Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
Uden nogen form for sportslig ledelse i klubben, så er Joe Cole for mig den eneste (re)signing, vi kan lave i øjeblikket. Jeg må indrømme, at jeg er villig til at give ham en chance til på Anfield.
http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... rpool.html
Kloppite
-
Meget villig! Jeg synes, at vi har manglet ham som type i år, og mener slet ikke, han har fået chancen, til trods for at blive rost flere gange af trænerstaben sidste sæson og i sommers, inden han blev lejet ud.texnymann skrev:Uden nogen form for sportslig ledelse i klubben, så er Joe Cole for mig den eneste (re)signing, vi kan lave i øjeblikket. Jeg må indrømme, at jeg er villig til at give ham en chance til på Anfield.
Vi kunne også vente til der om ikke så forfærdeligt mange dage (hvis man skal tro både Ayre, rygterne og vigtigst af alt fornuften) kommer en ny sportslig ledelse og manager ind, og så hente nogle ordentlige spillere? Ja, det tror jeg, jeg ville foretrække.texnymann skrev:Uden nogen form for sportslig ledelse i klubben, så er Joe Cole for mig den eneste (re)signing, vi kan lave i øjeblikket. Jeg må indrømme, at jeg er villig til at give ham en chance til på Anfield.
Jeg ville godt kunne leve med at se Cole tilbage i en rolle som squadplayer, men jeg kan bare virkelig ikke se det ske (med al den FSG-snak, der i sin tid var om løn kontra bidrag). Og hvis han ikke har kunnet skinne igennem på et Lille-hold, der er blevet nummer tre i Frankrig, har jeg svært ved at se ham dominere på et hold, der gerne skulle kunne spille med om top fire i Premier League.
Nu har han jo mig bekendt gjort det rigtigt godt i Lille. Det gør ham dog ikke til mit foretrukne valg, men jeg ville set i bagklogskabens lys hellere have haft Cole end Downing i denne sæson.Aarde skrev:Vi kunne også vente til der om ikke så forfærdeligt mange dage (hvis man skal tro både Ayre, rygterne og vigtigst af alt fornuften) kommer en ny sportslig ledelse og manager ind, og så hente nogle ordentlige spillere? Ja, det tror jeg, jeg ville foretrække.texnymann skrev:Uden nogen form for sportslig ledelse i klubben, så er Joe Cole for mig den eneste (re)signing, vi kan lave i øjeblikket. Jeg må indrømme, at jeg er villig til at give ham en chance til på Anfield.
Jeg ville godt kunne leve med at se Cole tilbage i en rolle som squadplayer, men jeg kan bare virkelig ikke se det ske (med al den FSG-snak, der i sin tid var om løn kontra bidrag). Og hvis han ikke har kunnet skinne igennem på et Lille-hold, der er blevet nummer tre i Frankrig, har jeg svært ved at se ham dominere på et hold, der gerne skulle kunne spille med om top fire i Premier League.
Hvis vi alligevel skal betale ca. 60.000 pund om ugen for at have ham rendende i en anden klub end Liverpool, så synes jeg hellere at vi skal have ham rendende i vores trup. Jeg formoder at Maxi forsvinder denne sommer. Så kan vi have Cole til at presse Downing (og måske helt sætte ham af) i stedet. For at lønbudgettet ikke skal hæves, kræver det at et eventuelt alternativ til Cole maksimalt kommer til at tjene £30-40k om ugen. Chancen for at vi finder en spiller af samme kvalitet som Cole til den løn er vel 50/50.
Hvis vi formår at sælge Cole, er sagen naturligvis en anden, men jeg tvivler på, at nogen vil overtage ham med, hvis han forlanger en løn tilsvarende den han har i LFC.
Og så har jeg personligt altid set Cole som en fantastisk spiller - bortset fra den sæson han havde hos os...
Kloppite
Så er vi enige. Helt enige endda. Godt indlæg. Kan vi ikke komme af med ham enten permanent eller på en lejekontrakt, hvor vi kan få betalt 100% af hans løn under opholdet, så ser jeg også god mening i at lade ham få en chance til.
-
- Alder: 37
Jeg vil også godt give Joe Cole chancen igen - især fordi han spiller en plads, vi mangler noget aggressivitet på. Desværre får han jo en kæmpe løn, men det står nok ikke til at ændres. Håber derudover virkelig at vi går efter Nuri Sahin! Har ikke spillet meget i Real, men han har et kæmpe potentiale og en god alder.
