Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
sjampen
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af sjampen » onsdag, 26. jun, 2013 10:39

texy skrev:
Xenne skrev:
Kelly skrev:http://www.liverpool.no/newspg.aspx?id=37454&zone=1

Hvis det lykkedes at hente ham, så taber jeg skuffen. Han er et rigtig stort talent.
Han har tidligere haft en frikøbsklausul på 90mio kr.
Ved ikke om han har fået fornyet sin kontrakt, men bestemt en spændende spiller.
Det er jo så top-talentet fra Barca's akademi, der her nævnes. Tvivler meget på, at vi får lov at hente ham. Men hvis vi gør, så må vi sgu da være kæmpefavoritter i alle ungdomsturneringerne efterhånden.
Jeg læste nogle steder at købet af Neymar var grunden til at de solgte ud af deres talenter, det var muligvis i forbindelse med om de ville udnytte deres klausul på Luis Alberto. Barca skifter nok ikke system lige foreløbig så med Messi og Neymar der sidder tungt på 2 pladser, og med Villa, Pedro, Alexis og Afellay, samt 2 talenter der allerede er slået igennem i Tello og Cuenca, tror jeg ikke det er så usandsynligt at der bliver solgt nogen fra. Om det bliver Deulofeu kan jeg have min tvivl om, men der er godt nok konkurrence om pladserne.
Imod moderne fodbold.

Brugeravatar
Pakken

Indlæg af Pakken » onsdag, 26. jun, 2013 10:39

texy skrev:
Xenne skrev:

Hvis det lykkedes at hente ham, så taber jeg skuffen. Han er et rigtig stort talent.
Ved ikke om han har fået fornyet sin kontrakt, men bestemt en spændende spiller.
Det er jo så top-talentet fra Barca's akademi, der her nævnes. Tvivler meget på, at vi får lov at hente ham. Men hvis vi gør, så må vi sgu da være kæmpefavoritter i alle ungdomsturneringerne efterhånden.
Ifølge Daily Mail drejer det sig kun om at få ham ind på lån.
http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... -loan.html

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » onsdag, 26. jun, 2013 10:54

Pakken skrev:
texy skrev:
Xenne skrev:

Ok, det kunne være godt at få indskrevet en forkøbsret i denne aftale, og så i øvrigt sørge for at drengen får det godt.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

texy
Geografisk sted: København
Alder: 49

Indlæg af texy » onsdag, 26. jun, 2013 11:07

Kelly skrev:
Pakken skrev:
texy skrev:
Xenne skrev:

Ok, det kunne være godt at få indskrevet en forkøbsret i denne aftale, og så i øvrigt sørge for at drengen får det godt.
Jeg synes ikke, at vi skal udvikle spillere for andre. En låneaftale for en ung spiller har overhovedet ingen interesse for mig. Låneaftaler skal kun bruges til midlertidige nødløsninger.
Kloppite

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » onsdag, 26. jun, 2013 11:09

Jeg har set ham både i træning og kamp live og han er så gudbenådet talentfuld. Vildt rygte
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » onsdag, 26. jun, 2013 11:12

Jesper skrev:Jeg har set ham både i træning og kamp live og han er så gudbenådet talentfuld. Vildt rygte
Netop jeg har også set ham. Fantastisk spiller. Ufatteligt hvis Liverpool kan hente ham.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Surf
Geografisk sted: København

Indlæg af Surf » onsdag, 26. jun, 2013 11:13

Jeg er enig med texy. Jeg kan ikke se, hvad vi skal med en lånt spiller fra Barca. Vi har allerede forsøgt os med Sahin, dvs. at udvikle de store spanske klubbers marginalspillere. Det kan jeg ikke se, hvorfor vi har interesse i, med mindre det skulle forbedre holdet markant for en sæson, så vores chance for top 4 stiger betydeligt. Det tror jeg bare på i dette tilfælde.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Brugeravatar
Jensen
Geografisk sted: Frankrig
Alder: 38

Indlæg af Jensen » onsdag, 26. jun, 2013 11:17

texy skrev:
Xenne skrev:

Jamen hvis vi partout skal hente en masse talenter, så kan vi vel lige så godt gå på rov i Barcelona :)

Go Rodgers! :headbang:

EDIT: Det skal selvfølgeligt være på en permanent aftale, og ikke på lån.

