Hvad er din kilde? Når du skriver "skulle" betyder det at det ikke er din observation, så hvor kommer det fra?OBI-WAN skrev:Han skulle være meget stærk med hovedet.Bojangles skrev:Er der nogen der ved, om Kyriakos Papadopoulos er stærk med hovedet? - Det jeg lige har set, virker han til at være god til at læse spillet, og sætte de rigtige tacklinger ind, samtidigt med at han går benhårdt til den - men det eneste jeg lige har set ham med hovedet, er rent offensivt, hvor han får den smidt i mål med hovedet. Men det har ikke været noget, hvor han har fløjet højt, men derimod igen, at han læser spillet rigtigt og er på det rigtige sted på det rigtige tidspunkt.
Så er Papadopoulos stærk med hovedet?
Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
Aarde skrev:De overfortolker nu lidt på Pearce's nyhed, vil jeg sige. Han hævder kun, at vi har i sinde at afgive et bud på £12m, ikke at vi på nogen måde skulle være tæt på at konkludere nogen handel. Det samme er i øvrigt tilfældet med Kolo Touré.Kelly skrev:Liverpool FC Transfer News.
James Pearce reports LFC are close to the signings or Papadopoulos for about 12 million and Kolo Toure on a free. Good bit of business if we can do it, thoughts?
Til sidst skriver han, at vi udover Touré og Papadopoulos også stadig er interesserede i Ilori. Skulle vi ende med at hente alle tre, kommer vi godt nok til at have mange forsvarsspillere i truppen (Johnson, Enrique, Agger, Skrtel, Coates, Papadopoulos, Ilori, Touré, Kelly, Wisdom, Robinson). Selv hvis vi skiller os af med Coates er det stadig 10 spillere til fire pladser, hvilket må siges at være ret heftigt. Især fordi balancen mellem spillere, der som udgangspunkt er midterforsvarere (Agger, Skrtel, Papadopoulos, Ilori, Touré, Kelly, Wisdom) og spillere, der er naturlige backs (Johnson, Enrique, Robinson) er så skæv, som tilfældet er.
Jeg har med andre ord lidt svært ved at få det scenarie, Pearce stiller op, til at give mening. Hvis vi partout vil hente tre forsvarsspillere til, hvorfor så ikke lade én af dem være en naturlig back? Når man tænker på, hvor meget vi har for vane at miste offensivt ved at spille Wisdom eller Kelly på højre back (når Johnson enten er ude eller placeret i venstre side), så kan jeg slet ikke forstå, hvorfor noget backup til vores to førstevalg på backerne ikke har højere prioritering. Men måske Rodgers mener, at han kan få nogle hidtil usete offensive kvaliteter frem i enten Kelly, Wisdom eller måske Ilori. Jeg har bare svært ved at se det for mig.
Her er hele Pearce's artikel:
http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... os-3902111Liverpool Echo skrev:Come to Papa! LFC plan £12m Kyriakos Papadopoulos swoop
Liverpool FC are set to launch a £12million bid to sign Schalke centre-back Kyriakos Papadopoulos.
The Reds have identified the 21-year-old Greek international as their No 1 target to replace Jamie Carragher.
Papadopoulos missed the second half of the Bundesliga season after undergoing surgery on his left knee back in December but has now recovered and Liverpool have no concerns over his long-term fitness.
Manchester City, Chelsea and Atletico Madrid have also been linked with the highly-rated 6ft defender but the Reds are ready to act fast in the hope of winning the battle for his services.
Physically strong, comfortable in possession and dominant in the air, Papadopoulos has jumped above Swansea City's Ashley Williams and Ajax's Toby Alderweireld on the club's wish list of centre-backs.
The ECHO understands Liverpool are no longer interested in Williams with the Welsh club's £12million price tag for a player who turns 29 in August leading to them pursuing other options which provide better value.
As well as making a move for Papadopoulos, boss Brendan Rodgers is keen to further bolster his defensive options by completing deals for Manchester City's Kolo Toure and Sporting Lisbon's Tiago Ilori.
Ivory Coast international Toure is available on a free transfer as his contract at Eastlands expires this summer.
The 32-year-old is expected to hold talks with the Reds when he returns from Man City's end of season tour of America next week.
Rodgers is wary of the need to add more experience to his squad and believes Toure fits the bill.
