Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
DaBonks
Geografisk sted: Århus
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af DaBonks » mandag, 18. jun, 2012 19:59

Så har jeg lige læst lidt op på Borinis kontraktsituation.

Han er ganske rigtig ejet 50/50 af Parma og Roma, og de har ikke kunnet blive enige om en pris på Parmas halvdel, så der kommer hvad der kaldes en "blind auktion" hvor begge klubber byder et beløb for den andens halvdel. Derefter sammenligner man beløberne og dem der har budt mest vinder spilleren, den anden klub får pengene.

Hvis Borini ender med at blive i Parma, hvilket er meget usandsynligt, så skulle han være til at købe. Men tager han til Roma, så skal der nok en flot pose penge til, samt en overbevisende Mr. Rodgers, at overbevise Roma og Borini om en handel.
Billede

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » mandag, 18. jun, 2012 20:09

DaBonks skrev:Så har jeg lige læst lidt op på Borinis kontraktsituation.

Han er ganske rigtig ejet 50/50 af Parma og Roma, og de har ikke kunnet blive enige om en pris på Parmas halvdel, så der kommer hvad der kaldes en "blind auktion" hvor begge klubber byder et beløb for den andens halvdel. Derefter sammenligner man beløberne og dem der har budt mest vinder spilleren, den anden klub får pengene.

Hvis Borini ender med at blive i Parma, hvilket er meget usandsynligt, så skulle han være til at købe. Men tager han til Roma, så skal der nok en flot pose penge til, samt en overbevisende Mr. Rodgers, at overbevise Roma og Borini om en handel.
Jeg mindes altså at have læst udtalelser fra Parmas direktør om, at Roma har den egentlige kontrol over Borini, men igen kom det også bag på mig, at han var ejet 50/50. Det fandt jeg først ud af, fordi jeg mente, at Parma ejede ham og ikke Roma, så jeg læste mig bare hurtigt frem til, at han er 50/50 ejet. Det er i det hele taget en underlig situation at stå i. Borini vil vidst selv helst ejes 100% af Roma.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Steven__Gerrard

Indlæg af Steven__Gerrard » mandag, 18. jun, 2012 20:27

Oomph242 skrev:
Liverpool linkes til Schalke-forsvarer Benedikt Howedes, som er med i den tyske troppen i Euro 2012. Anfield-klubben vil få konkurranse om 24-åringen av Bayern München. Brendan Rodgers vil legge inn et bud etter EM.
The Kenyan Daily Post

Fra den norske...

Nogle der kender ham & hans spillestil? - Eneste jeg rigtigt ved om ham er at han er med til EM med Tyskland, og det plejer at være et tegn på kvalitet.

Jeg håber ikke der kigges på forsvarsspillere. Hvis der gør, er det vel fordi nogen skal sælges!
Eller fordi nogen ikke skal spillere med....?
"Cut my veins open and I bleed Liverpool red. I love Liverpool with a burning passion."

Brugeravatar
SG08
Alder: 37

Indlæg af SG08 » mandag, 18. jun, 2012 23:22

Arda skrev:
SG08 skrev:Borini er en meget interessant spiller. Jeg synes ikke, at man altid skal sammenligne en spiller med en anden, men med spillere der ikke er så kendte synes jeg det hjælper.
Jeg så Borini spille for Swansea i nogle kampe, og for mig minder han meget om en ung Fernando Torres -Spidsangriber, høj, slank, hurtig og frem for alt har han noget af den elegance, Torres havde, da han var bedst.
Høj er måske så meget sagt, tror han måler 178-180 stykker. Jeg kendte allerede lidt til Borini da han startede i Chelsea. Her formåede han at spille sig fast på reserveholdet, hvor han også blev topscorer. Det resulterede i, at Ancelotti tog ham med på førsteholdet, hvor han bl.a. fik lidt CL-kampe. Sæsonen efter gled han dog ud af førsteholdet og blev istedet lejet ud til Swansea i Championship ligaen. Her scorede han 6 mål i 12 kampe. Kort efter skiftede han til Parma, der udlejede ham til Roma med en købsoption i låneaftalen. I Roma har han hidtil scoret 9 mål i 24 ligakampe. Såvidt jeg ved så ejes han 50/50 af Parma og Roma, hvor Roma dog har det sidste at skulle have sagt. Han har tilmed udtalt, at han ville ønske, at Roma ejede ham alene.

