Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Reina
Geografisk sted: Vendsyssel

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Reina » onsdag, 05. sep, 2012 09:05

Jeg skal på Anfield til kampen mod Stoke og lover at få hele stadion på nakken af den lille w.....
Jeg er arogant, men har intet at have det i.

AllanShore

Indlæg af AllanShore » onsdag, 05. sep, 2012 09:24

Det skal måske lige siges, at billedet med Van P og Agger ikke endte ud i en støvle i hovedet, men bare en god clearing, så det skal han da være så velkommen til at lave når de mødes :)
Fan af Manchester United

Brugeravatar
rnh
Geografisk sted: Fredericia

Indlæg af rnh » onsdag, 05. sep, 2012 12:28

Taget fra footy.

Er der nogen der kan forklare mig hvorfor vi først kan hente ham til sommer og ikke Januar. ???

Avis: Liverpool fører kampen om spansk angriber
05-9-2012 | 11:06   ·  

Liverpool har desperat brug for en angriber, da det ikke lykkedes at hente en på transfervinduets sidste dag. Nu skriver den spanske avis AS, at Liverpool nærmer sig Athletic Bilbaos høje angriber, Fernando Llorente.

Llorente er eftersigende en meget eftertragtet herre på Anfield. Foto: scanpix
Fernando Llorente, 27, har afvist at forlænge sin kontrakt med Bilbao. Han har under 12 måneder tilbage af sin kontrakt, og kan fra 1. januar lave en pre-kontrakt med andre klubber.

Liverpool lejede Andy Carroll ud til West Ham, og forsøgte at hente Clint Dempsey til Anfield. Det lykkedes ikke, og den traditionsrige klub mangler desperat en angriber.

AS skriver at Llorente står højt på listen, men ham kan de dog først få til sommer næste år.

Llorente er igang med sin niende sæson i Bilbao.

Brugeravatar
Pongolle
Alder: 36

Indlæg af Pongolle » onsdag, 05. sep, 2012 12:35

*Det bliver vidst Sydney, der får glæde af Del Piero.

http://english.gazzetta.it/Football/04- ... 7477.shtml
Billede

Aarde
Geografisk sted: København Ø

Indlæg af Aarde » onsdag, 05. sep, 2012 12:43

rnh skrev:Taget fra footy.

Er der nogen der kan forklare mig hvorfor vi først kan hente ham til sommer og ikke Januar. ???

Liverpool har desperat brug for en angriber, da det ikke lykkedes at hente en på transfervinduets sidste dag. Nu skriver den spanske avis AS, at Liverpool nærmer sig Athletic Bilbaos høje angriber, Fernando Llorente.

Fernando Llorente, 27, har afvist at forlænge sin kontrakt med Bilbao. Han har under 12 måneder tilbage af sin kontrakt, og kan fra 1. januar lave en pre-kontrakt med andre klubber.

Liverpool lejede Andy Carroll ud til West Ham, og forsøgte at hente Clint Dempsey til Anfield. Det lykkedes ikke, og den traditionsrige klub mangler desperat en angriber.

AS skriver at Llorente står højt på listen, men ham kan de dog først få til sommer næste år.

Fordi det - som nævnt i artiklen - først er der, hans kontrakt udløber. Teknisk set kunne vi sikkert godt købe ham fri til januar, men hvorfor betale penge for ham der, når vi måske kan få ham gratis et halvt år senere..?

Brugeravatar
rnh

Indlæg af rnh » onsdag, 05. sep, 2012 12:49

Aarde skrev:
rnh skrev:Taget fra footy.

