Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Niels K
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » onsdag, 10. jul, 2013 19:43

@StevenCarragher: Jeg synes bestemt ikke, at du skal stoppe. Om Jovetic eller andre spillere, der "lugter af lidt" fra de øverste hylder vil os eller ej, kan vi ikke udelukke på forhånd, men hvis du ridser 20 spillere op fra PL, som kunne være interessante, men som vi overhovedet ikke er linket til 1 eneste gang i dette vindue, så bliver listen af mulige emner bare uudtømmelig.

Det kan du da sagtens gøre, og Alonso dig og andre kan få en rigtig fin diskussion ud af det, jeg har bare valgt primært at interesse mig for dem, der nævnes igen og igen, da der sjældent er ild uden røg.

Coutinho kom ud af det blå, så naturligvis kan det ske. Jeg er bare mest til at kommentere på den mere seriøse del af rygtestrømmen og sætte mig ind i de mest spændende af disse spillere, hvis ikke man har det store kendskab til dem i forvejen.

AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 34

Indlæg af AJ » onsdag, 10. jul, 2013 20:49

ThunderZtorm skrev:Fem hold? De to Manchester hold og Chelsea er vel ret beset de eneste hold der har større tiltrækningskraft i England lige nu. Kan simpelthen ikke se hvorfor en spiller skulle foretrække Arsenal, Spurs eller Everton fremfor Liverpool.
CL.

Hvorfor skulle en spiller vælge Liverpool frem for Arsenal? Det kan jeg til gengæld ikke se.

khede

Indlæg af khede » onsdag, 10. jul, 2013 20:54

ThunderZtorm skrev:
StevenCarragher skrev:
khede skrev:Kan ikke se hvorfor vi ikke skulle kunne få Lamela, Pjanic eller Damaio. Det vil være et skridt op for dem i forhold til de klubber de er i. Hvis de ikke ser så kortsigtet som vores egen Louise Suarez. Så kan de se at der kan stå CL bold på programmet il næste sæson. Hvis vi får gode folk ind som nævnt her kan jeg altså ikke se at vi er dårligere end Arsenal eller Spurs. Mener jeg så en statistik for 2013 og der var det kun de Manchester klubber der var bedre end os. Det giver vel noget at bygge på :-) Men hvis Louise skrider så mangler der virkeligt noget up front :dontknow:
Fordi vores tiltrækningskraft ikke er så stor som den har været. Der er 5 hold over os, som de hellere vil til.

Nogengange rammer man rigtigt, som fx med Coutinho(forhåbentlig - lad os se når han har været i et halvt år mere), men andre gange så køber man som Borini(som vi faktisk gav næsten 12 mio pund for og Allen til 17....)
Fem hold? De to Manchester hold og Chelsea er vel ret beset de eneste hold der har større tiltrækningskraft i England lige nu. Kan simpelthen ikke se hvorfor en spiller skulle foretrække Arsenal, Spurs eller Everton fremfor Liverpool.
Det var lige netop det jeg mente :clap:

khede

Indlæg af khede » onsdag, 10. jul, 2013 20:58

AJ skrev:
ThunderZtorm skrev:Fem hold? De to Manchester hold og Chelsea er vel ret beset de eneste hold der har større tiltrækningskraft i England lige nu. Kan simpelthen ikke se hvorfor en spiller skulle foretrække Arsenal, Spurs eller Everton fremfor Liverpool.
CL.

Hvorfor skulle en spiller vælge Liverpool frem for Arsenal? Det kan jeg til gengæld ikke se.
Så du mener at CL ændrer alt, hvis det så lykkedes Everton at komme med vil de være i stand til at lokke de bedste spillere. Der vil ikke være spillere der ser en god udvikling ved os og er betaget af vores historie og stemning på stadion ?. Tja du har ret til din mening er bare meget uenig :aliboronz8:

Brugeravatar
Nicoen
Geografisk sted: Aarhus
Alder: 35

Indlæg af Nicoen » onsdag, 10. jul, 2013 21:06

Tror I virkelig at de fleste spillere foretrækker Liverpool over Spurs og Arsenal? Jeg synes det lyder helt vanvittigt, specielt i forhold til Arsenal.

OBI-WAN

Indlæg af OBI-WAN » onsdag, 10. jul, 2013 21:24

StevenCarragher skrev:
Mange af de navne du nævner, de er jo blevet nævnt i løbet af transfervinduet - og er blevet talt op her mange gange, og personligt har jeg de seneste år også været med på bølgen, hvor man blev revet fuldstændig med af de forslag der kom, og troede vi havde fået den nye verdensstjerne.

