Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Jensen
Geografisk sted: Frankrig
Alder: 39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jensen » tirsdag, 07. aug, 2012 11:14

Hr. Drejer skrev:Har vi budt £12.5 M for Ramirez? Det vidste jeg ikke. Det ser ud til at vores åbningsbud er £12.5 M :D

Liverpool and Tottenham have been told they will have to pay £15.9 million for Bologna’s Gaston Ramirez, according to Gazzetta dello sport.

The Reds reportedly made a £12.5 million offer last week for the winger but it appears that would have been rejected.

Bologna are required to pay 30% of any transfer fee they receive for the 21-year-old to his former club Penarol and so are looking to push up the player’s value as much as they can.

The winger has emerged as one of the hottest talents in Europe after a sterling season in Serie A followed by a series of impressive performances for Uruguay at the Olympics.

However, with Liverpool reportedly having to sell before they buy, Brendan Rodgers could baulk at the players high price tag.

The two English clubs may have competition from inside Italy for the player’s signature as Inter Milan could join them in the chase after missing out on Manchester United and Paris Saint Germain target Lucas Moura.

http://www.standard.co.uk/sport/footbal ... 14730.html

Yesssss, så gi' dem £17 Mio.

Så er den handel i hus :clap:

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 57

Indlæg af Kelly » tirsdag, 07. aug, 2012 11:20

Daniel Agger fra Liverpool til Manchester City
Kilde: The Guardian
Sandsynlighed: Middel
Note: Ifølge avisens oplysninger forlanger Liverpool over 205 mio. kr. for at slippe danskeren.

Adam Johnson fra Manchester City til Liverpool
Kilde: The Guardian
Sandsynlighed: Middel
Note: Avisen skriver videre, at Johnson kan blive en del af en større handel mellem de to klubber, der også vil omfatte Agger.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Konsulen
Geografisk sted: Amagerbro
Alder: 41

Indlæg af Konsulen » tirsdag, 07. aug, 2012 13:18

Hekkem skrev:
Kons skrev:@Hekkem

Har Bellamy officielt forladt klubben?? Den er da godt nok gået forbi mig.
Downing har haft en elendig sæson, men han har stadig kvaliteter til at blive en stærk spiller.
Med de alternativer vi har i truppen pt. på kanten. Kan Downing næsten være sikker på en plads i start 11. Desværre, for han er ikke god nok, og vi tør vel ikke satse på tre så unge spillere på kanten som Sterling, Suso og Pacheco. Også derfor Joe Cole bliver i Liverpool. Hverken Joe Cole eller Stewart Downing er gode nok til et top 4 mandskab. Ikke som faste spillere i hvertfald. Ser langt mere potentiale i Sterling, Suso og Pacheco, der alle tre kan blive gode nok til et top 4 mandskab.

Men der er mange "hvis'er" på kanten.
Vi kan kun være enige om at potentialet er betydeligt større i Sterling og Suso, ved ikk helt hva jeg skal mene om Pacheco. Specielt de to første håber jeg virkelig får en stor fremtid i klubben og det har jeg en god fornemmelse omkring.
Grunden til at jeg mener vi skal beholde Downing er hans generelt gode teknik (ikk at vi så meget til det i sidste sæson), hans erfaring, plus at det vi vil kunne generere ved et salg ovenpå sidste sæson er lig nul!
Joe Cole tror jeg faktisk kan blive rigtig god for os i år hvis han kan holde sig skadesfri. Tidligere i hans karriere var det aldrig hans hurtighed han levede på, han må derfor fortsat besidde de nogenlunde samme egenskaber som da han var på toppen i Chelsea. Og der var han satanme god!
Billede

Brugeravatar
Ma Captain

Indlæg af Ma Captain » tirsdag, 07. aug, 2012 16:56

Ifølge The Times så har Spurs budt KUN 105 mio kr for leandro Damiao!!!
For guds skyld hva laver vi?? Kom nu i sving det er årets røverkøb.. Byd 150 mio kr, bare få ham. Han er verdensklasse fra hylde 1, ingen tvivl! Oki måske hylde 2 men meget tæt på hylde 1!! Jeg er ved at gå i spåner over, at vi ikke engang har været rygtet til ham. Vi kommer sleeeet ikke i nærheden af top 5 de næste mange år hvis han ryger til Tot...
There is only one Captain...... Ma Captain!!

