Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 12. apr, 2012 21:41

Comolli er væk :alcohol: tid til at drømme om super signings, super stjerner og et super hold.

texy
Geografisk sted: København
Alder: 49

Indlæg af texy » fredag, 13. apr, 2012 10:38

Hr. Drejer skrev:Comolli er væk :alcohol: tid til at drømme om super signings, super stjerner og et super hold.
Hvis man læser artiklen fra The Times i Comoli-tråden, så er der intet, der tyder på super-signings. Hvis der er noget som helst hold i den artikel, så røg Comoli jo netop ud, fordi han købte for dyrt - og ønsket fra start af havde været at købe mere ukendte spillere til fornuftige priser.

Jeg tror desværre ikke, at FSG har i tankerne, at så snart Liverpool viser interesse for en spiller, så stiger hans pris helt automatisk, da det er en indikation på, at han er dygtig nok til et af verdens (førhen) bedste hold.
Kloppite

Bellamy
Geografisk sted: Værløse
Alder: 46

Indlæg af Bellamy » fredag, 13. apr, 2012 12:21

:dance:
texnymann skrev:
Hr. Drejer skrev:Comolli er væk :alcohol: tid til at drømme om super signings, super stjerner og et super hold.
Hvis man læser artiklen fra The Times i Comoli-tråden, så er der intet, der tyder på super-signings. Hvis der er noget som helst hold i den artikel, så røg Comoli jo netop ud, fordi han købte for dyrt - og ønsket fra start af havde været at købe mere ukendte spillere til fornuftige priser.

Jeg tror desværre ikke, at FSG har i tankerne, at så snart Liverpool viser interesse for en spiller, så stiger hans pris helt automatisk, da det er en indikation på, at han er dygtig nok til et af verdens (førhen) bedste hold.
Har lige læst på YNWA på Facebook der er råd til 3 store indkøb.. :P

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » fredag, 13. apr, 2012 12:28

Enig super-signings bliver bestemt ikke noget af, spillere af Cavani, Lavezzi, Martinez og Hazard kaliber kan folk godt glemme det ligger ikke i kortene. Unge mulige talenter til max omkring 10-14£ og max 30.000£ til 40.000£ om ugen bliver desværre nok fremtiden.

Desværre har jeg en lidt dårlig mavefornemmelse med ejerne, er bange for de ønsker at bruge LFC som en slags udrugnings klub ala Ajax. Mesterskaber tror jeg de er ligeglade med, CL tror jeg de forventer/forlanger men nok mest som salgsvindue..

Brugeravatar
Skøtt
Geografisk sted: København Ø
Alder: 31

Indlæg af Skøtt » fredag, 13. apr, 2012 12:48

Bellamy skrev::dance:
texnymann skrev:

Har læst det samme, men også på andre sider.
Håber der er hold i det rygte :)
“Aim for the sky and you'll reach the ceiling. Aim for the ceiling and you'll stay on the floor.” - Bill Shankly

Bellamy

Indlæg af Bellamy » fredag, 13. apr, 2012 13:07

Frederik12091 skrev:
texnymann skrev:

Ja men det tror jeg der er... Heller ik så længe siden jeg læste der var næsten en halv miliard til indkøb..

thefugle

Indlæg af thefugle » fredag, 13. apr, 2012 13:25

Bellamy skrev:
Frederik12091 skrev:
texnymann skrev:

Ja men det tror jeg der er... Heller ik så længe siden jeg læste der var næsten en halv miliard til indkøb..
For det første SKAL der være råd til 3 store signings hvis vi vil ha det mindste håb om top 4 placering næste år. For faktum er at uden det, jamen så forbliver vi der hvor vi ligger, fordi vi ikke har de der spillere der kan afgøre en kamp. Udover Gerrard, som valgte at gå amok med 3 scoringer, og afgjorde den kamp selv. Det er dog ALT for sjældent det ses fra hans side mere at han er tungen på vægt skålen.

For det andet er det fedt at læse der er råd til det! Men om de signings bliver noget værd det er en anden historie. For der er lige blevet brugt rundt regnet 115 mil pund på indkøb, og det hjalp ikke meget. Så nu her til sommer hvis der skal laves 3 store signings. Ja så skal de kraftedeme tage sig sammen i LFC. De 3 signings, SKAL være spillere der kan træde ind direkte i start opstillingen hos alle storhold i verden. Det kan kun Suarez af dem vi har fået.

