Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
-
shv12
Doessing skrev:shv12 skrev:Vi henter Simon Kjær til sommer, sikker da et overblik han havde i dag.
Agger og ham gjord det virkeligt godt i dag!
Kunne være vildt med de to vikinger nede bagved

Kunne vi så ikke tage Cornelius med i samme ombæring??

Jo kunne vi sagtens, så kunne vi sætte ham ind hvergang vi skulle spille mod stoke, så har bi da lidt fysik at byde på

Henderson bliver næste kaptajn for Liverpool FC
-
AJ
- Geografisk sted: København SV
- Alder: 34
Vi mangler da forresten ikke en leder i forsvaret på landsholdet. Her klarer anfører Agger det vel egentlig ganske fint.
-
Surf
- Geografisk sted: København
AJ skrev:Vi mangler da forresten ikke en leder i forsvaret på landsholdet. Her klarer anfører Agger det vel egentlig ganske fint.
Jeg ved ikke helt om jeg er enig. Fint nok ja, men der har også været kampe hvor jeg synes der har manglet en til at gå forrest, hvor Agger ikke har udfyldt sin rolle helt tilfredsstillende. Desuden synes jeg også han tog et par mærkelige beslutninger i går ved at bryde linjen og gå helt frem og presse boldholder, hvorefter han så manglede i midten. Men det var småting. Tjekkiets offensiv var vel også rimelig tandløs..
Potentialet bør dog være der i Agger.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."
-
Alonso
- Alder: 36
Surf skrev:AJ skrev:Vi mangler da forresten ikke en leder i forsvaret på landsholdet. Her klarer anfører Agger det vel egentlig ganske fint.
Jeg ved ikke helt om jeg er enig. Fint nok ja, men der har også været kampe hvor jeg synes der har manglet en til at gå forrest, hvor Agger ikke har udfyldt sin rolle helt tilfredsstillende. Desuden synes jeg også han tog et par mærkelige beslutninger i går ved at bryde linjen og gå helt frem og presse boldholder, hvorefter han så manglede i midten. Men det var småting. Tjekkiets offensiv var vel også rimelig tandløs..
Potentialet bør dog være der i Agger.
Bare en skam han ikke har vist det endnu for Liverpool. Mener i øvrigt stadig han skal skrue op for attituden og vise hvem der bestemmer.
-
Surf
Alonso skrev:
Bare en skam han ikke har vist det endnu for Liverpool. Mener i øvrigt stadig han skal skrue op for attituden og vise hvem der bestemmer.
Ja præcis som jeg skriver:
Surf skrev:(...) men der har også været kampe hvor jeg synes der har manglet en til at gå forrest, hvor Agger ikke har udfyldt sin rolle helt tilfredsstillende.
I øvrigt også en interessant kommentar fra Lucas ang. Agger:
*Smarteste lagkamerat:
- Daniel Agger – en stille person, men når vi er sammen på bortekamper og snakker sammen kommer det fram at han er en intelligent fyr.
Så jeg vil fortsat mene, at potentialet er der. Måske kan Carras afgang skubbe det lidt i gang? Man kunne vel forestille sig, at tilstedeværelsen af en kapacitet som Carra kunne holde nogle lidt tilbage. Måske er det ikke en undskyldning, men det kan i hvert fald være en forklaring. Dog ærgerligt at Lucas ser ham som en stille fyr....
*
http://www.liverpool.no/newspg.aspx?id=36441&zone=1
-
Hr. Drejer
- Geografisk sted: Nordsjælland
af Hr. Drejer » lørdag, 23. mar, 2013 13:22
Agger er ingen leder, og bliver det aldrig. Agger har gentagende gange vist at han slet ikke kan dirigere ved dødbolde, og det burde være gået op for de fleste. De gange vi har spillet uden Carra, ligner vi et forsvar der konstant er på hælene, vi placerer os ofte forkert ved dødbolde, der er for mange huller mellem Skrtel og Agger, osv.
Carra leder ved at gå forest, ved at være det ideelle eksempel til efterfølgelse. Det mangler vi.
-
AJ
- Geografisk sted: København SV
Det er da ikke afgørende om man er stille eller råbende. Javier Zanetti og Philip Lahm er også stille typer, men ingen stiller vel spørgsmålstegn ved deres lederegenskaber.
Det er vigtigere for mig hvis Agger opfattes som en intelligent spiller. Ligesom Carragher er det. Hans stil er så også at råbe de andre op, men det behøver jo ikke at være den eneste løsning, hvis vi da siger at Agger slet ikke gør det.
-
Surf
God pointe AJ, men jeg mener stadig ikke at ens holdkammerater skal opfatte en som en stille type, hvis man er anfører. Her tænker jeg ikke kun på, hvor meget man råber op på banen, men også hvor meget til stede man er og udadvendt uden for banen. Kunne ikke forestille mig at Zanetti eller Lahm ville blive omtalt som stille typer af deres holdkammerater på samme måde.
Nu bliver der selvfølgelig også overtolket lidt på Lucas' udtalelse. Det at Agger er landsholdskaptajn er imø. et kvalitetsstempel, der må indikere at han altså har nogen form for lederegenskaber. Men at han er kaptajn på landsholdet afspejler jo nok også, at han er en af dem med mest international erfaring, samt spiller i den måske bedste klub af dem på landsholdet.
-
Alonso
AJ skrev:Det er da ikke afgørende om man er stille eller råbende. Javier Zanetti og Philip Lahm er også stille typer, men ingen stiller vel spørgsmålstegn ved deres lederegenskaber.
