1) Synes det er utroligt svært at vurdere det bytte endnu, før hverken Shelvey eller Alberto har udviklet sig lidt mere. Men i udgangspunktet synes jeg ikke Shelvey havde præsteret specielt prangende på det seneste, samtidig med at han imø. ikke rigtigt passede ind i stilen hos BR. At han så er røget til Swansea undrer mig også. Jeg kan godt lide Shelvey, særligt hans fanden-i-voldsk-hed (og ikke mindst hans famøse reaktion mod Ferguson), men jeg synes hans udvikling var gået i stå. Synes byttet gør hverken fra eller til i nuværende situation. Forventede ikke at Shelvey ville få en bærende kraft på vores hold i næste sæson, og det tror jeg ej heller Alberto vil. Hvem der har mest potentiale af de to aner jeg ikke.texy skrev: 1) Shelvey er blevet erstattet af Alberto (et bytte, der i gevaldig grad piner mig)
2) Reina er blevet erstattet af Mignolet (et tvivlsomt bytte der kan gå begge veje, men som her og nu har skabt noget uro og dårlig stemning)
3) Carra er blevet erstattet af Toure (et kløgtigt bytte, da Carra's stop var uundgåligt)
4) Carroll er blevet erstattet af Aspas (et bytte jeg er ked af, da jeg længe har følt truppen mangler Carrolls fysik og hovedstødsstyrke i begge ender)
2) Er godt tilfreds med det bytte, men vil helst se Mignolet på tæt hold i en hel sæson først. Jeg håber at han gør os mere sikre på dødbolde. Igen, imø., hverken fra eller til.
3) Kløgtigt, enig, og tror også vi går styrkede ud af det, da Toure nok er bedre end Carra. (Damn, jeg kommer til at savne den gamle. Må hellere se at få mig Sky Sports

4) Aspas er imø. bedre end Carroll, og jeg er godt tilfreds med det bytte.
Alt i alt synes jeg vi som minimum går styrket ud af vinduet lige nu, men uden at det er prangende. Håber utroligt meget på en signing, der vil være en klar forstærkning. Men sætter ikke mine forventninger højt, og håber bare vi kan fortsætte hvor vi slap i foråret.