Den store billettråd!

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.
Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Geografisk sted: Skive
Alder: 50
Kontakt:

Re: Billetter til Anfield

Indlæg af Mugge » fredag, 17. aug, 2012 18:43

Søren79 skrev:Hej alle...

Jeg står foran en tur til Anfield den 22/12 og se kampen mod Fulham.
Er der nogen af jer herinde som har gode erfaringer med sider som sælger billetter, kun billet til selve kampen

Jeg har udset mig http://www.pm-sporttravels.com/dk
Er der nogle der kender den side, og kan sige god for den, eller???
Jeg ville holde mig til danske firmaer.

Søren79

Billetter til Anfield

Indlæg af Søren79 » lørdag, 18. aug, 2012 04:39

Hej alle....

Ville i stole på denne side??
http://www.livefootballtickets.com/engl ... 11801.html

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Kontakt:

Re: Billetter til Anfield

Indlæg af Mugge » lørdag, 18. aug, 2012 08:25

Søren79 skrev:Hej alle....

Ville i stole på denne side??
http://www.livefootballtickets.com/engl ... 11801.html
NEJ

Fowler_dk

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Fowler_dk » lørdag, 18. aug, 2012 16:47

Jeg ville bestemt ikke stole på nogen hjemmesider, der kun sælger billetter til kampene, da det ikke er lovligt og går det galt er der derfor ingen hjælp at hente nogen steder.

Billetterne til kampen mod Fulham er så heller ikke udsolgt endnu, så der er ikke nogen grund til at købe billet andre steder end direkte fra klubben. Det er godt nok kun medlemmer, der kan købe lige nu, men så længe medlemsbilletterne ikke er udsolgt, vil det ikke være svært at købe en billet på general sale senere. Vil du have billetten nu, vil jeg tro, at det er væsentligt billigere at investere i et medlemsskab og så købe billetten fra Liverpool FC

Brugeravatar
Jensen
Geografisk sted: Frankrig
Alder: 38

Indlæg af Jensen » onsdag, 29. aug, 2012 16:35

Jeg sidder og overvejer at tage over og se drengene skyde United ned, på Anfield den 23 September, det er "desværre (?)" kun muligt at få billetter til "Anfield Road Lower Stand"

Nu ved jeg godt Anfield ikke er verdens største stadion, men hvordan er udsigten ned til banen, er det til at følge med i hvad der sker i modsatte ende af banen ? :dontknow:

Fowler_dk

Indlæg af Fowler_dk » søndag, 02. sep, 2012 17:37

Jensen skrev:Jeg sidder og overvejer at tage over og se drengene skyde United ned, på Anfield den 23 September, det er "desværre (?)" kun muligt at få billetter til "Anfield Road Lower Stand"

Nu ved jeg godt Anfield ikke er verdens største stadion, men hvordan er udsigten ned til banen, er det til at følge med i hvad der sker i modsatte ende af banen ? :dontknow:
Det afhænger af hvilken række der er tale om, da der er nogle rækker på Anfield Road lower, hvor der er et elendigt udsyn. Man kan intet se fra denne række, når andre folk rejser sig op, hvilket de tit gør mod United og i hvert fald hver gang der sker noget uanset, hvilken ende der sker noget i.

Jancker

Tottenham-Liverpool

Indlæg af Jancker » onsdag, 05. sep, 2012 11:53

da jeg er i London d. 28/11 nov er det jo oplagt at se drengene på udebane mod Tottenham

Er der nogle der kan hjælpe med om det er mulig at få billetter i udebaneafsnittet?

