Jeg melder også et stort nej tak til Owen. Og ønsker som dig egentlig heller ikke snakke om ham.Alex Brockins skrev:Nej, men derfor er det en god ide at blive ved med at tale om ham, så vi slipper for at tale om Owen.LFC-Aaby skrev:Hold nu op allesammen. Vi får ikke signet Drogba.
Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
Hellere en god trekant end en ond cirkel
Jo til grin det der.Ma Captain skrev:Ja også dem i Frankrig og dem i Elfenben FC, så ca. 637 kampePongolle skrev:Så du har set ca. 500 kampe med ham inkl landskampe?Ma Captain skrev:Jeg har set alle hans kampe, og jeg behøver ikke Youtube og andre medier til at vise mig manipulerede billeder af Drogba..
Nu tror i sikkert og jeg har øjeklapper på, men sandheden er at jeg ikke ser Drogba som skuespiller. Det kan intet ændre påSom sagt så vidste jeg at jeg ville få høvl, men hver mand med sin mening. Ligesom flere af jer forgudede Enrique efter kampen igår, det ku jeg sku heller ikke forstå.
Trækker mig fra det her nonsense.

Pongolle skrev:Ma Captain skrev:Jeg deler sku ikke jeres holdning med at Drogba er den store skuespiller. Er det pga en situation for 3 år siden mod os, eller er det fordi han vandt CL for Chelsea og Barca fik tørt på?
Drogba er klasse, og han får kraftedeme mange knubs. Han falder let ift hans styrke, men det ikke skuespil. Jeg elsker Drogba og mener han har været PL's suværent bedste angriber de sidste 6-7 år. Han er mega sympatisk, nede på jorden. Ja jeg ved jeg sikkert får hug for denne udtalelse men det er sådan jeg ser ham. Han skændes med ingen spillere, smiler og er venlig overfor alle sine modspillere. Han giver dem hånden hver gang de ligger ned, om han har lavet frispark på dem eller ej. Selv overfor League 2 spillere som Chelsea har spillet mod i Liga Cuppen, der er Drogba den eneste stjerne der ikke viser stjernenøkker, men pænt hilser og taler med alle som er på ligefod med alle andre mennesker på jorden.
Ja han virker teatralsk, men for mig er Drogba en stor personlighed, meget respekteret og sidst og ikke mindst en kanon fodboldspiller der her og nu kan forstærke i hvert 17-18 klubber i PL, og der hører vi sku også til!![]()
Samtlige sætninger i det indlæg er nærmest forkert.
Du har jo beskrevet den fuldstændige modsætning til Drogba.
Drogba er en af de værste, hvis ikke den værste, når det kommer til dive og fairplay, hvordan kan du overhovedet skrive overstående?
Må indrømme, jeg er en smule rystet over, at man kan have et så forskelligt syn på en spiller, når det er så soleklart, hvad han "står for".
"Han er mega sympatisk, nede på jorden"
http://www.youtube.com/watch?v=ejY4-OEi ... re=related
"Han falder let ift hans styrke, men det ikke skuespil."
http://www.youtube.com/watch?v=cRTeqDGeQEY
Har du overhovedet nogen ide om hvilken kamp du linker til!?
Tror da fanden han bliver ophidset, og hvis det havde været en af vores spillere der havde gjort lignende, ville det have givet uendeligt mange plus på anfield.
Den anden situation du linker til mht. Napoli er så lille og ubetydelig jeg slet ikke kan forstå du linker til den.
Pongolle skrev:Jo til grin det der.Ma Captain skrev:Ja også dem i Frankrig og dem i Elfenben FC, så ca. 637 kampePongolle skrev:Så du har set ca. 500 kampe med ham inkl landskampe?Ma Captain skrev:Jeg har set alle hans kampe, og jeg behøver ikke Youtube og andre medier til at vise mig manipulerede billeder af Drogba..
Nu tror i sikkert og jeg har øjeklapper på, men sandheden er at jeg ikke ser Drogba som skuespiller. Det kan intet ændre påSom sagt så vidste jeg at jeg ville få høvl, men hver mand med sin mening. Ligesom flere af jer forgudede Enrique efter kampen igår, det ku jeg sku heller ikke forstå.
Trækker mig fra det her nonsense.

