Og ja, det vil de - men come on, de kommer ikke til Liverpool. Lad os nu sætte os ind i hvem der er realistiske - hvilke PL klubber under os har spillere, der kunne være interesseret i et step up? Og hvilke spillere fra PL klubber over os er til overs, som vi måske burde se på?
Jeg nævner nogle navne og forslag med ønsket om vi forholder os positivt til dem, fordi jeg mener de er mere realistiske end de navne, som vi foreslår nu.
OPDATERET, INDSAT FORSLAG
Under os:
Forsvar:
Ashley Williams
BRs gamle forsvarsspiller - spiller på et stabilt højt niveau for Swansea - mon ikke det er tid til at komme videre? Swansea tilbyder Europæisk fodbold, og man kan ikke være i tvivl om der blæser en ny vind over Wales, men mon ikke han alligevel ser Liverpool som et step up? Som en ny makker til en Agger, der generelt ikke viste stabilt niveau sidste år, mener jeg at Williams har den stabilitet og unge kækhed, jeg meget gerne så hos os.
Ryan Shawcross
Stabil midterforsvar, der må være klar til at tage det næste skridt. Har fået en enkelt landskamp for England. Er "målfarlig" i dødboldssituationer(har et snit på 2-3 mål pr. sæson for Stoke), men i mange situationer har han også assist til målet i dødboldssituationerne.
Midtbane:
Cabaye
Cabaye har ignenem de seneste sæsoner tryllet for Newcastle, og havde en stor andel i at Newcastle kæmpede med om 4. pladsen i 11/12 sæsonen. Han er ikke nogen målfarlig herre, men er ledertypen, der kan dominere den centrale midtbane - og kæmpe både offensivt og defensivt. Prisen er nok relativt højt +15 vil jeg tro, men deri får man også en rigtig god spiller.
Tiote
Tiote kender de fleste nok af os. Han er ikke dårlig offensiv og til pasningsspillet, men hans force er defensivt - en rigtig defensiv drivkraft, der netop kan være det led imellem forsvar og midtbane, som jeg synes vi nogengange har manglet. Han har spillet på et stabilt højt niveau igennem mange sæsoner, og udover han til tider er småusympatisk(læs hårdt), så synes jeg tiden er den rette for ham til at komme til en klub som Liverpool.
James McCarthy
Endnu en Wigan spiller, der bestemt ikke var skyld i nedrykningen. Med sit stabile midtbanespil og fantastiske overblik, fik han med rette gjort sig populær og eftertragtet i klubber som Tottenham, Chelsea og United. Jeg mener, at med ham kan vi gøre et rigtig godt engelsk scoop - bedre end Charlie Adam

Gaston Ramirez
Den iøjeblikket meget snakkende Suarez holdkammerat fra landsholdet. Næsten samtlige topklubber var efter ham sidste sommer, men southampton fandt lidt dollars på kistebunden og overraskede alt og alle med at købe ham. I efteråret skuffede han lidt - som om han ikke kunne få spillet til at køre, men i løbet af foråret blomstrede han som en anden Modric, og viste, at med tid i PL, kan man nå at lære meget, når man er en teknisk spiller.
Ben Arfa(Xenne)
Kan spille højre kanten i stedet for Downing, en rigtig dygtig dribler og kreatør.
Kan være meget nyttig imod de små hold der spiller efter krydset mod os.
Angriber
Callum McManaman
En af PLs største talenter sidste år. Wigan rykkede som sagt ned, men på trods af nedrykningen vandt de FA cuppen - takket være den kreative offensive/angriber Callum McManaman, der fortryllede mange med sine kække driblinger. Et stort aktivt for fremtiden, som jeg synes ville være et fantastisk køb.
Benteke
Benteke kender de fleste nok. Manden har en enorm god fysik og er rigtig god på benene. Han minder meget om Drogba og passer i stil enormt godt til PL. Han kan tage imod de mulige og umulige afleveringer fra vores kreative offensive spillere - tæmme den og sparke den ind.
Michu(Xenne)
Fremragende sæson, dygtig spiller på mange måder, afslutter med beggen ben og er dygtig med hovedet.
Ville kunne spille pladsen bagved Sturridge.
Jeg opdaterer listen henover aftenen, når jeg lige gider at researche videre. Spillere fra klubber over os kommer om lidt - kom gerne med forslag og for og imod. Jeg synes det er en spændende og saglig diskussion!