Jeg håber fandme vi får 3 ekstremt dygtige spillere til sommer hvis de mener i ledelsen der er råd til det. Ser gerne de her til sommer køber Cavani, Hamsik og Pastore(dog bliver han bliver svær da han lige er skiftet) + en backup til midterforsvaret. Det er den ene mulighed, men hvis pengene ikke rækker helt så langt så siger jeg Martinez, Falcao og giovinco. Så græder jeg af lykke, for så kunne det da vise lidt ambition, og det vile styrke holdet enormt!
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

SeanJohn

Indlæg af SeanJohn » fredag, 13. apr, 2012 13:47

Ja, hvis det står på facebook må det være rigtigt. ;)

Tom_Jorsal
Alder: 37

Indlæg af Tom_Jorsal » fredag, 13. apr, 2012 14:00

@TheFugle:
Er ikke enig i, vi skal have en backup til midterforsvaret. Agger, Skrtel, Coates, Carragher, Wilson, Wisdom i den rækkefølge burde være nok i mine øjne. De tre spillere, du nævner, synes jeg er spændende.

Bellamy

Indlæg af Bellamy » fredag, 13. apr, 2012 14:30

thefugle skrev:
Bellamy skrev:
Frederik12091 skrev:
texnymann skrev:

For det første SKAL der være råd til 3 store signings hvis vi vil ha det mindste håb om top 4 placering næste år. For faktum er at uden det, jamen så forbliver vi der hvor vi ligger, fordi vi ikke har de der spillere der kan afgøre en kamp. Udover Gerrard, som valgte at gå amok med 3 scoringer, og afgjorde den kamp selv. Det er dog ALT for sjældent det ses fra hans side mere at han er tungen på vægt skålen.

For det andet er det fedt at læse der er råd til det! Men om de signings bliver noget værd det er en anden historie. For der er lige blevet brugt rundt regnet 115 mil pund på indkøb, og det hjalp ikke meget. Så nu her til sommer hvis der skal laves 3 store signings. Ja så skal de kraftedeme tage sig sammen i LFC. De 3 signings, SKAL være spillere der kan træde ind direkte i start opstillingen hos alle storhold i verden. Det kan kun Suarez af dem vi har fået.

Jeg håber fandme vi får 3 ekstremt dygtige spillere til sommer hvis de mener i ledelsen der er råd til det. Ser gerne de her til sommer køber Cavani, Hamsik og Pastore(dog bliver han bliver svær da han lige er skiftet) + en backup til midterforsvaret. Det er den ene mulighed, men hvis pengene ikke rækker helt så langt så siger jeg Martinez, Falcao og giovinco. Så græder jeg af lykke, for så kunne det da vise lidt ambition, og det vile styrke holdet enormt!
Er sgu med på Falcao, og Martinez, hvis det ikke lykkes med Cavani og Pastore... Ser dog os gerne Lavezzi...

thefugle

Indlæg af thefugle » fredag, 13. apr, 2012 18:02

Tom_Jorsal skrev:@TheFugle:
Er ikke enig i, vi skal have en backup til midterforsvaret. Agger, Skrtel, Coates, Carragher, Wilson, Wisdom i den rækkefølge burde være nok i mine øjne. De tre spillere, du nævner, synes jeg er spændende.
Problemet er bare jeg ikke ser kvalitet i vores backups :/. Synes ikke man skal tage Carragher og Wisdom med i backups, da jeg mener Carragher er for gammel efterhånden og Wisdom ikke god nok.

Så har vi Agger og Skrtel til start. Og tager man Aggers skadesprocent i betragtning, så har vi hårdt brug for en der kan gå ind og være af mindst lige så høj kvalitet som ham. Hvilket vi mangler. Der er Coates og Wilson, og de 2 er bare af hvad jeg kan se ikke klar før om 1-2 år til at være direkte erstatninger. Synes vi mangler en der kan begå sig på en fodbold uden man skal tænke over om han nu er lige så god. Du kan selv se når vi mangler Agger så er der jo fandme nervøsitet blandt fans. Det er bare et problem.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 34

Indlæg af AJ » fredag, 13. apr, 2012 18:33

Well said TheFugle, well said.

