :)

Liverdrengen
Geografisk sted: danemark

Indlæg af Liverdrengen » torsdag, 29. mar, 2012 02:27

Junior Hoilett ligger da lige til højrebenet! - gratis til sommer og en spiller der ikke er overhyped, som man kunne forestille kun vil til CL-aktuelle klubber (Götze, Hazard etc.). Så kan ham og Sterling ligge og kæmpe om højrekanten/eller hvad den modsatte kant af Downing nu hedder. Ville være utroligt tilfreds hvis vi ender med at have Hoilett og J. Martinez i stalden efter sommerferien = udfordrende kantspiller, som er den spiller der muligvis har fucked vores ligasæson helt op med fraværet af denne + en midtbanemand, der er pissegod defensivt og sublim offensivt, samt kan gå ned og spille en rigtig fornuftig centerforsvarsplads, når Agger er ude med skader (er det ikke korrekt at man ikke er helt tilfreds når enten Carragher, der med tiden er blevet for langsom og dårlig, eller Coates, stort talent men ikke helt sikker endnu i pl, vikarierer vedsiden af Skrtel?). Martinez ville være en kanoninvestering. Virkelig. Og så Hoilett "gratis" (ved ikke om en relativt uprofileret spiller får en sign-on-fee der er værd at tale om?). Det ville være klogt DC og Kenny!!
"Tour de france er den bedste novelle der nogensinde er skrevet" - Jørgen Leth

SamiHyppiä

Indlæg af SamiHyppiä » torsdag, 29. mar, 2012 09:05

Kiggede lige lidt tilbage i tråden, og da den startede i 2008 diskuterede vi også at vi manglede nogle klasse wings/fløje.

Håber man går ud og køber en klasse wing, og en ung som Hoilett som kan kæmpe med Sterling. Desuden håber jeg meget på Javi Martinez, som virker som et køb for fremtiden, men samtidig kunne gå ind og kæmpe seriøst i start XI.
Agger almost invited to shoot here.. Which he does, and puts it in the back of the net! Daniel Agger with his first ever goal for Liverpool. And what a goal!

http://www.youtube.com/watch?v=b3zTVpYprCI

Tom_Jorsal
Alder: 37

Indlæg af Tom_Jorsal » torsdag, 29. mar, 2012 09:25

@Liverdrengen: Enig. Det ville være fuldstændig åndssvagt ikke at hente Hoilett. Han har virkelig gjort det godt for et hold, der langt fra er prangende. Han ville højst sandsynligt være interesseret i at komme til en klub som Liverpool - der er Europa, højere løn, flere fans, langt større fokus og spilletid ville være noget nemmere hos os end i Tottenham, Arsenal og hvad de andre klubber der er efter ham nu hedder. At han tilmed er gratis gør, at det er en nobrainer - og vi bør rykke snart. Især hvis rygterne om, at vi ikke har så mange skejser at handle for til sommer, er sande.

Tom_Jorsal
Alder: 37

Indlæg af Tom_Jorsal » torsdag, 29. mar, 2012 09:52

Der går rygter om, at City forhandler om Falcao - det efterlader altså City med en stjerneparade af angribere i overskud. De har jo Adebayor og Dzeko, som i hvert fald kommer bagud i rækken i forhold til Tevez, Balotelli, Agüero og i så fald Falcao(fuldstændig sindssygt at have seks angribere af den kvalitet i én trup!!). Men jeg tænker, at man godt kunne gå efter at leje Dzeko måske??

JimmyR
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af JimmyR » torsdag, 29. mar, 2012 14:26

Medmindre Hoilett allerede har lavet en aftale til anden side, burde vi gå efter ham uden tvivl, han udfordringer er manglet i offensiven.

Derudover er jeg stor fortaler for Adam Johnson, han er fantastisk teknisk og kommer ofte frem til afslutninger, han ligner ikke en mand Mancini vil bruge som andet end squadplayer og uden at kende hans personlige ambitionsniveau så vil han vel gerne spille hver uge og med de nuværende kanter i LFC så vil vi kunne tilbyde ham det.

Hvis der er hold i de senere ugers rygter om Dzeko er på vej ud af City så bør vi også tage et kig på ham, problemet kan blive hans løn også vil city med stor sandsynlighed gerne have en del mønt for ham.

