Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
thefugle

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af thefugle » mandag, 17. dec, 2012 14:23

Hekkem skrev:
thefugle skrev:
Jo jo jo jo. De 3 kan jeg godt gå med til. Men jeg mener Manchester United vinder på at de har verdens bedste manager og et kollektiv som intet andet. Spiller for spiller mener jeg faktisk ikke engang deres trup er meget bedre end vores. Læg mærke til jeg siger meget bedre end vores, ikke at jeg mener de rent faktisk er lige gode vores respektive trupper.
Af klasse 1 spillere ser jeg ikke andre end de 3.

Og her kommer lige en bombe. Jeg mener faktisk vi har flere såkaldte stjerner end Man utd.
Så er vi jo enige. Jeg skrev også i mit første indlæg, at det kun var de tre der var verdensklasse. Så er det jo lidt forkert at sige jeg nævner det lidt løst, når du nu selv er enig.

Vi har Daniel Agger der er bedre end Ferdinand, Evans (trods hans store fremgang) Smalling og Jones. Men ikke bedre end det niveau Vidic har vist.

Vi har Glen Johnson som en af ligaens absolut bedste højre backs, der er bedre end Jones, Valencia (på backen), Smalling og Rafael.

Vi har Suarez der måske ikke er decideret bedre, men mere meget anderledes verdensklasse i forhold til Van Persie.

Så kan der såes tvivl om Pepe Reinas klasse, er større end Lindegaard/De Gea.

Steven Gerrard har jeg svært ved at kalde verdensklasse i øjeblikket. Men igen tvivl om han har været det dog.
Jamen jeg undskylder hvis jeg har misforstået dig, jeg forstod den bare som om de 3 var, men alle de andre du nævnte kunne banke på døren til det prædikat. Men vi er jo nok enige.

Mener dog Reina's klasse er større end Lindegaard og De Gea. Det er dog baseret på hvad vi ved han kan præstere og ikke hvad han gør lige nu. Tror ikke der er nogen der kan forklare hvor hans form er blevet af. Og gerrard vil altid i mine øjne være verdensklasse, og stadig en af de bedste i verden. Tror hans store problem lige pt er han "state of mind", hvor han virker til ikke længere at have den samme drive og mentalitet som tidligere, men hans evner er der jo stadig. Som vi sidst så fx med hans hattrick mod everton. Tror bare han har store problemer med at være med på Rodgers' ideologi. Det er det forkerte system til ham. Kan godt være man må komme til kort og sige at Rodgers har lidt den forkerte trup til hans yndlingssystem
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Brugeravatar
Hekkem
Alder: 51

Indlæg af Hekkem » mandag, 17. dec, 2012 15:11

thefugle skrev: Jamen jeg undskylder hvis jeg har misforstået dig, jeg forstod den bare som om de 3 var, men alle de andre du nævnte kunne banke på døren til det prædikat. Men vi er jo nok enige.

Mener dog Reina's klasse er større end Lindegaard og De Gea. Det er dog baseret på hvad vi ved han kan præstere og ikke hvad han gør lige nu. Tror ikke der er nogen der kan forklare hvor hans form er blevet af. Og gerrard vil altid i mine øjne være verdensklasse, og stadig en af de bedste i verden. Tror hans store problem lige pt er han "state of mind", hvor han virker til ikke længere at have den samme drive og mentalitet som tidligere, men hans evner er der jo stadig. Som vi sidst så fx med hans hattrick mod everton. Tror bare han har store problemer med at være med på Rodgers' ideologi. Det er det forkerte system til ham. Kan godt være man må komme til kort og sige at Rodgers har lidt den forkerte trup til hans yndlingssystem
Med Reina's klasse, så er vi også enige. De tre sæsoner Reina startede i Liverpool var han blandt top 5 i verdenen. Men det er han ikke længere.

Med Steven Gerrard er samme problem lidt som med Reina. Vi har set dem præstere på verdens absolut bedste niveau, og vi ved de indeholder det. Derfor er vores forventninger til netop de to også højere end til f.eks. andre spillere.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » mandag, 17. dec, 2012 15:13

Hekkem skrev:
thefugle skrev: Jamen jeg undskylder hvis jeg har misforstået dig, jeg forstod den bare som om de 3 var, men alle de andre du nævnte kunne banke på døren til det prædikat. Men vi er jo nok enige.

Med Reina's klasse, så er vi også enige. De tre sæsoner Reina startede i Liverpool var han blandt top 5 i verdenen. Men det er han ikke længere.

Med Steven Gerrard er samme problem lidt som med Reina. Vi har set dem præstere på verdens absolut bedste niveau, og vi ved de indeholder det. Derfor er vores forventninger til netop de to også højere end til f.eks. andre spillere.
Jeg er 100 % enig med Hekkem.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

thefugle

Indlæg af thefugle » mandag, 17. dec, 2012 15:56

Kelly skrev:
Hekkem skrev:

Jeg er 100 % enig med Hekkem.
Me2
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Robbie_God_Fowler

Indlæg af Robbie_God_Fowler » mandag, 17. dec, 2012 16:16

Med hensyn til Walcott har han noget vi i den graf mangler. Han er i de seneste sæsoner garant for mål og assists. Hans største mangelvare er i mine øjne det taktiske aspekt i spillet, et aspekt som mange troede han ville tilegne sig i løbet af hans udvikling.

Med hensyn til Villa er jeg på lige fod med Hekkem. Han ville passe rigtig godt ind i vores system. Men han er blevet 31, hvorfor prisen i mine øjne ikke skal overstige 8-10 millioner pund. Det er utopi, men hentede vi Villa og Walcott ville jeg være stærkt tilfreds. Så kunne man fokusere langsigtet til sommer og hente yngre offensive kræfter til den offensive midtbane, en gardering for Lucas og eventuelt en ung angriber.