Jeg synes, at det er problematisk, at i en PL hvor vi bliver nummer 7, ikke kan finde 1 spiller imellem 15 klubber, som vi gerne vil have. Så meget bedre er vi altså ikke end resten af PL. JEg synes det er på tide at kigge indad - evaluere og købe noget håndterligt. Jeg er træt af køb, som vi håber på bliver noget - Mignolet synes jeg er et fremragende køb, men både Aspas(som vi konkurrerede med Swansea omkring) og Alberto får vi noget udefinertbart, hvor vi endnu engang håber på det store gennembrud.

Det kan godt være jeg står alene med den her, og jeg ikke forventer at vi med nuværende hold kan komme i top4 næste sæson - at jeg erkender at vi ikke kan købe fra øverste to hylder, og derfor prøver at finde fra hylde 3 der kunne være spændende. Jeg skal nok stoppe, og så hellere ride med på Jovetic og Lamela bølgen i stedet. :)
Man behøver da bare at kigge på sidste sæson for at se, at den med PL erfaring ikke rigtig holder. Benteke, Michu, Coutinho - listen fortsætter - har klaret det rimelig godt. Omvendt så er der massere eksempler på etablerede PL-stjerner der går gevaldigt ned i kadence.. her behøver vi bare kigge på Downing, Torres, Carroll. Så jeg synes ikke rigtig det argument holder.
Jeg synes faktisk omvendt, at rigtig meget taler for at kigge mod Italien og Spanien, hvor man virkelig kan få value for money grundet økonomien. Her tænker jeg nok mest Spanien.

Dalglish brugte £100 mio på at "kigge indad". Det bør vi i virkeligheden lære af.
Det er dyrere og på ingen måde en garanti for noget som helst. Iøvrigt håber man vel altid, at de talenter man køber bliver til noget, er det ikke altid sådan uanset hvor de kommer fra? :) Alberto er kun 20 og kendte Rodgers' filosofi allerede før han skrev under på kontrakten. Han har scoret 11 og lavet 17 assists i 38 kampe for Barce B. Hvor udefinérbar mener du han er. Man må vel antage der er nogen med forstand der har kigget på ham? At de så ikke lige har vendt den med dig, det er selvfølgelig ærgerligt :lol:

Jeg synes egentligt også, der er behov for lige at se vores nye spillere an, før vi kalder dem for uambitiøse. Pre-season startet om 3 dage, det kan man vel godt lige klare.
Vi har nogle ret dygtige scouts, som beviste de er dygtige til deres job i januar, så skal vi nu ikke lige...... :)
Senest rettet af OBI-WAN onsdag, 10. jul, 2013 21:34, rettet i alt 2 gange.

AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 34

Indlæg af AJ » onsdag, 10. jul, 2013 21:28

khede skrev:1. Så du mener at CL ændrer alt, hvis det så lykkedes Everton at komme med vil de være i stand til at lokke de bedste spillere.

2. Der vil ikke være spillere der ser en god udvikling ved os og er betaget af vores historie og stemning på stadion ?
1. Nej. Men Arsenal har deltaget i samtlige CL-sæsoner siden 1996. Jeg tror dermed, at spillerne betragter Arsenal som fast deltager i CL, hvilket de på ingen måde gør med os efter fire sæsoner i træk uden for top 5. Det er en afgørende forskel.

2. Måske nogle få, men ikke særligt mange. Specielt ikke angående den gode udvikling. Den tror jeg, at man skal være jubeloptimistisk Liverpool-fan for at se.

StevenCarragher

Indlæg af StevenCarragher » onsdag, 10. jul, 2013 21:53

khede skrev:
AJ skrev:
CL.

Så du mener at CL ændrer alt, hvis det så lykkedes Everton at komme med vil de være i stand til at lokke de bedste spillere. Der vil ikke være spillere der ser en god udvikling ved os og er betaget af vores historie og stemning på stadion ?. Tja du har ret til din mening er bare meget uenig :aliboronz8:
http://liverpool.theoffside.com/2013/7/ ... am-chelsea og
http://www.london24.com/sport/chelsea/m ... _1_2272863

Følgende artikler er sigende, desværre.

Brugeravatar
mig_der
Geografisk sted: 8340

Indlæg af mig_der » onsdag, 10. jul, 2013 22:10

AJ skrev:
CL.

Eller bo i London, det er i sig selv uden CL en ret god årsag for mange.
Jeg vil have Rafa tilbage og spiceboys!

Brugeravatar
LFC-Aaby
Geografisk sted: Herning
Alder: 32

Indlæg af LFC-Aaby » onsdag, 10. jul, 2013 22:44

Nogen har nævnt Muriel som erstatning for Suarez - er han virkelig så god? God nok som en erstatning? Er han ikke bare lynhurtig?