Et alternativ kunne være Jackson Martinez, uden at kende voldsomt meget til ham virker han utrolig spændende, en rigtig målscorer type, header og sparker med begge ben, også må hans løn og pris være en helt anden end f.eks. Dzeko

texy
Geografisk sted: København
Alder: 49

Indlæg af texy » torsdag, 29. mar, 2012 17:47

Tom_Jorsal skrev:@Liverdrengen: Enig. Det ville være fuldstændig åndssvagt ikke at hente Hoilett. Han har virkelig gjort det godt for et hold, der langt fra er prangende. Han ville højst sandsynligt være interesseret i at komme til en klub som Liverpool - der er Europa, højere løn, flere fans, langt større fokus og spilletid ville være noget nemmere hos os end i Tottenham, Arsenal og hvad de andre klubber der er efter ham nu hedder. At han tilmed er gratis gør, at det er en nobrainer - og vi bør rykke snart. Især hvis rygterne om, at vi ikke har så mange skejser at handle for til sommer, er sande.
1) Lyder meget som Adam sidste sæson eller endda Downing. Ikke særligt fortrøstningsfuldt.
2) Joe Cole har lært mig, at intet er gratis.

Vi skal sigte meget højere, hvis vi vil højere op i ligaen.
Kloppite

Brugeravatar
Xenne
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 36

Indlæg af Xenne » torsdag, 29. mar, 2012 17:57

texnymann skrev:
Tom_Jorsal skrev:@Liverdrengen: Enig. Det ville være fuldstændig åndssvagt ikke at hente Hoilett. Han har virkelig gjort det godt for et hold, der langt fra er prangende. Han ville højst sandsynligt være interesseret i at komme til en klub som Liverpool - der er Europa, højere løn, flere fans, langt større fokus og spilletid ville være noget nemmere hos os end i Tottenham, Arsenal og hvad de andre klubber der er efter ham nu hedder. At han tilmed er gratis gør, at det er en nobrainer - og vi bør rykke snart. Især hvis rygterne om, at vi ikke har så mange skejser at handle for til sommer, er sande.
1) Lyder meget som Adam sidste sæson eller endda Downing. Ikke særligt fortrøstningsfuldt.
2) Joe Cole har lært mig, at intet er gratis.

Vi skal sigte meget højere, hvis vi vil højere op i ligaen.
Jeg ser Hoilett som en rigtig spændende spiller, og jeg har set ved at se hvem vi ellers skulle hente?
Hernanes mener jeg stadig kunne være spændende, men har ikke set ham så meget.
Billede

jensemand
Geografisk sted: København S
Alder: 34

Indlæg af jensemand » torsdag, 29. mar, 2012 20:02

Hoillet lyder som en fremragende ide i mine ører især pga hans pris (læs gratis)

ellers er en person som Lorenzo Insigne muligvis spændende. har kun set meget lidt til ham af hvad jeg har fundet på nettet så skal ikke gøre mig klog eller noget, men han er kun 20 år er inde omkring det italienske em- hold, er et af Napolis mest lovende talenter og har spillet fast og imponeret i serie B godt nok, men alligevel så vidt jeg kan forstå er han et kæmpe talent på den offensive midtbane. Han har desuden udtalt at han ikke vil sidde på bænken i Napoli, men søger spilletid, hvilket vi snildt kunne give ham i Liverpool som det ser ud nu.

Mht. om vi er en klub der kan lokke mener jeg bestemt at med vores historie og projektet om opbygning af et nyt hold in mente så er dette en yderst realistisk signing og også spændende, kunne evt. være et godt og billigere alternativ til javi martinez. Lad mig høre om jeg er den eneste der synes dette kunne være nice :army7:
Det er ingen kunst at holde med en fodboldklub, men en lykke at finde en fodboldklub der er værd at holde med.

texy
Geografisk sted: København
Alder: 49

Indlæg af texy » torsdag, 29. mar, 2012 20:42

Xenne skrev:
Jeg ser Hoilett som en rigtig spændende spiller, og jeg har set ved at se hvem vi ellers skulle hente?
Hernanes mener jeg stadig kunne være spændende, men har ikke set ham så meget.
Hvis alternativet til Hoilett er en dårligere spiller eller ingen spiller, så vælger jeg det sidste, og foretrækker at bruge Downing, Kuyt, Suarez og Sterling med udgangspunkt på vores kanter med Gerrard og Johnson som alternativer.

Jeg lyder ganske givet bitter, men vi har snart prøvet samtlige løsninger fra de sekundære hylder, og det rykker os aldrig fremad sportsligt. Jeg er ligeglad med at hente endnu en lottokupon, uanset om han måtte være transferfri. Hvis vi ser bort fra de hold, der i øjeblikket er bedre end os (hvilket inkluderer Newcastle og Ben Arfa), så er der ikke en eneste kantspiller i PL, som jeg tror på nogen måde kan forstærke startelveren eller den nuværende bredde.

Jeg er med på, at vi er voldsomt begrænset i forhold til de bedste spillere af vores økonomi og især lønstruktur, men så må vi satse på færre spillere. Eventuelt kun en enkelt transfer.
Kloppite

Besvar