Michalik82

Indlæg af Michalik82 » mandag, 17. dec, 2012 20:36

David villa's pris skal selvfølgelig matche hans alder, helt enig.

Jeg ser hans erfaring, målnæse og flair for pasningsspillet som gode ingredienser. Grundet hans alder, kan det være ledelsen er af en anden mening. Han ville dog være rar at have et par år, så de unge stille og roligt kan blive sluset ind og tage ved lærer af en rutineret ræv.
Der kan så også stilles spørgsmåltegn ved hans lyst til at spille i den røde trøje, grundet vores placering og mangel på CL-bold.

Walcotts speed kunne være guld at have på kanten, vi trækker for store veksler på Sterling pt.
Hvis Walcott han absolut vil spille centralt, så har jeg heller ikke den storde fidus, til hans evner.
Dog ser jeg hellere Walcott ankomme end Sturridge.

Brugeravatar
Pongolle
Alder: 36

Indlæg af Pongolle » mandag, 17. dec, 2012 20:54

Jeg kunne godt ønske mig nogle målfarlige midtbanespillere/fløje

Har lige tjekket på målfarligheden blandt vores midtbane/fløje, og tilsammen har Lucas, Downing, Allen, Suso, Sterling, Shelvey, Cole, Henderson spillet 531 kampe og scoret, hold nu fast - 25 mål! Uhørt. Det er et mål hver 25. kamp ca.

Dvs 25 kampe, hvor Suarez eller Gerrard skal score, for at vi får 3 point, med mindre vores forsvarsspillere scorer på hjørne, men tør slet ikke tænke på vores hjørnesparks statistik / eller Jonson tryller noget frem.

Der er en grund til, vi ikke henter flere point.

Det er lidt sort hvidt sat op, men tallene taler for sig selv, vi skal simpelthen ha' flere mål fra midtbanen også.

Ps. Gerrard er udeladt bevidst.
Senest rettet af Pongolle mandag, 17. dec, 2012 21:25, rettet i alt 1 gang.
Billede

thefugle

Indlæg af thefugle » mandag, 17. dec, 2012 21:21

Walcott fik lige vist hvorfor han ikke skal spille i LFC:

Skovdal
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 34

Indlæg af Skovdal » mandag, 17. dec, 2012 21:46

thefugle skrev:Walcott fik lige vist hvorfor han ikke skal spille i LFC:
????
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3

Brugeravatar
Hekkem
Alder: 51

Indlæg af Hekkem » mandag, 17. dec, 2012 22:15

thefugle skrev:Walcott fik lige vist hvorfor han ikke skal spille i LFC:
Kræver vist en forklaring
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

thefugle

Indlæg af thefugle » mandag, 17. dec, 2012 22:42

Vi kunne godt bruge spillere der kan score på en break away alene mod målmanden.

Robbie_God_Fowler

Indlæg af Robbie_God_Fowler » mandag, 17. dec, 2012 22:56

5 sæsonmål og 4 assist i ligaen, hvor mange af optrædener er som indskifter er nu ikke så skidt. Men Walcott har da sine svagheder, men jeg synes nu ikke det er i forhold til at sparke bolden i nettet.

Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby
Alder: 31

Indlæg af AndreasN » mandag, 17. dec, 2012 22:56

Så fordi han brænder én chance, så skal han ikke spille i LFC? Jeg har tidligere været mod et køb af Walcott, men han kunne godt tilføje en masse i vores angreb. Han er flere niveauer over Downing og Cole, og han er også bedre end Sterling, som han spiller i øjeblikket. Hvis var får muligheden for at hente ham, så er det med at slå til.
Liverpool Football Klopp

Skovdal
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 34

Indlæg af Skovdal » tirsdag, 18. dec, 2012 00:24

AndreasN skrev:Så fordi han brænder én chance, så skal han ikke spille i LFC? Jeg har tidligere været mod et køb af Walcott, men han kunne godt tilføje en masse i vores angreb. Han er flere niveauer over Downing og Cole, og han er også bedre end Sterling, som han spiller i øjeblikket. Hvis var får muligheden for at hente ham, så er det med at slå til.

+1
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3

Brugeravatar
Jensen
Geografisk sted: Frankrig
Alder: 38

Indlæg af Jensen » tirsdag, 18. dec, 2012 01:10

mortenbak skrev:Jeg er slet ikke uenig med dig. Self laver suarez kasser for os. Han er en stjernespiller.

Jeg synes bare at der fokuseres meget på at signe topklassespillere for at lave flere kasser på vores chancer. Jeg tror at nogle angribere fra 2. klasse kunne gøre det for os. Den eneste der VIL score på vores hold er suarez... han er samtidig også den som snyder 24 mand, inden han lægger den ind over til.... ham selv... hvis han var hurtig nok....fordi der ikke er andre....

Ingen af vores andre spillere har målscorementalitet. De er midtbaner eller wingers, der tænker i at slå afleveringer eller komme til baglinien....

De hold jeg nævner har folk, som ikke er stjerner, men som tænker i at score mål......

Jeg vil da vildt gerne have nogle af alle de stjerner der bliver nævnt herinde... men jeg tror bare at mindre kan gøre det. Vi har så meget spil og chancer... langt mere end de hold jeg har nævnt og alligevel har de scoret ligeså mange kasser som os.

Desuden tror jeg at en stjernesigning sagtens kunne ende i fiasko.... han bliver signet som messias og hvis han ikke levere day one, bliver han nervøs og så kører møllen..... fiasko

This!! :headbang: 8-)

Besvar