Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
Nu når Barca har købt Neymar så er der vel en større chance for at Tello vil til os? Hvis vi altså stadig går efter ham.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.
Det er svært at sige, men der er da efterhånden nogle kantangribere til overs i Barcelona.YNWA! skrev:Nu når Barca har købt Neymar så er der vel en større chance for at Tello vil til os? Hvis vi altså stadig går efter ham.
Men er Williams nu også bedre, endda ligefrem langt bedre? Jeg mener helt klart, at Williams er et one season wonder. Kolo Touré har spillet en vigtig rolle i Arsenal og blev købt af City for 20 mio pund (jeg siger ikke, at blot fordi City tilbyder en stor sjat penge, er det ensbetydende med, at spilleren er dette værd - der er trods alt inflation i City's summer).IanRush skrev:Nu er vi jo ikke kendte for at "spare", og når Williams er langt bedre, kan jeg ikke se, hvorfor et Kolo køb er bedre. Og hvad skal vi med hans erfaring, hvis han er 3. eller 4. valg?mrwhiskey skrev:Arh.. Skulle vi nu ikke lige. Med Carra's tilbagetrækning kommer der til at være en massiv mangel på defensiv erfaring, og dette har Touré. Ydermere er han tilmed gratis. Det er en langt bedre handel IMO end at hente f.eks. Williams til 12 mio pund..IanRush skrev:Næ. Og det lugter lidt af mangel på ambitioner, når man henter Citys måske 24. bedste spiller.AJ skrev:Troede sgu bare, at det var et rygte. Han kommer næppe til at overraske mig negativt.
Spørgsmålet er så: skal han og Skrtl kæmpe om pladsen ved siden af Agger?
Jeg kan heller ikke se det med at spare, hvorfor er det negativt at spare penge? Det er en regnskabsmæssig dårlig handel at købe en spiller for 12 mio pund, som ikke er noget at råbe hurra for, frem for at få en spiller, som i dine øjne, tilsyndeladende heller ikke er noget at råbe hurra for. Desuden tror jeg simpelthen ikke man kan undervurdere det at have erfaring. Det er jo ikke bare et FM spil. Kom hellere end gerne med nye argumenter

http://www.fifa.com/worldfootball/clubf ... 85711.html
Dortmunds Felipe Santana til Schalke.. Papa til Liverpool?
Dortmunds Felipe Santana til Schalke.. Papa til Liverpool?

“Aim for the sky and you'll reach the ceiling. Aim for the ceiling and you'll stay on the floor.” - Bill Shankly
-
Har aldrig hørt om Lyons Grenier, men det lyder lidt som den velkendte, hypede 'flavour of the month'-spiller........med vores begrænsede budget in mente ser jeg hellere, at vi systematisk går efter 'flavour of last month'-spillere. Younes Belhanda er røget lidt ud af spotlightet (i takt med sin klub, Montpellier) i forhold til sidste sæson, men dengang var han outstanding, og mon ikke han relativt problemfrit kan genfinde det topniveau igen - og sikkert for 5-8 mio pund mindre end hans pris i sidste sæson? (Indrømmet...Sahin passede egentlig også perfekt ind i den tankegang
)

Tonic wa'er...did you say tonic wa'er? If it's tonic wa'er you want, it's tonic wa'er you get!
Belhanda er et godt og spændende bud, hans pris må være faldet lidt fra sidste sæson.Larry Dillman skrev:Har aldrig hørt om Lyons Grenier, men det lyder lidt som den velkendte, hypede 'flavour of the month'-spiller........med vores begrænsede budget in mente ser jeg hellere, at vi systematisk går efter 'flavour of last month'-spillere. Younes Belhanda er røget lidt ud af spotlightet (i takt med sin klub, Montpellier) i forhold til sidste sæson, men dengang var han outstanding, og mon ikke han relativt problemfrit kan genfinde det topniveau igen - og sikkert for 5-8 mio pund mindre end hans pris i sidste sæson? (Indrømmet...Sahin passede egentlig også perfekt ind i den tankegang)

Arsenal og Liverpool skal være interessert i Fenerbahce-spissen Moussa Sow, ifølge spillerens agent Shervin Nikoui. Shervin ankom Tyrkia og var i møte med Fenerbahces administrerende manager Hasan Cetinkaya. Spillerens agent skal ha informert Centinkaya at Arsene Wenger har kommet med en henvendelse på Sow, mens Liverpool har vurdert en overgang for senegaleseren dersom Luis Suarez går. Fenerbahce ønsker å beholde Sow, men må lytte til bud som utløser en utkjøpsklausul på 17 millioner euro.
- Jeg ønsker å spille i England en dag. Liverpool er en drømmeklubb. Alle vilel ha vært glad for det, å score foran The Kop kan være høydepunktet i karrieren, uttaler Sow.
Turkish-football.com/IBTimes.co.uk
Ja aner ikke hvad denne spiller kan. Kender i noget til ham ?.
Til de penge ville jeg hellere have Gomez eller Kevin-Prince Boateng
- Jeg ønsker å spille i England en dag. Liverpool er en drømmeklubb. Alle vilel ha vært glad for det, å score foran The Kop kan være høydepunktet i karrieren, uttaler Sow.
Turkish-football.com/IBTimes.co.uk
Ja aner ikke hvad denne spiller kan. Kender i noget til ham ?.
Til de penge ville jeg hellere have Gomez eller Kevin-Prince Boateng
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
Jeg så ham score dette mål live:
http://www.youtube.com/watch?v=7dX8GeWM2DA
Han minder ret meget om sine to landsmænd Papisse Cisse og Demba Ba. Det er åbenbart sådan man laver angribere i Senegal. I øvrigt ikke nogen dårlig skabelon.
http://www.youtube.com/watch?v=7dX8GeWM2DA