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 07. aug, 2012 17:05

Vi kan også byde £10 M for Messi. Det betyder jo ikke han bliver solgt for det beløb.

Brugeravatar
Xenne
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 37

Indlæg af Xenne » tirsdag, 07. aug, 2012 17:06

Som truppen er nu er vi ikke i nærheden af top 5. Den er ikke engang blevet forbedret fra sidste år jo, vi har mistet Kuyt og Maxi og fået tilgang af Borini.
Der er ikke engang tale om en forstærkelse af truppen indtil videre, hvis i spørg mig.
Det som vi efterlyser allermest er jo kanterne, og der er intet sket på det punkt.
Billede

Brugeravatar
Ma Captain

Indlæg af Ma Captain » tirsdag, 07. aug, 2012 17:34

Hr. Drejer skrev:Vi kan også byde £10 M for Messi. Det betyder jo ikke han bliver solgt for det beløb.
Ej hvor er du sjov. Sagen er at det er en no brainer ikke at lade være at byde på ham.. så længe han koster under 300 mio kr.

Brugeravatar
Jan
Geografisk sted: Rødkærsbro
Alder: 53

Indlæg af Jan » tirsdag, 07. aug, 2012 18:05

Har aldrig helt forstået en "no brainer". Jeg forstår den godt, men det er uden hjerne at byde op imod 300 mio. kr. for alle spillere uanset hvem de er uden at tænke sig gevaldigt godt om!
Up The RedMen... we go again!

Brugeravatar
Ma Captain

Indlæg af Ma Captain » tirsdag, 07. aug, 2012 18:55

Manden er det vi manglede hele sidste sæson, en fox in the box. Men ikke kun det, han er meget mere end det, han er en komplet angriber, en rigtig striker. Ja 300 mio kr er også en del, og måske for meget, og Tottenham har os kun budt 15 mio pund for ham. Det er sådanne spillere vi skal linkes til før vi overhoved kan drømme om den 4. plads. Det er min absolutte yndlingsspiller at få ind lige pt(som cfølig os er indenfor rækkevidde).

Negrito
Geografisk sted: Hørsholm
Alder: 36

Indlæg af Negrito » tirsdag, 07. aug, 2012 19:09

Hr. Drejer skrev:Vi kan også byde £10 M for Messi. Det betyder jo ikke han bliver solgt for det beløb.
Der har vi årets røverkøb... Lets do it!!
Oh Liverpool Lou lovely Liverpool Lou - Why must my poor heart keep following you

Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby
Alder: 32

Indlæg af AndreasN » tirsdag, 07. aug, 2012 19:10

Ma Captain skrev:Manden er det vi manglede hele sidste sæson, en fox in the box. Men ikke kun det, han er meget mere end det, han er en komplet angriber, en rigtig striker. Ja 300 mio kr er også en del, og måske for meget, og Tottenham har os kun budt 15 mio pund for ham. Det er sådanne spillere vi skal linkes til før vi overhoved kan drømme om den 4. plads. Det er min absolutte yndlingsspiller at få ind lige pt(som cfølig os er indenfor rækkevidde).
Måske? 300 millioner ville være helt absurd at byde for en angriber, der kun har spillet i Brasilien og med landsholdet til OL. Jeg skal ikke kunne sige, hvor meget brasilliensk fodbold, du ser til hverdag, men det virker som et ekstremt tyndt grundlag kun at vurdere ham på OL, hvor det ikke ligefrem er klasseforsvarsspillere, han står overfor. Vel ser han ud til at være en rigtig dygtig angriber, men £15 M er da et yderst fornuftigt bud.
Liverpool Football Klopp

texy
Geografisk sted: København
Alder: 50

Indlæg af texy » tirsdag, 07. aug, 2012 19:11

Med det jeg har set til OL, så kan jeg da godt forstå, hvorfor folk gerne vil have vi går med i kampen om Damiao. Især, hvis prisen ikke er mere end £15m.

Men hvis vi gerne ville have haft en mand, der kunne ramme målet billigt, så forstår jeg ikke, at man ikke udløste Demba Ba's frikøbsklausul på £7m i Newcastle.