Brugeravatar
hoeyer
Geografisk sted: Vejle

Indlæg af hoeyer » onsdag, 05. sep, 2012 20:04

Så fik jeg endelig oprettet en bruger herinde, efter længere tids luren.
Jeg planlægger min anden tur til Anfield, og i den anledning ville høre jer omkring siden ***link fjernet***, er der nogle som har erfaring med den side? Jeg har kigget på trustpilot, hvilket ser ud som om er troværdig :D

Håber i kan hjælpe :P

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Kontakt:

Re: Tottenham-Liverpool

Indlæg af Mugge » torsdag, 06. sep, 2012 01:39

Jancker skrev:da jeg er i London d. 28/11 nov er det jo oplagt at se drengene på udebane mod Tottenham

Er der nogle der kan hjælpe med om det er mulig at få billetter i udebaneafsnittet?
Det er kun muligt at få billet til udebaneafsnittet igennem LFC. Og der må man forvente, at formentlig alle billetter ryger til sæsonkort indehavere, eller dem med mange kampe på kortet i forvejen. Ellers tjek billetinfo på den officielle, hvor salgsdetaljerne kommer til at stå.

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Kontakt:

Indlæg af Mugge » torsdag, 06. sep, 2012 01:45

hoeyer skrev:Så fik jeg endelig oprettet en bruger herinde, efter længere tids luren.
Jeg planlægger min anden tur til Anfield, og i den anledning ville høre jer omkring siden ***link fjernet***, er der nogle som har erfaring med den side? Jeg har kigget på trustpilot, hvilket ser ud som om er troværdig :D

Har fjernet linket, da siden er et sortbørsfirma (ikke tilladt jævnfør vores retningslinjer). Det er også generelt nogle ret høje priser de har.
Hvorfor ikke holde sig til et af de danske firmaer, der tillige er medlem af rejsegarantifonden?

Brugeravatar
Ynwa-23
Geografisk sted: Anfield Road, Liverpool, Merseyside L4 0TH
Alder: 33

Billetter til liverpool!

Indlæg af Ynwa-23 » torsdag, 06. sep, 2012 01:53

Hej beklager de for nogle dumme spørgsmål... men sidst jeg var afsted brugte jeg et "fordyrende" mellemled i min tur på anfield.. men nu har jeg lidt blod på tanden og prøver selv at stå for billetkøb, der er jo både penge at sparre samt det er da lidt sjovere ;)

Kampene jeg gerne vil se er stoke den 7 og udinese den 4 (oktober)

da jeg godt ved at jeg skal købe medlemsskab men aldrig har prøvet det før skal jeg lige vide, skal jeg blot bestille et/4 medlemskort, også kan jeg få minutter efter få lov til at købe billetter til kampen? eller skal jeg gennem en længere registrering osv?

Ydermere sidst jeg var i liverpool boede jeg på adelphi er der nogle der har andre gode erfaringer (har set rejsebeskrivelsen) dog er det altid bedre lige med nogle personlige erfaringer... :)

På forhånd mange tak!
Neymar is the Justin Bieber of football. Brilliant on the old You Tube. Cat piss in reality.

Brugeravatar
hoeyer

Indlæg af hoeyer » torsdag, 06. sep, 2012 15:04

Mugge skrev:
hoeyer skrev:Så fik jeg endelig oprettet en bruger herinde, efter længere tids luren.

Har fjernet linket, da siden er et sortbørsfirma (ikke tilladt jævnfør vores retningslinjer). Det er også generelt nogle ret høje priser de har.
Hvorfor ikke holde sig til et af de danske firmaer, der tillige er medlem af rejsegarantifonden?
Okay, jeg beklager! Med hensyn til sortbørsfirma -hvorfor? Det skyldes at de sælger biletterne separat eller?

Med hensyn til priserne synes jeg da ikke de er dyre i forhold til de danske sider.
Måske bare holde sig til de danske sider, eller forsøge igennem den officielle vej til November.
Skulle der være gode muligheder, for at skaffe biletter til mod Swansea hvis man er hurtigt ude? :-)

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Kontakt:

Indlæg af Mugge » torsdag, 06. sep, 2012 16:05

hoeyer skrev:
Mugge skrev:

Okay, jeg beklager! Med hensyn til sortbørsfirma -hvorfor? Det skyldes at de sælger biletterne separat eller?