Liverpool have been tracking Ilori for months and hoped the 20-year-old Portugal youth international centre-back would be available for around £1.5million.
However, having established himself in Sporting's first team towards the end of the campaign his value has increased.
It is likely to take a bid of around £3million to convince the cash-strapped Portuguese outfit to sell.
While Ilori is viewed as one for the future, Liverpool believe Papadopoulos would be able to come in and make an immediate impact in the Premier League.
Papadopoulos started his career at home town club Svoronos Katerinis before signing for Olympiacos in 2007.
When he made his first-team debut at the age of 15 he became the youngest player to every play in the Greek league.
He earned rave reviews for his performances for both Olympiakos and Greece Under-21s and in the summer of 2010 he moved to Schalke for around £2million.
During his three years in Germany his stock has continued to rise across Europe and he helped them reach the last 16 of this season's Champions League.
Back in August, Zenit St Petersburg had a £16million offer for Papadopoulos accepted but the player rejected the opportunity to join the wealthy Russian club and penned a new deal until 2016.
Schalke finished fourth in the Bundesliga last weekend to qualify for the Champions League but once again they are willing to sell Papadopoulos and Liverpool believe the Greece international would jump at the chance to make the switch to Anfield.
Fedt fedt, Brendan Rodgers har fuldstændigt styr på tingene

Glæder mig som en gal til vinduet åbner og glæder mig ENDNU mere til sæsonstart....det blir en lang sommer

Jeg vælger at tro på at det rent faktisk er Micah Richards vi er ude efter og at snakke om Kolo Toure bare er et røgslør.
Jeg har svært ved at se Kolo Toure som en real forstærkning.

-
- Geografisk sted: nordborg
- Alder: 39
Tror du misforstår det helt.rnh skrev:Jeg vælger at tro på at det rent faktisk er Micah Richards vi er ude efter og at snakke om Kolo Toure bare er et røgslør.![]()
Han vil kun komme ind som 3 eller 4 mand. grunden til vi måske er interesseret i ham er hans alder.
han har masser af erfaring, og er en ledertype både på og uden for banen.
Carragher er den de unge har lænet sig op af, og nu har vi brug for en ny mand der kan overtage den rolle.
her passer Toure godt ind
Det er ikke fordi at jeg har misforstået det, der er muligvis så meget andet jeg har misforstået.pommelfeen skrev:Tror du misforstår det helt.rnh skrev:Jeg vælger at tro på at det rent faktisk er Micah Richards vi er ude efter og at snakke om Kolo Toure bare er et røgslør.![]()
Han vil kun komme ind som 3 eller 4 mand. grunden til vi måske er interesseret i ham er hans alder.
han har masser af erfaring, og er en ledertype både på og uden for banen.
Carragher er den de unge har lænet sig op af, og nu har vi brug for en ny mand der kan overtage den rolle.
her passer Toure godt ind
Jeg er bare ikke enig i at Toure ville kunne komme ind i en ny klub på et nyt hold i en ny by som 3-4 valg og agere støtte og support over for de unge i en alder af 32 år.
Det vill undre mig meget hvis hans ambitions niveau ikke ville være højere,
men det er jo kun gisninger fra min side såvel som fra jer der mener andet.
Haha. Folk der siger nej tak til Kolo Toure på en fri transfer har da fået en hjerneblødning.
Han er en rutineret forsvarsspiller massere af PL erfaring. Hvis man kan få ham i god form vil han være en god spiller at have i truppen. Ingen siger jo han skal være fast mand.
Han er en rutineret forsvarsspiller massere af PL erfaring. Hvis man kan få ham i god form vil han være en god spiller at have i truppen. Ingen siger jo han skal være fast mand.
Mr Suarez Is Not A Racist!
Hvis man læser artiklerne, så nævnes det at Kolo Toure gerne vil blive i området (Manchester er ret tæt på Liverpool, hvis man er geografisk forvirret). Dette er fordi hans familie er faldet godt til.
Selvfølgelig kan han hjælpe de yngre spillere. Han har spillet i toppen af Premier League siden 2002.
Selvfølgelig kan han hjælpe de yngre spillere. Han har spillet i toppen af Premier League siden 2002.
