Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Badooo

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Badooo » torsdag, 22. aug, 2013 16:35

Smid en samlet pakke på 30 for Papa og Draxler, og luk vinduet på den måde.
Badooo siger, hvad han mener!

AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 34

Indlæg af AJ » torsdag, 22. aug, 2013 17:07

Draxler har afvist gigantiske tilbud fra Real Madrid og Man City for at blive og udvikle sig i Schalke. Jeg tror godt, at vi kan glemme ham. Han har en frikøbsklausul på £39m, og går næppe for mindre.

Brugeravatar
**YNWA**

Indlæg af **YNWA** » torsdag, 22. aug, 2013 17:44

Brugeravatar
Alonso
Alder: 36

Indlæg af Alonso » torsdag, 22. aug, 2013 19:00

http://www.bold.dk/nyt/Officielt-WBA-lejer-City-kant

Det bliver da ikke Scott Sinclair, der er skiftet til WBA på en lejeaftale. Heldigvis.

Weissmuller
Geografisk sted: Ringsted
Alder: 45

Indlæg af Weissmuller » torsdag, 22. aug, 2013 19:18

Ynwa-23 skrev:Debatten handlede om jeg kunne finde folk som jeg hellere ville have til at skyde frispark end Eriksen :) deraf listen som er lavet på 10 min men jeg kunne finde masser eksempler som tidligere nævnt han barfodet stats bevares men han spiller i Holland og det er jo ikke over en længere periode men blotede nuværende :) han er dygtig ja verdensklasse dygtig nej ikke endnu IMO:)
Hvis man som Eriksen har krøllet bolden op i hjørnet, så mange gange som han har på det seneste, så betyder det vel ikke så meget om man spiller i Holland, England, Sverige, eller serie 5 i Danmark?

Brugeravatar
rnh
Geografisk sted: Fredericia

Indlæg af rnh » torsdag, 22. aug, 2013 20:11

Køb Sakho og Eriksen de er umiddelbart til af få for rimelige penge og de dækker os godt ind på bredden.
Vi har sku et stærkt hold der nok skal få os et godt stykke op i tabellen med en masse seværdige kampe. :clap:

Brugeravatar
Ynwa-23
Geografisk sted: Anfield Road, Liverpool, Merseyside L4 0TH
Alder: 33

Indlæg af Ynwa-23 » torsdag, 22. aug, 2013 21:49

Weissmuller skrev:
Ynwa-23 skrev:Debatten handlede om jeg kunne finde folk som jeg hellere ville have til at skyde frispark end Eriksen :) deraf listen som er lavet på 10 min men jeg kunne finde masser eksempler som tidligere nævnt han barfodet stats bevares men han spiller i Holland og det er jo ikke over en længere periode men blotede nuværende :) han er dygtig ja verdensklasse dygtig nej ikke endnu IMO:)
Hvis man som Eriksen har krøllet bolden op i hjørnet, så mange gange som han har på det seneste, så betyder det vel ikke så meget om man spiller i Holland, England, Sverige, eller serie 5 i Danmark?
Så du mener når du tager et frispark på dit respektive serie hold det kan sammenlignes med presset som eksempel beckham var under da han scorede imod grækkenland(ret mig hvis jeg husker forkert) og derved sikrede Slutrunde til england ? ... Auf for en intensitet der er i din region...
Neymar is the Justin Bieber of football. Brilliant on the old You Tube. Cat piss in reality.

Weissmuller
Geografisk sted: Ringsted
Alder: 45

Indlæg af Weissmuller » torsdag, 22. aug, 2013 22:34

Ynwa-23 skrev:
Weissmuller skrev:
Så du mener når du tager et frispark på dit respektive serie hold det kan sammenlignes med presset som eksempel beckham var under da han scorede imod grækkenland(ret mig hvis jeg husker forkert) og derved sikrede Slutrunde til england ? ... Auf for en intensitet der er i din region...
Ja, der er knald på :D
Ved godt at den er sat på spidsen, men der vel ikke store forskel på presset om du skal sparke frispark på Anfield, Ajax arena eller i parken.?
Vedr Beckham, så er presset vel ikke så stort som F.eks et straffespark hvor man SKAL score, som på et frispark hvor man alt efter evne har en MULIGHED for at score. Hvis Beckham ikke havde scoret på det gældende frispark, så var han nok ikke blevet hængt ud af den grund, som hvis det var et straffe han brændte?
Men nok om det. Du bryder dig ikke om Eriksen, og ønsker ham ikke til Anfield.
Jeg ville gerne se ham i den røde trøje, og udover at være en dygtig fodboldspiller. Så er han dygtig til direkte frispark. Så der ser jeg ham som en forstærkning på det punkt.(Ikke sagt at han skulle hentes, udelukkende af den grund). Jeg kan egentlig ikke udover suarez mål mod City, huske hvornår vi sidst scorede direkte på frispark.