Nogle gange må man bare overgive sig til galskaben, Pongolle

I like my sugar sweet
Ja, det er jeg skam godt klar over. Så fordi et hold føler sig bortdømt, giver det ret til at opfører sig fuldstændig tåbeligt og skabagtigt efter slutfløjtet? Hul i hovedet.SeanJohn skrev:Pongolle skrev:Ma Captain skrev:Jeg deler sku ikke jeres holdning med at Drogba er den store skuespiller. Er det pga en situation for 3 år siden mod os, eller er det fordi han vandt CL for Chelsea og Barca fik tørt på?
Drogba er klasse, og han får kraftedeme mange knubs. Han falder let ift hans styrke, men det ikke skuespil. Jeg elsker Drogba og mener han har været PL's suværent bedste angriber de sidste 6-7 år. Han er mega sympatisk, nede på jorden. Ja jeg ved jeg sikkert får hug for denne udtalelse men det er sådan jeg ser ham. Han skændes med ingen spillere, smiler og er venlig overfor alle sine modspillere. Han giver dem hånden hver gang de ligger ned, om han har lavet frispark på dem eller ej. Selv overfor League 2 spillere som Chelsea har spillet mod i Liga Cuppen, der er Drogba den eneste stjerne der ikke viser stjernenøkker, men pænt hilser og taler med alle som er på ligefod med alle andre mennesker på jorden.
Ja han virker teatralsk, men for mig er Drogba en stor personlighed, meget respekteret og sidst og ikke mindst en kanon fodboldspiller der her og nu kan forstærke i hvert 17-18 klubber i PL, og der hører vi sku også til!![]()
Samtlige sætninger i det indlæg er nærmest forkert.
Du har jo beskrevet den fuldstændige modsætning til Drogba.
Drogba er en af de værste, hvis ikke den værste, når det kommer til dive og fairplay, hvordan kan du overhovedet skrive overstående?
Må indrømme, jeg er en smule rystet over, at man kan have et så forskelligt syn på en spiller, når det er så soleklart, hvad han "står for".
"Han er mega sympatisk, nede på jorden"
http://www.youtube.com/watch?v=ejY4-OEi ... re=related
"Han falder let ift hans styrke, men det ikke skuespil."
http://www.youtube.com/watch?v=cRTeqDGeQEY
Har du overhovedet nogen ide om hvilken kamp du linker til!?
Tror da fanden han bliver ophidset, og hvis det havde været en af vores spillere der havde gjort lignende, ville det have givet uendeligt mange plus på anfield.
Den anden situation du linker til mht. Napoli er så lille og ubetydelig jeg slet ikke kan forstå du linker til den.
Hvordan i alverden kan det link med Napoli være ubetydeligt, når vi snakker om Drogba kontra dive? Mr Captain skriver, at når han falder, er det ikke skuespil. Hvad vil du så vudere hans fald til mod Napoli? Og som sagt, der er talrige dives med Drogba på youtube, jeg tog bare det første og bedste, for at modbevise Mr Captains argument.
Senest rettet af Pongolle mandag, 03. sep, 2012 14:36, rettet i alt 1 gang.