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » fredag, 13. apr, 2012 18:44

Ikke enig, Coates startede ikke godt, sagt på godt jysk, men er sluttet helt fint, grænsende til mere end godkendt 1. sæson. Hvis Carra ikke trækker sig, ser jeg ikke grund til køb i center forsvaret. Den position vi med Carra som 4. valg vel er stærkest besat.

Okay hvis der kommer 4 verdensklasse offensive ind, kan vi se på forsvaret, ikke før, og så er det vel venstre back der står for tur. Ser gerne en ny ind for Enrique, og vel er han hypet, grænsende til at han er verdens bedste back. Jeg ser det ikke, han har været nogenlunde middel hæderlig, ikke mere. Go´e gamle John Arne var bedre......Og mere udskældt, ikke svært, da Enrique åbenbart ikke kan kritiseres.

Og dog, de sidste 2 måneder har han været helt blank. Han kunne ikke slå Leyton Orients venstre back af, er mit bud.
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Sledgehammer
Geografisk sted: The Klopp

Indlæg af Sledgehammer » fredag, 13. apr, 2012 18:54

thefugle skrev:
Tom_Jorsal skrev:@TheFugle:
Problemet er bare jeg ikke ser kvalitet i vores backups :/. Synes ikke man skal tage Carragher og Wisdom med i backups, da jeg mener Carragher er for gammel efterhånden og Wisdom ikke god nok.

Så har vi Agger og Skrtel til start. Og tager man Aggers skadesprocent i betragtning, så har vi hårdt brug for en der kan gå ind og være af mindst lige så høj kvalitet som ham. Hvilket vi mangler. Der er Coates og Wilson, og de 2 er bare af hvad jeg kan se ikke klar før om 1-2 år til at være direkte erstatninger. Synes vi mangler en der kan begå sig på en fodbold uden man skal tænke over om han nu er lige så god. Du kan selv se når vi mangler Agger så er der jo fandme nervøsitet blandt fans. Det er bare et problem.
Enig. Jeg ærgrer mig stadig over at vi ikke prøvede at nappe Chris Samba. Han ville imo have været den perfekte back-up, eller måske snarere rotationsspiller, i cf sammen med Daggeren og Monsteret. Coates skulle så være fremtidens mand, måske sammen med Wisdom, mens Carra "bare" skulle have lov at løbe karrieren ud med gæsteoptrædener hvor der nu kunne blive brug for ham.

Jeg vover den påstand, at vi med den besætning ville have haft PL´s stærkeste cf de næste mange sæsoner. Samba var vist endda rimeligt billigt til salg. Mener der blev talt om 6-7 mill. £. Men det er jo lige meget nu, det løb ER kørt, desværre.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Chris R.

Indlæg af Chris R. » fredag, 13. apr, 2012 19:13

ScouserTommy skrev: Enig. Jeg ærgrer mig stadig over at vi ikke prøvede at nappe Chris Samba. Han ville imo have været den perfekte back-up, eller måske snarere rotationsspiller, i cf sammen med Daggeren og Monsteret. Coates skulle så være fremtidens mand, måske sammen med Wisdom, mens Carra "bare" skulle have lov at løbe karrieren ud med gæsteoptrædener hvor der nu kunne blive brug for ham.

Jeg vover den påstand, at vi med den besætning ville have haft PL´s stærkeste cf de næste mange sæsoner. Samba var vist endda rimeligt billigt til salg. Mener der blev talt om 6-7 mill. £. Men det er jo lige meget nu, det løb ER kørt, desværre.
En spiller der vælger at indgive en transfer request så han kan skifte fra Premier League til Anzhi er imo ikke en spiller af Liverpool kvalitet.

I en optimal verden ville vi købe en ekstra central forsvar af høj kvalitet såsom Vertonghen/Albiol, i tilfælde af en Agger men det har efter min mening lavere prioritet end offensiven har. Så synes egentlig at man skal bruge de penge der nu er til rådighed på offensiven samt den centrale midt, og så give Coates chancen som 3 valg - om ikke andet så til januar transfervinduet.

Skrtel - Agger - Coates - Carra - Wisdom ser fint ud for en sæson. Wilson til gengæld tror jeg ikke man skal regne med, og jeg regner med han bliver solgt eller lejet ud igen til en championship klub til næste sæson.

Besvar