I øvrigt overrasker det mig, at der ikke er nogle rygter i forhold til min absolutte drømmespiller Falcao. Det er ment generelt. Jeg er godt klar over, at han prismæssigt er ud af vores liga. Desværre. Manden har selv udtalt, at han sagtens kan leve med at spille i EL (som han nu har vundet med to forskellige klubber), så hvis vi dog bare havde £40-50m...

En anden spiller, der er blevet stille om, er Tevez. Uanset alle hans problemer i andre klubber, så er han en spiller, jeg enormt gerne så i Liverpool. En spiller, der i min optik er fra absolut øverste hylde. En front trio af ham, Suarez og Borini ville godt nok være belastende at spille imod, da de alle konstant jagter alle løse bolde.

Men, sådan kan man jo blive ved med at drømme. Hvis man læser om de spillere vi er rygtet til, så kommer man ned på jorden igen.
Kloppite

Brugeravatar
Ma Captain

Indlæg af Ma Captain » tirsdag, 07. aug, 2012 19:26

AndreasN skrev:
Ma Captain skrev:Manden er det vi manglede hele sidste sæson, en fox in the box. Men ikke kun det, han er meget mere end det, han er en komplet angriber, en rigtig striker. Ja 300 mio kr er også en del, og måske for meget, og Tottenham har os kun budt 15 mio pund for ham. Det er sådanne spillere vi skal linkes til før vi overhoved kan drømme om den 4. plads. Det er min absolutte yndlingsspiller at få ind lige pt(som cfølig os er indenfor rækkevidde).
Måske? 300 millioner ville være helt absurd at byde for en angriber, der kun har spillet i Brasilien og med landsholdet til OL. Jeg skal ikke kunne sige, hvor meget brasilliensk fodbold, du ser til hverdag, men det virker som et ekstremt tyndt grundlag kun at vurdere ham på OL, hvor det ikke ligefrem er klasseforsvarsspillere, han står overfor. Vel ser han ud til at være en rigtig dygtig angriber, men £15 M er da et yderst fornuftigt bud.
Så det absurd den budkrig der med Lucas Moura? Her taler vi om plus 300
Oscar 250 mio
Neymar bliver stensikkert også plus 300
Ganso bliver omkring 200 plus os.
Så hvorfor er Damiao et problem for 300? Nu koster han såmænd kun halvdelen, men han er alle penge værd.
Jeg er ikke den store fan af brasiliansk fodbold, men når man oddser så ser man alle kampe, og jeg har set alle hans ol kampe, samt 5 kampe fra den brasilisnke liga. Det gør mig ikke til en ekspert eller dommer over hvad han skal koste, men hans stats taler også for sig selv 70 mål i 115 kampe.

texy
Geografisk sted: København
Alder: 50

Indlæg af texy » tirsdag, 07. aug, 2012 19:31

Ma Captain skrev:
AndreasN skrev:
Oscar 250 mio
Så hvorfor er Damiao et problem for 300? Nu koster han såmænd kun halvdelen, men han er alle penge værd.
Jeg er ikke den store fan af brasiliansk fodbold, men når man oddser så ser man alle kampe, og jeg har set alle hans ol kampe, samt 5 kampe fra den brasilisnke liga. Det gør mig ikke til en ekspert eller dommer over hvad han skal koste, men hans stats taler også for sig selv 70 mål i 115 kampe.
Jeg tør ikke helt udtale mig om prisen på Damiao. Men især Lucas, Ganso og Neymar har jeg en fornemmelse af vil komme til at dominere verdensscenen i de næste mange år.
Kloppite

Brugeravatar
Ma Captain

Indlæg af Ma Captain » tirsdag, 07. aug, 2012 19:37

texnymann skrev:
Ma Captain skrev:
AndreasN skrev:
Oscar 250 mio
Jeg tør ikke helt udtale mig om prisen på Damiao. Men især Lucas, Ganso og Neymar har jeg en fornemmelse af vil komme til at dominere verdensscenen i de næste mange år.
Jamen hvis det er fornemmelser vi skal kigge efter, så kan vi lige så godt byde 300 mio på Helenius, min fornemmelse er at han kommer til bombe kasser ind :p.
Jeg er overbevist om at Damiao er den næste RvP!!!

Besvar