Han er en spiller, der er god til at løbe bag om forsvaret, er forholdvis koldblodig foran mål, har en god teknik og en sans for at stå det rigtige sted inde i boksen. Jeg vil sammenligne ham med Soldado, der også arbejder godt for holdet og veksler med at søge frem, tilbage og ud i siderne af banen. Han ville være et udemærket supplement til Carroll og Suarez.

Så at han er høj er måske så meget sagt, men resten kan jeg godt følge dig i, omend jeg synes Torres var en mere komplet angriber i den alder og selvfølgelig stadig er det.
Ja okay, han er 1.80 og Torres er 1.86, der er selvfølgelig lidt forskel, men det var bare Torres statur og elegance han mindede mig om.
YNWA

Brugeravatar
Badooo

Indlæg af Badooo » tirsdag, 19. jun, 2012 16:14

Jatak til Sturridge, men pres den nu lidt Rodgers... Og selvom City byder ind, så må Sturridge da sagtens kunne se, at hvis han forlader Chelsea for at få mere spilletid, så er det da dumt at tage til den eneste af de resterende engelske klubber, hvor han ville få endnu mindre spilletid end nu. Jeg havde faktisk gerne set, at vi havde hentet Sturridge som en del af Torres-handlen. Jeg håber dog stadig ikke, at han er eneste offensive kort. De Jong måske, så vi har et angreb der hedder Suarez, Carroll, Sturridge og De Jong? Det oser måske ikke af verdensklasse, men det oser af stærk, stærk bredde, muligheder og masser af mål.
Badooo siger, hvad han mener!

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 20. jun, 2012 11:28

Begyndende samtaler mellem Luis Suarez og Juventus - ifølge pålidelige The Independent. Han skal ingen steder!

http://www.independent.co.uk/sport/foot ... ml?afid=af

Reina er ifølge flere rygter et muligt emne i Milan.

http://www.clubcall.com/liverpool/pepe- ... 39506.html

Dernæst er vi sat i forbindelse med Wilfried Bony (som var til prøvetræning hos os i 2007) og Benedikt Howedes.

http://www.liverpoolecho.co.uk/liverpoo ... -31214539/

Brugeravatar
DaBonks

Indlæg af DaBonks » onsdag, 20. jun, 2012 11:49

Ved ikke om Independent har fortrudt, men lige nu linker du til en lettere bizar udtalelse fra Wenger om RVP og der er intet på siden om Suarez og Juventus (heldigvis).

Bony skulle være brølstærk og det er altid en god start, men kender ikke ret meget til hans yderligere niveau.
Billede

Hr. Drejer

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 20. jun, 2012 11:55

DaBonks skrev:Ved ikke om Independent har fortrudt, men lige nu linker du til en lettere bizar udtalelse fra Wenger om RVP og der er intet på siden om Suarez og Juventus (heldigvis).

Bony skulle være brølstærk og det er altid en god start, men kender ikke ret meget til hans yderligere niveau.
The Arsenal captain has been targeted throughout Euro 2012 by the Italian champions, who dispatched Pavel Nedved to talk to the 28-year-old. They have also opened tentative negotiations with the Liverpool striker Luis Suarez and Borussia Dortmund's Robert Lewandowski.

Men det sker ikke!

Brugeravatar
DaBonks

Indlæg af DaBonks » onsdag, 20. jun, 2012 14:09

Hr. Drejer skrev:
DaBonks skrev:Ved ikke om Independent har fortrudt, men lige nu linker du til en lettere bizar udtalelse fra Wenger om RVP og der er intet på siden om Suarez og Juventus (heldigvis).

