Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Thommo » lørdag, 31. mar, 2012 16:38

thefugle skrev:
Assist statistikken? Dont really care.
Sig mig lige, ved du assist er lig med mål, det virker ikke sådan. Assist er præcis lige så vigtigt som mål, og så er jeg sådan set ligeglad med du"don´t really care"
Verden er smask fuld af hyklere....

thefugle

Indlæg af thefugle » lørdag, 31. mar, 2012 17:00

Thommo skrev:
thefugle skrev:
Assist statistikken? Dont really care.
Sig mig lige, ved du assist er lig med mål, det virker ikke sådan. Assist er præcis lige så vigtigt som mål, og så er jeg sådan set ligeglad med du"don´t really care"
No shit sherlock.

Ja ja, super han har lavet nogle heldige assist, og det eneste super han har gjort det er at sætte den sidste fod på inden der er en der sparker den ind i kassen. Lad os da straks han i en direkte linie til Barcelona og sige vi har en ny verdens stjerne! Tror sku minusserne er i overtal i forhold til plusserne.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

AllanShore

Indlæg af AllanShore » lørdag, 31. mar, 2012 17:01

Kan godt være man ikke vinder titler med Charlie Adam i start 11'eren, men det gør man til gengæld med en bred trup. Enhver klub har brug for spillere, der kan smides ind og så lave et nogenlunde arbejde mens stamspillerne får sig et lille hvil.
Der er nok ikke bred uenighed om at en type som John O'Shea var en gudsbenået fodboldspiller, og mere ofte end ej har jeg brugt min tid foran skærmen på at bande og svovle over ham, men han nåede stadig at spille omkring 400 kampe i klubbens mest succesfulde periode hvor han primært agerede reserve, og hvis Adam kan stille sig tilfreds med det, så synes jeg ikke der er nogen grund til at skippe ham videre.
Men det er selvfølgelig bare min mening.
Fan af Manchester United

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » lørdag, 31. mar, 2012 17:19

fugle, du lyder en anelse overlegen, noget du efter min mening ikke har ret til med dine mystiske indlæg. IGNORER liste velkommen til. Håber på du ikke citeres, for så ser jeg dine indlæg.
Verden er smask fuld af hyklere....

thefugle

Indlæg af thefugle » lørdag, 31. mar, 2012 17:35

Fair 'n' square chief
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

kristiank
Alder: 28
Kontakt:

Indlæg af kristiank » lørdag, 31. mar, 2012 22:33

Det kan godt være at jeg er lidt for meget optimist men jeg syntes det virker som om luis er blevet mere tændt og jeg tror at han vil score en masse mål de næste par kampe så jeg ved ikke helt hvor meget jeg syntes vi skal have en ny angriber (jeg tror stadig at carroll kan bidrage med nogle mål og godt spil.)
til gengæld syntes jeg det er alarmerende at dalglish sige sterling ikke er god nok endnu vi mangler godt nok en højre kant (downing er venste kant det kan ikke diskuteres.)
Man kan ikke være lige heldig hver gang

AllanShore

Indlæg af AllanShore » søndag, 01. apr, 2012 00:12

Sterling er 17 år (?) og har brug for at udvikle sig i det tempo der passer ham bedst. Så kan det godt være at man er desperat efter en med hans spillestil og evner, men jeg synes nogle gange at folk har for travlt med at skrige efter de unge spillere, bare fordi de har gjort det godt på ungdoms- og reserveholdene.
Fan af Manchester United

pommelfeen
Geografisk sted: nordborg
Alder: 39

Indlæg af pommelfeen » søndag, 01. apr, 2012 01:46

AllanShore skrev:Sterling er 17 år (?) og har brug for at udvikle sig i det tempo der passer ham bedst. Så kan det godt være at man er desperat efter en med hans spillestil og evner, men jeg synes nogle gange at folk har for travlt med at skrige efter de unge spillere, bare fordi de har gjort det godt på ungdoms- og reserveholdene.

Men efter den gode debut han har haft så bør han få chancen igen resten af sæsonen. ikke fra start, det er han ikke klar til men de sidste 20-30min...

i de 15min han spillede viste han mere end downing har gjort i hele sæsonen (PL - han har jo scoret 2 mål i cup kampe).. hvilket siger en del. han har den hurtighed vi mangler og så er han utrolig drible stærk.
gi ham nogle min til sidst i kampene hvor modstanderen er ved og være trætte.

