Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Jackel

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jackel » onsdag, 27. mar, 2013 23:57

SimonA skrev:
Jackel skrev:Rigtigt Jensemand.

Nu må vi tilbage på sporet.

Guillermo Ochoa bliver igen og igen rygtet til Anfield.
Tanker, anyone?
Kender ham ikke så godt. Men vil stadig påstå, at Reina på et niveau som f.eks. udekampen mod Wigan, er bedre end Ochoa. :)
Det vil jeg også.
Stabilitet eller ej, så er Reina Liverpool mand af hjertet. Og det vægter jeg personligt højt.
Og og og, han er en fantastisk keeper. Suveræn med fødderne bl.a.

That man is a 'keeper' :dance:

Jackel

Indlæg af Jackel » onsdag, 27. mar, 2013 23:58

LFC_20 skrev:http://www.sportenkort.dk/article/avis- ... rca-talent

Nogen der kender dette unge Barca talent, som vi angiveligt skulle have en interesse i!?
Ingen idé om hans kvaliteter.
Har været igennem Barcelonas system, så helt ude i hampen må han ikke være. Kun 16 år gammel - puha

SimonA
Alder: 27

Indlæg af SimonA » torsdag, 28. mar, 2013 00:05

Jackel skrev:
SimonA skrev:

Tanker, anyone?
Kender ham ikke så godt. Men vil stadig påstå, at Reina på et niveau som f.eks. udekampen mod Wigan, er bedre end Ochoa. :)
Det vil jeg også.
Stabilitet eller ej, så er Reina Liverpool mand af hjertet. Og det vægter jeg personligt højt.

Lige præcis hans spil med fødderne og reflekser på stregen er fantastisk! Vil vove og påstå at du ikke finder en keeper i verden, der er meget bedre med fødderne end Reina. Hvilket passer suverænt ind i Rodgers' måde at spille den op på, nede bag fra. :)
YNWA

Jackel

Indlæg af Jackel » torsdag, 28. mar, 2013 00:10

SimonA skrev:
Jackel skrev:
SimonA skrev:

Tanker, anyone?
Det vil jeg også.

Lige præcis hans spil med fødderne og reflekser på stregen er fantastisk! Vil vove og påstå at du ikke finder en keeper i verden, der er meget bedre med fødderne end Reina. Hvilket passer suverænt ind i Rodgers' måde at spille den op på, nede bag fra. :)
Valdes er også dygtig. Men Reina er deroppe af - lad os sige han er den bedste :-)

SimonA

Indlæg af SimonA » torsdag, 28. mar, 2013 00:27

Jackel skrev:
SimonA skrev:
Jackel skrev:
SimonA skrev:

Tanker, anyone?
Det vil jeg også.

Valdes er også dygtig. Men Reina er deroppe af - lad os sige han er den bedste :-)
Selvfølgelig er Valdes god. Er bare mere imponeret over Reina, også set i bakspejlet af, at Valdes ikke har lavet andet i hele hans tid i Barca, hvor det først for alvor under Brendan, er blevet noget Reina bruger rigtig meget. Han har dog altid kunnet det. :)
YNWA

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » torsdag, 28. mar, 2013 01:48

Jackel skrev: Det vil jeg også.

Jeg vægter kvalitet meget højere end hvor hjertet angiveligt ligger(Pepe´s ligger i Barcelona,eller en af Madrid klubberne gætter jeg på), men det er jo bare min mening ;) Synes dog Reina er på rette spor igen, glædeligt, da jeg foretrækker at bruge penge på andet end end en ny keeper. forsvaret trænger til en gevaldig overhaling, og gerne en Lucas back-up, og det er i min optik ikke Spearing vi skal satse på, Coady?(???????????????) ved ikke om han er den rette back up, og kan presse Lucas tilstrækkeligt.
Verden er smask fuld af hyklere....

Jackel

Indlæg af Jackel » torsdag, 28. mar, 2013 08:18

Thommo skrev:

Jeg vægter kvalitet meget højere end hvor hjertet angiveligt ligger(Pepe´s ligger i Barcelona,eller en af Madrid klubberne gætter jeg på), men det er jo bare min mening ;) Synes dog Reina er på rette spor igen, glædeligt, da jeg foretrækker at bruge penge på andet end end en ny keeper. forsvaret trænger til en gevaldig overhaling, og gerne en Lucas back-up, og det er i min optik ikke Spearing vi skal satse på, Coady?(???????????????) ved ikke om han er den rette back up, og kan presse Lucas tilstrækkeligt.
Præcision: Jeg vægter også kvalitet højere end hvor hjertet ligger. Men at Reina er Liverpool-mand skader ikke.