The Arsenal captain has been targeted throughout Euro 2012 by the Italian champions, who dispatched Pavel Nedved to talk to the 28-year-old. They have also opened tentative negotiations with the Liverpool striker Luis Suarez and Borussia Dortmund's Robert Lewandowski.

Men det sker ikke!
Sorry, jeg læste lige lidt for hurtigt. Men forestiller mig der ville være noget mere om det hvis det var en konkret nyhed. De kan lidt bedre slippe afsted med kort at nævne det, hvis der ikke er noget om det, end en forside-
historie.
Billede

SamiHyppiä

Indlæg af SamiHyppiä » onsdag, 20. jun, 2012 20:35

En våd drøm og ikke rygte eller noget seriøst:

http://www.bold.dk/nyt/De-Rossi-Gerrard-er-mit-idol

De Rossi udtaler Gerrard er hans idol, hvem har ikke lyst til at spille sammen med sit idol?? :D
Kom glad De Rossi ;)
Agger almost invited to shoot here.. Which he does, and puts it in the back of the net! Daniel Agger with his first ever goal for Liverpool. And what a goal!

http://www.youtube.com/watch?v=b3zTVpYprCI

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » onsdag, 20. jun, 2012 20:50

De Rossi i Liverpool er godt nok også en våd drøm for mig. Det ville samtidig også retfærdiggøre min Roma trøje med De Rossi bagpå. Jeg kunne godt bruge endnu en, bare i rød og lavet af Warrior. De Rossi er en ægte klubmand, ligesom sit idol, men i mine våde drømme, måtte han godt flytte til verdens bedste klub.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

sjampen

Indlæg af sjampen » onsdag, 20. jun, 2012 21:26

SamiHyppiä skrev:En våd drøm og ikke rygte eller noget seriøst:

De Rossi udtaler Gerrard er hans idol, hvem har ikke lyst til at spille sammen med sit idol?? :D
Kom glad De Rossi ;)
Tilsyneladende ikke De Rossi som i januar valgte at forlænge sin kontrakt med Roma for 5 år, i øvrigt som den bedst betalte italienske fodboldspiller i Serie A. En snart 29 årig spiller med en ny kontrakt og en kæmpeløn.
Imod moderne fodbold.

Brugeravatar
Hald
Geografisk sted: Løgstør

Indlæg af Hald » torsdag, 21. jun, 2012 09:47

sjampen skrev:
SamiHyppiä skrev:En våd drøm og ikke rygte eller noget seriøst:

Kom glad De Rossi ;)
Tilsyneladende ikke De Rossi som i januar valgte at forlænge sin kontrakt med Roma for 5 år, i øvrigt som den bedst betalte italienske fodboldspiller i Serie A. En snart 29 årig spiller med en ny kontrakt og en kæmpeløn.
Tjoo.. Men han gør nu ikke meget selv for at dæmpe spekulationerne ;)

http://www.bold.dk/nyt/De-Rossi-Engelsk ... nteressant

Hr. Drejer

Indlæg af Hr. Drejer » fredag, 22. jun, 2012 13:48

En helt anden italiener:

John Zabala ‏@JZrenz
@BenSmithBBC @RyanLeeBarrett ben are we very interested on Borini that we will actully bid?

Ben Smith ‏@BenSmithBBC
@JZrenz @ryanleebarrett yes and probably but not yet

Ryan Lee Barrett ‏@RyanLeeBarrett
@bensmithbbc Borini - just rumour or something more? Thanks Ben!

Ben Smith ‏@BenSmithBBC
@RyanLeeBarrett Borini is something more than just rumour, Ryan.

Ben Smith er troværdig, så det kan tyde på at Rodgers gerne ville købe Borini. Kan han true Carroll oppe foran? Det er to vidt forskellige spillere, men alligevel... spændende

Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby
Alder: 31

Indlæg af AndreasN » fredag, 22. jun, 2012 15:11

Mere Ben Smith:

Ben Smith‏@BenSmithBBC

@RyanLeeBarrett Sigurdsson will happen. May now run into next week. The others? Let's wait and see.
Liverpool Football Klopp

Besvar