- Kongegaard
Ellers tak! ... Han har spildt sin chance. Gjorde det virkelig dårligt.sirsvansealot skrev:Meget villig! Jeg synes, at vi har manglet ham som type i år, og mener slet ikke, han har fået chancen, til trods for at blive rost flere gange af trænerstaben sidste sæson og i sommers, inden han blev lejet ud.texnymann skrev:Uden nogen form for sportslig ledelse i klubben, så er Joe Cole for mig den eneste (re)signing, vi kan lave i øjeblikket. Jeg må indrømme, at jeg er villig til at give ham en chance til på Anfield.
Skulle man have en tilbage, så skulle det være Aquilani .. Han fik sgu aldrig en ordentlig chance !
Gerrard og Agger er Liverpool
Kunne det ikke være en idé at byde ind på Rossi og/eller Nilmar fra Villarreal? De kan da umuligt være tilfreds med næstbedste række i Spanien?
Rossi er kronisk skadet og er lige nu ude i 8-10 mdr med en grim knæskade. Nilmar?LiverDude skrev:Kunne det ikke være en idé at byde ind på Rossi og/eller Nilmar fra Villarreal? De kan da umuligt være tilfreds med næstbedste række i Spanien?
"We're not racist, we only hate the mancs"
Nilmar har også været plaget af skader hele sæsonen, hvilket er en forklaring på at Villareal er rykket ned. Desuden, selvom det måske kan tilskrives skaderne, har Nilmar så vidt jeg ved været psykoringe når han har spillet.Emmy skrev:Rossi er kronisk skadet og er lige nu ude i 8-10 mdr med en grim knæskade. Nilmar?LiverDude skrev:Kunne det ikke være en idé at byde ind på Rossi og/eller Nilmar fra Villarreal? De kan da umuligt være tilfreds med næstbedste række i Spanien?
Imod moderne fodbold.
- Kongegaard
Jeg fandt lige denne liste fra den første side af denne tråd. Når det er vi ser på hvem Styf på daværende tidspunkt pegede ud som dyre og billige, mener jeg det er lidt interessant at se, hvem der her 4 år efter er blevet til noget. Dem jeg mener er blevet til noget har jeg markeret med fed.Styf skrev:Vi er nødt til at være realistiske. Derfor vil jeg kun udtale mig om spillere som vi er blevet kædet sammen med. Nedenunder lister jeg hvilke positioner jeg mener at vi skal forstærke os på og så de spillere som er blevet kædet sammen med os det sidste års tid som jeg håber på.
Jeg har skrevet både et billigt og et dyrt valg fordi det næppe er realistisk at vi henter det dyre på alle positioner og eksempelvis i angrebet eller til fløjene hr vi efter min mening brug for mere end bare et indkøb så derfor kan der godt købes både en dyr spiller og en billig spiller. Spillerne er i øvrigt listet i den rækkefølge jeg ønsker dem på de forskellige positioner. Som sagt er der også spillere som jeg ønsker mig meget mere end nogle af disse eksemplevis Aguero, Bale, Benzema, Ben Arfa, van der Vaart eller Richards men vil ikke tage dem med hvis vi ikke er blevet kædet sammen med dem indenfor det sidste års tid.
Førstevalgene er drømmeønsker hvorimod de sidste af de billige løsninger nok blot er køb som jeg vil støtte op om men ikke ligefrem drømmer om. Dog ville jeg være rimeligt tilfreds hvis de blev hentet. Har taget dem med fordi de nok er lidt mere realistiske. Vi køber nok ikke mere en højest to af de dyre løsninger.
Målmænd
Ingen
Dyre backs
Ramos
Bale
Lahm
Chellini
Alves
Billige backs
Rafinha
Dyre fløje
Silva
van der Vaart
Modric
Nasri
Quaresma
Bentley
Walcott
Billige fløje
Dos Santos
Menez
Fernandez
Capel
Lennon
Dyre angribere
Aguero
Villa
Pato
Bojan
Henry
Huntelaar
Billige angribere
Owen
Suarez
Sobis
Podolski
Pandev
Elmander
Zarate
Når vi nu går efter nogen, så køb da forfanden de bedste.. Hellere købe én god end to dårlige.
