Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
For sivan hvor jeg glæder mig til vinduet åbner 

Det bliver i hvert fald spændende. Jeg håber at vi allerede handler inden EM. Men det er nok usandsynligt at der sker så meget inden.Jensen skrev:For sivan hvor jeg glæder mig til vinduet åbner
"Anybody who plays for me should be a bad loser."
er virkelig begyndt at håbe på Luuk de Jong og Belhanda, hvis vi så oveni kan anskaffe Moussa Sissoko så er jeg helt oppe at køre, mere tror jeg ikke der skal til for at vi igen kan blande os i kapløbet om de sjove pladser, for synes med Lucas tilbage ikke at det er voldsomt meget vi mangler selvom det selvfølgelig har set meget skidt ud i 2012, så synes jeg stadig at vi i flere kampe viser at vi sagtens kan spille god bold og spille op med de bedste hold, og som sagt, hvis man kan gøre det 1 gang kan man også gøre det flere så bare lidt mere tro på egne evner og lidt mere stabilt spil samt de 3 forstærkninger så er vi altså ved at være der
WOOPTIDOO BASIL !

Det er ingen kunst at holde med en fodboldklub, men en lykke at finde en fodboldklub der er værd at holde med.
jensemand skrev:er virkelig begyndt at håbe på Luuk de Jong og Belhanda, hvis vi så oveni kan anskaffe Moussa Sissoko så er jeg helt oppe at køre, mere tror jeg ikke der skal til for at vi igen kan blande os i kapløbet om de sjove pladser, for synes med Lucas tilbage ikke at det er voldsomt meget vi mangler selvom det selvfølgelig har set meget skidt ud i 2012, så synes jeg stadig at vi i flere kampe viser at vi sagtens kan spille god bold og spille op med de bedste hold, og som sagt, hvis man kan gøre det 1 gang kan man også gøre det flere så bare lidt mere tro på egne evner og lidt mere stabilt spil samt de 3 forstærkninger så er vi altså ved at være derWOOPTIDOO BASIL !
Jeg håber også på Luuk de jong, selvom jeg læste et sted at han fortrækker klubber der er med i CL.
Gaston Ramiez så jeg gerne og der har vi vel en chance.
Younès Belhanda kender jeg intet til så ?
Elm til midtbanen er noget kenny virker opsat på, så han må jo kunne et eller andet.
Ikke de store navne, men i vores situation kan vi ikke forvente mere. Vi er nok ikke specielt attraktive - spiller som et midterhold og er et midterhold. Langt fra CL, så eneste plus er EL.
Havde lige glemt Lucas det er jo næsten som en ny signing.
Ja det kan selvfølgelig være at han gør det, hvilket ville være ærgerligt, så synes jeg at man i stedet bør gå efter bas dost måske, da han også er ung og har mål i støvlerne i hvert fald i eresdivisionen.
Gaston Ramirez er helt sikkert også et spændende emne, men synes ikke både Belhanda og ham skal signes og i hvert fald ikke hvis elm også kommer. Af Gaston og Belhanda ved jeg egentlig ikke hvem jeg foretrækker, måske det ville være fedt med Gaston pga han kender Suarez og Coates og derfor måske har lettere ved at falde til?
ser gerne elm i klubben faktisk selvom mange er negative, jeg mener han er en der udvikler sig lidt sent og er derfor slet ikke færdigudviklet og har masser af potentiale til at blive rigtig god. han har været meget ude de seneste 2 år og har først nu fået en hel sæson hvor det kun er gået en vej for ham og det er op.. han blev jo også tidligere i sin karriere set som det største talent i sverige siden zlatan. Dog ser jeg hellere Gaston eller Belhanda og så som sagt Moussa Sissoko
Selvom det er signinger fra midterklubber er det stadig fremragende spillere og er sikker på de har det der skal til for at få os højere op og ja Lucas bliver fantastisk at få tilbage
bliver ked af at tænke på hvordan det mon var gået i sæsonen hvis han ikke var blevet skadet eller hvis vi havde en ordentlig back-up til ham (læs Moussa Sissoko) 
Gaston Ramirez er helt sikkert også et spændende emne, men synes ikke både Belhanda og ham skal signes og i hvert fald ikke hvis elm også kommer. Af Gaston og Belhanda ved jeg egentlig ikke hvem jeg foretrækker, måske det ville være fedt med Gaston pga han kender Suarez og Coates og derfor måske har lettere ved at falde til?
ser gerne elm i klubben faktisk selvom mange er negative, jeg mener han er en der udvikler sig lidt sent og er derfor slet ikke færdigudviklet og har masser af potentiale til at blive rigtig god. han har været meget ude de seneste 2 år og har først nu fået en hel sæson hvor det kun er gået en vej for ham og det er op.. han blev jo også tidligere i sin karriere set som det største talent i sverige siden zlatan. Dog ser jeg hellere Gaston eller Belhanda og så som sagt Moussa Sissoko