Med hensyn til priserne synes jeg da ikke de er dyre i forhold til de danske sider.
Måske bare holde sig til de danske sider, eller forsøge igennem den officielle vej til November.
Skulle der være gode muligheder, for at skaffe biletter til mod Swansea hvis man er hurtigt ude? :-)
Nå man videresælger billetter med fortjeneste, så er det sortbørs, og det er i følge dansk lovgivning ikke tilladt, og heller ikke noget vi vil have her på forum.

Vedr. Swansea, så læs billetinfo på den officielle hjemmeside. Men ellers er der gode muligheder til netop den kamp, da det ikke er en af de store kampe.

Brugeravatar
hoeyer

Indlæg af hoeyer » torsdag, 06. sep, 2012 16:15

Mugge skrev:
hoeyer skrev:
Mugge skrev:

Nå man videresælger billetter med fortjeneste, så er det sortbørs, og det er i følge dansk lovgivning ikke tilladt, og heller ikke noget vi vil have her på forum.

Vedr. Swansea, så læs billetinfo på den officielle hjemmeside. Men ellers er der gode muligheder til netop den kamp, da det ikke er en af de store kampe.
Det er modtaget! Tak for hjælpen.

Fowler_dk

Re: Billetter til liverpool!

Indlæg af Fowler_dk » torsdag, 06. sep, 2012 16:43

Ynwa-23 skrev:Hej beklager de for nogle dumme spørgsmål... men sidst jeg var afsted brugte jeg et "fordyrende" mellemled i min tur på anfield.. men nu har jeg lidt blod på tanden og prøver selv at stå for billetkøb, der er jo både penge at sparre samt det er da lidt sjovere ;)

Kampene jeg gerne vil se er stoke den 7 og udinese den 4 (oktober)

da jeg godt ved at jeg skal købe medlemsskab men aldrig har prøvet det før skal jeg lige vide, skal jeg blot bestille et/4 medlemskort, også kan jeg få minutter efter få lov til at købe billetter til kampen? eller skal jeg gennem en længere registrering osv?

Ydermere sidst jeg var i liverpool boede jeg på adelphi er der nogle der har andre gode erfaringer (har set rejsebeskrivelsen) dog er det altid bedre lige med nogle personlige erfaringer... :)

På forhånd mange tak!
Inden medlemssalget i juli skal man så vidt jeg husker være oprettet som medlem senest 72 timer før billetsalget starter, men denne regel gælder vist ikke til de forskellige billetsalg i løbet af sæsonen. Ingen af de to kampe er dog til salg til medlemmer lige nu, så du kan sagtens nå at melde dig ind og gå aktiveret din profil, inden billetterne sættes til salg.

Umiddelbart vil jeg dog ikke mene, det er nødvendigt for dig at være medlem for at købe billetter til de to kampe. Kampen mod Udinese sættes til salg til medlemmer på mandag og derefter på general sale fredag, hvor ikke-medlemmer kan købe billet til kampen, så det er kun hvis du vil have første valg af billetter, at det er nødvendigt med medlemsskab til dette salg.
Omkring Stoke var det tidligere meldt ud, at medlemsbilletterne var udsolgt, men jeg kan se, at der er nogle til salg lige nu, så her kan det være en fordel med et medlemsskab. Her kommer dog også et general sale senere, hvor ikke-medlemmer kan købe billetter. Der er ikke meldt en dato ud for dette salg endnu, men det er som regel ca. 3 uger før kampen.

Jeg har boet på en del af de forskellige hoteller i Liverpool centrum og har lige kigget på booking.com for at se, hvad der er ledigt fra 4. til 8. oktober. Med de hoteller, der er ledige, og de priser de tilbyder, tror jeg, at jeg ville vælge Adelphi pga. beliggenheden eller Best Western Feathers (men her kan man være uheldig og få nogle ret slidte værelser men morgenmaden er god til en ok pris).

Besvar