Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
http://www.liverpool-kop.com/2012/08/he ... se-to.html
Liverpool News 24/7
8/17/2012 12:06:00 PM
'He's agreed to join LFC' - Rodgers close to signing exciting €10m La Liga star...
Despite stiff competition from Arsenal and Galatasaray, Liverpool appear to be in the pole position to sign Real Madrid midfielder Nuri Sahin.
According to a report last night in renowned Spanish newspaper Marca - whose journalists are very close to Real Madrid (to the point of unashamed bias!) - Liverpool are 'edging out Arsenal' in the battle for Sahin, who has finally agreed to move to Anfield. The report also states:
"Madrid have accepted the offer from Liverpool, and Sahin has agreed to a possible move to the Reds over the last few hours.
"Mourinho is a close friend of Liverpool manager Brendan Rodgers, and the Madrid supremo has been in constant contact with Rodgers over the last few weeks, thrashing out the details of the loan deal".
€10m-rated Sahin did not train with the rest of the Real Madrid squad yesterday, and his Agent, Reza Fazeli, was spotted entering the Bernebeau, presumably to continue negotiations. A decision on Sahin is, however, not expected until next week.
Meanwhile, Galatasaray president Unal Aysa made it clear that the Turkish club are also interested in signing Sahin. He said:
"We like Sahin, but we face competition from Fenerbahce, Milan, Inter, Arsenal and Liverpool. We will only know his final destination when the transfer is complete."
In his weekly press conference this morning, Arsene Wenger also confirmed publicly that Sahin 'is one of the players we follow'.
Liverpool News 24/7
'He's agreed to join LFC' - Rodgers close to signing exciting €10m La Liga star...
Despite stiff competition from Arsenal and Galatasaray, Liverpool appear to be in the pole position to sign Real Madrid midfielder Nuri Sahin.
According to a report last night in renowned Spanish newspaper Marca - whose journalists are very close to Real Madrid (to the point of unashamed bias!) - Liverpool are 'edging out Arsenal' in the battle for Sahin, who has finally agreed to move to Anfield. The report also states:
"Madrid have accepted the offer from Liverpool, and Sahin has agreed to a possible move to the Reds over the last few hours.
"Mourinho is a close friend of Liverpool manager Brendan Rodgers, and the Madrid supremo has been in constant contact with Rodgers over the last few weeks, thrashing out the details of the loan deal".
€10m-rated Sahin did not train with the rest of the Real Madrid squad yesterday, and his Agent, Reza Fazeli, was spotted entering the Bernebeau, presumably to continue negotiations. A decision on Sahin is, however, not expected until next week.
Meanwhile, Galatasaray president Unal Aysa made it clear that the Turkish club are also interested in signing Sahin. He said:
"We like Sahin, but we face competition from Fenerbahce, Milan, Inter, Arsenal and Liverpool. We will only know his final destination when the transfer is complete."
In his weekly press conference this morning, Arsene Wenger also confirmed publicly that Sahin 'is one of the players we follow'.
Taget direkte fra RAWK, men synes alligevel dem der ikke følger med der skulle have den!

- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Bob skrev:Taget direkte fra RAWK, men synes alligevel dem der ikke følger med der skulle have den!

Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Ifølge Marca, vil ikke engang Perez forhandle med Arsenal.Jensen skrev:http://www.liverpool-kop.com/2012/08/he ... se-to.html
Liverpool News 24/7
Mr Suarez Is Not A Racist!
-
Er stadig beundret over den "determination" BR udstråler. Han ved hvad han vil, og han spreder ikke "nytteløse LFC" pep-talks om, hvad han lover [endnu da i hvert fald] - støbedigelen skal nok blive varm - men han ser ud til, at have skabt en ny front med Borini, Suarez, Downing og så den nye signing som jeg dårligt kan stave til.....Carroll i.m.ø. en klasse boks angriber som muligvis kommer til, at lide under BR's "system" - men spiller vi dårligt får Carroll vel også sin berettigelse på banen og kan måske overraske ved, at vise sig, at kunne indpasse sig i BR's "system"....
Big hopes!
Big hopes!

Puha, man må da ikke håbe, Sahin så kampen idag. Ellers tror jeg hellere, at han tager en sæson på Reals andethold.
Liverpool Football Klopp
Held og lykke med at skaffe nye spillere til klubben!
"We're not racist, we only hate the mancs"
Vi må og skal have en klasseangriber til toppen, der er træfsikker. Suarez skal simpelthen bruge for mange chancer til at score, og jeg har hele tiden ment, at han skal spille på kanten.
Håber at Henry & co. kan se de bliver nød til at punge ud, hvis klubben skal til tops, det, kan man håbe de kan se/forstå efter dagens ydmygelse... 

Makinok fra brøndby er vel det vi kan gå efter med dagens præstation
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”
Hvis vi så bare havde hentet store navne så kunne man sidde og tænke: Hvad fanden, der er mange kampe endnu. Og så kunne man også tænke at KLUBBEN har gjort hvad de kunne i form af indkøb og ny træner.
Men problemet er at vi ikke har hentet et eneste navn jeg kendte til for et år siden. Spillere som er gode... for midterhold. Er så sur.
Er pisse ligeglad med Sahin, vi har ikke brug for en midtbane. Spar de penge og køb en TOP TOP TOP angriber. Hulk, Falcao eller Higuain så er jeg tilfreds og tror på chancer.
Men problemet er at vi ikke har hentet et eneste navn jeg kendte til for et år siden. Spillere som er gode... for midterhold. Er så sur.
Er pisse ligeglad med Sahin, vi har ikke brug for en midtbane. Spar de penge og køb en TOP TOP TOP angriber. Hulk, Falcao eller Higuain så er jeg tilfreds og tror på chancer.
Hellere en god trekant end en ond cirkel
Cavani ser jeg næsten som bedste mulighed for en stjerne angriber køb, grundet Suarez & Coates..Ellers en spiller som Leandro DamiaoLFC-Aaby skrev:Hvis vi så bare havde hentet store navne så kunne man sidde og tænke: Hvad fanden, der er mange kampe endnu. Og så kunne man også tænke at KLUBBEN har gjort hvad de kunne i form af indkøb og ny træner.

Jeg vil acceptere begge.. Men det virker bare ikke rigtig til at vi leder efter sådan en vaskeægte striker. Tror mere vi leder efter wings.LFC_20 skrev:Cavani ser jeg næsten som bedste mulighed for en stjerne angriber køb, grundet Suarez & Coates..Ellers en spiller som Leandro DamiaoLFC-Aaby skrev:Hvis vi så bare havde hentet store navne så kunne man sidde og tænke: Hvad fanden, der er mange kampe endnu. Og så kunne man også tænke at KLUBBEN har gjort hvad de kunne i form af indkøb og ny træner.
Hellere en god trekant end en ond cirkel
Hvad tror folkLFC_20 skrev:Håber at Henry & co. kan se de bliver nød til at punge ud, hvis klubben skal til tops, det, kan man håbe de kan se/forstå efter dagens ydmygelse...

-
Køb Sahin Please! Og tag Gerrard på bænken og start helt nyt æra omkring på banen! Nyt kaptain please!