Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
Det kunne være sjovt med nogle tal fra Fulham vedr. Dempsey trøjesalg. Jeg tror ikke det specielt mange der bliver solgt i USA. Han har manglende Beckham factor og fodbold har ikke ligefrem national interesse. Vi mangler en offensiv midtbanespiller, men Dempsey synes jeg ikke er den rigtige. Gaston Ramírez i stedet tak!
Ramirez er tilsyneladende til medical i Southampton... Det er sgu godt gået af S'ton, hvis de kan score ham.Oomph242 skrev:Det kunne være sjovt med nogle tal fra Fulham vedr. Dempsey trøjesalg. Jeg tror ikke det specielt mange der bliver solgt i USA. Han har manglende Beckham factor og fodbold har ikke ligefrem national interesse. Vi mangler en offensiv midtbanespiller, men Dempsey synes jeg ikke er den rigtige. Gaston Ramírez i stedet tak!
- Alex Brockins
Jeg har ikke nogen mening om Dempseys kvaliteter som sådan. Jeg synes bare, han virker ret gammel.
Når det er sagt, tvivler jeg på, at man kan drage en parallel mellem Fulhams trøjesalg i USA og vores potentielle trøjesalg, skulle vi få Dempsey i hus. Vi er Liverpool, det er Fulham ikke.
Når det er sagt, tvivler jeg på, at man kan drage en parallel mellem Fulhams trøjesalg i USA og vores potentielle trøjesalg, skulle vi få Dempsey i hus. Vi er Liverpool, det er Fulham ikke.
Best in the world at everything I do.
Flere medier linker os nu med Benayoun... Det er forhåbentlig silly season.
Så det efter jeg havde skrevet mit indlæg. Den handel troede var død. God pris hvis den altså er rigtig.Ramirez er tilsyneladende til medical i Southampton... Det er sgu godt gået af S'ton, hvis de kan score ham.
Jeg tror mange Amerikanerne er nogenlunde ligeglade med, hvem han spiller for. Jeg har personligt heller aldrig overvejet, at købe en Morten Andersen trøje selv om han har gjort det godt i de NFL klubber han har været.Jeg har ikke nogen mening om Dempseys kvaliteter som sådan. Jeg synes bare, han virker ret gammel.
Når det er sagt, tvivler jeg på, at man kan drage en parallel mellem Fulhams trøjesalg i USA og vores potentielle trøjesalg, skulle vi få Dempsey i hus. Vi er Liverpool, det er Fulham.
Babel 'løsladt' af Hoffenheim. Har skrevet en 1-årig kontrakt med Ajax... Synd han aldrig slog helt igennem for os. Han har ellers fysikken til det. Og han 'vandt' jo vores legendariske CL-kamp mod Arsenal.
- Alex Brockins
Du havde næppe købt en Morten Andersen-trøje, hvis han havde spillet i NAFL. Og det er sådan cirka forskellen på Fulham og Liverpool - i hvert fald i det amerikanske.Oomph242 skrev:Jeg tror mange Amerikanerne er nogenlunde ligeglade med, hvem han spiller for. Jeg har personligt heller aldrig overvejet, at købe en Morten Andersen trøje selv om han har gjort det godt i de NFL klubber han har været.Jeg har ikke nogen mening om Dempseys kvaliteter som sådan. Jeg synes bare, han virker ret gammel.
Når det er sagt, tvivler jeg på, at man kan drage en parallel mellem Fulhams trøjesalg i USA og vores potentielle trøjesalg, skulle vi få Dempsey i hus. Vi er Liverpool, det er Fulham.
- JudgeArdaStudge
Det var da lige godt satans!LR75 skrev:
Ramirez er tilsyneladende til medical i Southampton... Det er sgu godt gået af S'ton, hvis de kan score ham.

"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
- Alpha-Hans
- Geografisk sted: Amager
- Alder: 44
Jeg synes da, det er et oplagt match. Kender klubben, passer til BR's stil, og forventer vel næppe at være andet end en solid squad-player.LR75 skrev:Flere medier linker os nu med Benayoun... Det er forhåbentlig silly season.
- Alex Brockins
Altså, næsten alle er bedre alternativer end Downing og Cole, men stadigvæk.. Yossi?
Er der nogle der er søde, også at sende mig et link i Pb 

I always look in the Sunday paper to see where Everton are in the league - starting, of course, from the bottom up
Bill Shankly
Bill Shankly
Forhåbentlig ved de bare lidt fodbold interesserede Amerikanere lidt bedre. Fulham og LFC spiller jo dog i samme række.Du havde næppe købt en Morten Andersen-trøje, hvis han havde spillet i NAFL. Og det er sådan cirka forskellen på Fulham og Liverpool - i hvert fald i det amerikanske.
- Alex Brockins
Tror du amerikanerne følger ligaer eller hold? Gæt selv, når de omtaler klubber som 'franchises'. Hvorfor skulle de i øvrigt vælge en grim, hvid Fulham-trøje med Dempsey på, når de bare kan tage den amerikanske landsholdstrøje? Det er da kun, hvis der kommer et flot, rødt alternativ i form af en Liverpool-trøje - der faktisk er en storklub i verden - at de kommer på andre tanker.Oomph242 skrev:Forhåbentlig ved de bare lidt fodbold interesserede Amerikanere lidt bedre. Fulham og LFC spiller jo dog i samme række.Du havde næppe købt en Morten Andersen-trøje, hvis han havde spillet i NAFL. Og det er sådan cirka forskellen på Fulham og Liverpool - i hvert fald i det amerikanske.
Så siger vi det. Held og lykke med din Juventus Bentner trøje, same same.Tror du amerikanerne følger ligaer eller hold? Gæt selv, når de omtaler klubber som 'franchises'. Hvorfor skulle de i øvrigt vælge en grim, hvid Fulham-trøje med Dempsey på, når de bare kan tage den amerikanske landsholdstrøje? Det er da kun, hvis der kommer et flot, rødt alternativ i form af en Liverpool-trøje - der faktisk er en storklub i verden - at de kommer på andre tanker.