Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Thommo » tirsdag, 18. dec, 2012 22:29

Emmy skrev:
thefugle skrev:Jeg tør næsten ikke spørge.

Men Balotelli?
Ja tak herfra. Vi mangler noget vildskab oppe i front og ingen leverer det bedre end ham. Og ser man bare lidt bort fra hans til tider skøre opførsel, så er han en fremragende fodboldspiller.
1-2 PL mål, hvis jeg husker ret, så ved ikke om han er balladen værd. Hvis han har lavet 10-12 kasser allerde og pris og løn er okay, kan det overvejes. dvs 10 mill£ i indkøb og 50.000 MAX, i løn, hvis han har lavet to cifret altså.
Verden er smask fuld af hyklere....

Skovdal
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 34

Indlæg af Skovdal » tirsdag, 18. dec, 2012 23:21

Hvordan man kan mene at en mand som Balloteli skal i NÆRHEDEN af Liverpool FC er mig en KÆMPE gåde!?

Manden er en omvandrende joke, det talent han render rundt med, er han hvertfald ikke verdensmester i at bringe ud i livet, manden har lige slæbt sin egen klub i retten fordi han mistede 2 ugers løn, da han fik for mange karantæner ..

Et stort rungende NEJ tak til den mest latterlige fodboldspiller jeg til dato har set.
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3

Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby
Alder: 31

Indlæg af AndreasN » tirsdag, 18. dec, 2012 23:45

Rory Smith‏@RorySmithTimes

As I suspect most newspapers will be reporting tomorrow, #LFC should announce Sturridge+Ince in the first couple of days of Jan. Deals done.

Imponerende hurtigt handlet. Jeg er ovenud tilfreds, hvis ovenstående holder vand. Rory Smith er dog en mand, man kan stole på.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
LFC-Aaby
Geografisk sted: Herning
Alder: 32

Indlæg af LFC-Aaby » tirsdag, 18. dec, 2012 23:47

Han må da også snart blive voksen.... Den dag det sker, så bliver han en toptoptop-angriber!
Men nej tak til ham, som han er nu.

Men det ser mere og mere ud til at blive Ince og Sturridge.
Ifølge Tony Barret fra The Times, så er handlerne stort set på plads med klubberne. Og forventer at de begge skifter i den første uge af vinduet.
http://sulia.com/channel/liverpool-fc/f ... 656cd4ff8/
Hellere en god trekant end en ond cirkel

Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby
Alder: 31

Indlæg af AndreasN » onsdag, 19. dec, 2012 00:00

Tony Barrett‏@TonyBarretTimes

My understanding is that Liverpool remain confident of signing Sturridge despite a hitch in the last couple of hours.

Allerede med små to uger til vinduets start er der godt tryk på transfermøllen.
Liverpool Football Klopp

thefugle

Indlæg af thefugle » onsdag, 19. dec, 2012 00:07

Ince og Sturridge et godt tegn eller hvad i siger?

Ince er da fint nok. Men kan stadig ikke se meningen i sturridge. Håber virkelig jeg tager fejl.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

mortenbak

Indlæg af mortenbak » onsdag, 19. dec, 2012 00:31

Hvis det er dem vi får, så bakker jeg op om det. (duksedreng...)

Hvis Sturridge så gerne vil spille centralt som rygterne siger, så giv ham chancen og sæt Suarez ud på kanten, med frihed til at søge ind, hvis han lyster og kan skabe lidt ravage.

Suarez kan begge dele, men har også vist at han skal bruge mange chancer for at sparke den i kassen. Sturridge rygtes meget selvisk (har ikke set nok til at vide det selv) - men måske han er lidt mere resolut og hasarderet i sine afslutninger, som måske kan vise at være en fordel... se bare 1. kasse Villa scorede ... det var ingen chance. Suarez har det med at tage en dribling for meget, som måske snyder hans direkte forsvarer, men også lige giver tiden til at keeper eller en anden forsvarer kan nå opfange situationen. Det kan jo godt være en fordel bare at "hakke" til klatten, sekundet før alle forventer det.

Ince ved jeg intet om - men hvis han bare er lige så god som de andre i truppen, forstærker han os jo, kva, en bredere trup.....