Han minder ret meget om sine to landsmænd Papisse Cisse og Demba Ba. Det er åbenbart sådan man laver angribere i Senegal. I øvrigt ikke nogen dårlig skabelon.
If there's one thing you can say about mankind/ there's nothing kind about man
Han i så fald en rimelig kraftig flavour:Larry Dillman skrev:Har aldrig hørt om Lyons Grenier, men det lyder lidt som den velkendte, hypede 'flavour of the month'-spiller........med vores begrænsede budget in mente ser jeg hellere, at vi systematisk går efter 'flavour of last month'-spillere. Younes Belhanda er røget lidt ud af spotlightet (i takt med sin klub, Montpellier) i forhold til sidste sæson, men dengang var han outstanding, og mon ikke han relativt problemfrit kan genfinde det topniveau igen - og sikkert for 5-8 mio pund mindre end hans pris i sidste sæson? (Indrømmet...Sahin passede egentlig også perfekt ind i den tankegang)
http://onside.dk/ligue-1/se-lyon-frispa ... a-40-meter
Han kan dælme sparke til en bold:
Skulle Suarez sælges, gud forbyde det, så ville jeg gerne se Leandro Damiao, som erstatning, ham og Sturridge ville være spændende, men lad os ikke, 7,9,13, miste Suarez!
http://www.news-liverpoolfc.com/news/lf ... -done-deal
Balague, skulle have skrevet at Aspas er så godt som sikkert, nogen der kan bekræfte han har skrevet følgende på twitter?
EDIT: det er sandt, han skriver den snart vil blive bekræfte... Er han meget troværdig, syntes han plejer at være skarp...?
Balague, skulle have skrevet at Aspas er så godt som sikkert, nogen der kan bekræfte han har skrevet følgende på twitter?
EDIT: det er sandt, han skriver den snart vil blive bekræfte... Er han meget troværdig, syntes han plejer at være skarp...?
Det har han.
Kilden, så vidt jeg kan forstå, er den valencianske gren af Cadena SER Sport.
Han skulle koste £7,7 mio. og tjene £26.000 i ugen - hvis det altså passer.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."
Yderligere medie der skriver samme historie;LFC_20 skrev:http://www.news-liverpoolfc.com/news/lf ... -done-deal
"Liverpool are favourites to sign 25 year old forward, Iago Aspas from Spanish club Celta Vigo.
According to Cadena SER Valencia, Iago Aspas will sign to Liverpool FC for €9M and €1,6M per year."
“Aim for the sky and you'll reach the ceiling. Aim for the ceiling and you'll stay on the floor.” - Bill Shankly
Dejligt, hvis det er sandt, en fin spiller, med massere af upset, til en billig løn af en fodboldspiller...Fribytter skrev:Det har han.
Han er vel en erstatning for Assaidi/Downing...?
Kom så med Papa!
Papa, Kolo & Aspas inden vinduet officielt starter, ville være optur, jo hurtigere de kan træde til i klubben jo bedre, for at lære konceptet etc.
Nej, slet ikke. Han ryger om bag Suarez og Sturrigde i køen om de forreste pladser. Der må han så kæmpe for en plads sammen med Borini, og på den måde skabe både dybde i truppen og konkurrence om pladserne. Jeg tror på en seriøs indsats i cup'sne næste år, da vi ikke spiller ude i Europa, og der kunne jeg godt forestille mig, han var tiltænkt en rolle.LFC_20 skrev:Dejligt, hvis det er sandt, en fin spiller, med massere af upset, til en billig løn af en fodboldspiller...Fribytter skrev:Det har han.
Han er vel en erstatning for Assaidi/Downing...?
Kom så med Papa!
Papa, Kolo & Aspas inden vinduet officielt starter, ville være optur, jo hurtigere de kan træde til i klubben jo bedre, for at lære konceptet etc.
Han er et "uprøvet" blad i den forstand, at han kun har spillet 1 sæson i La Liga (før det flere sæsoner i Segunda), og vil derfor helt sikkert ikke være tiltænkt en plads i start 11eren.
Downings erstatning, jeg tror den kommer, bliver en klassespiller eller en spiller med meget stort potentiale.
Senest rettet af OBI-WAN onsdag, 29. maj, 2013 19:16, rettet i alt 2 gange.