Ku' ikke huske det, så Googlede lidt, men må ha' fundet en utroværdig kilde. Kan godt huske vi lå nummer 1, men er det virkelig så længe siden? Kan godt se nu, at du har ret. Sorry!AJ skrev:@ Cynwal
Det var nu i december 2008/januar 2009. Gerrard var ude at fejre, at vi førte PL ved nytår.
Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Re: Hvem skal ind?
Vi SMADRER det PIShold !
Jeg vil, uden at dette skal ses som et angreb på Simonmv, stille mig helt enig med Cynwal - eller rettere endda langt yderligere end cynwal. Jeg syntes at det er langt vigtigere, at vi ikke bare linker til noget, men rent faktisk skriver hvad det er, således at man kun behøves at følge linket, hvis man ikke tror på det personen siger. Det er så mega nederen, når man skal tvinges ud på andre sider, for at følge en debat.Cynwal skrev:Har skam kigget selv, så det var ikke på grund af dovenskab.Simonmv skrev:Okay hvis det er så hårdt for dig, kan jeg sige spilleren er James Mc Carthy fra WiganCynwal skrev:Det vil være god stil kort at skrive i din tekst i indlægget, hvilken spiller og hvorfra det handler om.Simonmv skrev:Jeg syntes helt klar vi skal gå efter ham her!
Tror han vil blive RIGTIG god for os!
http://indkast.dk/index.php?nyhed=107088
Så er man behageligt fri for at give et "klik" til et så usmageligt medie som indkast.dk
Og indlægget handler om deres træner er ude at sige at hvor der kommer en stor/Champions league klub, vil de ikke stå i vejen for et skifte
Det var blot for venligt at give et hint om, at indkast.dk ikke er det mest populære medie her på Forum.
For det første grundet ting som utroværdighed og mangel på saglighed (skrives af u-uddannede bloggere, hvis primære kompetencer ligger i at kunne oversætte "artikler" fra utroværdige udenlandske netmedier) men specielt en yderst usmagelig artikel fra da Gerrard var indblandet i et slagsmål på et diskotek i januar 2011, er der nogle, som aldrig glemmer.
Og det mener jeg er 100% mere vigtigt, end at vi linker til tvitterindlæg eller lignende, når vi bare citerer et rygte. Så kan folk da spørge, hvis det er vildt vigtigt at tjekke om den der skriver indlægget er en løgnhals!!!
Ja, det er noget jeg har brændt inde med længe, men manglede det rette tidspunkt til at skrive det.
Vi blev tidligere på sommeren linket til Burak Yilmaz, nogen der ved om den er helt død?
Vil langt hellere foretrække ham end Diego Costa.
Vil langt hellere foretrække ham end Diego Costa.
Er vi gået helt væk fra Melgarejo igen? 

Liverpool prøver at få arbejdstilladelse til ham, hvilket vil kræve speciel dispensation eftersom han kun har spillet en landskamp. Men selve handlen skulle være så godt som lukket.Butiber skrev:Er vi gået helt væk fra Melgarejo igen?
Det er sgu sært.. Den ene dag ligefrem bekræfter Valencias præsident over for en radiokanal (link tidligere i tråden, kan ikke støve det op) at Cissokho er skiftet til os på en lejeaftale. Bang, så går der 3 dage og så er det en VB fra Benfica vi er ved at signe.
Jeg må sgu indrømme at jeg hellere havde set Cissokho.
Jeg må sgu indrømme at jeg hellere havde set Cissokho.
Badooo siger, hvad han mener!
Der er lidt om Cissokho http://whatculture.com/sport/liverpool- ... -terms.php?
Hvor når mon den næste signing kommer.
Tror i at der skal sælges først. ???
Næ.rnh skrev:Hvor når mon den næste signing kommer.
Enig, der mangler dælme en vb og Lucas afløser. Men mon ikke der hentes en offensiv ind....Og så undrer jeg mig en kende, kun en kende, ikke meget. Bredden offensivt er gigantisk, kvaliten er vel så som så. Ville hellere have beholdt Shelvey, og så droppet de offensive indkøb. Men håber da de beviser jeg tager fejl, a la CoutinhoAlonso skrev:Næ.rnh skrev:Hvor når mon den næste signing kommer.

Verden er smask fuld af hyklere....
Var vi ikke efter keisuke Honda tidligere i dette vindue .
Milan skulle gå efter ham , til kun 4 mill.€ . Han vil jo tjene sig selv ind på shirts i japan og asien, Så selvom vi har midtbane folk nok - er det et win-win køb .
Milan skulle gå efter ham , til kun 4 mill.€ . Han vil jo tjene sig selv ind på shirts i japan og asien, Så selvom vi har midtbane folk nok - er det et win-win køb .
Er jeg den eneste der tror at Rodgers nedprioterer en reserve for Lucas, da han vil have Allen, Gerrard og Henderson til at spille den defensive rolle mod "bundhold" og så bruger Lucas mod de "store" og "mellemholdene"(mit gæt). På den måde kan han bruge pengene bedre andre steder.
Man kan ikke være lige heldig hver gang
Jeg tror overhovedet ikke det er aktuelt med hverken en reserve eller en konkurrent til Lucas.kristiank skrev:Er jeg den eneste der tror at Rodgers nedprioterer en reserve for Lucas, da han vil have Allen, Gerrard og Henderson til at spille den defensive rolle mod "bundhold" og så bruger Lucas mod de "store" og "mellemholdene"(mit gæt). På den måde kan han bruge pengene bedre andre steder.
"We're not racist, we only hate the mancs"
LFCZA @LFCZA 21m
#Rodgers hopes instead to sign Aly #Cissokho from Valencia or Guilherme #Siqueira from Granada. (The Times) #LFC
LFCZA @LFCZA 22m
Brendan Rodgers, the Liverpool manager, has abandoned a loan deal agreed with Benfica to sign Lorenzo #Melgajero #LFC (The Times)
https://twitter.com/LFCZA
#Rodgers hopes instead to sign Aly #Cissokho from Valencia or Guilherme #Siqueira from Granada. (The Times) #LFC
LFCZA @LFCZA 22m
Brendan Rodgers, the Liverpool manager, has abandoned a loan deal agreed with Benfica to sign Lorenzo #Melgajero #LFC (The Times)
https://twitter.com/LFCZA
Nogen der ved noget om Italiensk fodbold og ham her "Adem Ljajic"
Fiorentina skulle eftersigende sælge ham denne sommer, hvis han ikke forlænger har et år tilbage af sin kontrakt.
Milan har budt 8-10mil €, men fik det afvist. Til den pris lyder han interessant, 11 mål sidste år og han er 21, spiller Venstre Wing.
Someone, kom med noget info om ham.
Fiorentina skulle eftersigende sælge ham denne sommer, hvis han ikke forlænger har et år tilbage af sin kontrakt.
Milan har budt 8-10mil €, men fik det afvist. Til den pris lyder han interessant, 11 mål sidste år og han er 21, spiller Venstre Wing.
Someone, kom med noget info om ham.