Surf skrev:@R_G_F
På twitter snakkede mange om, at Rodgers kropssprog antydede utilfredshed. De bemærkede, at en ellers ofte positiv mand, var anderledes negativ. Var det noget du bemærkede?
Jeg synes ikke, at Rodgers i kropsprog og tone virkede decideret negativ. Han fremhæver, at klubben har været meget ambitiøse, og i nogens øjne måske for ambitiøse. Derudover nævner han, at der altid vil være en skuffelse ved at misse de targets, som man nu en gang har sat sig mål for at hente, men at man må videre i teksten og der stadigvæk er tid til at forstærke truppen.
Du kender min tilgang til Twitter

. Jeg synes ofte, at mange brugere søger opmærksomhed og derfor tweeter før de tænker. I det her tilfælde vil jeg mene, at det igen er tilfældet.
Skulle Rodgers være skuffet, så kan det vel i ligeså høj grad skyldes, at han indtil videre har misset tre nøgle handler i Mkhitaryan, Costa og nu Willian. Det er for mange fans lidt af en øjenåbner, og statuerer om noget Liverpools nuværende situation. Der er lang vej tilbage til toppen, og selv om Rodgers godt er klar over dette, så tror jeg, at de missede handler alligevel gør ondt på ham og minder ham om klubbens nuværende situation. Men dertil at drage konklusionen, at der er splid mellem Rodgers og FSG, som andre (ikke dig) insuerer, synes jeg dog er for tidligt.
Vi vil have targets, hvor kravene (klub eller spillers) ligger udenfor vores økonomiske råderum. Det bliver vi nødt til at forholde os til og have forståelse for, uden at det selvfølgelig ender ud i en debat omkring økonomistyring.