Håber dog lige de hiver en kanin op af hatten........

jensemand
Geografisk sted: København S

Indlæg af jensemand » onsdag, 19. dec, 2012 02:37

Jeg synes egentlig at sturridge og ince lyder meget fint, men ville være lækkert med en offensiv midt til at aflaste og senere hen tage gerrards plads. Al respekt for kaptajnen men hans niveau er begyndt at svinge noget desværre. Eller også skulle man lade suarez komme ned bag ved en angriber så man har en opstilling der ser således ud:

Ince/Sturridge-----Suso/Suarez/gerrard-------Borini/sterling

-----------------Sturridge/suarez/borini

det ville jeg egentlig mene ligner en ret stærk offensiv.
Det er ingen kunst at holde med en fodboldklub, men en lykke at finde en fodboldklub der er værd at holde med.

mulle-fox

Indlæg af mulle-fox » onsdag, 19. dec, 2012 07:01

Jeg forstår ikke altid at i er i mod sturridge at han er meget selvisk. Og vil meget selv. Når vi nu har suarez som stort set har samme form for stædighed til at vil gøre selv for an mål :) eller er det bare mig :)
Smell the flowers While you Can

Big Buddha

Indlæg af Big Buddha » onsdag, 19. dec, 2012 07:29

Mon Chelski skylder LFC penge fra en stor handel med en middelmådlig angriber. Så ejerne ik' selv skal op med penge i en handel med Sturridge. Bare en tanke, siden vi går så hårdt efter ham.
Thailand - A Dream Come True

Melo19

Indlæg af Melo19 » onsdag, 19. dec, 2012 07:48

Jeg synes at folk har tendens til at glemme Sturridges form under Villas-Boas - kan han finde den igen, så er det i mine øjne et rigtig godt køb. :D

Ince kender jeg INTET til, så her må jeg bare vente og se.

Brugeravatar
Kongegaard
Alder: 37

Indlæg af Kongegaard » onsdag, 19. dec, 2012 12:58

Det var da fedt at folk tog den positive hat på efter mit seneste indlæg.. Det negativitet viser desværre bare at folk er ved at tænke os som en middelklub, og måske ikke engang tør pege på hvad det er der skal til for at vi igen kommer mod toppen. Middelklub, ok, tabellen lyver jo aldrig, og lige nu er vi godt placeret midt i.

For få år siden havde vi et hold af samme kvalitet, hvis ikke bedre, end det "urealistiske" hold end det jeg tegnede.

Men lad os fortsætte med at købe britisk. Lad os blive ved med at holde fokus på at britiske spillere bare er de bedste. Så burde Sturridge, Ince, Henderson, Carroll, Downing og Adam jo vinde/have vundet os et utal af mesterskaber...
Gerrard og Agger er Liverpool

Brugeravatar
Hekkem
Alder: 51

Indlæg af Hekkem » onsdag, 19. dec, 2012 14:13

Thomas Ince og Daniel Sturridge skal have en stor velkommen til, og skal have en fair chance for at vise deres talenter. De vil kunne være med til at skubbe Liverpool FC i den rigtige retning mod toppen igen.

Er vi om 5 år en del af toppen i Premier League, så mener jeg dog hverken Thomas Ince eller Daniel Sturridge vil være blandt stammen af holdet. Men de må da hellere end gerne gøre mig uret ;)
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
matty
Geografisk sted: østofte...
Alder: 33

Indlæg af matty » torsdag, 20. dec, 2012 13:48

Ricardo Quaresma er blevet løst fra sin kontrakt med Besiktas, og er dermed en fri transfer. ved godt vi ikke just har været heldige med de der frie transfers (cole, jovanovic, voronin) men ville han være værd at satse på?
han kan jo nogle fikse ting med en bold, og han har den fandenivoldskhed vi kunne bruge på kanten. han er 29, og har dermed stadig en 3-4 år tilbage på topniveau, i say go for it :)
i am a highlander. cause i saw cliffs, magic and mel gibson. braveheart hallo?

Brugeravatar
mig_der
Geografisk sted: 8340

Indlæg af mig_der » torsdag, 20. dec, 2012 14:17

matty skrev:Ricardo Quaresma er blevet løst fra sin kontrakt med Besiktas, og er dermed en fri transfer. ved godt vi ikke just har været heldige med de der frie transfers (cole, jovanovic, voronin) men ville han være værd at satse på?
han kan jo nogle fikse ting med en bold, og han har den fandenivoldskhed vi kunne bruge på kanten. han er 29, og har dermed stadig en 3-4 år tilbage på topniveau, i say go for it :)
Problemet er at hans topniveau sker hver 10. kamp og de 9 andre vil Thomas Lindrup være et bedre bud på en mere stabil performance.
Jeg vil have Rafa tilbage og spiceboys!

Besvar