Jeg har ikke selv fulgt S04 i år, som du rigtig nok antyder jeg skriver, men det er der heldigvis andre der har, .Alonso skrev:Hvad er din kilde? Når du skriver "skulle" betyder det at det ikke er din observation, så hvor kommer det fra?OBI-WAN skrev:Han skulle være meget stærk med hovedet.Bojangles skrev:Er der nogen der ved, om Kyriakos Papadopoulos er stærk med hovedet? - Det jeg lige har set, virker han til at være god til at læse spillet, og sætte de rigtige tacklinger ind, samtidigt med at han går benhårdt til den - men det eneste jeg lige har set ham med hovedet, er rent offensivt, hvor han får den smidt i mål med hovedet. Men det har ikke været noget, hvor han har fløjet højt, men derimod igen, at han læser spillet rigtigt og er på det rigtige sted på det rigtige tidspunkt.
Så er Papadopoulos stærk med hovedet?
http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... os-3902111 skriver han er dominerende i luften, jeg er ked af der ikke lige er kommet en oversættelse..
http://sandalsforgoalposts.com/2012/04/ ... adopoulos/ her får han 9/10 i luftdueller..
http://soccerwithoutlimits.com/manchest ... los/24613/
"It’s quite surprising that the Greece international stands at only 6’0″, as he commands the air and can use his power to dominate opposing attackers"
http://www.youtube.com/watch?v=F1nr_nDOoFI her vinder ham samtlige luftdueller i kampen mod Hamburg.
Han kan også i den anden ende, hvor det bliver til mål med hovedet en gang imellem.
Jeg troeder, du var en af dem der havde fingeren på pulsen, når det kom til transfer-emner.....
Det er alle vegne kan man vel sige, så det er sjovt du ikke selv har spottet det.
Jeg har netop bragt citatet fra den ene artikel. Jeg har aldrig påstået at jeg har fingeren på pulsen nogle steder, men det er heller ikke interessant. Det interessante er hvor vi får vores informationer fra, da det kan hjælpe folk med at vurdere hvor troværdige de er.
Nu var det Bojangles der spurgte. Jeg tror han og ligesindede er glade for at få nogle kilder på, så det var udelukkende for at forbedre kvaliteten af debatten at jeg spurgte ind til dit udsagn.
Nu var det Bojangles der spurgte. Jeg tror han og ligesindede er glade for at få nogle kilder på, så det var udelukkende for at forbedre kvaliteten af debatten at jeg spurgte ind til dit udsagn.
Fair nok. Jeg kan godt se jeg ikke har etos nok til bare at slynge det ud.Alonso skrev:Jeg har netop bragt citatet fra den ene artikel. Jeg har aldrig påstået at jeg har fingeren på pulsen nogle steder, men det er heller ikke interessant. Det interessante er hvor vi får vores informationer fra, da det kan hjælpe folk med at vurdere hvor troværdige de er.
Fremover vil der følge links med

Aarde, ja det er mange forsvarsspillere. For mange umiddelbart imø., men mon ikke der er en mening med galskaben?
Umiddelbart tænker jeg, at det giver mulighed for at udleje en eller to spillere. Wisdom er det oplagte valg. Kelly kæmper mest af alt med skader, hvorfor en udlejning ikke vil give så meget mening, og Coates er formentlig fortid. Det kunne også være, at Ilori ikke skifter lige med det samme til LFC, men i stedet tilbringer endnu en sæson i Sporting, hvor han vist er blevet fast mand.
Derudover kan det være, at Papadopoulos ses som en oplagt reservespiller for Lucas, og at konkurrencen om den defensive midt på den måde skærpes i forhold til Allen, som imø. slet ikke er god nok i nærkampene. Jeg mener også at have læst, at Allen kun har vundet 66% af sine tacklinger denne sæson imod Lucas' 73%, hvilket ikke engang er specielt meget for en defensiv spiller. På den måde undgår Rodgers også, at en reserve for Lucas kun får spilletid, hvis ikke Lucas spiller. Jeg har tidligere argumenteret for Alonso som en god type at få tilknyttet, men bagsiden af et sådan køb ville være, at Allen og måske også Henderson ville få svært ved at komme på holdet. Det er en måde at tolke interessen i Papadopoulos på - udover at defensiven selvfølgelig skal forstærkes.
