FORUM support/info tråd

Tråde der intet har med sport at gøre føres her.
Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Geografisk sted: Skive
Alder: 50
Kontakt:

Re: FORUM support/info tråd

Indlæg af Mugge » lørdag, 03. nov, 2012 13:05

Mugge skrev:
nrg skrev:
Mugge skrev:
Hekkem skrev:Bliver der set på dette problem?
Ikke specielt.
Det er et serverproblem, som jeg ikke kan gøre så meget ved.
Det er sket før, og vil nok ske igen. Det skal nok løse sig.
Hvor lang tid varer det typisk, inden det løser sig selv igen, for det er ved at være en anelse irriterende.
Jeg vil helst ikke love noget, men jeg håber da selvfølgelig på hurtigst muligt.
Men jeg forstår godt irritationen!
Jeg tror faktisk det er blevet løst nu.
Oplever I fortsat problemer?

Brugeravatar
Hekkem
Alder: 51

Indlæg af Hekkem » lørdag, 03. nov, 2012 13:27

Mugge skrev: Jeg tror faktisk det er blevet løst nu.
Oplever I fortsat problemer?
Det virker til det er løst. Kanon
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » lørdag, 03. nov, 2012 14:11

De virker også her, med firefox :army7:
Verden er smask fuld af hyklere....

nrg
Geografisk sted: Egå
Alder: 57

Indlæg af nrg » lørdag, 03. nov, 2012 20:10

Det bår' dæjli' :-)
I medgangstider, lever man i nuet og nyder tilværelsen. I modgangstider, tænker man proces og vejen mod noget større.

Brugeravatar
Surf
Geografisk sted: København
Alder: 34

Indlæg af Surf » søndag, 11. nov, 2012 18:28

Hvad betyder rødt hhv. gult kort helt præcist? Er klar over at begge er karantæne, men synes ikke man kan læse sig frem til forskellen nogen steder..
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Kontakt:

Indlæg af Mugge » søndag, 11. nov, 2012 22:06

Surf skrev:Hvad betyder rødt hhv. gult kort helt præcist? Er klar over at begge er karantæne, men synes ikke man kan læse sig frem til forskellen nogen steder..
Gult kort betyder normalt en karantæne af en art.
Rødt kort er enten karantæne på ubestemt tid, eller fuldstændig udelukkelse.

Brugeravatar
Thommo

Indlæg af Thommo » mandag, 03. dec, 2012 02:05

Kan man evt. gøre så man max kan have 2 eller 3 citat´er når man kommenterer, eller endnu bedre at citaterne max har feks. 150-200 bogstaver. Det har længe været "mode" at citere ALT, istedet for at redigere en lille bitte smule i indlæget. Eller evt helt droppe citat funktionen, og påbyde @ X istedet.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » onsdag, 12. dec, 2012 15:55

Kan vi ikke få en mere brugbar nyhedskilde på forsiden end footy.dk? De leverer jo aldrig noget interessant eller brugbart. Der må være bedre alternativer derude. For jeg er ret glad for nyhedsforsiden på forummet, men altså med undtagelse af de nyheder fra footy.dk.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
ThunderZtorm
Geografisk sted: Haderslev
Alder: 46
Kontakt:

Footy.dk i newsticker..

Indlæg af ThunderZtorm » onsdag, 12. dec, 2012 16:50

Kan godt være det er det forkerte forum at spørge - men er det muligt at fjerne footy.dk som kilde i fanklubbens newsticker?

Jeg er godt træt af at læse ligegyldige løse rygter på den side - og de henviser oven i købet jævnligt til The S*n som kilde i forbindelse med LFC nyheder.

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Kontakt:

Re: Footy.dk i newsticker..

Indlæg af Mugge » onsdag, 12. dec, 2012 17:27

ThunderZtorm skrev:Kan godt være det er det forkerte forum at spørge - men er det muligt at fjerne footy.dk som kilde i fanklubbens newsticker?

Jeg er godt træt af at læse ligegyldige løse rygter på den side - og de henviser oven i købet jævnligt til The S*n som kilde i forbindelse med LFC nyheder.
Jeg vil godt have eksempler på overstående, for jeg har en klar aftale med dem om, at de ikke bruger dem som kilde.
At de måske basere deres historier på rygter, gør dem nu ikke voldsom anderledes fra andre medier.

Til Arda: Vi har tidligere haft Onside og Tipsbladet som kilder, men de har ikke været interesseret i at efterkomme vores ønske om, netop ikke at bruge The S** som kilde. Det er kun Footy og TV2 Sport vi kan regne med der.

APLFC
Geografisk sted: Roskilde

Indlæg af APLFC » onsdag, 12. dec, 2012 18:19

Mugge skrev:
ThunderZtorm skrev:Kan godt være det er det forkerte forum at spørge - men er det muligt at fjerne footy.dk som kilde i fanklubbens newsticker?

Jeg vil godt have eksempler på overstående, for jeg har en klar aftale med dem om, at de ikke bruger dem som kilde.
At de måske basere deres historier på rygter, gør dem nu ikke voldsom anderledes fra andre medier.

Til Arda: Vi har tidligere haft Onside og Tipsbladet som kilder, men de har ikke været interesseret i at efterkomme vores ønske om, netop ikke at bruge The S** som kilde. Det er kun Footy og TV2 Sport vi kan regne med der.
Kunne Bold.dk ikke være en mulighed? Jeg synes det er den bedste fodbold hjemmeside i Danmark.

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Kontakt:

Indlæg af Mugge » onsdag, 12. dec, 2012 18:43

APLFC skrev:
Mugge skrev:

Kunne Bold.dk ikke være en mulighed? Jeg synes det er den bedste fodbold hjemmeside i Danmark.
Sidst jeg tjekkede havde de ikke noget feed vi kunne bruge, og de har så heller ikke svaret på vores henvendelse.

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Kontakt:

Indlæg af Mugge » torsdag, 27. dec, 2012 20:12

Det vil glæde en del herinde, at vi over den næste måneds tid skifter udbyder, således at vi får en server der ikke er lige så ringe, som det vi bliver budt i disse tider.
Først for er selve hjemmesiden. Det burde ikke give de store afbrydelser. Det sjove bliver først når forum skal flyttes. Der kan det ikke undgås, at forum vil være nede i en stribe timer...

Jeg skal nok underrette herinde, når arbejdet påbegyndes de forskellige steder.

Brugeravatar
Thommo

Indlæg af Thommo » fredag, 18. jan, 2013 20:15

Hvis jeg trykker på et link, her på forum, popper det ikke op i ny fane, som på det gamle forum. Men jeg ryger væk fra forum, og videre til linket, på den fane jeg nu bruger. Ændres det når alt er på plads?
Jeg bruger firefox, hvis det er nyttig info.

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Kontakt:

Indlæg af Mugge » fredag, 18. jan, 2013 22:38

Thommo skrev:Hvis jeg trykker på et link, her på forum, popper det ikke op i ny fane, som på det gamle forum. Men jeg ryger væk fra forum, og videre til linket, på den fane jeg nu bruger. Ændres det når alt er på plads?
Jeg bruger firefox, hvis det er nyttig info.
Ja, det bliver ændret til "som i gamle dage" i løbet af weekenden.

Besvar