Brugeravatar
Belloni
Geografisk sted: Sønderborg

Indlæg af Belloni » søndag, 01. apr, 2012 10:54

pommelfeen skrev:
AllanShore skrev:Sterling er 17 år (?) og har brug for at udvikle sig i det tempo der passer ham bedst. Så kan det godt være at man er desperat efter en med hans spillestil og evner, men jeg synes nogle gange at folk har for travlt med at skrige efter de unge spillere, bare fordi de har gjort det godt på ungdoms- og reserveholdene.

Men efter den gode debut han har haft så bør han få chancen igen resten af sæsonen. ikke fra start, det er han ikke klar til men de sidste 20-30min...

i de 15min han spillede viste han mere end downing har gjort i hele sæsonen (PL - han har jo scoret 2 mål i cup kampe).. hvilket siger en del. han har den hurtighed vi mangler og så er han utrolig drible stærk.
Argh synes sgu lige du strammer den. Synes Downing har spillet mange gode kampe. Ok også mange hvor han er faldet helt ud, men ligefrem at Sterling har vist mere end Downing i løbet af de 10 min. han fik, er lige groft nok :)

Bondo

Indlæg af Bondo » søndag, 01. apr, 2012 11:11

Belloni skrev:
pommelfeen skrev:

Argh synes sgu lige du strammer den. Synes Downing har spillet mange gode kampe. Ok også mange hvor han er faldet helt ud, men ligefrem at Sterling har vist mere end Downing i løbet af de 10 min. han fik, er lige groft nok :)
groft, men sandt!

Chris R.

Indlæg af Chris R. » søndag, 01. apr, 2012 18:11

Efter nederlaget til Magpies står det endnu mere klart, at der skal handles stort ind hvis vi skal gøre nogen forskel i PL næste sæson. Tror efterhånden det er min 3. liste på kort tid, over hvordan jeg håber transfervinduet til sommer skal forløbe, men det fungerer som min form for terapi efter dårlige LFC resultater, så nu kommer der da endnu en.
Er tidligere gået ind for at Carroll skulle beholdes som en 2. angriber, men efter præstationen i dag har jeg simpelthen mistet min tålmodighed til ham. Vi skal være heldige hvis vi kan få 10 m £ for ham. Spearing har jeg stor sympati for, men han er desværre bare ikke god nok.
Derfor ser den opdaterede ud-liste således ud:
Ud:
Kuyt
Adam
Spearing
Maxi
Carroll
Cole
Aquilani
Jones
Aurelio
Pacheco
(Eccleston, Darby, Wilson)

Ind:

Erstatning for Adam: Twitter rygter siger vi går efter M'Vila med Banega som 2. priotet. Man kan argumenterer for at Lucas/M'Vila ikke ville være den mest kreative midtbane konstelation, men det er Tiote/Guthrie heller ikke, og de formåede i den grad at overmatche vores midtbane i dag. Hvis man skal fortsætte sammenligningen med Newcastle vill Gerrard så fungerer som vores Cabaye. Har også set et link til Moutinho men foretrækker nogle større spillere end den 1,70 høje Moutinho, eller den 1,74 høje Banega for den sags skyld.

Erstatning for Spearing: Diame på fri transfer, eller evt. en Isla som vi også er rygtet til ville jeg tro kunne gøre jobbet. Det er imo vigtigt at skaffe en def midt bedre end Spearing, da Lucas nok ikke kommer op på sit gamle niveau med det samme.

Erstatning for Kuyt + Maxi: Vi er rygtet til en del wings i løbet af de sidste måneder. Nogle mere troværdige end andre men har samlet en lille liste; Gaston Ramirez, James Rodriguez (porto), Afellay, Tello, Dries Mertins, Pablo Armero, Wilfried Zaha og så Hoilett tilbage i januar. Fælles for dem alle er, at de alle er forholdsvis unge, og hvis man kunne skaffe 2 af dem på listen til at erstatte Kuyt og Maxi, ville jeg være forholdsvis tilfreds. Armero og Zaha er dog meget ubeskrevne blade, og foretrækker 2 af de andre på listen.