Om Skrtel sælges, er jeg mere i tvivl om. Jeg tror ikke, at Rodgers aktivt søger det, som han har gjort og vil gøre med Carroll, og jeg så gerne en skarp konkurrence om de centrale pladser i forsvaret. Selvfølgelig vil Skrtel være bagud på point, da Rodgers ikke har den store tillid til ham, og jeg tror ikke, han har en rolle i klubben på lang sigt, men han kan bruges til at presse de unge spillere i en sæson, og jeg går ud fra, at det er ham, de unge spillere skal slå af/holde ude for at få spilletid. Touré ser jeg mere som en reserve til Agger.
De mange centrale forsvarsspillere kan også give mulighed for flere eksperimenter med 3-5-2.
Umiddelbart tænker jeg, at det giver mulighed for at udleje en eller to spillere. Wisdom er det oplagte valg. Kelly kæmper mest af alt med skader, hvorfor en udlejning ikke vil give så meget mening, og Coates er formentlig fortid. Det kunne også være, at Ilori ikke skifter lige med det samme til LFC, men i stedet tilbringer endnu en sæson i Sporting, hvor han vist er blevet fast mand.
Derudover kan det være, at Papadopoulos ses som en oplagt reservespiller for Lucas, og at konkurrencen om den defensive midt på den måde skærpes i forhold til Allen, som imø. slet ikke er god nok i nærkampene. Jeg mener også at have læst, at Allen kun har vundet 66% af sine tacklinger denne sæson imod Lucas' 73%, hvilket ikke engang er specielt meget for en defensiv spiller. På den måde undgår Rodgers også, at en reserve for Lucas kun får spilletid, hvis ikke Lucas spiller. Jeg har tidligere argumenteret for Alonso som en god type at få tilknyttet, men bagsiden af et sådan køb ville være, at Allen og måske også Henderson ville få svært ved at komme på holdet. Det er en måde at tolke interessen i Papadopoulos på - udover at defensiven selvfølgelig skal forstærkes.
Om Skrtel sælges, er jeg mere i tvivl om. Jeg tror ikke, at Rodgers aktivt søger det, som han har gjort og vil gøre med Carroll, og jeg så gerne en skarp konkurrence om de centrale pladser i forsvaret. Selvfølgelig vil Skrtel være bagud på point, da Rodgers ikke har den store tillid til ham, og jeg tror ikke, han har en rolle i klubben på lang sigt, men han kan bruges til at presse de unge spillere i en sæson, og jeg går ud fra, at det er ham, de unge spillere skal slå af/holde ude for at få spilletid. Touré ser jeg mere som en reserve til Agger.
De mange centrale forsvarsspillere kan også give mulighed for flere eksperimenter med 3-5-2.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."
Grækenland har krise, med hjælpepakker og bankkriser.
Kan vi evt. få lidt rabat på ham
Nu er jeg sgu blevet tændt på lidt græsk blod i truppen.
Kan vi evt. få lidt rabat på ham

Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
Nu køber vi ham jo ikke af Grækenland men af Schalke så tvivler på det har noget som helst at sigeKelly skrev:Grækenland har krise, med hjælpepakker og bankkriser.
Kan vi evt. få lidt rabat på ham![]()
edit. Plasker jeg?
Senest rettet af jensemand tirsdag, 21. maj, 2013 17:02, rettet i alt 1 gang.
Det er ingen kunst at holde med en fodboldklub, men en lykke at finde en fodboldklub der er værd at holde med.
Af hjertet takOBI-WAN skrev:Fair nok. Jeg kan godt se jeg ikke har etos nok til bare at slynge det ud.Alonso skrev:Jeg har netop bragt citatet fra den ene artikel. Jeg har aldrig påstået at jeg har fingeren på pulsen nogle steder, men det er heller ikke interessant. Det interessante er hvor vi får vores informationer fra, da det kan hjælpe folk med at vurdere hvor troværdige de er.
Fremover vil der følge links med

Tyskland er vel primært giveren i den allegori (selvom de også har et medansvar for krisen i først omgang)? Jeg ved så ikke, hvordan det ville gavne Grækenland, at Schalke lod LFC købe Papadopoulos.jensemand skrev:Nu køber vi ham jo ikke af Grækenland men af Schalke så tvivler på det har noget som helst at sigeKelly skrev:Grækenland har krise, med hjælpepakker og bankkriser.
Kan vi evt. få lidt rabat på ham![]()
edit. Plasker jeg?
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."