Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby
Alder: 31

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AndreasN » mandag, 17. jun, 2013 14:33

http://www1.skysports.com/football/news/11669/8780451/

Balazs Dzsudzsaks agent påstår, at vi er interesseret i hans klient.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
LFC_20

Indlæg af LFC_20 » mandag, 17. jun, 2013 17:42

http://www.liverpool.no/newspg.aspx?id=37351&zone=1

En masse fra echo om vores transfertargets

OBI-WAN

Indlæg af OBI-WAN » mandag, 17. jun, 2013 18:28

texy skrev:
OBI-WAN skrev:
Det er nu den pris Napoli, vil have for ham godt nok i Euro. Så det er "kun" £48-55 mio. Stadig en smule mere end Suarez. Han er også mindre kontroversiel, og har scoret flere mål. Det betyder noget. Iøvrigt har madrid udtrykt de ikke vil imødekomme den pris, læste jeg for nyligt. Så lad os nu lige se hvad han bliver solgt for, før vi brokker os. Og man kan jo ikke bare holde på en mand der inderligt vil videre, hvilken stemning ville det ikke skabe? Sådan fungere det desværre ikke.

Moratas 18 kampe altså sættes i lyset af at manden kun er 20. Så er ret imponerende at have spiller 18 kampe for madrid. Så det er et fjollet argument.
Iøvrigt så score han mål og lave assist på stribe, og han vil helt sikkert være fremragende at få til holdet! Men selvfølgelig til den rigtige pris. Vi bytter jo ikke Suarez til Madrid lige over for Morata.
Jeg synes det er noget usagligt, at dømme en mand "et sats" når du tydeligvis ikke engang ved hvem ham er.
Hmm, ifølge Wiki har Cavani scoret 153 mål i 285 kampe, hvilket giver et scoringsgennemsnit på 0,54 pr. kamp. Og ifølge samme kilde har Suarez scoret 190 mål i 327 kampe, hvilket giver et scoringsgennemsnit på 0,58 pr. kamp. Og i de tal er målene på landsholdet ikke indregnet, hvor Suarez har gjort det markant bedre end Cavani. Så jeg forstår ikke, at du påstår, at Cavani har scoret mere?

Ja, det er imponerende, at Morata har fået 18 kampe på førsteholdet. Men de fleste har været som indskifter. Og som et andet spansk eksempel, så havde Dos Santos fået hele 37 kampe for Barca med ret stor succes, inden han kom til Spurs og floppede i en alder af 19 år. Så selvom du kalder argumentet for fjollet, så er pointen ganske valid. Jeg synes at det er komplet usagligt, at indikere at en 20-årig spiller skulle kunne være en "sure thing" blot fordi han har fået nogle indhop på et storhold.
Suarez har på klubplan scoret 30 og Cavani 36 den seneste sæson. Det var det der var jeg ville frem til.. My bad.
Jeg kalder ham på ingen måde en "sure thing" fordi han har spillet 18 kampe. Jeg siger han sikkert vil være fremragende på baggrund af at jeg har set ham spille. Nu lægger du bare ord i munden på mig. Igen afhænger det hele af, hvilken pris vi får ham til. Alle kan købes for dyrt.

Det var dig der brugte det argument med de 18 kampe. Du skrev ..."en mand med kun 18 optrædener på førsteholdet" og så noget med at det ville gøre ham til et "sats". Det argument virker måske kun, når man bruger det negativt? Jeg prøvede sådan set bare at sætte det i perspektiv. Hvor mange kampe havde Coutinho spillet for Inter sidste sæson, inden han kom til os? Kan du se hvad der ved at ske med dit argument? Det er simpelthen så usagligt.

Alle spillere er et sats. Du skriver han er et sats på baggrund af 18 kampe på førsteholdet. Virkelig????.

Og nej, din pointe er på ingen måde valid. Du dømmer ham "ikke egnet" fordi han i en alder af 20 kun har spillet/kommet ind i 18 kampe. Du har ikke set ham spille, og garanteret ikke engang sat dig ind hvem han er, eller hvad hans kvaliteter er. Det gør at hele din kritik ikke er valid, hvis vi endelig skal hænge os i det.