Det er vigtigere for mig hvis Agger opfattes som en intelligent spiller. Ligesom Carragher er det. Hans stil er så også at råbe de andre op, men det behøver jo ikke at være den eneste løsning, hvis vi da siger at Agger slet ikke gør det.
Det kommer meget an på hvilke spillere der ellers er i forsvaret. Nogle har behov for at der råbes af dem. Det er jo et spørgsmål om kultur. I Danmark har vi mange pæne drenge, hvilket kun stiger i takt med at middelklassen bliver bredere og bredere. I Danmark er det ikke god skik at råbe i debatter, mens det i mange andre lande er kutyme.
Jeg synes bare vi har spillere i forsvaret, særligt på backerne, der gerne vil råbes op. Men nej, det er ikke afgørende at kunne råbe højt for at lede. Vil heller ikke beskrive Steven Gerrard som højtråbende.
-
Hr. Drejer
- Geografisk sted: Nordsjælland
af Hr. Drejer » lørdag, 23. mar, 2013 13:55
AJ skrev:Det er da ikke afgørende om man er stille eller råbende. Javier Zanetti og Philip Lahm er også stille typer, men ingen stiller vel spørgsmålstegn ved deres lederegenskaber.
Hr. Drejer skrev:
Carra leder ved at gå forest, ved at være det ideelle eksempel til efterfølgelse. Det mangler vi.
Vi mangler den her leder der går forest, og leder ved sit eksempel. Jeg synes det er vigtigt at lederen kan råbe, specielt når de andre har placeringsvanskeligheder ved dødbolde, og har problemer med at holde formationen. Hvis det var intelligente spillere som Zanetti og Lahm vi havde i forsvaret, så behøvede vi ikke én der kan råbe højt. Men det er Enrique og Skrtel vi har, og der kræves det - vil jeg mene.
-
LFC_20
Andreas Weimann fra Aston Villa til Liverpool
Note: Aston Villa tilbød for nyligt den 21-årige østriger en ny kontrakt, men det tilbud afslog han, og Liverpool lurer derfor på at lave en billig handel til sommer.
Kilde: Metro
Sandsynlighed: Middel
Nogle der har fået set noget Villa, der kan fortælle om Weimann, kender ham personligt, kun af navn...
-
TomViolence
af TomViolence » søndag, 24. mar, 2013 14:47
IMO er Weimann god nok til et PL midterhold. Bedøm så selv om han skal til LFC.
I say not.
Scouser by heart.
Siden 2009.
-
Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
af Sledgehammer » søndag, 24. mar, 2013 17:23
TomViolence skrev:IMO er Weimann god nok til et PL midterhold. Bedøm så selv om han skal til LFC.
I say not.
Han var jo god nok til at score på Anfield i den der famøse 1-3 kamp. Men OK, Hans Bjerg Pedersens bedstemor kunne sikkert have scoret mod mod os dén dag...
Synes også vi skal kikke på en lidt højere hylde end Weimann. Christian Benteke fx., hvis vi absolut skal handle i Villa.
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
-
pommelfeen
- Geografisk sted: nordborg
- Alder: 39
af pommelfeen » søndag, 24. mar, 2013 18:17
Alonso bliver igen igen rygtes til os.
Læste dog at han må tage et skridt ned lønmæssig. han tjener pt. 80.000£ i ugen.
men tænkt på hvor god en midtbane vi kan få hvis vi bruger 4-3-3 som vi ofte gør.
-------------------------Reina/ny------------------------
---------------------------------------------------------
Johnson--------ny------------------Agger------Enrique/ny
------------Gerrard-------Lucas-------Alonso-------------
------------Suarez------Sturridge------Coutinho-----------
Det ville være genialt.. suarez og sturridge kan væksle når de vil, så det er lidt frie roller..
Kunne godt tænke mig en ny venstre back. ikke fordi Enrique er dårlig. han gør det fint defensivt, men synes han er
meget begrænset offensivt.
Dede er efter hvad jeg har kunne finde en stor og hovedstødsstærk spiller. det er lige det vi mangler.
så hvis muligt - ind:
X.Alonso
Dede
Ny v.back
Ny Målmand (kun hvis pepe vil videre)
evt. ny wing (alt efter om vi lejer nogen ud. Ince er oplagt).
evt. ny angriber (hvis vi sælger Borini)
-
YNWA!
- Alder: 28
pommelfeen skrev:Alonso bliver igen igen rygtes til os.
Læste dog at han må tage et skridt ned lønmæssig. han tjener pt. 80.000£ i ugen.
men tænkt på hvor god en midtbane vi kan få hvis vi bruger 4-3-3 som vi ofte gør.
-------------------------Reina/ny------------------------
Johnson--------ny------------------Agger------Enrique/ny
------------Gerrard-------Lucas-------Alonso-------------
------------Suarez------Sturridge------Coutinho-----------
Det ville være genialt.. suarez og sturridge kan væksle når de vil, så det er lidt frie roller..
Kunne godt tænke mig en ny venstre back. ikke fordi Enrique er dårlig. han gør det fint defensivt, men synes han er
meget begrænset offensivt.
Dede er efter hvad jeg har kunne finde en stor og hovedstødsstærk spiller. det er lige det vi mangler.
så hvis muligt - ind:
X.Alonso
Dede
Ny v.back
Ny Målmand (kun hvis pepe vil videre)
evt. ny wing (alt efter om vi lejer nogen ud. Ince er oplagt).
evt. ny angriber (hvis vi sælger Borini)
En Sakho istedet for Dede måske?
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.