Erstatning for Carroll + en ekstra angriber: Af angribere der er fuldt ud af realistiske er vi rygtet til Jackson Martinez og Matias Suarez. Ikke topangribere, men helt sikkert nogle der ville komme ind og kunne gøre et godt job. Tror de 20M £ rygter der går om Suarez bare er Anderlecht der prøver at presse prisen op, og tror ikke han går for mere end 12-13M £. Jackson Martinez er en angriber jeg er blevet mere varm på, efter at have læst den artikel omkring ham, som der blev linket til her på forum tidligere: http://paisleygates.com/?p=7826. Derudover er vi af Caughtoffside linket til Cavani og Metro har linket os til Adebayor, ligesom jeg også mener at have læst et Dzeko rygte for ikke så lang tid siden. Utroværdige kilder, men rygter til den klasse spillere vi har brug for, på toppen. Håber man kan skaffe en angriber af øverste som Dzeko/Adebayor/Cavani/Soldado og så en fra 2. klasse lidt billigere såsom Suarez eller Jackson Martinez til bredden og Carling Cup samt Europa League kampe.

Derudover skal man også beslutte sig for om Coates er et godt nok 3. valg at have, siden Carragher er ved at være godt oppe i alderen. Ellers er vi så sent som i går rygtet til Albiol af Metro som kunne være 3. valget til hvis/når Agger bliver skadet.

Så for at opsummere så en "ind" liste der ser således ud, ville gøre mig tilfreds:
M'Vila
Diame
Mertins (som har haft en fantom sæson i PSV, og jeg godt tror kan tage skridtet op)
Hoilett
Cavani
Martinez
og evt. en CB - som kunne være Albiol
Den vigtigste sommerhandel ville dog være hvis Kanal 6 fik skibet John 'Faxe' Jensen videre til højest bydende!

Det efterlader en en startopstilling der ser således ud:
Reina
Johnson, Skrtel, Agger, Enrique
Lucas, ‘M’Vila’
Suarez – Gerrard – ‘Mertins’
‘Cavani’

Og en 2. opstilling der ser således ud:
Doni
Kelly – Coates (?) – Carra * – Robinson
“Diame” – Henderson
‘Hoilett’ – Shelvey – Downing
‘Martinez’
*Eller en ny?
Plus at man så har Bellamy, samt spændende unge spillere såsom Sterling, Suso, Wisdom, Flanagan, Bueno, Teixeira og Morgan til at skabe ekstra bredde.

Efter en god lang liste, samt en våd drøm om at Cavani kom til klubben føles nederlaget til Newcastle efterhånden dejligt distanceret.

Næste sæson! ;) :army7:

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » søndag, 01. apr, 2012 18:44

At vi skriger efter Sterling viser desværre hvor utroligt ringe vores spillemateriale er. Vi sidder og venter på at en 17 årig knægt skal redde os, er simpelthen utroligt.

p.s. Men han er dog rigtig god.

AllanShore

Indlæg af AllanShore » søndag, 01. apr, 2012 21:15

Hr. Drejer skrev:
At vi skriger efter Sterling viser desværre hvor utroligt ringe vores spillemateriale er. Vi sidder og venter på at en 17 årig knægt skal redde os, er simpelthen utroligt.

Pogba og Morrison har der også været råbt på som noget nær redningsmænd for os de sidste mange måneder. Så I er ikke de eneste :)

Og nu er den ene væk og den anden hænger i en tynd tråd. Hulk...hulk...
Fan af Manchester United

Repsej
Geografisk sted: Aabybro
Alder: 53

Indlæg af Repsej » søndag, 01. apr, 2012 21:49

Er næsten ligeglad med hvad de hedder og hvilken kvalitet de har.

Ønsker bare 12-15 spillere der finder det er en ære at tage den røde trøje over hovedet med logoet på brystet og er klar til at kæmpe 110% 90+ min hver eneste gang de går på banen.

Og også gerne en ny træner der er klar til at satse det hele i god tid og ikke som nu 10-15 min før tid. Og hvis han så samtidig har en taktisk sans med en rød tråd så gør det heller ikke noget.
Bill Shankly :
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude.
I can assure you it is much, much more important than that."

kristiank
Alder: 28
Kontakt:

Indlæg af kristiank » søndag, 01. apr, 2012 21:57

AllanShore skrev:
Hr. Drejer skrev:

Pogba og Morrison har der også været råbt på som noget nær redningsmænd for os de sidste mange måneder. Så I er ikke de eneste :)

Og nu er den ene væk og den anden hænger i en tynd tråd. Hulk...hulk...
umiddelbart tror jeg ikke det er liverpool stil at hente spillere fra scums
Man kan ikke være lige heldig hver gang

Besvar