Selvom det er signinger fra midterklubber er det stadig fremragende spillere og er sikker på de har det der skal til for at få os højere op og ja Lucas bliver fantastisk at få tilbage

Det er ingen kunst at holde med en fodboldklub, men en lykke at finde en fodboldklub der er værd at holde med.
Hvis vi skal håbe på et virkeligt topnavn, så er Robben måske pludselig en mulighed? Han ville løse mange af vores offensive problemer, men opførslen og skadeshistorikken trækker ned. Vi bliver om ikke andet så perifært nævnt som interesserede.
http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... ibery.html
http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... ibery.html
Kloppite
Ja mega... Kan kun gå for langsomt..Jensen skrev:For sivan hvor jeg glæder mig til vinduet åbner
Ja i 3 kvalrunde.. Vinder vi lørdag er vi i gruppespillet... Så masser at spille for..SeanJohn skrev:Vi vandt CC, vi er allerede i europa league.steffanp skrev:Steffanp's teori
Vores signs:
Luuk De Jong
Gaston Ramiez
Younès Belhanda
Generalt: Hvis vi vinder FA cuppen, kan vi byde på Europa League.
Twente ( ikke sikkert de får EL bold. (dvs. Luuk De Jong går ikke glip af noget, hvis liverpool vinder)
Bologna ( De kommer ikke til noget værken ( EL eller CL )
Montpellier ( Younes har noget og spille for næste år i Montpellier, medmindre liverpool hiver en fin kontrakt frem til den fine wing. )
Starter med Luuk De Jong:
Jeg tror King D har spurgt suarez efter spiller som han kunne foreslår i Eresdivsionen. Måske er det Luuk De Jong et tilfælde, derudover syntes jeg os det vil passe fint ang kommunikation med suarez, da han kan hollandsk.
Luuk De Jong agent har været ude at der er bekræftet interesse fra liverpool. Men jeg Tror vi
http://fanatik.dk/2012/05/01/de-jong-ag ... -interesse
Gaston Ramirez:
Tror liverpool har gået med loopen og kigget på ramirez, i det tilfælde spiller han os på Uruguay's landshold. Så det kan være suarez har snakket foreslået ham, ( som jeg os tror han gjorde ved coates ).
http://www.liverpoolfc.tv/news/media-wa ... ielder-bid ( ved ikke om kilden er god/dårlig )
Men tror det er en mulighed.
Younès Belhanda:
Teorien: Vi alle ved at Kenny Daglish har overværet kampen mellem Montpellier og Toulouse. Der var så 3 muligheder og se på(går jeg ud fra). han så på Oliver Grioud, Younès Belhanda, samt Moussa Sissoko. Jeg tror ikke det er Oliver Grioud, fordi han bliver nappet af en rig stor klub, samt han er 1.92, ( kan være daglish har brændt han finger ved og købe en stor angriber, vi har nok i Carroll og han passer ikke ind i systemet.
Så jeg ser Younès Belhanda som en mulighed han er wing, og vi har kun 1 reelt wing stewart downing, som er rigtig wing.
http://www.liverpoolfc.tv/news/media-wa ... -with-reds
Dog går rygterne os på Rasmus Elm, men kan ikke finde en begrundelse, ( måske at han er Kenny Daglish type midtbane spiller han leder efter, dvs at en bedre udgave af Charlie adam. )
-----------------------
Tror det er nogle af vores signs, hverken store eller små, men jeg tror de kan hjælpe liverpool fremad![]()
min ønske tænkning: Kuyt, Maxi, Joe cole, Aurelio, adam. ( ud med jer ) !! Vi kan tjene lidt på dem som vi kan bruge på transferen som vi kan bruge.
Joe cole løn er høj, og han kommer tilbage fra lille, som ikke har råd til og betale hans løn.
Forbehold for de mange stave fejlDet hele er et gæt, men tror faktisk det er realistisk og måske os flere signs.