Og skal jeg tolke det sidste du siger som: Dos Santos er en ung spanier der er blevet skiftet ind mange gange og floppede da han røg videre. Så nu gælder det alle spanske talenter? Hvor vil du hen med det? ;)

Brugeravatar
Badooo

Indlæg af Badooo » mandag, 17. jun, 2013 18:56

AndreasN skrev:http://www1.skysports.com/football/news/11669/8780451/

Det sagde han også i januar. Jeg tror ikke på det. Dzsudzsak (hold nu kæft nogle navne, hvis Mkh også kommer...) er havnet i en klub, der ikke snakkes sindssygt meget om i Europa, og som opmærksomheden ikke er stor omkring. Det kan vel tænkes, at det er agentens forsøg på at kaste sin klient ind i transfer-rygterne, så de kan få noget opmærsomhed.
Badooo siger, hvad han mener!

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » mandag, 17. jun, 2013 19:00

Badooo skrev:
AndreasN skrev:http://www1.skysports.com/football/news/11669/8780451/

Det sagde han også i januar. Jeg tror ikke på det. Dzsudzsak (hold nu kæft nogle navne, hvis Mkh også kommer...) er havnet i en klub, der ikke snakkes sindssygt meget om i Europa, og som opmærksomheden ikke er stor omkring. Det kan vel tænkes, at det er agentens forsøg på at kaste sin klient ind i transfer-rygterne, så de kan få noget opmærsomhed.
he he ja jeg får svært ved at udtale disse navne også....

Helt enig, jeg tror klart mange agenter benytter sig at muligheden til at nævne deres klient, idet de kan se Liverpool rykker på transfermarkedet. For på denne måde at skabe opmærksomhed omkring deres klient.

Er han i øvrigt bedre end Downing ?.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » mandag, 17. jun, 2013 19:04

http://onside.dk/premier-league/marseil ... ger-jeg-ja

Ayew ser jeg som en forstærkning. Ham er der godt nok krudt i.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Bojangles
Alder: 46

Indlæg af Bojangles » mandag, 17. jun, 2013 19:05

Jeg tror at grundene til at Assaidi reelt ikke har fået en chance, er først og fremmest at Sterling startede ud med at være Liverpools bedste spiller - eller i hvert fald tæt på. Derudover har han når han har spillet, til trods for at han egentlig har spillet godt, ikke spillet godt i forhold til det spil som Rodgers vil spille. Assaidi har været god til at udfordre sin modstander, og kommer til baglinjen, men har har været virkelig dårlig til at modtage bolden og sende den videre med det sammen -dvs. A få det flydende spil til at køre - og når så Downing og Henderson pludselig begyndte at spille rigtig godt, og ikke mindst Enrique viste sig som en fantastisk wingspiller +tilkomsten af Coutinho og Sturridge i vinters, så har der reelt ikke været plads til de store muligheder for ham.

Jeg syntes som sådan ikke at han har været et fejlkøb, og der kunne havde været mange ting der var gået anderledes, som havde givet ham langt flere chancer. Og jeg tror ikke at Rodgers ikke bryder sig om ham som type eller noget - han har bare haft bedre alternativer, og med dette vindue + mere erfarne unge spillere, vil han blive skubbet længere ned i hierarkiet og derfor giver det ikke mening for ham at blive eller os at beholde ham, selvom han bestemt er en dygtig fodboldspiller - i mine øjne i hvert fald.

Lynge

Indlæg af Lynge » mandag, 17. jun, 2013 22:06

Det her er ved at udvikle sig til et fuldstændig vanvittigt transfervindue.

Vi er (sandsynligvis) igang med et køb af Mkhitaryan, til + £20 mil.
Derudover er vi øjensynligt også i gang med at finde en erstatning for Skrtel, som også er i £20 mil. klassen
Hvis Suarez smutter skal vi vel også ud at hente en erstatning der. Vi finder ikke en der er er lige så god som Suarez, men det bliver da sikkert en signing på + £25 mil.

Det er tre gigantiske signings til hver kæde, og jeg har aldrig oplevet et Liverpool vindue som dette er ved at forme sig til.

Derudover har vi de "mindre" signings som indtil videre, og i følge rygterne, er Aspas, Alberto og Ilori som vel tilsammen koster £15 mil.

For slet ikke at snakke om de spillere der skal ud for at give plads til alle de nye!