Spearing; bare ikke god nok. Simple fact.
Et navn der igen og igen får mig til at smile er Wanyama, hvilken spiller.
Fysisk ufattelig stærk, utroligt pasningsspil, god taktisk forståelse og kreativ.

SimonA

Indlæg af SimonA » torsdag, 28. mar, 2013 09:54

Jackel skrev:
Thommo skrev:

Præcision: Jeg vægter også kvalitet højere end hvor hjertet ligger. Men at Reina er Liverpool-mand skader ikke.

Spearing; bare ikke god nok. Simple fact.
Et navn der igen og igen får mig til at smile er Wanyama, hvilken spiller.
Fysisk ufattelig stærk, utroligt pasningsspil, god taktisk forståelse og kreativ.
Vi skal ikke have en back-up til Lucas. Vi skal have en mand der skal spille ved siden af ham. Alonso. ;)
YNWA

Pollpot

Indlæg af Pollpot » torsdag, 28. mar, 2013 09:55

Hva med Yann M'vila som backup for Lucas??

Brugeravatar
TomViolence
Alder: 36

Indlæg af TomViolence » torsdag, 28. mar, 2013 11:19

Pollpot skrev:Hva med Yann M'vila som backup for Lucas??
For en sæson siden havde jeg sagt ja! Men der er bare to ting. Den ene er, at jeg tror ikke en spiller som M'Vila vil stille sig tilfreds med en tjans som backup/rotationsspiller. Den anden ting er, at jeg nu er han jo røget til Rubin Kazan hvilket måske siger lidt hans tilgang til penge..

Jeg siger nej tak.
Scouser by heart.

Siden 2009.

Brugeravatar
Jensen
Geografisk sted: Frankrig
Alder: 38

Indlæg af Jensen » torsdag, 28. mar, 2013 21:51

Halløjsa!

http://www.givemefootball.com/337323-li ... er-target?

Liverpool enter race for £25m Chelsea transfer target

The reports, carried by the Daily Mirror, claim the Armenian international has caught the eye of Brendan Rodgers, and the Liverpool boss is reportedly monitoring his progress in Ukraine.

Chelsea and Manchester City are also interested though, after Mkhitaryan's incredible 19-goal tally from central midfield this season.

SimonA

Indlæg af SimonA » torsdag, 28. mar, 2013 22:14

Spændende spiller! Ser dog hellere at man bruger pengene på Alonso og noget til bagerste kæde. :)
YNWA

Brugeravatar
TomViolence
Alder: 36

Indlæg af TomViolence » torsdag, 28. mar, 2013 22:47

Fedt :) Køber ham næsten altid med Liverpool i FM til at tage over for Gerrard som anfører efter nogle år. Han er formidabel i spillet!
Scouser by heart.

Siden 2009.

Brugeravatar
LFC-Aaby
Geografisk sted: Herning
Alder: 32

Indlæg af LFC-Aaby » torsdag, 28. mar, 2013 23:06

For det første er £25 mil ufattelig mange penge. Og med vores mindre gavmilde ejere in mente, sammenlignet med City og Chelseas (ikke at jeg hellere ville have det), så ser jeg det en kende urealistisk at smide så stort et beløb på en mindre kendt spiller.
Derudover har vi pt heller intet at kunne tilbyde. Hverken ChL eller EL. Så hvis både City og Chelsea er interesseret, så er eneste chance vel hvis han er fan af LFC.

Når det så er sagt, så ved jeg ikke det store om ham. Har lige set youtube videoer og med 19 mål som central midtbane virker han MEGET spændende.
Hellere en god trekant end en ond cirkel

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » fredag, 29. mar, 2013 09:54

Jeg synes £25 M. er for mange penge for en spiller fra den Ukrainske liga. Den liga er ikke specielt stærk. Men det ser ud til at en 10'er er en del af vores transfermål. Det ser ud til at Mkhitaryan og Eriksen er højt pålisten. Ifølge sportsdirektør Marc Overmars er Liverpool scouts ofte tilstede til Ajax kampe, for at vurdere Eriksen. (eb.dk).

Det forlyder også at Ben Arfa skal indgå i en byttehandel med Carroll.

Besvar