Drogba = ja tak
Owen = ad, nej håber ikke han vender tilbage, det ville være irriterrende at se ham i den røde trøje. hverken hans personlighed eller egenskaber er noget jeg forbinder med LFC.
Owen = ad, nej håber ikke han vender tilbage, det ville være irriterrende at se ham i den røde trøje. hverken hans personlighed eller egenskaber er noget jeg forbinder med LFC.
- muggedhino
Hehehe. Enig han skal ikke tilbageAlex Brockins skrev:Nej, men derfor er det en god ide at blive ved med at tale om ham, så vi slipper for at tale om Owen.LFC-Aaby skrev:Hold nu op allesammen. Vi får ikke signet Drogba.
De kan signe mig for ganske få penge. Kunne godt stå i feltet og rette bolde af.....
- ThunderZtorm
- Geografisk sted: Haderslev
- Alder: 46
- Kontakt:
For lige at skifte emne en smule,
Her er en liste over spillere der lige nu er uden kontrakt, og altså kan hentes frem til i aften, midnat:
http://www.transfermarkt.co.uk/en/suche ... suche.html
jeg hæfter mig især ved disse:
Anthony Vanden Borre (kan så vidt jeg husker spille både central forsvar, back og defensiv midt.)
Flo Sinama Pongolle (angreb/kant)
Royston Drenthe (venstre back/wingback/kant)
Ivan Klasnic (angreb)
Sanli Tuncay (angreb/kant/off midt)
Michael Owen (angreb)
Tal Ben Haim (central forsvar)
Asier Del Horno (venstre back)
Miguel (højre back)
John Carew (angreb)
Alessandro Del Piero (angreb/off midt)
Darius Vassell (angreb)
Boudewijn Zenden (venstre/højre kant + ifølge Rafa rigtig god til at skabe sammenhold i en trup grundet hans mange sprog)
Der er i hvert fald muligheder. Om vi så har lyst til at tage dem, tja. Jeg så ærligt talt gerne at vi forsøgte med 1-årige kontrakter til Drenthe, Vanden Borre, Zenden og en af angriberne (Del Piero, Pongolle, Vassell, Carew, Owen, Klasnic i den rækkefølge for mig)
Ingen af dem ville være start-11 materiale, men de ville alle forstærke bredden i truppen.
Her er en liste over spillere der lige nu er uden kontrakt, og altså kan hentes frem til i aften, midnat:
http://www.transfermarkt.co.uk/en/suche ... suche.html
jeg hæfter mig især ved disse:
Anthony Vanden Borre (kan så vidt jeg husker spille både central forsvar, back og defensiv midt.)
Flo Sinama Pongolle (angreb/kant)
Royston Drenthe (venstre back/wingback/kant)
Ivan Klasnic (angreb)
Sanli Tuncay (angreb/kant/off midt)
Michael Owen (angreb)
Tal Ben Haim (central forsvar)
Asier Del Horno (venstre back)
Miguel (højre back)
John Carew (angreb)
Alessandro Del Piero (angreb/off midt)
Darius Vassell (angreb)
Boudewijn Zenden (venstre/højre kant + ifølge Rafa rigtig god til at skabe sammenhold i en trup grundet hans mange sprog)
Der er i hvert fald muligheder. Om vi så har lyst til at tage dem, tja. Jeg så ærligt talt gerne at vi forsøgte med 1-årige kontrakter til Drenthe, Vanden Borre, Zenden og en af angriberne (Del Piero, Pongolle, Vassell, Carew, Owen, Klasnic i den rækkefølge for mig)
Ingen af dem ville være start-11 materiale, men de ville alle forstærke bredden i truppen.
- Ma Captain
Helt klart efter prioritering så bør vi slå til med disse:
1. Drenthe
2. Klasnic
3. Del Piero.
Vi har ikke brug for nogen af de andre.
1. Drenthe
2. Klasnic
3. Del Piero.
Vi har ikke brug for nogen af de andre.
There is only one Captain...... Ma Captain!!
@ThunderZtorm
Er du sikker på idag er sidste mulighed for at hente frie spillere?
Drenthe ville være fin. Ved sgu ærlig talt ikke med de andre. Ikke en eneste goalgetter.
Drenthe ville være fin. Ved sgu ærlig talt ikke med de andre. Ikke en eneste goalgetter.
Hellere en god trekant end en ond cirkel
Er det ikke noget med at muligheden for at hente bosman spillere slutter i oktober.
- muggedhino
Sanli Tuncay var han ikke ganske god en gang?
Del Piero tror jeg nok kunne score et par kasser...
Drenthe kan vel også bruges.
I mangel af bedre synes jeg da godt man kunne overveje disse 3
Del Piero tror jeg nok kunne score et par kasser...
Drenthe kan vel også bruges.
I mangel af bedre synes jeg da godt man kunne overveje disse 3
- Alex Brockins
LFC-Aaby skrev:@ThunderZtorm
Klasnic har da været ganske træfsikker før, har han ikke?
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3
- Merseyside Boys
- Alder: 52
Surrealistisk og sørgeligt at det er aktuelt med disse overvejelser 

Jeg får altså stadig gåsehud, når Fowler scorer.....