Jeg ved ikke hvad jeg vil med det her indlæg.. Men jeg kan godt forstå at Rodgers og Ayre er tidligt ude, for hold da op nogle rokkeringer der, uanset hvad, kommer.

texy
Geografisk sted: København
Alder: 49

Indlæg af texy » mandag, 17. jun, 2013 22:53

OBI-WAN skrev:
texy skrev:
OBI-WAN skrev:
Det er nu den pris Napoli, vil have for ham godt nok i Euro. Så det er "kun" £48-55 mio. Stadig en smule mere end Suarez. Han er også mindre kontroversiel, og har scoret flere mål. Det betyder noget. Iøvrigt har madrid udtrykt de ikke vil imødekomme den pris, læste jeg for nyligt. Så lad os nu lige se hvad han bliver solgt for, før vi brokker os. Og man kan jo ikke bare holde på en mand der inderligt vil videre, hvilken stemning ville det ikke skabe? Sådan fungere det desværre ikke.

Moratas 18 kampe altså sættes i lyset af at manden kun er 20. Så er ret imponerende at have spiller 18 kampe for madrid. Så det er et fjollet argument.
Iøvrigt så score han mål og lave assist på stribe, og han vil helt sikkert være fremragende at få til holdet! Men selvfølgelig til den rigtige pris. Vi bytter jo ikke Suarez til Madrid lige over for Morata.
Jeg synes det er noget usagligt, at dømme en mand "et sats" når du tydeligvis ikke engang ved hvem ham er.
Hmm, ifølge Wiki har Cavani scoret 153 mål i 285 kampe, hvilket giver et scoringsgennemsnit på 0,54 pr. kamp. Og ifølge samme kilde har Suarez scoret 190 mål i 327 kampe, hvilket giver et scoringsgennemsnit på 0,58 pr. kamp. Og i de tal er målene på landsholdet ikke indregnet, hvor Suarez har gjort det markant bedre end Cavani. Så jeg forstår ikke, at du påstår, at Cavani har scoret mere?

Ja, det er imponerende, at Morata har fået 18 kampe på førsteholdet. Men de fleste har været som indskifter. Og som et andet spansk eksempel, så havde Dos Santos fået hele 37 kampe for Barca med ret stor succes, inden han kom til Spurs og floppede i en alder af 19 år. Så selvom du kalder argumentet for fjollet, så er pointen ganske valid. Jeg synes at det er komplet usagligt, at indikere at en 20-årig spiller skulle kunne være en "sure thing" blot fordi han har fået nogle indhop på et storhold.
Suarez har på klubplan scoret 30 og Cavani 36 den seneste sæson. Det var det der var jeg ville frem til.. My bad.
Jeg kalder ham på ingen måde en "sure thing" fordi han har spillet 18 kampe. Jeg siger han sikkert vil være fremragende på baggrund af at jeg har set ham spille. Nu lægger du bare ord i munden på mig. Igen afhænger det hele af, hvilken pris vi får ham til. Alle kan købes for dyrt.

Det var dig der brugte det argument med de 18 kampe. Du skrev ..."en mand med kun 18 optrædener på førsteholdet" og så noget med at det ville gøre ham til et "sats". Det argument virker måske kun, når man bruger det negativt? Jeg prøvede sådan set bare at sætte det i perspektiv. Hvor mange kampe havde Coutinho spillet for Inter sidste sæson, inden han kom til os? Kan du se hvad der ved at ske med dit argument? Det er simpelthen så usagligt.

Alle spillere er et sats. Du skriver han er et sats på baggrund af 18 kampe på førsteholdet. Virkelig????.

Og nej, din pointe er på ingen måde valid. Du dømmer ham "ikke egnet" fordi han i en alder af 20 kun har spillet/kommet ind i 18 kampe. Du har ikke set ham spille, og garanteret ikke engang sat dig ind hvem han er, eller hvad hans kvaliteter er. Det gør at hele din kritik ikke er valid, hvis vi endelig skal hænge os i det.

Og skal jeg tolke det sidste du siger som: Dos Santos er en ung spanier der er blevet skiftet ind mange gange og floppede da han røg videre. Så nu gælder det alle spanske talenter? Hvor vil du hen med det? ;)
Din måde at debattere på virker meget umoden på mig. Først gør du dig ikke engang den ulejlighed at fact-checke dine egne påstande. Derefter griber du halve sætninger og konkluderer på dem, mens du ignorerer sammenhænge. Og så bliver man på den baggrund kaldt usaglig gang på gang.