Så kan vi (som de fleste andre herinde, osse har skrevet) lige så godt droppe ham og fortsætte med udviklingen af Suso, Sterling osv.
Senest rettet af Jensen onsdag, 26. jun, 2013 11:38, rettet i alt 1 gang.

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 26. jun, 2013 11:27

Et talent på lån fra Barca! Hvorfor! Vi har vores egne talenter i Sterling, Ibe og Suso m.fl. Hvorfor skal vi risikerer at sætte dem tilbage i deres udvikling, samtidig med at vi sætter turbo på udviklingen af et talent vi ikke ejer. Det forstår jeg ikke.

OBI-WAN

Indlæg af OBI-WAN » onsdag, 26. jun, 2013 11:54

Selvfølgelig vil der være indskrevet en købsklausul i en eventuelt låneaftale. Det er der stort set altid.
Lånet ville jo ikke give mening ellers. Så indtil jeg ser bevis på det modsatte, er det min overbevisning. :D

Brugeravatar
Badooo

Indlæg af Badooo » torsdag, 27. jun, 2013 13:50

Isco til RM. En offensiv midt med Ronaldo, Modric, Di Maria, Özil, Isco og Kaka til 3 pladser? Auch! Hvis de (gud forbyde det, da pga. penge-aspektet..) krydrer det med Bale samt Cavani eller Suarez up front istedet for Benzema... Føj for s*tan en offensiv :!:

I relation til det... Kunne Di Maria være en mulighed? Pænt med assists (12), pænt med mål (7), god fysik... Jeg har hørt (uden kilde, den her er fra mig af) rygter om Di Maria til Galatasaray. Dem bør vi vel kunne konkurrere imod.
Badooo siger, hvad han mener!

Brugeravatar
Jensen
Geografisk sted: Frankrig
Alder: 38

Indlæg af Jensen » torsdag, 27. jun, 2013 13:52

Badooo skrev:Isco til RM. En offensiv midt med Ronaldo, Modric, Di Maria, Özil, Isco og Kaka til 3 pladser? Auch! Hvis de (gud forbyde det, da pga. penge-aspektet..) krydrer det med Bale samt Cavani eller Suarez up front istedet for Benzema... Føj for s*tan en offensiv :!:

I relation til det... Kunne Di Maria være en mulighed? Pænt med assists (12), pænt med mål (7), god fysik... Jeg har hørt (uden kilde, den her er fra mig af) rygter om Di Maria til Galatasaray. Dem bør vi vel kunne konkurrere imod.

Ikke hvis de spiller i CL (Wesley Sneijder :evil: )

Brugeravatar
Badooo

Indlæg af Badooo » torsdag, 27. jun, 2013 13:55

Jensen skrev:
Badooo skrev:Isco til RM. En offensiv midt med Ronaldo, Modric, Di Maria, Özil, Isco og Kaka til 3 pladser? Auch! Hvis de (gud forbyde det, da pga. penge-aspektet..) krydrer det med Bale samt Cavani eller Suarez up front istedet for Benzema... Føj for s*tan en offensiv :!:

Ikke hvis de spiller i CL (Wesley Sneijder :evil: )
Var det ikke lige så meget det økonomiske aspekt? At vi ikke ville rende rundt med en kæmpehyre til en mand, som ikke havde spillet fast længe?
Badooo siger, hvad han mener!

Aarde
Geografisk sted: København Ø

Indlæg af Aarde » torsdag, 27. jun, 2013 14:30

Badooo skrev:En offensiv midt med Ronaldo, Modric, Di Maria, Özil, Isco og Kaka til 3 pladser?
Det bliver virkelig interessant at se, hvad der kommer til at ske med Kaka i den kommende sæson. Inden han forlod Milan og Ancelotti var han utvivlsomt blandt verdens absolut bedste spillere, men siden har han som bekendt været en skygge af sig selv. Jeg glæder mig til at se, om Ancelotti stadig nærer ligeså stor tro på ham, som han gjorde, da de var sammen i Milan, og om han kan få ham tilbage på det niveau, han viste i Italien.

AJ
Geografisk sted: København SV

Indlæg af AJ » torsdag, 27. jun, 2013 14:57

Jeg tror snarere, at Ancelotti vil forsøge at sende ham tilbage til netop Italien. Kaka må stå efter både Ozil og Isco i køen til spilletid.

Besvar