Fordi det - som nævnt i artiklen - først er der, hans kontrakt udløber. Teknisk set kunne vi sikkert godt købe ham fri til januar, men hvorfor betale penge for ham der, når vi måske kan få ham gratis et halvt år senere..?
Teknisk set er det vil næsten ligemeget om vi skal betale en mindre overgangs sum.
I den situation vi er i handler det vil udelukkende om at få hentet en angriber eller 2.
( koste hvad det vil )

Aurvandil
Geografisk sted: Vejle
Alder: 45

Indlæg af Aurvandil » onsdag, 05. sep, 2012 13:12

rnh skrev: Teknisk set er det vil næsten ligemeget om vi skal betale en mindre overgangs sum.
Teknisk set er det ikke ligemeget. Og de slipper ham ikke nødvendigvis for "en mindre overgangssum", kender jeg Bilbao ret.
rnh skrev:( koste hvad det vil )
Det er jo lige netop dette, ejerne vil undgå, og som vi lider under i denne sæson. 35 mio for Carroll, 16 mio for Henderson og 20 mio for Downing. Vi skal ikke bare købe " koste hvad det vil".

Brugeravatar
tue69
Geografisk sted: Århus
Alder: 40

Indlæg af tue69 » onsdag, 05. sep, 2012 13:14

Faren er vel, at vi kan risikere at andre klubber byder, og dermed får forhandlingsmulighed før os.
And when liverpool score, you will hear the kop roar: "oh it's Fowler - Robbie Fowler"

Skovdal
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 34

Indlæg af Skovdal » onsdag, 05. sep, 2012 13:34

Aurvandil skrev:
rnh skrev: Teknisk set er det vil næsten ligemeget om vi skal betale en mindre overgangs sum.
Teknisk set er det ikke ligemeget. Og de slipper ham ikke nødvendigvis for "en mindre overgangssum", kender jeg Bilbao ret.
Det er jo lige netop dette, ejerne vil undgå, og som vi lider under i denne sæson. 35 mio for Carroll, 16 mio for Henderson og 20 mio for Downing. Vi skal ikke bare købe " koste hvad det vil".
¨

Hvordan kan man også overhovedet overveje at give de priser for disse spillere er mig en kæmpe gåde. De respektive klubber har grint hele vejen til banken! :wall:
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3

Brugeravatar
rnh

Indlæg af rnh » onsdag, 05. sep, 2012 16:01

Skovdal skrev:
Aurvandil skrev:
¨

Hvordan kan man også overhovedet overveje at give de priser for disse spillere er mig en kæmpe gåde. De respektive klubber har grint hele vejen til banken! :wall:
Jeg er faktisk ret enig i at vi ikke bare skal betale overpris for hverken den ene eller den anden spiller,
Men mon ikke at Bilbao hellere vil have en lille bid af kagen end ingen når vi når til sommer.

Derudover frygter jeg også meget hvor vi ligger i tabellen når vi når til Januar, og hvis min frygt er bare i nærheden af at være begrundet kunne det godt være at FSG var villige til at smide lidt møndt på en angriber.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » onsdag, 05. sep, 2012 16:29

Del Piero blev det så ikke, omend det da er interessant, at han selv bekræftede vores interesse i ham.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » onsdag, 05. sep, 2012 16:39

Lad os så skrive den forhåndsaftale med Llorente samt en giftig kant.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
ThunderZtorm
Geografisk sted: Haderslev
Alder: 46
Kontakt:

Indlæg af ThunderZtorm » onsdag, 05. sep, 2012 17:00

Yes, det må være nok luren på gratis spillere - nu må vi i stedet få pengemænd og diverse slipsefolk til at fokusere på fremtidige handler.

Sturridge har kontraktudløb til sommer, så han må være billig til januar fx, samme med Llorente og Walcott. Damiao burde vel også stadig være en mulighed.

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Geografisk sted: København
Alder: 37

Indlæg af Callesen » onsdag, 05. sep, 2012 17:26

APLFC
Geografisk sted: Roskilde

Indlæg af APLFC » onsdag, 05. sep, 2012 17:35

Callesen skrev:Hvorfor det skal være Heskey!

https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/ ... 9166_n.jpg
Noget af det sjoveste jeg længe har læst :D :clap:

Besvar