Jeg kan virkelig ikke se hvordan vi skal komme forstærket ud af det her vindue. Tror i hvert fald vi er nødt til at lave lidt om på den struktur der er i klubben. Penge kan tydeligvis tiltrække stjerner, selvom man ikke kan tilbyde ChL (Monaco + PSG og City i sin tid). Vi bliver nødt til at gøre noget drastisk, for ikke at fucke helt op og ende som et permanent midterhold.
Hellere en god trekant end en ond cirkel

Brugeravatar
Xenne
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 36

Indlæg af Xenne » onsdag, 10. jul, 2013 23:24

I får det til at lyde som om at vi ikke kæmper med om top 5, jeg har gennem hele forårs sæsonen set klart fremgang i vores spil og tror bestemt på at vi er bedre rustet til den kommende sæson end vi har været i lang tid. Folk har glemt at det var i forrige sæson Chelsea sluttede som nr. 6
Jeg kan godt se Arsenal har en fordel i de spiller CHL. og de har gjort det fast i mange år.
Men både Arsenal, Tottenham og Liverpool har jo gennem de seneste år været kendt for ruge klubber.
På det punkt står vi ens, vi ved jo alle at Bale ikke spiller i Tottenham resten af hans karrierer, det samme gælder for Suarez.
Hver klub trækker på hver sin måde jeg vil bestemt mene at vi er attraktive for kommende talenter og store spillere fra mindre klubber.
Den Italienske liga har ikke samme prestige som den Engelske og det får den aldrig, derfor tror jeg godt man kan anskaffe sig spillere fra Italien ala. Jovetic, Lamela.
Billede

khede

Indlæg af khede » onsdag, 10. jul, 2013 23:47

StevenCarragher skrev:
khede skrev:
AJ skrev:
CL.

http://liverpool.theoffside.com/2013/7/ ... am-chelsea og
http://www.london24.com/sport/chelsea/m ... _1_2272863

Følgende artikler er sigende, desværre.
Dem giver jeg intet for, Benteke ved vel godt han ikke passer ind på et hold hvor han skal indgå i en rolle som boldspillende angriber, det andet er jo blot en mands subjektive holdning.

khede

Indlæg af khede » onsdag, 10. jul, 2013 23:49

AJ skrev:
khede skrev:1. Så du mener at CL ændrer alt, hvis det så lykkedes Everton at komme med vil de være i stand til at lokke de bedste spillere.

2. Der vil ikke være spillere der ser en god udvikling ved os og er betaget af vores historie og stemning på stadion ?
1. Nej. Men Arsenal har deltaget i samtlige CL-sæsoner siden 1996. Jeg tror dermed, at spillerne betragter Arsenal som fast deltager i CL, hvilket de på ingen måde gør med os efter fire sæsoner i træk uden for top 5. Det er en afgørende forskel.

2. Måske nogle få, men ikke særligt mange. Specielt ikke angående den gode udvikling. Den tror jeg, at man skal være jubeloptimistisk Liverpool-fan for at se.
Der er vi bare meget uenige, tror stadigt LFC har et kæmpe navn, men er enige i der skal invisteres så vi kan komme i CL igen.

khede

Indlæg af khede » onsdag, 10. jul, 2013 23:52

Nicoen skrev:Tror I virkelig at de fleste spillere foretrækker Liverpool over Spurs og Arsenal? Jeg synes det lyder helt vanvittigt, specielt i forhold til Arsenal.
Jeg mener ikke de fortrækker os frem for Arsenal, men kan da virkelig intet se ved Spurs, de har vel intet vundet de sidste 30 år og virker som et hold der er bundet op på en mand, hvis han bliver skadet eller solgt er det op af bakke igen for dem. Men de har da været gode til at købe spillere i modsætning til LFC. Spillere som Modric og Bale er klassekøb.

Men mener da klart vi kan byde på mere end Spurs, Arsenal kan tilbyde CL og derfor et skridt foran, men det er ikke noget der ikke hurtigt kan ændre sig.

Brugeravatar
ThunderZtorm
Geografisk sted: Haderslev
Alder: 46
Kontakt:

Indlæg af ThunderZtorm » torsdag, 11. jul, 2013 00:08

Nicoen skrev:Tror I virkelig at de fleste spillere foretrækker Liverpool over Spurs og Arsenal? Jeg synes det lyder helt vanvittigt, specielt i forhold til Arsenal.
Jeg tror ikke en neutral spiller foretrækker den ene over den anden.

For mig at se, skulle jeg være helt neutral, så er der tre 100% topklubber i PL - Man U, Man C og Chelsea.
Derunder er der de fire næste - Liverpool, Everton, Arsenal, Tottenham.
Alt derunder er så midterhold a la Swansea, Newcastle, Villa, Stoke osv.

Jeg kan ikke se hvorfor Liverpool ikke skulle kunne hente de samme spillere som Tottenham og Everton fx - det er sgu i den grad at forklejne Liverpool, så langt nede er vi dog ikke.

Besvar