Slå nu kold vand i blodet drenge, Sillyseason er lige startet, vi kan jo ikke vide om Kenny efter sigende er vild med Elm, Belhanda og de andre vi bliver linket til.
Vi skal nok lidt længere hen i vindet før vi kan se det, lige nu er det jo bare en røvfuld rygter. Sportsjournalisterne lever jo af at opdigte det.
Vi skal nok lidt længere hen i vindet før vi kan se det, lige nu er det jo bare en røvfuld rygter. Sportsjournalisterne lever jo af at opdigte det.

ja men det er sjovt at lege med og håbe og give udtryk for egne drømme 

@ Tex
Du er inde på noget af det rigtige. Det er op i den klasse vi skal hvis det skal rykke noget.
Tidligere så jeg ham helst ikke i Liverpool pga. hans opførsel på banen samt negative udtalelser om Liverpools spil mens han var i Chelsea. Opførslen er kun blevet marginalt bedre, men til gengæld var han jo ude og trække i land mht. sit syn på vores klub efter vi udraderede ham og Real Madrid i 2009 (hold kæft, Aurelio var god dengang). Han sagde noget med, at Anfield var den sværeste udebane han havde spillet på, og at han kun havde sagt de andre ting pga. rivaliseringen og skuffelse over et nederlag.
Men Robben i en ikke-CL klub? Det har jeg svært ved at forestille mig. Desuden er han 28 år, skadesplaget og løntung.
Du er inde på noget af det rigtige. Det er op i den klasse vi skal hvis det skal rykke noget.
Tidligere så jeg ham helst ikke i Liverpool pga. hans opførsel på banen samt negative udtalelser om Liverpools spil mens han var i Chelsea. Opførslen er kun blevet marginalt bedre, men til gengæld var han jo ude og trække i land mht. sit syn på vores klub efter vi udraderede ham og Real Madrid i 2009 (hold kæft, Aurelio var god dengang). Han sagde noget med, at Anfield var den sværeste udebane han havde spillet på, og at han kun havde sagt de andre ting pga. rivaliseringen og skuffelse over et nederlag.
Men Robben i en ikke-CL klub? Det har jeg svært ved at forestille mig. Desuden er han 28 år, skadesplaget og løntung.
Napoli meldes nu også interesseret i Gaston Ramirez. Jeg synes han virker som en rigtig spændende spiller, som vil give os det vi har manglet på vores fløj. Kreativitet.
Han spiller en offensiv midt centralt. Men der kunne vi også godt bruge hjælpMads T. skrev:Napoli meldes nu også interesseret i Gaston Ramirez. Jeg synes han virker som en rigtig spændende spiller, som vil give os det vi har manglet på vores fløj. Kreativitet.

Så lad os købe ham og bytte med Lavezzi eller CavaniMads T. skrev:Napoli meldes nu også interesseret i Gaston Ramirez. Jeg synes han virker som en rigtig spændende spiller, som vil give os det vi har manglet på vores fløj. Kreativitet.

Kloppite