Gerrard og Agger er Liverpool
-
Hvordan kan du sige, at Aquilani ikke fik en ordentlig chance, men at Joe Cole gjorde? De har næsten spillet lige mange kampe. Jeg synes i øvrigt, at begge skulle have en ordentlig chance, da de begge står for noget individuelt kreativt, som vi ikke har i andre end Suarez.Kongegaard skrev:Ellers tak! ... Han har spildt sin chance. Gjorde det virkelig dårligt.sirsvansealot skrev:Meget villig! Jeg synes, at vi har manglet ham som type i år, og mener slet ikke, han har fået chancen, til trods for at blive rost flere gange af trænerstaben sidste sæson og i sommers, inden han blev lejet ud.texnymann skrev:Uden nogen form for sportslig ledelse i klubben, så er Joe Cole for mig den eneste (re)signing, vi kan lave i øjeblikket. Jeg må indrømme, at jeg er villig til at give ham en chance til på Anfield.
Skulle man have en tilbage, så skulle det være Aquilani .. Han fik sgu aldrig en ordentlig chance !
Taget fra .tv
First Name Alberto
Surname Aquilani
Position Midfield
Height 1.86m
Weight 77 kg
D.O.B. 7 Jul 1984
Town of Birth Rome
Country of Birth Italy
Nationality Italian
Total Appearances 28
Total Goals 2
First Name Joe
Surname Cole
Position Midfield
Height 1.75m
Weight 76 kg
D.O.B. 8 Nov 1981
Town of Birth Islington
Country of Birth England
Nationality England
Total Appearances 32
Total Goals 3
Til dem der ikke rigtig har set meget til Luuk de Jong som der har været meget snak om herinde, så kan i skifte over på TV2Sport. Her er han kommet i aktion for Holland. Jeg selv glæder mig til at se hvad han kan.
Hellere en god trekant end en ond cirkel
http://www.guardian.co.uk/football/2012 ... CMP=twt_gu
Rygte: Louis van gaal "first in line" som ny sporting director.
Både Guardian og The Times melder den.
Rygte: Louis van gaal "first in line" som ny sporting director.
Både Guardian og The Times melder den.
Collymore var bomben!
Jeg skal ikke kunne sige, om Cole fik en ordentlig chance eller ej, da jeg ikke ved, hvor mange kampe han fik fra start. Men han havde muligvis fået et par flere, hvis han ikke havde trukket et rødt kort mod Arsenal.sirsvansealot skrev:Hvordan kan du sige, at Aquilani ikke fik en ordentlig chance, men at Joe Cole gjorde? De har næsten spillet lige mange kampe. Jeg synes i øvrigt, at begge skulle have en ordentlig chance, da de begge står for noget individuelt kreativt, som vi ikke har i andre end Suarez.Kongegaard skrev:Ellers tak! ... Han har spildt sin chance. Gjorde det virkelig dårligt.sirsvansealot skrev:Meget villig! Jeg synes, at vi har manglet ham som type i år, og mener slet ikke, han har fået chancen, til trods for at blive rost flere gange af trænerstaben sidste sæson og i sommers, inden han blev lejet ud.texnymann skrev:Uden nogen form for sportslig ledelse i klubben, så er Joe Cole for mig den eneste (re)signing, vi kan lave i øjeblikket. Jeg må indrømme, at jeg er villig til at give ham en chance til på Anfield.
Taget fra .tv
First Name Alberto
Surname Aquilani
Position Midfield
Height 1.86m
Weight 77 kg
D.O.B. 7 Jul 1984
Town of Birth Rome
Country of Birth Italy
Nationality Italian
Total Appearances 28
Total Goals 2
First Name Joe
Surname Cole
Position Midfield
Height 1.75m
Weight 76 kg
D.O.B. 8 Nov 1981
Town of Birth Islington
Country of Birth England
Nationality England
Total Appearances 32
Total Goals 3
Argumentet om, at Aquilani aldrig fik en rigtig chance hos os, vil jeg dog bakke helt op om. Han fik kun 9 kampe fra start i PL og dette var efter et skadesforløb på et halvt år, hvorfor man ikke kan forvente, at han var på sit højeste niveau.
Kloppite