Du må konkludere lige nøjagtigt hvad du har lyst til i forhold til mit Dos Santos eksempel. Det har du jo sådan set allerede gjort på din egen ekstreme måde, på samme måde som du på mærkværdigvis har konkluderet, at jeg dømmer Morata ude, fordi jeg ikke mener, at man kan prisfstsætte ham særligt højt.
Kloppite

OBI-WAN

Indlæg af OBI-WAN » mandag, 17. jun, 2013 23:59

texy skrev:
OBI-WAN skrev:
texy skrev:
OBI-WAN skrev:

Din måde at debattere på virker meget umoden på mig. Først gør du dig ikke engang den ulejlighed at fact-checke dine egne påstande. Derefter griber du halve sætninger og konkluderer på dem, mens du ignorerer sammenhænge. Og så bliver man på den baggrund kaldt usaglig gang på gang.

Du må konkludere lige nøjagtigt hvad du har lyst til i forhold til mit Dos Santos eksempel. Det har du jo sådan set allerede gjort på din egen ekstreme måde, på samme måde som du på mærkværdigvis har konkluderet, at jeg dømmer Morata ude, fordi jeg ikke mener, at man kan prisfstsætte ham særligt højt.
Jeg ved godt det sidste er sat på spidsen. Det er en del af min pointe.
Men godt ord igen. Vi kan ikke være enige om alt. Vi må jo se tiden an.

Brugeravatar
Mads T.
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 40

Indlæg af Mads T. » tirsdag, 18. jun, 2013 23:14

Hvis Suarez sælges, tror jeg Soldado kunne være et emne. Han har før utrykt ønske om at komme til England, og han er måske lige akkurat under radaren for de store klubber, som går efter Higuain, Cavani, Gomez, Suarez osv. Vi har før været ude efter ham, men ment at prisen var for høj. Hvis Suarez sælges, tror jeg tiden kan være kommet.

Brugeravatar
Fribytter

Indlæg af Fribytter » tirsdag, 18. jun, 2013 23:56

Jeg ser egentlig ikke behovet for at købe en decideret angriber, hvis Suarez sælges. Sturridge, Aspas og Borini er nok. Men det kommer selvfølgelig også an på, hvad Rodgers har af planer for andre positioner.

Uden et Suarez-salg ser det imø. pt. sådan ud:
Reina < Mignolet
Coates < Ilori
Skrtel < Papadopoulos
Carra < Touré
Shelvey < Alberto
Assaidi < Atsu

Og så er spørgsmålet om..
Downing < Aspas
Henderson < Mkhitaryan
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

Brugeravatar
John Barnes
Geografisk sted: København
Alder: 34

Indlæg af John Barnes » onsdag, 19. jun, 2013 00:04

Mads T. skrev:Hvis Suarez sælges, tror jeg Soldado kunne være et emne. Han har før utrykt ønske om at komme til England, og han er måske lige akkurat under radaren for de store klubber, som går efter Higuain, Cavani, Gomez, Suarez osv. Vi har før været ude efter ham, men ment at prisen var for høj. Hvis Suarez sælges, tror jeg tiden kan være kommet.
Har hørt flere steder fra, at Sevilla vist er i økonomiske problemer ligesom mange andre spanske klubber, så det er nok begrænset hvor meget de kan presse prisen op hvis de har så hårdt brug for pengene som det lyder til. Han er virkelig en god spiller som har bevist, at han kan banke kasser ind sæson efter sæson så han kunne bestemt være en mulighed hvis Suarez smutter.
Billede

Brugeravatar
YNWA!
Alder: 28

Indlæg af YNWA! » onsdag, 19. jun, 2013 02:02

Fribytter skrev:Jeg ser egentlig ikke behovet for at købe en decideret angriber, hvis Suarez sælges. Sturridge, Aspas og Borini er nok. Men det kommer selvfølgelig også an på, hvad Rodgers har af planer for andre positioner.

Uden et Suarez-salg ser det imø. pt. sådan ud:
Reina < Mignolet
Coates < Ilori
Skrtel < Papadopoulos
Carra < Touré
Shelvey < Alberto
Assaidi < Atsu

Og så er spørgsmålet om..
Downing < Aspas
Henderson < Mkhitaryan
Den sidste håber jeg godt nok ikke, fordi Hendo spillede sig ind i mit hjerte sidste sæson!
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
Hekkem
Alder: 51

Indlæg af Hekkem » onsdag, 19. jun, 2013 11:04

skisme irriterende med alle de tråde
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Besvar