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » fredag, 23. aug, 2013 07:51

Kender i Adem Ljajic ?. er han god ?.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » fredag, 23. aug, 2013 08:36

Han er god. Jeg vil hellere have haft Jovetic, som rev os midtover i 2009 med 2 mål i nederlaget til Fiorentina. Men jeg tror ikke de sælger to af deres gode spillere i samme transfervindue.

Jeg er ikke tilhænger af Eriksen, men jeg er ved at nå dertil, at jeg vil blive glad, hvis vi køber ham. De spillere vi har købt, er det vel kun Mignolet der kan skraber point hjem til os. Aspass gjorde det fint mod Stoke, men er han den langsigtede løsning? Jeg tvivler. Vi skal have mindst én stor signing, hvis vi bare skal gøre os det mindste håb om CL bold næste sæson.

Brugeravatar
Xenne
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 36

Indlæg af Xenne » fredag, 23. aug, 2013 09:17

Hr. Drejer skrev:Han er god. Jeg vil hellere have haft Jovetic, som rev os midtover i 2009 med 2 mål i nederlaget til Fiorentina. Men jeg tror ikke de sælger to af deres gode spillere i samme transfervindue.

Jeg er ikke tilhænger af Eriksen, men jeg er ved at nå dertil, at jeg vil blive glad, hvis vi køber ham. De spillere vi har købt, er det vel kun Mignolet der kan skraber point hjem til os. Aspass gjorde det fint mod Stoke, men er han den langsigtede løsning? Jeg tvivler. Vi skal have mindst én stor signing, hvis vi bare skal gøre os det mindste håb om CL bold næste sæson.
Ljajic kontrakt udløber vidst næste sommer, han har indtil videre ikke ville forlænge.
Det er derfor der er så meget snak om han bliver solgt, mener at jeg har læst at Fiorentina vil enten have ham til at forlænge eller sælge ham.
Billede

texy
Geografisk sted: København
Alder: 49

Indlæg af texy » fredag, 23. aug, 2013 09:26

Ynwa-23 skrev:
Weissmuller skrev:
Der lige så stort pres på Ajax i forhold til at vinde i Holland, som der er på Real Madrid i forhold til at vinde i Spanien.

Du hiver de mest mærkværdige argumenter frem. Skal vi konkludere ud fra din bemærkning, at international landsholdsfodbold og Æresdivisionen er at sidestille med serie 5 i Danmark i din optik?
Kloppite

peter42
Geografisk sted: Haderslev
Alder: 59

Indlæg af peter42 » fredag, 23. aug, 2013 09:27

Hvis chelsea går efter williams så er det vel muligt at vi kan gå efter mata fra chelsea.

texy
Geografisk sted: København
Alder: 49

Indlæg af texy » fredag, 23. aug, 2013 09:30

peter42 skrev:Hvis chelsea går efter williams så er det vel muligt at vi kan gå efter mata fra chelsea.
Hvem Williams? Link?
Kloppite

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » fredag, 23. aug, 2013 09:35

Xenne skrev:
Hr. Drejer skrev:Han er god. Jeg vil hellere have haft Jovetic, som rev os midtover i 2009 med 2 mål i nederlaget til Fiorentina. Men jeg tror ikke de sælger to af deres gode spillere i samme transfervindue.

Ljajic kontrakt udløber vidst næste sommer, han har indtil videre ikke ville forlænge.
Det er derfor der er så meget snak om han bliver solgt, mener at jeg har læst at Fiorentina vil enten have ham til at forlænge eller sælge ham.
Ok. Så er det en helt anden sag :)

Besvar