Ha ha den var godJackel skrev:Jeg er enig - minimalt antal skader denne sæson.Kelly skrev:Jackel skrev:Jeg er enig med dig; Henderson er dygtig og bidrager med noget hver gang.Kelly skrev:Jackel skrev:Hvis vi snakker angribere, så er Wilfried Bony fra Vitesse også en mulighed.
En rigtig dygtig angriber, som kan det meste.
@Liddellpool: Liverpool, Newcastle, Arsenal, Chelsea, Stoke City & Everton are all very interested in Wilfried Bony, VI (reliable) report. via @ybthebest
Hvis vi ser bort fra en tvivlsom kilde og rygterne om at Bonys agent skal snakke med følgende klubber og går direkte til 'hvis' nu vi får fat i Bony, hvad tænker folk omkring ham i Liverpool-trøjen?
Jeg kender ham ikke. Det er lidt en lottokupon, det er Gomez ikke.
I øvrigt forstår jeg intet af at Henderson i ikke bliver brugt mere end han gør.
Men, jeg synes at Rodgers har været ualmindelig skarp i denne sæson hvad angår at give spillerne de fornødne og uomtvistelige nødvendige pauser de nu skulle have brug for. Han ser spillerne træne hver eneste dag, kender deres fysik til punkt og prikke. Jeg er sikker på at Rodgers, Pascoe og resten af staben har styr på det.
Lur mig om ikke Henderson kommer til at spille en solid rolle i den resterende del af sæsonen.
Bare min mening ?
Jo det er rigtig. Han har været rigtig skarp til at holde profiler kørende. Jeg håber Henderson får de sidste kampe. Han er god.
Borinis brækkede fod og skulderskade er fx ikke til at gardere sig imod.
Men det som har vakt mest glæde i mit sind har næsten været en skadesfri sæson for Agger - inden denne sæson var der jo større sandsynlighed for at Hitler rejste sig fra graven og sagde: 'undskyld gutter, jeg skylder squ en kvaje-bajer' end at Daniel Agger gik igennem en hel sæson uden at være skadet.

I øvrigt håber jeg Liverpool går efter Ince til sommer.
http://www.liverpool.no/newspg.aspx?id=36462&zone=1